Anulowanie zamówienia Zaistniała sytuacja zakupna produktów przez stronę internetową podanej firmy, na stronie widniała pomyłkowa cena . Zostało złożone zamówienie z mojej strony po jakimś czasie dostałam informację o anulowaniu zamówień, początkowe informacje były odnoście brak produktów na stanie z czego mam nawet potwierdzenia o dostępności a następnie pomyłkowa cena. Oczekuję od firmy wydania mi produktu w tej cenie jaką złożyłam zamówienie jak różnisz widniała na stronie.
nieuczciwy sprzedawcaZamówiony towar nie spełniał moich oczekiwań, dlatego zgodnie z regulaminem sklepu zgłosiłam chęć zwrócenia towaru. Po kilku dniach otrzymałam formularz zwrotu i odesłałam produkt kurierem. Niestety pod wskazanym adresem, pomimo podwójnej awizacji nie zastał nikogo i paczka wróciła do mnie. Kontakt z firmą jest bardzo utrudniony, na maile odpisują po kilku dniach, ale otrzymałam informację, że prześlą mi etykietę zwrotną i na ich koszt będę mogła ponownie wysłać towar. Minęło 5 dni i pomimo licznych maili etykiety nie otrzymałam. Od firmy oczekuję możliwości zwrotu towaru na ich koszt oraz zwrotu pieniędzy za produkt niespełniający moich oczekiwań.
Niezwrócone pieniądze za zamówienie Od 27.10.2023 rozpatrzono mój zwrot. Do dni dzisiejszego nie otrzymałam moich pieniędzy za zamówienie. Wielokrotne próby wysłania wiadomości e-mail kończą się automatycznymi odpowiedziami typu „ Dzień dobry,
Dziękujemy bardzo za zgłoszenie.
Zajmujemy się Twoją sprawą.
Pozdrawiamy zespół KARKO” . Jakiekolwiek próby nawiązania kontaktu z biurem obsługi przez telefon kończą się tylko wysłuchiwaniem „jesteś … w kolejce” nigdy nie udało mi się dodzwonić nawet będąc pierwszą osobą w kolejce. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy które firma jest mi winna z opinii innych osób wynika że nie jestem sama.
odrzucona reklamacja 044-342213W dniu 02/10/2023 zgłosiłem do reklamacji młotowiertarkę zakupioną w Leroy Merlin.
Powodem zgłoszenia było uszkodzenie funkcji udaru, pozostałe funkcje działały prawidłowo a uchwyt mocujący był sprawny, wiertła i dłuta zapinały się poprawnie.
Nauczony doświadczeniem w związku z bardzo krótką żywotnością tego urządzenia od momentu zakupu przy okazjonalnym użytkowaniu, przypuszczam że naprawa może być skuteczna na krótko, w związku z tym zgłosiłem moje oczekiwanie jako zwrot gotówki.
W odpowiedzi drogą SMS-ową otrzymałem odmowę, moja reklamacja została odrzucona, a powodem było rzekome niewłaściwe użytkowanie urządzenia, skutkiem czego było uszkodzenie uchwytu mocującego.
Zarzucono mi, że podczas użytkowania urządzenie było dociskane, a jakoś trudno mi sobie wyobrazić jak można używać jakiejkolwiek wiertarki czy młotowiertarki nie dociskając jej do obrabianej powierzchni.
Po moim odwołaniu, decyzja została utrzymana w mocy, a żądanie przedstawienia do wglądu dokumentacji związanej z tzw. ekspertyzą zostało bez odzewu.
W załączeniu przesyłam całą zebraną korespondencję i proszę o interwencję.
Z wyrazami szacunku
zwrot pieniędzy za popsuty telewizor 13 października kupiłem w media markt televizor byłem samochodem dużym, panowie mi go zapakowali do wózka ( nikt nie poinformował mnie o możliwości transportu do domu )
zapakowałem telewizor w nienaruszonym opakowaniu które nigdzie nie miało znaków uszkodzenia jakiego kolwiek przewiozłem wioząc w pionie telewizor.
w domu rozpakowałem telewizor zgodnie z instrukcją zdejmując po kolei zabezpieczenia styropianowe. po podłączeniu do prądu okazało się że telwizor ma uszkodzoną matrycę.
telewizor nie miał widocznych uszkodzeń dopiero po podłączeniu do prądu okazało sie że jest uszkodzony.
pojechałem do sklepu złożyć reklamację (rękojmię) natomiast pani powiedziała w serwisie cytuje
"jest mi pana szkoda - ja na to dlaczego
- bo ja wiem jak to się skończy
- ja mówię jak
- w servisie powiedzą że jest to uszkodzenie mechaniczne że pan to zrobił i że to dlatego że nie wziąłem od sklepu transportu i to moja wina na pewno i że na tej podstawie odrzucą i ona ma 10 takich spraw
mam jeszcze dodatkowo wykupione za 300 zł dodatkowe ubezpieczenie do tego telewizora ale doradzono mi że najpierw złożyć reklamację
w załączniku zdjęcia kartonu i tv
Wynająłem prawnika który złożył odstąpienie od decyzji o nie uznaniu reklamacji ale sklep napisał ze to na pewno moja wina że ja uszkodziłem telewizor przy wyjmowaniu i że zdania nie zmienia w załączniku przesyłam wszystkie dokumenty oraz zdjęcia telewizora
Instalacja PlayDzień dobry
W związku z tym, że UPC zostało wykupione przez Play zgłosiliśmy chęć korzystania z ich usług w zakresie telewizji i internetu. Do tej pory korzystaliśmy z usług UPC i nie mieliśmy przez wiele lat żadnych problemów. Po zgłoszeniu się do Playa wyznaczono nam wizytę technika, który pierw odinstalował dekoder UPC , a następnie podłączył urządzenia od Play. Był to piątek. Jest to istotne, bo po instalacji nowego sprzętu technik oświadczył, że internet działa od razu, ale telewizja zadziała do dwóch dni roboczych po czym zabrał dekoder UPC. Nie mieliśmy telewizji do wtorku. Wieczorem zatelefonowałem do Play. Kazano mi pierw wykonywać jakieś czynności typy reset i skanowanie ale to nie przynosiło żadnych efektów. Zgłoszono sprawę do działu technicznego i też nie pomogło. Po kolejnych moich monitach otrzymałem informację, że mam uszkodzony dekoder i mam go odesłać lub dostarczyć do punktu Play. Odpowiedziałem, że nie ja instalowałem dekodery. Nie znam się na tym i uważam, że powinien ktoś z Playa przyjść i zamontować nam sprawny dekoder i zabrać wadliwy. Dlaczego ja mam tracić czas i pieniądze. Na to konsultant telefoniczny z Play odpowiedział, że nie ma innej opcji i muszę dostarczyć dekoder i to był koniec rozmowy. Ani przepraszamy za kłopot, że nie mieliśmy przez kilka tygodni sygnału telewizyjnego ani jakiegokolwiek wytłumaczenia się. Więc poprosiłem o przywrócenie mi poprzedniego stanu czyli dekoder UPC. Uważałem skoro początek usługi i jakość obsługi klienta tak wygląda, to ja nie chcę takiego operatora. Po kilku dniach zgłosił się technik i podłączył nam dekoder UPC, który działał od razu. Ale na moje pytanie co z zabraniem dekodera z Play odpowiedział, że to do niego nie należy. Następnie upłynęło kila dni i otrzymaliśmy pismo z Play, że jeżeli nie dostarczymy ich sprzętu, to naliczą nam 359,00 PLN, bo tyle wynosi wartość urządzenia (chociaż nie sprawny).
Mam też tego typu obawę, że jeżeli odeślę sprzęt do Play może się okazać, że sprzęt został uszkodzony podczas demontażu lub w transporcie, bo teraz mogę go tylko wysłać w paczce.
Oczekuję od operatora Play, że zabierze swój sprzęt i ewentualnie podłączy sprawny. Wiem , że prędzej czy później i tak to musi nastąpić w związku ze zmianą operatora.
Proszę o ocenę tej sytuacji przedstawionej powyżej.
Rocker street R-41 Rekl. 36/u2023 W dniu 18.09.2023 kupiłem półbuty robocze rocker street s1p. Bury rozkleiły
Się oraz popękała podeszwa. W dniu 27.10.2023 złożyłem reklamacje w sklepie unimet Mielec. Po 14 dniach nikt ze sklepu się nie odezwał w sprawie rozpatrzenia reklamacji. W dniu 18.11.2023 poszedłem do sklepu zapytać o reklamacje . Sprzedawca powiedział że nadal nie jest rozpatrzona. Poinformowałem go że 14 dni minęło bez odzewu wiec z automatu jest pozytywnie rozpatrzona. Na co sprzedawca powiedział ze mają na to 14 dni roboczych i nie liczą się weekendy oraz święta , powiedziałem że 14 dni minęło wczoraj (17.11) na co sprzedawca nagle zareagował , odnalazł buty a także przyniósł rozpatrzenie. Po 10 minutach reklamacja okazała się odrzucona
W tym momencie oczekuje tylko i wyłącznie zwrotu pieniędzy
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony produktZwrot zakupiomej sukienki nastąpił 19.10.2023, do tej pory nie otrzymałam zwrotu środków za nią. Oczekuję zwrotu pieniędzy za sukienkę która nie spełniał cech w opisie sprzedaży.
Naprawa gwarancyjna roweru elektrycznegoParę miesięcy po zakupie dwóch identycznych rowerów elektrycznych w jednym z nich pojawiły się problemy z działaniem sterownika silnika.
Rower nie rozwija pełnej mocy, wyświetlane dane o bieżącej prędkości są nieprawidłowe, aktualizowane kilka razy na sekundę, nie utrzymuje równej prędkości z drugim poprawnie działającym rowerem.
Electrofun
1) żąda wykonania przeglądu zerowego. Zakup był przez internet, najbliższy serwis jest oddalony o 300km, przegląd ten wykonałem we własnym zakresie
2) Odrzuca wymienione przeze mnie defekty jako nieistniejące. Mam porównanie z drugim poprawnie działającym rowerem, zdjęcia i video. Ewidentnie wina leży w sterowniku lub czujniku prędkości obrotowej
3) Nie wykazał żadnej próby naprawy defektu przez np. podmianę sterownika lub tylnego koła.
Rower został odesłany jako sprawny a ewidentnie jest uszkodzony.
Oczekuję rzetelnej naprawy gwarancyjnej lub wysyłki nowych części, tak abym mógł ją przeprowadzić samodzielnie. Oczekuję normalnego traktowania klienta jak partnera a nie zło konieczne, amatora, który nie potrafi przykęcić śrubki i któremu można wmówić, że rower działa poprawnie a niestety tak nie jest.
Szafa przesuwna Zamówienie złożyłam miesiąc temu dokładnie 22.10. Co chwilę firma przekłada datę realizacji. Zrezygnować nie mogę bo jest to kredyt ratalny. Minęło już 14 dni i nie mogę wycofać się z tego kredytu. Oczekuje od tej firmy szybkiej realizacji zamówienia gdyż dłużej nie mogę czekać.