- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

gusto

Dzień dobry. Zakupiłam przez internet w sklepie PaniTorbalska dwie torebki. Torebki nie spełniły moich oczekiwań , więc zgłosiłam to mailowo że odsyłam towar. Sklep otrzymał mój zwrot o czym poinformował mnie mailowo i że zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie do 14 dni. Dziś mija 30 dzień i pieniędzy za zwrot nie ma. Dodam że nikt nie odbiera telefonu którego numer jest podany na stronie. Na maile odpisują ...że przelew jest już wysłany ale co z tego jak moich pieniędzy wciąż nie ma. Oczekuje zwrotu pieniędzy za moje torebki , które odesłałam 323.46 zł. (czytaj więcej)
dnia 5.10.2023 r. dokonałam zakupu plecaka i on się wewnątrz cały popruł. Wysłałam do firmy zgłoszenie 25.11.2023 r. reklamację z tytułu rękojmi i firma poprosiła mnie o zdjęcia dnia 27.11.2023 r. w dniu 28.11.2023 r. przesłałam do firmy zdjęcia i nie miałam odpowiedzi od firmy. W dniu 12.12.2023 r. napisałam do firmy, że już minęło ponad 14 dni i uważam, że reklamacja jest zasadna to wówczas firma mi napisała, że wiadomości były w spam i oni mogą mi naprawić plecak. Niestety nie zgodziłam się i oni reklamację dotyczącą zwrotu gotówki odrzucili. Teraz pisałam i dzwoniłam do tej firmy ale nikt nie opdbiera moich telefonów, email i sms. (czytaj więcej)