Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2023-12-30 godz: 12:14Publiczna
Rozwiązana
Opieszalosc reklamacjiReklamacja uznana mimo to mijają dwa miesiące i brak odzewu,kontakt z biurem obsługi i ciągle zbywanie
2023-12-29 godz: 18:00Publiczna
Rozwiązana
Oszustwo w wysyłce zamówienia Zamówiłem skarpetki podgrzewanie na akumulator, w zamian otrzymałem zwykłe skarpetki za kilka zł z bazaru... koszt ? 160 zł Oszusci, z tego co widzę nie tylko ja mam ten problem
2023-12-29 godz: 16:19Publiczna
Rozwiązana
Niepoprawne zamówienieZamówiłam biustonosze trzy sztuki rozmiar 4xl biały czarny i inny kolor. W paczce dostałam biustonosze w jednym szarym kolorze I w dodatku w różnych rozmiarach. 5xl , L i żaden nie jest w zamówionym rozmiarze. To jest zwykle oszustwo. Chciałabym zwrócić biustonosze i odzyskać pieniądze. Pisałam na maila z którego dostałam potwierdzenie zamówienia ale brak odpowiedzi. Oczekuje zwrotu pieniędzy oraz adresu na jaki mam wysłać zwrot
2023-12-28 godz: 14:12Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlU.Ł.
DoCCC
ButyWitam kupiłam 30 listopada w sklepie CCC buty dziś zaniosłam na reklamacje i pani tych butów nie przyjęła w butach popękały zapietki i nie da się ich użytkować ponieważ obcierają.
2023-12-28 godz: 13:33Publiczna
Rozwiązana
Firma nie dostarczyła zaproszeń. Brak kontaktuWitam, zamówiliśmy z Narzeczoną 40szt zaproszeń na ślub dnia 9.12.2023 z myślą o rozdaniu ich na Święta Bożego Narodzenia. Podczas zakupu na stronie widniała informacja o dostawie w ciągu 3-5dni roboczych tj. do 15.12.2023. Dnia 09.12 dostaliśmy e-mail z informacją, że w projekcie jest błąd i musi poprawić go grafik, dnia 13.12 projekt został potwierdzony i przekazany do realizacji. Od tego czasu firma nie odpowiada na żaden kontakt. Brak możliwości dodzwonienia się, rozmowa z robotem infolinią zapętla się. W tym czasie trafiliśmy na wiele złych opinii o tej firmie. Znalazłem również punkt w regulaminie sklepu, który mówi o realizacji zamówienia w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych. Termin mija nawet po poprawie graficznej projektu. Przesyłaliśmy liczne maile z żądaniem wykonania usługi. Brak odpowiedzi sklepu. Jedyne co można zobaczyć to przedłużający się z dnia na dzień "szacowany" termin realizacji... Żądam wykonania usługi do końca roku tj. 29.12.2023 lub natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
2023-12-28 godz: 10:18Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlB.W.
ReklamacjaSkładałem reklamacje na źle wykony sprząt dział reklamacji uznał że to wada mechaniczna nabyta i odrzuca moją prośbę. E-papieros zespół się dosłownie po miesiącu nie w wyniku upadku a złe zamontowanego gniazda Pinu 510 na wskazanie przyczyny claoudshop dalej odrzuca tą sytuacje
2023-12-28 godz: 06:51Publiczna
Rozwiązana
PłatnośćZostałem oskarżony o brak płatności w sklepie Rossman w dniu 02-12-2023 Warszawa, Powstańców Śląskich 126 Na kasie nie został poprawnie nabity towar 1+1 otrzymałem informację z obowiązkiem zapłaty. W dniu 2 grudnia oczywiście zakupy były zapłacone Aroma Car - 3,19zł Oliwkowa ziaja 2 szt - 7,58 zł Christmas Eloy- 3,99 zł Power Schwarzkopf taft - 11,49 zł The Somerest toilety company - 24,49 zł Kulki były w promocji 1+1 zgodnie z wygenerowanym kuponem PO rozptrzetrzeniu sprawy ponownie dostałem informację o konieczności zapłąty kwoty 24,49 zł odpo wiedźz biura obsługi. Dziękujemy za cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź. W nawiązaniu do wcześniejszej korespondencji uprzejmie informujemy, iż wybrał Pan 2 sztuki Somerset kule do kąpieli nutcracker, a zapłacił Pan za 1 sztukę, ( 1 szt. jest bezpodstawnie przez Pana wycofana). W tej samej transakcji jest prawidłowo wycofany Eloy zawieszka aniołek 11cm mix,1szt., który został omyłkowo podwójnie zeskanowany. Tym samym kwota do uregulowania to: 24,49zł. proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.
2023-12-27 godz: 16:34Publiczna
Rozwiązana
Opłata za opóźniony lotLot W6 1308 LTN - WAW 11/07/2023 był opóźniony ponad 4 godziny. Jak wskazał Kapitan lotu, lot był opóźniony, bo załoga otrzymała samolot z dużym opóźnieniem spowodowanym letnim szczytem urlopowym. Dodatkowo opóźnienie zostało znacznie powiększone ze względu na to, że sprzedano co najmniej jeden bilet więcej niż miejsc w samolocie i musiano prosić pasażera o opuszczenie pokładu, a następnie identyfikować wszystkie bagaże wniesione na pokład. Potem jeszcze były ograniczenia na terytorium Niemiec... Po wniesieniu roszczenia odmówiono mi przyznania opłaty, ponieważ opóźnienie było spowodowane "czynnikami technicznymi" i wskazano na możliwość skierowania sprawy do ODR, co jednak wydaje się wyłącznie spychologią. Należy mi się 4x250 euro, z odsetkami od lipca, kiedy otrzymałem oddmowę
2023-12-27 godz: 13:02Publiczna
Rozwiązana
Brak oddania pieniędzy za usługę Firma wykonywała u mnie zlecenie, jednak nie wykonała jej i uciekła teraz pan Tomasz ma problem w oddaniu pieniędzy za tę usługę
2023-12-27 godz: 10:53Publiczna
Rozwiązana
brak zwrotu pieniędzy za odesłany towarZamówienie zostało złożone i opłacone 11/11 2023 roku. w dniu 18 listopada zadałam pytanie o termin realizacji.Dostawa miała miejsce dopiero 25/11. w dniu 26/11/2023 odesłałam jeden z dwóch zamówionych towarów na wskazany przez sprzedawcę adres do zwrotów . Przesyłka zawierała formularz z numerem konta i nr zamówienia. Sprzedawca odebrał zwrot 27/11/2023 roku. W regulaminie Firmy jest mowa o 14 dniowym terminie zwrotu pieniędzy. Po odczekaniu stosownego czasu zaczęłam się bezskutecznie upominać o zwrot pieniędzy. Zwrot do dnia dzisiejszego nie nastąpił. Oczekuję na przesłanie pieniędzy wraz z odsetkami.