ReklamacjqKupiłam koc wełniany, który niestety nie nadaje się do użytku z powodu okropnego zapachu.Wedlug instrukcji wierzyłam koc cały tydzień na balkonie przez 24 godz non stop. Niestety nic to nie dało. Dwukrotnie wyprałam go w pralce według instrukcji ale to też nie dało żadnej poprawy. Po wniesieniu koca do mieszkania po ok 15 min czuć go w całym domu tak że trzeba otwierać okna a co dopiero mówić o tym aby się nim okryć w sypialni. Niestety sprzedawca nie chce się do tego przyznać. Nie chcę również wysłać koca do experta który by się wypowiedział w tej kwestii.
Sami twierdzą że koc pachnie.
Zakup odzieżyZakupiony towar w lutym do chwili obecnej nie dotarł do mnie. W początkowym okresie podawane były przyczyny i problemy z dostawą. Od 6 m-cy brak kontaktu. Poniesione koszty ok300 zł., które chciałbym odzyskać.
Niezrealizowana usługa 22.10 zamówiłam oraz opłaciłam paczkę o numerze 12804883, po wielu rozmowach z konsultantami, którzy powiedzieli mi, że moja paczka nie została dostarczona z powodu „wstrzymania” dostawy złożony został wniosek o anulowanie zamówienia i zwrot środków (04.11). Na dzień dzisiejszy (20.11) dalej nie otrzymałam żadnej informacji na temat mojego zamówienia. Biuro obsługi klienta nie odpowiada na moje maile i wciąż nie wiem co dalej. Przelane zostały środki w wysokości 102.86 zł. Chciałbym otrzymać zwrot środków lub, żeby moje zamówienie zostało dostarczone. Na stronie, jak i aplikacji podane jest, że czas oczekiwania to 1-3 dni robocze (wybrałam opcję dostawy kurierskiej)
Anulowanie dokonanej rezerwacji Witam w dniu dziejszym dokonałam rezerwacji na produkt w ofercie sklepu RTV Euro AGD mam na to dokument który otrzymałam w sklepie od sprzedawcy. W momencie rezerwacji było 19szt suszarek w cenie 1499zł. Rezerwacja jest ważna do 23.11.23. Gdy udałam się w celu sfinalizowania transakcji , Pan mnie poinformował że centrala zablokowała sprzedaż bo jest błąd w cenie i mi tego nie sprzeda bo wyzerowane są wszystkie rezerwacje i stoki magazynowe.
Jako klient oczekuje zakupy w tej cenie tej suszarki. Czuję się oszukana.
Sklep teraz umywa ręce od sprawy tak nie można. Co mogę zrobić w tej sprawie.
Pozdrawiam
zamówienie niezrealizowaneKupiłam i zapłaciłam przelewem, w dniu 9 listopada 2023r 2 artykuły /klocki i worki/, na kwotę 174,02zł, nie otrzymałam towaru.
Telefon: 459 569 316 nie odpowiada.
Po kilkukrotnym usiłowaniu dodzwonienia się, szukałam w internecie informacji, co to za firma. Niestety znalazłam wiele oszukanych osób.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu gotówki.
ReklamacjaW dniu 2.10 /23 dokonałam zakupu walizki w sklepie tk maxx okazało się że zakupiony produkt jest wadliwy . Koła walizki słabo przymocowane i o niskiej jakości materiałów . Wada ujawniła się po 2 tygodniach od zakupu kółko walizki się zgubiło w czasie ciągnięcia walizki na 4 kółkach . Sklep odrzuca złożona reklamacje. A zgodnie z prawem sprzedawca jest zobowiązany do bezpłatnej naprawy bądź wymiany .Domagam się wymiany walizki na nowa bez wad fabrycznych . Zgodnie z art4ust.1ustawy
Zwrot towaruTowar nie spełnia wymogów zamówienia. Zamiast kurtki zimowej przysłano bluzę. Towar mogłam zwrócić. Podano adres : ul. Kobylińskiego 8 , 09-400 Płock.
Wysłałam na podany adres przez Pocztę Polską, która nie dostarczyła towaru z adnotacją że brak jest nr mieszkania. Towar wrócił do mnie. Pisałam do nich kilkakrotnie meilowo a oni cały czas proponują że za towar mogą mi zwrócić 30% wartości kurtki. Poniosłam koszty kurtki w wys.219 zł + 30 zł koszty odysyłek . Nie mogę tak pozostawić sprawy. Potrzebuję kurtkę.
Nie otrzymałam zwrot pieniędzy 2023-10-03 08:18 Złożyłam zamówienie o wartości 70.83 zł.
2023-10-17 09:59 Otrzymałam informację na mail,że zamówienie anulowane, ponieważ nie mają na stanie towara.
Za 14 dzi jak nie otrzymałam zwrot z 150 razu dodzwoniłam się do nich,było mi powiedziano ,że informacjia za zlot będzie przekazana księgowej ,ale do dziś tak i nie otrzymałam pieniędzy
Nieuznana reklamacja Witam.Niecaly miesiąc temu zamówiłam w sklepie internetowym vidaxl stół.Niestety po rozpakowaniu paczki zobaczyłam ,że stół jest porysowany ,ma znaczne i widoczne rysy i pęknięcia przy dziurach.Stol nie był używany ,zgłosiłam to do firmy i otrzymałam odpowiedź ,że mogą mi zwrócic 30zl za stół warty 270.Jest to co najmniej śmieszne ,ponieważ każdemu konsumentowi należy się zwrot lub reklamacja ,jeśli rzecz jest uszkodzona.Oczekuje pełnego zwrotu kosztów za nieużywany stół.
Nie uznany zwrot W dniu 09 lipca br złożyłam zamówienie nr 1814508 na stronie internetowej primodo.com na kwote 295,69zl z datą realizacji na 17.07.2023r.
W dniu 12.07br o godzinie 09:17 wysłałam mailową prośbe o anulowanie mojego zamówienia. Chce tutaj nadmienic ze było to zgodne z REGULAMINEM SKLEPU INTERNETOWEGO, gdyż miałam prawo to zrobić do czasu przekazania zamówienia przez sklep w stan pakowania.
O godzinie 12:48 w tym samym dniu, tj.12 lipca br otrzymałam informacje ze zamowienie zostało przekazane do pakowania, po czym zostało do mnie nadane, dlatego też w dniu 13.07br o godzinie 15:35 odebrałam przesyłkę , przepakowalam zawartość z foliowej koperty do kartonowego pudełka tak aby móc nakleić etykiety nadawcze dla kuriera dpd wygenerowane 14 lipca br o godzinie 8:49 oraz dołączyć wymagany formularz zwrotu.
W dniu 24 lipca br otrzymałam informacje że zwróciłam pobrudzoną sukienkę Ivon Livia 216 i mam przelać 10.99zl na konto sklepu, aby mogli zrobić mi zwrot tej sukienki.
Dlatego też oświadczyłam, że obie sukienki odesłałam w tych samych nie otwieranych opakowaniach jakie otrzymałam. Dodalam rowniez ze jeżeli któryś z pracowników wysłał do mnie sukienki w takim stanie jak na otrzymanym załączonym zdjęciu (czego ja potwierdzić nie mogę bo ich nie oglądałam), to proszę wyciągać konsekwencje na poziomie firmy a nie ode mnie bo to ja powinnam żądać zwrotu opłaty za przesyłkę w kwocie 14.99zl za niepotrzebnie poniesione koszty zwrotu.
Mając na uwadze fakt uprzedniego częściowego zwrotu środków za moje zamówienie w kwocie 84.50zl (za jedną ze zwróconych sukienek) wnioslam o zwrot środków w kwocie 211.19zl wraz z kwota 14.99zl poniesiona na zwrot na mój rachunek bankowy podany w formularzu zwrotu.
Stanowisko sprzedawcy jest takie ze przyjęcie w ramach wymiany lub zwrotu towaru, który nosi ślady zabrudzenia nie jest możliwe. Towar przyjmowany przez Spółkę w ramach wymian bądź zwrotów trafia ponownie do obrotu handlowego i w związku z tym musi zachować podstawowe standardy jakości, przede wszystkim czystości.
Otrzymałam też propozyje ze sklep odesle mi sukienkę na swój koszt i jak usunę plamy to zwrócą mi należność. Oczywiście odmówiłam.
W dniu 24.10.2023 wysłałam wezwanie do zapłaty. Odpowiedzi ze strony sklepu brak.
06.11.2023 wysłałam przedsadowe wezwanie do zapłaty. Do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi.
Oczekuję zwrotu srodkoe za sukienkę która oddałam w takim stanie w jakim ją otrzymałam.