- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

NEONET SPÓŁKA AKCYJNA

Nr reklamacji 01S/006683/2025 Do serwisu Neonet w dniu 12.06.2025 trafiła konsola Xbox series X 1TB wraz z padem. Naprawie podlegał pad od konsoli. Sklep Neonet przez ponad miesiąc dokonywał naprawy. W dniu 14 lipca sklep odesłał tylko pad od konsoli. Po kilku mailach i telefonach jest problem z ustaleniem gdzie znajduje się konsola. Serwis opieszale podchodzi do jakichkolwiek próśb o znalezienie i wysłanie konsoli na mój adres domowy. Konsultant twierdzi, że wysyła maile do serwisu i nie jest w stanie w żaden sposób wpłynąć na działania, do tego twierdzi że nie posiada telefonu do serwisu. Przy takim podejściu podejrzewam, że mają duży problem z namierzeniem sprzętu. Oczekuję od firmy znalezienia mojej konsoli w przeciwnym przypadku wysłania nowej zgodnej z parametrami technicznymi zagubionej konsoli.(czytaj więcej)
Reklamacja 01S/000689/2024 zgłoszonej z tyt. Rękojmi/Niezgodności. Pralka zakupiona w czerwcu 2023. Od początku problem z pobieraniem płynu do płukania. 13.10.23 zgłoszenie reklamacyjne, naprawa poprzez przeprogramowanie elektroniki, nieskuteczna. Następnie, zaraz po wizycie technika zgłoszenie ponowne, że sytuacja bez zmian. 30 października kontakt z serwisu, że mają część do wymiany (dystrybutor środków piorących) i wymiana na nowy 16 listopada. Brak poprawy. 15 stycznia ponowne zgłoszenie, tym razem z zamiarem zwrotu towaru i środków. 26 stycznia wizyta serwisanta, który udowadnia, że tak musi być, ja się z nim nie zgadzam. Miał napisać: Interwencja zakończona 26 stycznia. "Sprawdzenie , usterki nie stwierdzono. Klient nie zgadza się z diagnoza technika." Decyzja odmowna, po wymianie maili z wyjaśnieniem sytuacji - podtrzymana (maile mogę przesłać oczywiście). Oczekuję od firmy zwrotu środków i chcę zwrócić towar, jako niespełniający warunków umowy.(czytaj więcej)
Dzień dobry. 13.11.2023 zareklamowałem uszkodzony sprzęt (konsola Playstation 5) do sklepu stacjonarnego sieci Neonet (Dzierżoniów 03, ul. Pastowska 15). Do dzisiaj sprzęt nie został zwrócony, ani nie zostałem poinformowany o sytuacji (czy reklamacja została uwzględniona ile potrwa procedura wymiany/naprawy sprzętu). Dzwoniąc do salonu okazało się, że sprzęt został bardzo długo przetrzymany przez sprzedawcę, (data zgłoszenia i dostarczenia sprzętu na reklamację 13.11.2023 - data wysłania do serwisu 28.11.2023 co daję aż 16 dni). Wysłałem już kilka zapytań i dosaję tylko informację, że Neonet jest tylko pośrednikiem w reklamacji i nie mogą nic zrobić. (czytaj więcej)