Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2023-12-21 godz: 17:27Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlM.S.
Brak zgody na przyjęcie reklamacji Złożyłam reklamację z tytułu rekojmi, produkt przyszedł 1 grudnia 2023. Odpowiedź mailowa / prawdopodobnie automatyczna brzmi tak „ Niestety nie możemy zaakceptować zgłoszenia, ponieważ data zgłoszenia przekracza maksymalny limit czasu na zgłoszenie indcydentu. Prosimy o zapoznanie się z Warunkami Ogólnymi i Warunkami zwrotów. Reklamacje@sklum.com
2023-12-21 godz: 17:23Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlN.B.
Odmowa naprawy towaru Zamówilam buty, po tygodniu noszenia całe sie rokleiły. Zgłosiłam reklamację, odesłałam buty do sklepu. Dostałam wiadomość że buty zostaną naprawione. Po przysłaniu do mnie butów "naprawionych" okazało się że nadal są porozklejane. Teraz sklep odmawia ponownej naprawy oraz zwrotu pieniędzy. W załączniku wysyłam zdjęcia butów jakie do mnie doszły po naprawie.
2023-12-21 godz: 11:33Publiczna
Rozwiązana
REKLAMACJAW zakupionej przez sklep internetowy RTV EURO AGD lodówce pękła uszczelka drzwi. Kiedy się zorientowałem że pojawił się problem zgłosiłem to telefonicznie. kiedy zgłoszenie zostało zarejestrowane zostałem poproszony poprzez e-mail o przesłanie zdjęć uszkodzenia. po przesłaniu zdjęć otrzymałem odpowiedź że reklamacja jest rozpatrzona negatywnie ponieważ na podstawie ekspertyzy stwierdzono że uszkodzenie wynika z winy użytkownika. ponieważ nie rozumiem swojej winy w użytkowaniu uszczelki od lodówki (w instrukcji obsługi lodówki nie jest wskazany sposób otwierania i zamykania drzwi, częstotliwość tych czynności i czy siła z jaką zamykam lodówkę) poprosiłem o przedstawienie wspomnianej ekspertyzy. musiałem o to prosić wielokrotnie telefonicznie oraz osobiście. po wielu próbach otrzymałem pismo które załączam. w odpowiedzi czytam, że nie wada nie wynika z niezgodności towaru z umową a z przyczyn zewnętrznych nie związanych z towarem. jak rozumiem uszczelka nie należy do lodówki i skoro się uszkodziła to uszkodziła się uszczelka a nie cała lodówka? to znaczy że kupiłem lodówkę ale agregat, półki, uszczelka i inne nie należą do lodówki tylko są osobnymi elementami za które sprzedawca nie bierze odpowiedzialności? to znaczy że kupując np. buty sznurówki, czy wkładki są osobnymi elementami i sprzedawca za nie nie odpowiada? jak mam się zorientować że kupuję kilka elementów a nie cały produkt? gdzie jest napisane że sprzedawca sprzedając towar o jednej nazwie np lodówka, telewizor sprzedaje tak naprawdę osobno jego elementy składowe za które nie odpowiada? czy naprawdę ja nie umiem użytkować lodówki? nadmienię że poprzednia lodówka ma 22 lata stoi w garażu sprawna i nie problemów z uszczelką więcnie wiem
2023-12-21 godz: 11:13Publiczna
Rozwiązana
Brak możliwości zwrotu towaru Towar który dostałam jest bardzo złej jakości więc chciałabym go zwrócić ale nie dostałam żadnego paragonu ani w paczce ani na mejla żadnego potwierdzenia zakupu nie ma też żadnego adresu zwrotnego brak możliwości kontaktu .Ja proszę tylko o pomoc w zwrocie towaru i odzyskaniu pieniędzy za towar .
2023-12-20 godz: 17:45Publiczna
Rozwiązana
10101839931330 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za anulowanie zakupionego towaru
2023-12-20 godz: 14:36Publiczna
Rozwiązana
Reklamacja goodlookin Zakupiłam dres za 90zł i top z leginsami za niecałe 40 zł. W spodniach dresowych po jednym dniu noszenia gumka w pasie cała się poskręcała co uniemożliwia komfortowe noszenie spodni. Zgłosiłam reklamację z żądaniem prawidłowego wszycia gumki lub zwrotem żądaniem. Natomiast w legginsach pękł szew po zaledwie kilku godzinach. Reklamacja dotyczącą dresu została odrzucona a na leginsy zaproponowano mi naprawę lub 10 zł rabatu na naprawę własną. Chciałabym zwrot za dres ponieważ uważam że nie jest on wart 90 zł lubnaprawę
2023-12-20 godz: 10:30Publiczna
Rozwiązana
Kubek i poduszka zamówione z fbZamówiłam 03.12.23,produkt z fb dla syna na Mikołajki,miał być to kubek z Cristiano Ronaldo i poduszka też z tym piłarzem i miał być napis,imię syna ,,F,,prezent dotarł,zapłaciłam kurierowi,a po otwarciu w domu okazało się,poduszka jest taka jak zamawiałam ale kubek jest inny,inne postacie i inne imię,pisałam do Pana,który się tym zajmuje,kazał mi na stronie złożyć reklamację,złożyłam a Pan zapewnił mnie telefonicznie,że błąd zostanie szybko naprawiony,po jakimś czasie napisałam znowu co z moją reklamacją bo nikt się nie odzywa,ani smsa ani e-maila.Z wielką łaską dostałam odpowiem,że kubek dostarczą we wtorek 19.12.23r.Niestety tak się nie stało a za całość wzięli pieniądze i za wysyłkę,syn nadal czeka na prezent od mikołaja bo dziecko ma 7 lat i myśli,że mikołaj pomylił adres,pozdrawiam
2023-12-20 godz: 07:52Publiczna
Rozwiązana
Brak przyjęcia paczki zwrotnejCena towaru była o 50zl wyższa niż w sklepie więc skorzystałam z możliwości zwrotu towaru, nadałam przesyłkę na własny koszt kolejnych 20zł. Sprzedawca nie odbiera telefonu ani nie odpisuje na maile ponieważ chęć zwrotu również zgłosiłam drogą mailową. Oczekuje że sprzedawca kolejny zwrot nada na własny koszt przysyłając kuriera bądź kod do paczkomatu oraz zwróci koszty które poniosłam.
2023-12-19 godz: 18:01Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlJ.G.
Brak zwrotu srodkowZwrot dotarl do eobuwie w dniu 06.12.2023. Jutro uplywa ustawowy czas na zwrot srodkow a firma nawet nie dokonala weryfikacji ani nie rozpoczela weryfokacji zwrotow o numerze #10004964424 i Nr R/1P/PL/E/10004903825/001. Pomimo telefonu w zeszly piatek i zapewnieniu o nadanou sprawie priorytetu, sytuacja sie nie zmienila. Zadam aby zwrot srodkow nastapil nie pozniej, niz jutro do konca dnia, zgodnie z wymogami prawnymi.
2023-12-19 godz: 17:56Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlJ.G.
Zwroty pieniedzy od e-obuwieZamowienie dotarlo do e-obuwie w dniu 29.11. Do tej pory i pomimo wykonania dwoch telefonow i zapewnienia ze strony e-obuwie, ze dostane zwrot, nie dostalam zwrotu srodkow za zwrocone produkty a termin 14 dni jaki ustawowo ma sprzedawca na zwrot srodkow uplynal w zeszlym tygodniu. Oczekuje natychmiastowego zwrotu srodkow, ta sama metoda jaka zamowienie zostalo oplacone