10110484057W dn. 27.11.23 internetowo rozwiązałem umowę na zakup sprzętu. Wypełniłam formularz zwrotu w sklepie stacjonarnym. Podałem nr konta, w ciągu 3 dni od zwrotu sprzętu miałem dostać pieniądze. W dn. 28.11 zwróciłem sprzęt w sklepie stacjonarny m-cy dostałem potwierdzenie zwrotu i info, że pieniądze przyjdą na konto. 15.12 zgłosiłem do Media Expert że nie otrzymałem pieniędzy. Pani z reklamacji kilkukrotnie pisała do mnie, że trzeba podać jej różne dane, a to nr reklamacji, a to nr zam9wienia, a to gdzie oddałem sprzęt trwało to do dzisiaj tj. 19.12. Otrzymałem maila, źe pieniądze otrzymałem w sklepie stacjonarnym i czego ja od nich chcę.
zwrot należnosci Dotyczy zwrot należności za towar zakupiony zdalnie przez Allegro, następnie reklamowany i zwrócony na adres
firmy. Powodem zwrotu były istotne wady przekładni: przeciekała po zamontowaniu .
Mimo wielu próśb, telefonów, emalii o zwrot należności bez odzewu! 11
W końcu skierowałem przedsądowe wezwanie do zapłaty i nadal nic Telefonów nie odbierają na emaile nie odpowiadają!
Zła cena Dzień dobry, dnia 27.11.2023 roku chciałam dokonać zakupu na stronie home.biedronka.pl i zakupić garnki które, przesyłam w poniższym załączniku. Garnki były objęte promocją -50% tak jak widnieje na zdjęciu. Cena regularna tego produktu tak jak widać na zdjęciu wynosi 199 zł. a wiec jak dobrze rozumiem od ceny 199 zł - (-50%) = 99,50 zł. przechodząc do koszyka niestety ta promocja się nie uwzględniła wiec zadzwoniłam na infolinie biedronki home i rozmawiałam z Panem który poinformował mnie że jeśli coś się nie zgadza mogę złożyć reklamację która zostanie rozpatrzona wciągu 14 dni, wiec takową złożyłam. W ciągu tych 14 dni zadzwoniłam po raz kolejny na infolinie zapytać jak się ma moja sprawa po czym Pan poinformował mnie że reklamacja jest w toku, ja dodałam że posiadam zrzut ekranu produktu. Pan natomiast powiedział że oni mogą się cofnąć do daty zgłoszenia i tamtej promocji i będzie widniała im promocja taka jaka była tego dnia czyli taka jak na zdjęciu oraz że jeśli sprawa nie zostanie rozwiązana w ciągu 14 dni to reklamacja zostanie uwzględniona na korzyść klienta (konsumenta) co niestety się nie stało. Więc grzecznie podziękowałam i oczekiwałam do 14 dni. Dziś tj 19.12.2023 już dawno minęło 14 dni a na infolinii informują mnie że sprawa jeszcze jest w toku i że teraz po tych 14 dniach mam wysłać zrzut ekranu. Oczywiście wysłałam takową wiadomość no ale ile można czekać, 14 dni minęło sprawa stoi w miejscu, Panowie na infolinii twierdzą że nic nie wiedzą nie mogą podejmować żadnych decyzji tylko przekażą to do osoby wyżej. Nie wiadomo kiedy i jaką odpowiedź uzyskam. Ale skoro była promocja to dlaczego nie została napisana cena po tej promocji tylko cena regularna. Zaznaczę również że, nie było ceny z przed 30 dni. Oczekuje od firmy rozwiązania sprawy w trybie pilnym i uwzględniającym promocje na korzyść klienta.
uszkodzenie armatury w domuuzdatniacz jaki u nich zakupiłem zniszczył mi całą armaturę w domu nie działał tak jak powinien co powodowało tworzenie się kamienia na bateriach i innych rzeczach
firma nie chce ponieść konsekwencji tego czynu
jedynie co to naprawili urządzenie
oczekuje naprawienia i wymiany wszystkich uszkodzonych elementów jakie powstały z ich winy
w załączniku wysyłam protokół rzeczoznawcy
Uszkodzone krzesłaWitam
Dokonałem zakupu krzeseł w sklepie komfort po czym okazało się że jedno z nich jest uszkodzone. Tego samego dnia zadzwoniłem do sklepu aby zgłosić ten fakt. Polecono mi aby złożyć reklamację i tak zrobiłem. Po dwóch tygodniach otrzymałem informację że Reklamacja jest uwzględniona i w ramach załatwienia sprawy mogą zaproponować rabat w wysokości 80 zł za to uszkodzone krzesło. Nie zgodziłem się w taką opcjią prosząc o wymianę towaru na pełnowartościowy. Po ponad miesiącu otrzymałem informację że nie wymienią towaru jedyne co to pozostaje ten rabat gdyż z krzesła można normalnie korzystać a wada jest jedynie wizualna.
W dalszym ciągu nie zgadzałem się z tą propozycją ale otrzymałem informację że to ich ostateczne zdanie.
Nie rozumie jak można komuś sprzedać uszkodzony produkt i w momencie reklamacji samemu ustalać wysokość rabatu.
W załączeniu zdjęcia uszkodzeń jak również informacje jakie od nich otrzymywałem. Dziękuję za wsparcie i pozdrawiam
Zwrot pieniędzyFirma nie zróciła pieniędzy na konto po dokonaiu zwrotu zakupionego u nich towatu. Zwrot towaru (sukienki) z dnia 20 listopada 2023 rozpatrzony pozytywnie, posiadam potwierdzenie zwrotu z ww danymi. Brak kontaktu ze sklepem - nie odpisują na maile (wysłane dwukrotnie), nie obierają telefonu (dzwoniłam wielokrotnie), wszelkie próby kontaktu przez fb lub instagram bez rezultatu. Wiem, że wiele osób jest w takiej samej lub podobnej sytuacji. Czekam na natychmiastowy zwrot pieniędzy na konto - 119.99 (plus zgodnie z prawem odsetki).
reklamacjana stronie sklepu widnieje wyraźna informacja, że można reklamować i zwracać towar. Firma odmawia przyjęcia towaru z powrotem oraz zwrotu całej sumy pieniędzy. Proponowali kolejno: 20% sumy i zatrzymanie rzeczy, potem 30% a potem wybór innej rzeczy. Spodnie, które zamówiłam są niechlujnie uszyte z innego materiału niż oferowany. Rzecz pognieciona z resztkami nici innego pochodzenia i z kłakami kurzu. Nie chcę innej rzeczy. Żądam zwrotu całej sumy pieniędzy. Firma twierdzi, że nie może przyjąć zwrotu, bo nie mają w Polsce magazynu.
Reklamacja Dobry dzień. 17.12.2023 o godzinie 11:49 przeprowadzono zakup produktów na 412.98 zł. wśród których znalazł się produkt „GęśFars woln gotkg za 154,53 zł. kiedy kupiłem produkt i zapłaciłem przy kasie - poprosiłem o zwrot tego produktu „GęśFars” do sklepu, ponieważ kwota była dla mnie za wysoka i po prostu zmieniłem zdanie co do jego zakupu. czego sprzedawca mi odmówił!!! Otrzymałem odmowę zwrotu zakupionego produktu, a nawet nie wyszedłem z kasy! Byłem w szoku. w szoku poszedłem do samochodu, potem pomyślałem, wróciłem i poprosiłem ochroniarza, żeby zadzwonił do kogoś, kto wyjaśni, dlaczego nie mogę zwrócić zakupionego przed chwilą produktu! który jest cały, Mam czek! przynieśli mi jakąś niezrozumiałą kartkę papieru, na której po prostu wydrukowano słowa - „że taki produkt jak mięso nie podlega zwrotowi”, nikt mi nie dał ani jednego dokumentu ze stemplem, danymi, czy transkrypcjami. moje prawa jako kupującego zostały naruszone. Proszę o zadośćuczynienie za wyrządzoną mi krzywdę.
Oszustwo na kwiatachZamówiłam 50 czerwonych róż na sesję zdjęciową z tej strony . Zapłaciłam 840 zł .Na zdjęciu prezentowany bukiet był przepiękny , okrągły , a róże duże z dużymi okrągłymi pąkami . Co dostałam ? Kwiaty które wyglądały jak z biedronki za 20 zł . Bukiecik mały a kwiaty bardzo odbiegały od tych które oferowali . Musiałam iść do kwiaciarni i wydać dodatkowe pieniądze . Dostałam dużo lepszy bukiet , 39 róż za 530 zł . Mam zdjęcia tych kwiatów które dostałam to jakaś porażka . Biorą 840 zł za bukiety warte w Biedronce max 30 zł . Totalne oszustwo . Oczywiście reklamacji nie uznali . Chore pieniądze wydane w błoto . Zaproponowali zwrot 10 % kwoty ale to są śmieszne pieniądze w porównaniu do tych które wydałam . Oczekuje zwrotu całej kwoty , ewentualnie kwoty którą musiałam wydać dodatkowo w kwiaciarni za nowe kwiaty . Z poważaniem
Pryedsądowe wezwanie do zapłaty13.09 jechałam w tu i z powrotem usługami ICC INTERSITY. Miałam wykupiony bilet imienny przez KOLEO. Ukradziono mi telefon i nie ujawniłam bilet. Wystawiono mi następne, jakie według słów mogłam nie płacić po okazaniu obecnych. jednak ani na wskazanej stronie nie znalazłam możliwości reklamacji zdarzenia... przekierowywało do e/ podrożę, Koleo też było w kontakcie niedostępne, w następnej podróży konduktor doradziła przez kase dworca, a tam mnie wysłano na stronę inet. Dziwnym zdarzeniem... strona zadziałała po upływie czasu... i tu nagle powstaw kontakt jednostronny informujący mnie ze man zapłacic teraz 1632, 10, a jak szybko nie zrobie, to dopłacę za sąd. czy to musi być. Ka posiadam te bilety przejazdu i to imienne. i ja pamiętałam moje miejsca... Właśnie ich i zajełam w podruży. ja podałąm poprzednio... no może ich pośrednikom, ... no bez dowodu na moim bilecie poprxednio nie dało się jechać. Ta firma miała mnie i moję dane z góry u siebie. To bym się dało poroyumieć, jak bym sie nie chciało mocno grubo naciągalsko oszukać. Czy ten sąd musi być, bo ja nie royumiem w tym potrzeby. Czy da się sporu uniknąć. Dla czego az tak