GRUPA MODNE ZAKUPY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

GRUPA MODNE ZAKUPY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Nie uznany zwrot

W dniu 09 lipca br złożyłam zamówienie nr 1814508 na stronie internetowej primodo.com na kwote 295,69zl z datą realizacji na 17.07.2023r. W dniu 12.07br o godzinie 09:17 wysłałam mailową prośbe o anulowanie mojego zamówienia. Chce tutaj nadmienic ze było to zgodne z REGULAMINEM SKLEPU INTERNETOWEGO, gdyż miałam prawo to zrobić do czasu przekazania zamówienia przez sklep w stan pakowania. O godzinie 12:48 w tym samym dniu, tj.12 lipca br otrzymałam informacje ze zamowienie zostało przekazane do pakowania, po czym zostało do mnie nadane, dlatego też w dniu 13.07br o godzinie 15:35 odebrałam przesyłkę , przepakowalam zawartość z foliowej koperty do kartonowego pudełka tak aby móc nakleić etykiety nadawcze dla kuriera dpd wygenerowane 14 lipca br o godzinie 8:49 oraz dołączyć wymagany formularz zwrotu. W dniu 24 lipca br otrzymałam informacje że zwróciłam pobrudzoną sukienkę Ivon Livia 216 i mam przelać 10.99zl na konto sklepu, aby mogli zrobić mi zwrot tej sukienki. Dlatego też oświadczyłam,  że obie sukienki odesłałam w tych samych nie otwieranych opakowaniach jakie otrzymałam. Dodalam rowniez ze jeżeli któryś z pracowników wysłał do mnie sukienki w takim stanie jak na otrzymanym załączonym zdjęciu (czego ja potwierdzić nie mogę bo ich nie oglądałam), to proszę wyciągać konsekwencje na poziomie firmy a nie ode mnie bo to ja powinnam żądać zwrotu opłaty za przesyłkę w kwocie 14.99zl za niepotrzebnie poniesione koszty zwrotu.   Mając na uwadze fakt uprzedniego częściowego zwrotu środków za moje zamówienie w kwocie 84.50zl (za jedną ze zwróconych sukienek) wnioslam o zwrot środków w kwocie 211.19zl wraz z kwota 14.99zl poniesiona na zwrot na mój rachunek bankowy podany w formularzu zwrotu. Stanowisko sprzedawcy jest takie ze przyjęcie w ramach wymiany lub zwrotu towaru, który nosi ślady zabrudzenia nie jest możliwe. Towar przyjmowany przez Spółkę w ramach wymian bądź zwrotów trafia ponownie do obrotu handlowego i w związku z tym musi zachować podstawowe standardy jakości, przede wszystkim czystości. Otrzymałam też propozyje ze sklep odesle mi sukienkę na swój koszt i jak usunę plamy to zwrócą mi należność. Oczywiście odmówiłam. W dniu 24.10.2023 wysłałam wezwanie do zapłaty. Odpowiedzi ze strony sklepu brak. 06.11.2023 wysłałam przedsadowe wezwanie do zapłaty. Do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi. Oczekuję zwrotu srodkoe za sukienkę która oddałam w takim stanie w jakim ją otrzymałam.(czytaj więcej)