Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2023-12-27 godz: 09:14Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlO.M.
problem z reklamacją drukarkiZakupiona drukarka w sklepie consis, od samego początku wykazywała problemy. Została zareklamowana w ramach gwarancji po 3 miesiącach jej użytkowania, po naprawie działała zaledwie kilka tygodni i znowu zaczeła stwarzać problemy. Niestety kontakt z firmą stał się bardzo utrudniony. Najpierw drogą mailową, a później telefonicznie próbowałam dochodzić swoich praw, niestety bezskutecznie. Ostatecznie właściciel przystał na to że wyśle mi etykietę i numer listu przewozowego do nadania drukarki. Obecnie brak kontaktu z firmą.
2023-12-27 godz: 08:46Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlP.W.
ReklamacjaKupiłem buty sportowe. Używałem je orzez 2 tygodnie. W tym czasie odkleiły się podeszwy z przodu i po bokach. Złożyłem reklamację i zażądałem zwrotu pieniędzy. Reklamacja została rozpatrzona negatywnie z uzasadnieniem że nie stwierdzono wad materiałowych ani technologicznych.
2023-12-26 godz: 20:28Publiczna
Rozwiązana
Butik z ChinZłożyłam zamówienie w Butiku, który reklamował się na Instagramie jako rodzinny upadający biznes z Krakowa. Chciałam wesprzeć upajający biznes, złożyłam zamówienie, ale strona internetowa nie dawała mi spokoju. Znalazłam jakiś komentarz w internecie że jest to firma zarejestrowana w Chinach. Zaraz po dokonaniu zamówienia chciałam je anulować. Boję się że padłam ofiarą oszustwa i nie otrzymam ani towaru ani pieniędzy. Chciałabym anulować to zamówienie, tylko tyle. Firma działa na Instagramie, wyświetla się jako reklama butiku, który jest rodzinnym biznesem i upada. https://annakrakow.com/collections/all
2023-12-26 godz: 20:13Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlW.C.
Przesyłka pobraniowa brak zwrotu pieniędzyPrzesyłka pobraniowa wysłana w dniu 31.10.2023 przy pomocy kuriera dotarła w dniu 03.11.2023 gdzie zostało pobranie kwoty 350 zł po miesiącu napisałem do firmy ( brak możliwości telefonicznej ) co z moimi pieniędzmi otrzymałem odpowiedz automatyczną iż regulamin przewiduje termin zwrotu pobrania do 31 dni roboczych ale zwrot przeważnie następuje do ok 14 dni (ok. jest taki wpis w regulaminie ) będąc na stronie firmy BoxPoint wprowadziłem nr. przesyłki 523000014874107064041724 gdzie dowiedziałem się że okres rozliczenia mojej przesyłki mija 15.12.2023 od tego momentu do dnia dzisiejszego zero kontaktu olewanie całkowite moich prób o załatwienie mojej sprawy zero odzewu na mojje monity
2023-12-25 godz: 21:31Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.K.
Wprowadzenie klienta w błąd Witam serdecznie, Mąż przez przypadek zakupił bilety w kinie na zły termin. Chcieliśmy zmienić tylko datę ale stwierdzili, że nie ma takiej możliwości. Znajomy poszedł do kina i chciał przełożyć bądź odzyskać środki ale nie udało się, ponieważ bilety zostały zakupione jako gość. Pani w kasie stwierdziła, że jedyną szansą na odzyskanie środków jest napisane do nich email więc tak też zrobiłam. Otrzymałam odmowną decyzję. Ponoć w ich regulaminie jest taki zapis ale przy składaniu zamówienia jest jedynie informacja o braku możliwości odzyskania środków a nie zmiany terminu. Zapłaciłam za bilety, nie zostały wykorzystane więc nie rozumiem dlaczego nie mogłam przełożyć na następny dzień? W żadnym kinie nie zdarzyło mi się takie zachowanie. Zakupiłam 3 bilety to jest ok. 100 zł. Czy Pani zachowanie nie jest wprowadzeniem mnie w błąd? Chyba taka osoba powinna znać się na ich regulaminie? Chciałbym odzyskać środki lub pójść na wybrany seans w innym terminie.
2023-12-25 godz: 21:13Publiczna
Rozwiązana
Nieuznana reklamacja Złożyłam reklamację butów zakupionych 17.08.2023r. z powodu puszczenia szwów na czubku buta . Rzeczoznawca stwierdził, że doszło do przetarcia materiału podszewkowego spowodowane przez wystający palec i do przetarcia dolnej nitki i puszczenia górnej co ma charakter mechaniczny i nie podlega reklamacji. Uważam, że materiał podszewkowy i dolne szwy powinny być na tyle mocne żeby wytrzymały dłużej.
2023-12-24 godz: 11:55Publiczna
Rozwiązana
Niekompletny zestaw pokrowcówWitam Zakupiony towar mial składać się z kompletu pokrowców do auta. Po dostarczeniu paczki przez kuriera i otwarciu jej okazało się że w paczce jest tylko pokrowiec na jeden fotel. Nie było żadnego paragonu do zakupu Chcemy to odesłać i prosimy o zwrot pieniędzy.
2023-12-24 godz: 08:15Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.S.
Zwrot pieniędzyObuwie zniszczone, jakiś sztuczny wierzchni materiał, który schodzi, jest zdarty, a buty użytkowane tylko kilka razy. Zdarte noski i ściera się materiał po bokach. Reklamowałam buty, ale odrzucono reklamację z powodu "uszkodzenie mechaniczne na skutek obić, otarć i zahaczeń". Oczekuję zwrotu pieniędzy.
2023-12-22 godz: 12:07Publiczna
Rozwiązana
Reklamacja sprzętu Playstation 5Dzień dobry. 13.11.2023 zareklamowałem uszkodzony sprzęt (konsola Playstation 5) do sklepu stacjonarnego sieci Neonet (Dzierżoniów 03, ul. Pastowska 15). Do dzisiaj sprzęt nie został zwrócony, ani nie zostałem poinformowany o sytuacji (czy reklamacja została uwzględniona ile potrwa procedura wymiany/naprawy sprzętu). Dzwoniąc do salonu okazało się, że sprzęt został bardzo długo przetrzymany przez sprzedawcę, (data zgłoszenia i dostarczenia sprzętu na reklamację 13.11.2023 - data wysłania do serwisu 28.11.2023 co daję aż 16 dni). Wysłałem już kilka zapytań i dosaję tylko informację, że Neonet jest tylko pośrednikiem w reklamacji i nie mogą nic zrobić.
2023-12-22 godz: 08:36Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu środkow za odesłany towarBrak zwrotu środków za odesłany towar pomimo upłynięcia 14 dni od momentu odebrania zwrotu przez firmę.