Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2023-11-17 godz: 12:16Publiczna
Rozwiązana
Nie uznany zwrot W dniu 09 lipca br złożyłam zamówienie nr 1814508 na stronie internetowej primodo.com na kwote 295,69zl z datą realizacji na 17.07.2023r. W dniu 12.07br o godzinie 09:17 wysłałam mailową prośbe o anulowanie mojego zamówienia. Chce tutaj nadmienic ze było to zgodne z REGULAMINEM SKLEPU INTERNETOWEGO, gdyż miałam prawo to zrobić do czasu przekazania zamówienia przez sklep w stan pakowania. O godzinie 12:48 w tym samym dniu, tj.12 lipca br otrzymałam informacje ze zamowienie zostało przekazane do pakowania, po czym zostało do mnie nadane, dlatego też w dniu 13.07br o godzinie 15:35 odebrałam przesyłkę , przepakowalam zawartość z foliowej koperty do kartonowego pudełka tak aby móc nakleić etykiety nadawcze dla kuriera dpd wygenerowane 14 lipca br o godzinie 8:49 oraz dołączyć wymagany formularz zwrotu. W dniu 24 lipca br otrzymałam informacje że zwróciłam pobrudzoną sukienkę Ivon Livia 216 i mam przelać 10.99zl na konto sklepu, aby mogli zrobić mi zwrot tej sukienki. Dlatego też oświadczyłam,  że obie sukienki odesłałam w tych samych nie otwieranych opakowaniach jakie otrzymałam. Dodalam rowniez ze jeżeli któryś z pracowników wysłał do mnie sukienki w takim stanie jak na otrzymanym załączonym zdjęciu (czego ja potwierdzić nie mogę bo ich nie oglądałam), to proszę wyciągać konsekwencje na poziomie firmy a nie ode mnie bo to ja powinnam żądać zwrotu opłaty za przesyłkę w kwocie 14.99zl za niepotrzebnie poniesione koszty zwrotu.   Mając na uwadze fakt uprzedniego częściowego zwrotu środków za moje zamówienie w kwocie 84.50zl (za jedną ze zwróconych sukienek) wnioslam o zwrot środków w kwocie 211.19zl wraz z kwota 14.99zl poniesiona na zwrot na mój rachunek bankowy podany w formularzu zwrotu. Stanowisko sprzedawcy jest takie ze przyjęcie w ramach wymiany lub zwrotu towaru, który nosi ślady zabrudzenia nie jest możliwe. Towar przyjmowany przez Spółkę w ramach wymian bądź zwrotów trafia ponownie do obrotu handlowego i w związku z tym musi zachować podstawowe standardy jakości, przede wszystkim czystości. Otrzymałam też propozyje ze sklep odesle mi sukienkę na swój koszt i jak usunę plamy to zwrócą mi należność. Oczywiście odmówiłam. W dniu 24.10.2023 wysłałam wezwanie do zapłaty. Odpowiedzi ze strony sklepu brak. 06.11.2023 wysłałam przedsadowe wezwanie do zapłaty. Do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi. Oczekuję zwrotu srodkoe za sukienkę która oddałam w takim stanie w jakim ją otrzymałam.
2023-11-17 godz: 10:44Publiczna
Rozwiązana
Reklamacja TowaruZamówiłem telefon powystawowy od firmy OleOle. Po otwarciu i włączeniu telefonu dotyk ekranu działał bardzo słabo oraz był problem z ładowaniem , które również praktycznie nie działało. Tego samego dnia, którego otrzymałem telefon od kuriera została złożona reklamacja . Wyraziłem zgodę na wymianę telefonu bądź naprawę usterki. Po wysłaniu telefonu na reklamację dopiero po 2 tygodniach dostałem informację zwrotną, że reklamacja nie zostaje uznana ponieważ wynika ona ze złego użytkowania telefonu co jest śmieszne gdyż nie miałem nawet okazji korzystać z tego telefonu. Kolejną sprawą jest , że informacja zwrotna , którą dostałem dopiero po 2 tygodniach wyklucza zwrot towaru do 14 dni bez podania przyczyny. Dzwoniąc na infolinie aby dowiedzieć się czegoś więcej dostałem jedynie informację , że uszkodzony telefon wraca do mnie i mogę zgłosić sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta bądź odesłać go ponownie na reklamację lecz nie wiadomo czy zostanie ona uznana. Bardzo zawiodłem się na firmie ponieważ zamawiałem wcześniej inne towary z tej firmy i było wszystko ok. Oczekuję od firmy, że staną na wysokości zadania i rozwiążą tą sprawę poprzez naprawę bądź rozwiązanie umowy , gdyż nie zamierzam płacić za uszkodzony telefon, którego nie uszkodziłem.
2023-11-16 godz: 21:09Publiczna
Rozwiązana
Zwrot pieniędzy za niedostarczony towarW dniu 10.03.2022 dokonałem zakupu butów w sklepie motocyklowym www.moto-abc.pl. Sklep nie dostarczał towaru tłumacząc się jego chwilowym brakiem. Po 3 tygodniach braku realizacji złożyłem reklamację (30.03 Numer zgłoszenia reklamacyjnego: HMWLD7QZ1NG8NHK) z prośbą o zwrot pieniędzy. Kilkanaście razy pisałem, dzwoniłem do firmy. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem ani towaru, ani zwrotu pieniążków.
2023-11-16 godz: 19:00Publiczna
Rozwiązana
Anulowanie zamówienia i zwrot wpłaconych pieniędzyDnia 25.10.2023 poprzez stronę internetową stoneskirts.eu przeze mnie zostały zamówione dwa komplety dresowe. Zgodnie z informacją podaną na stronie internetowej usługodawcy termin wysyłki wynosi 14 dni roboczych. Po upływie ww terminu zakupiony towar nie został wysłany, po przypominającym liście otrzymałam informację, że wysyłka zostanie wydłużona o kolejne 7 dni robocze. Nie zgodziłam się na niwy termin i poinformowałam o anulowaniu zamówienia oraz poprosiłam o zwrot wpłaconej kwoty. Niestety nie otrzymałam odpowiedzi. Następnego dnia ponowiłam prośbę o anulowanie zamówienia i znowu brak odpowiedzi. Żądam natychmiastowego zwrotu wpłaconej kwoty.
2023-11-16 godz: 09:37Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlE.D.
nieotrzymany zwrot pieniędzyWielokrotnie dzwoniłam do firmy Karko i pisałam maile i do dzisiaj nie otrzymałam pieniędzy. Zapewniano mnie, że sprawa natychmiastowo zostanie rozwiązana. To były tylko słowa, które miały zbyć klienta a nie jemu pomóc. Firma Karko niue zwrociła mi pieniędzy z zamówienia sierpniowego(421 zł) i pażdziernikowego. (641,76 zł)Proszę o pomoc w odzyskaniu swoich pieniędzy. Załączam screen'y maili z przyznanym zwrotem i informacją, że w ciągu 14 dni nastąpi zwrot kwoty. Z wyrazami szacunku
Brak możliwości odstąpienia od umowyW dniu 13 listopada wzięłam udział w darmowym webinarze Pani, na którym przedstawiła informacje na temat swojego kursu. Webinar miał być prowadzony na żywo. Pod koniec Pani przedstawiła ofertę dla słuchaczy, czyli promocyjną cenę kursu, który zakupiłam. Płatności dokonałam Blikiem. Gdy otrzymałam dostęp do kursu, poczułam się rozczarowana i podjęłam decyzję o odstąpieniu od umowy. Dodatkowo spostrzegłam, że webinar wcale nie był prowadzony na żywo, a rzekoma promocja dla słuchaczy trwa nadal ( nie tak jak było przedstawione na webinarze, że tylko do danej godziny i jedynie dla słuchaczy). 14 listopada wysłałam prośbę e-mailem o odstąpienie od umowy. Napisałam równiez do Pani na profilu Instagramowym i na grupie Facebookowej, do której dostęp gwarantował mi zakup kursu. Otrzymałam odpowiedź meilem, że nie ma możliwości odstąpienia od umowy jak również zostałam zablokowana na koncie instagromwym i na Facebooku. Wiadomości e-mail również już nie dochodzą do Pani i jej teamu. W tym momencie firma nie wywiązuje się z umowy, gdyż kupując kurs miałam mieć zapewniony kontakt mailowy jak i również dostęp do grupy Facebookowej. W tym wypadku tym bardziej oczekuję zwrotu pieniędzy, jednak nie mam możliwości kontaktu z firmą.
2023-11-15 godz: 10:42Publiczna
Rozwiązana
Odstąpienie od umowyZamówiłem odzież z strony Bombardina niestety część tego zamówienia została pomylona i został mi dostarczony inny produkt o niższej wartości za który zapłaciłem podjąłem próbę reklamacji produktu ,która sami przyjęli niestety ich praktyki zmuszają mnie do szukania pomocy gdzie indziej na zwrot jest termin 14 dni z czego zostało już 4 a uzyskanie od nich dane kontaktowe do zwrotu kończy się na odesłaniu jednej i tej samej wiadomość od bota infolinia niestety też nie działa nie można skontaktować się z żadnym przedstawiciel tej firmy ich praktyki obsługi klienta są kategorycznie oczekuje otrzymania produktu za który zapłaciłem lub zwrot pieniędzy
2023-11-15 godz: 09:31Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlE.K.
brak zwrotu pieniędzyZamówiłam przez pomyłkę dwukrotnie stelaż do biurka. W ciągu kilku godzin anulowałam zamówienie i dostałam zapewnienie że następnego dnia otrzymam zwrot pieniędzy. Do tej pory Ergonome nie uregulował płatności, wynikającej z konieczności Zwrotu zamówienia 36554 (08/01/2023) kwota do zwrotu to 1 799,10 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych dziesięć groszy). 6 września wysłałam wezwanie do zapłaty na które firma nie odpowiedziała. Podczas kontaktów telefonicznych obietnica zwrotu pieniędzy jest przekładana z miesiąca na miesiąc. W tej chwili czekam już 4 miesiące . Bardzo proszę o wsparcie w odzyskaniu tej kwoty. pozdrawiam
2023-11-14 godz: 14:24Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.R.
Nieuczciwa praktykaFirma zmieniła cenę produktu: Telewizor The Frame SAMSUNG QE55LS03BGU z 4799 PLN na 5719 PLN i nie podała najniższej ceny z ostatnich 30 dni (w ten sam dzień 14.11.2023). https://mediamarkt.pl/rtv-i-telewizory/telewizor-the-frame-samsung-qe55ls03bgu W 'koszyku' na stronie firmy dalej widzę produkt po starej cenie 4799 PLN. Nic w tej sprawie nie jest do tej pory zrobione/uaktualnione. Oczekuję ukarania firmy za łamanie przepisów i przeprosin od firmy za nieuczciwe praktyki. Pozdrawiam.
2023-11-14 godz: 09:01Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlM.K.
podrobione obuwie dot zamówienia 10001682470, buty Tommy Hilifger. Dostałam podróbkę butów. Firma eobuwie mimo ciągnącej sie od kilku tyg korespondencji przestała mi odpowiadać. Jak poprosiłam o certyfikaty potwierdzające produkcje i nr fabryki - zerwali korespondencje- milczą nie odpowiadają . Nie są w żaden sposób udokumentować mi , ze buty nie są podróbką. Myślę ,ze to proceder w tej firmie i wiele par jest podrobionych , dlatego firma jest wstanie oferować tańsze obuwie od konkurencji, a tylko wytrawne oko , osoby , która mieszkała w Azji jest w stanie wychwycić podróbkę. To nie pierwsza para z takim moim podejrzeniem. buty są nietrwałe, szybko sie zużywają .