Może być oszustwo Obawiam się ze nie otrzymam towaru na podstawie opinii z internetu albo ze będzie jakości z Chin Firma reklamuje się jako Polska marka modowa a sprowadza towar z Chin Firma reklamuje się np na instagramie ale na e-mail nie odpisuje Chciałabym unieważnić zamówienie i otrzymać zwrot środków oraz o sprawdzenie firmy i ostrzeżenie innych klientów
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towar5 grudnia 2023r. wysłałam mail :Szanowni państwo, dokonałam zwrotu zakupionego u państwa towaru poprzez firmę, korzystając z opcji bezpłatnego zwrotu . Przesyłka dotarła do państwa według informacji firmy kurierskiej 24 Listopada br , cyt. "Twoja przesyłka zwrotna o numerze 26801077185 została dostarczona do STUDIO MODERNA POLSKA SP. Z O.O. MAZAP.
Dziękujemy za skorzystanie z usług DHL Parcel."
Do dnia dzisiejszego nie odnotowałam wpłaty należnej mi kwoty zwrotu na podane państwu konto. W przypadku dalszej zwłoki zamieszczę stosowną informację na fs oraz powiadomię UOKiK.
W odpowiedzi:
Dnia 07 grudnia 2023 09:57 bok.pl <bok.pl@studio-moderna.com> napisał(a):
Dzień dobry,
Dziękujemy za wiadomość.
Pani zwrot został przyjęty i została podjęta decyzja o zwrocie pieniędzy za pomocą przelewu na podany przez Panią numer konta. Przelew niedługo zostanie zlecony, tak więc prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 22 512 54 00.
Biuro Obsługi Klienta czynne jest:
Od poniedziałku do piątku
W godzinach od 08: 00 do 16:00
Gorąco zachęcamy do odwiedzania naszej strony www.topshop.pl
Z poważaniem,
Opis: Description: Opis: cid:image001.jpg@01CF6A00.BCE08A10
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Studio Moderna Polska Sp.z o.o.
ul. Cybernetyki 9
02-677 Warszawa
tel.: +48 22 512 54 00
do dnia dzisiejszego nie otrzymałam należnych mi pieniędzy za zwrócony w terminie towar.
H.K-S
Odstąpienie od umowy Zgłosiłam odstąpienie od umowy oraz odesłałam towar w terminie, na wskazany przez firmę adres. Była to skrytka pocztowa, z której zwrot nie został odebrany. Przesyłka ponownie do mnie wróciła, z żądaniem zapłaty za zwrot.. Brak telefonu do kontaktu, na maile nikt nie odpowiada. Proszę o kontakt, odbiór towaru na własny koszt oraz zwrot poniesionych przez mnie kosztów (towaru, przesyłki oraz odesłania, ponieważ spółka nie odebrała towaru, nie z mojej winy)
Zwrot pieniędzy Mam problem z zamówieniem ze sklepu internetowego Anna Krakow.Pokusilam się o zakup w sklepie internetowym którego reklamę zobaczyłam na Instagramie. Sklep miał się niedługo zamknąć i dlatego skusił mnie atrakcyjnym towarem , polskiej produkcji (kaszmirowe golfy). Zamówienie zrobiłam 24 grudnia,opłaciłam blikiem kwotę 378 zł, do tej pory nie otrzymałam e-maila z potwierdzeniem, nie posiadam również numeru zamówienia. Próbowałam skontaktować się ze sklepem , ale brak odpowiedzi na mojego e-maila.Dopiero teraz szukam informacji o tym sklepie i zaczynam się obawiać że zostałam oszukana . Oczekuję od zwrotu pieniędzy
Reklamacja Witam,
Firma Valetta prowadzi nieuczciwą praktykę wprowadzając klienta w błąd oferując produkty których jak się przekonałem nie widzieli na oczy. Próbowałem wyjaśnić im różnice miedzy tym co oferują a tym co przyszło, niestety nie uznają reklamacji. Udostępniam zdjęcia - w ofercie jest satynowa koszula nocna w kolorze granatowym, przyszła inna niebieska i plastikowa z Chin. Nie zgadza się kolor, krój przy dekolcie (zaznaczone na zdjęciu), oraz materiał. Dodatkowo zamówiłem biustonosz i majtki które okazały się sznurkami z koronką w najgorszym guście i gatunku, również niezgodne z opisem .Chce tylko odesłać im te "produkty" na ich koszt i odzyskać pieniądze.
home.pl Odstąpienie w trybie 14 dni#BHYT-31359-271 (prawdopodobnie nr. mojego zgłoszenia w home.pl)
Chodzi o niezasadne odrzucenie odstąpienia od umowy zawartej przez internet w trybie do 14 dni.
Kalendarium zdarzeń:
0. 24-11-2023 zakup przez internet Office 365 Personal, na produkt otrzymałem kod aktywacyjny e-mailem, nie został on w żaden sposób przeze mnie użyty.
1. 07.12.23 wysłałem e-mail z Odstąpieniem od umowy. Skan podpisanego oświadczenia załączyłem. /plik Załącznik nr1 /
2. W Międzyczasie, gdy nie otrzymywałem odpowiedzi pomimo monitów, zarejestrowałem takie samo zgłoszenie przez ich formularz internetowy.
3. W odpowiedzi na zgłoszenie internetowe (te przez formularz) otrzymałem e-mail 12.12.23 /plik Zał. 2/
4. W odpowiedzi na e-maila z 07.12.23 otrzymałem odpowiedź 18.12.23 /plik Zał. 3/
Uzasadnienie
Ponieważ usługa pakiet MS Office 365 Personal (subskrypcja), nie jest treścią cyfrową a usługą to nie można zastosować przepisów na które powołuje się home.pl tj.:
Art. 38. UoPK „… Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 13) o dostarczanie treści cyfrowych…”
Ponieważ usługa Office 365 nie jest „treścią cyfrową” w rozumieniu tego przepisu, a jest „usługą cyfrową” to zastosowanie przez home.pl klauzuli „ …. mając świadomość, że wyrażenie tej zgody oraz złożenie tego żądania skutkują tym, że nie jestem uprawniony po wykonaniu Usługi do odstąpienia od umowy w trybie wyżej wymienionej ustawy”, nosi znamiona nieuczciwej praktyki mającej za zadanie wprowadzenie klienta w błąd.
W świetle powyższego moje odstąpienie od umowy zawartej na odległość powinno zostać przyjęte.
Proszę o pomoc w wyegzekwowaniu obowiązku od sprzedawcy w tym podjęcie kroków prawnych oraz nagłośnienie sprawy w mediach tradycyjnych, cyfrowych oraz mediach społecznościowych na co wyrażam niniejszym pełną zgodę.
Dziękuję.
PS
Dodatkowe informacje:
„Usługami cyfrowymi są zatem np. usługi wymiany treści wideo i audio oraz inne usługi przechowywania plików on-line, edycja tekstów lub gry oferowane w chmurze, usługi przechowywania danych w chmurze, poczty elektronicznej, mediów społecznościowych i aplikacji działających w oparciu o chmury. W odróżnieniu od usług cyfrowych, dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym, polegają natomiast na pojedynczej dostawie określonego fragmentu lub fragmentów treści cyfrowych, np. plików muzycznych lub plików wideo.
Uzasadnienie projektu ustawy o zmianie ustawy o prawach konsumenta oraz niektórych innych ustaw, s. 8”
Tak jak stosuje to sam Microsoft:
https://www.microsoft.com/pl-pl/servicesagreement
• f. Zasady zwrotu pieniędzy. Użytkownikowi przysługuje prawo do okresu na odstąpienie od umowy („Okres na Odstąpienie od Umowy”) trwającego czternaście (14) dni od daty zakupu (z podaniem lub bez podania przyczyny). Jeśli w momencie anulowania Usługa została częściowo zrealizowana, Użytkownik otrzyma proporcjonalny zwrot zapłaconej kwoty. Użytkownik zgadza się, że Okres na Odstąpienie od Umowy upływa w momencie pełnej realizacji Usługi na rzecz Użytkownika, w którym to przypadku zakup Użytkownika nie podlega zwrotowi pieniędzy. Jeśli Użytkownik dokonuje w Microsoft zakupu treści cyfrowych, prawo Użytkownika do anulowania zakupu przestanie obowiązywać w momencie rozpoczęcia pobierania tych treści. Jeśli prawo lub określona oferta świadczenia Usług nie stanowią inaczej, wszelkie zakupy są ostateczne i nie podlegają zwrotom. W przypadku wszystkich Usług innych niż usługi Skype informacje i instrukcje dotyczące anulowania Usługi i żądania zwrotu pieniędzy za pomocą Formularza Odstąpienia, jeśli Użytkownikowi przysługuje taki zwrot pieniędzy, można znaleźć w witrynie zarządzania kontem Microsoft (https://go.microsoft.com/fwlink/p/?linkid=618284). W przypadku usługi Skype należy wypełnić Formularz Odstąpienia na podstawie informacji dostępnych tutaj (https://go.microsoft.com/fwlink/p/?linkid=618286). Jeśli zdaniem Użytkownika Microsoft błędnie naliczył opłatę, Użytkownik musi skontaktować się z Microsoft, a Microsoft sprawdzi wysokość opłaty. Jeśli Microsoft zwróci pieniądze lub zastosuje inną rekompensatę, Microsoft nie będzie w przyszłości zobowiązany do zwrotu takiej samej lub podobnej kwoty pieniędzy ani zastosowania takiej samej lub podobnej rekompensaty. Niniejsze zasady zwrotu pieniędzy nie wpływają na żadne uprawnienia przysługujące na mocy prawa właściwego. Więcej informacji na temat zwrotu kosztów można znaleźć tutaj (https://go.microsoft.com/fwlink/p/?linkid=618283).
Brak realizacji zamówienia i zwrotu pieniędzy27.10.23 zamówiłam na stronie krainakoszy.pl towar na łączną wartość 539,10 zł. Na początku sklep odpisywał na moje wiadomości e-mail tłumacząc problemy z serwerem i problemy ze zdrowiem właściciela. 22.11 otrzymałam ostatni e-mail, po nim nastała cisza. W wiadomościach proszono mnie o cierpliwość bądź podanie numeru konta w celu oddania pieniędzy. Śledząc opinie innych klientów wychodzi że od ok. kwartału firma nie wysyła towaru. Nie mam pojęcia czy firma ma faktycznie takie problemy czy padłam ofiarą oszustwa. Posiadam dowód wpłaty oraz całą korespondencję.
Nieuczciwa praktykaJestem kilkunastoletnim klientem Cyfrowego Polsatu. Wielokrotnie wcześniej na skutek kłopotów z odbiorem sygnału TV satelitarnej kontaktowałem się z konsultantem cyfrowego Polsatu. Posługiwałem się telefonem stacjonarnym wolnym od limitów i ograniczeń czasowych. W dniu 14.12.br. dokonałem wymiany dekodera i zmuszony byłem skorzystać z pomocy konsultanta Plsatu. Posłużyłem się nr. telefonu podanym na druku firmowym. Tym samym numerem posługiwałem się wielokrotnie wcześniej. Niestety za te połączenia zostałem obciążony dodatkową należnością w wysokości ponad 60.00 zł. o czym nie zostałem poinformowany przed rozpoczęciem rozmowy, ani nie było o dodatkowych opłatach informacji na druku firmowym. Kwota wprawdzie nie jest wielka, ale sposób jej wyłudzania jak na taką firmę karygodny i nieuczciwy. Proszę o wsparcie i wymuszenie na Cyfrowym Polsacie stosowania takich praktyk. Pozdrawiam.
Nieuczciwi ludzie Kupiłam sweter i niestety słuch po nim i po sklepie zaginął. Czuje się oszukana i chciałabym aby mi zwrócili pieniądze lecz niestety nie ma żadnego odzewu z ich strony. To są po prostu oszuści.
Oszustwo Kupiłam swetry ze strony Anna Kraków. Strona wyświetliła mi się na instagramie, z informacją o upadającej rodzinnej firmie. Opis był emocjonalny, wspomnieli o miłości do projektowania, wysokiej jakości ubrań i o dużej konkurencji. Niestety okazało się, że strona została założona kilka dni temu, a ubrania (nadal nie wysłane) pochodzą z Chin. A nazwa sugerowała, że jest to firma z Krakowa. Czuje się oszukana i zmanipulowana. Nie wiem czy przysyłka z Chin do mnie dotrze, ale na pewno nie jest warta pieniędzy, które zapłaciłam. Kupowałam kaszmirowe swetry rodzinnej polskiej firmy z własnymi projektami. Oczekuję zwrotu pieniędzy.