Zwrot pieniędzy Przed chwilą otrzymałam moje dwa zamówione swetry ,niby kaszmirowe a jest to chiński gniot który mało nie udusi człowieka. Napisałam do sklepu że chcę zwrócić towar i oczekuję zwrotu pieniędzy, czekam na maila z formularzem zwrotu.
Karty roczne Unlimited Tropics +Pragnę przekazać swoje zastrzeżenia co do realizacji wykupionych usług w Park of Poland Suntago. Niestety w 2022 zakupiliśmy całą rodziną karty unlimited na nielimitowane wejścia do parku.
Po wizycie byliśmy zachwyceni basenem zewnętrznym w strefie Jamango a najbardziej basenem termalnym z sztuczną rzeką co nas skłoniło do wykupienia karty unlimited. Niestety ta część parku notorycznie była niedostępna, od września 2023 nie jest wogóle dostępna. Z usług Suntago korzystamy rodzinnie i nie możemy korzystać ze strefy dla dorosłych pomimo posiadanych wejściówek. Jestem rozczarowany taką sytuacją. Niestety nie miałem możliwości skorzystania z wybranych usług a w odpowiedzi na reklamacje uzyskałem informację iż ta atrakcja jest czynna sezonowo :"Chcielibyśmy Pana poinformować, że w trakcie niskiego sezonu basen zewnętrzny z Dziką rzeką jest nieczynny. Rzeka jest dostępna w okresie wiosenno-letnim, pod warunkiem odpowiednich warunków atmosferycznych.
Informujemy, że od 21.12.2023 roku basen zewnętrzny z Dziką Rzeką będzie ponownie dostępny dla naszych Gości." Niestety w momencie zakupu otrzymałem informację iż jest to atrakcja całoroczna nawet reklama telewizyjna o tym mowiła.
Mam wrażenia iż Suntago celowo wprowadziło mnie w błąd a w chwili obecnej nie poczuwa się do odpowiedzialności.
Od listopada kierowałem swoje obawy na adres reklamacji parku. Niestety byłem zbywany a odpowiedzi były szczątkowe i nie rozwiązujące zaistniałej patowej sytuacji.
Oczekuje wydłużenia wszystkich czterech posiadanych kart o czas w którym atrakcja była wyłączona z użytku. I możliwość korzystania z tej atrakcji. Wyłączenie to było niezgodne z regulaminem : "dokładamy należytej staranności, aby jak najwięcej atrakcji zlokalizowanych w Strefach było dostępne dla Gości. Zgodnie z regulaminem ogólnym Parku Suntago nie gwarantujemy Gościom dostępności wszystkich atrakcji zlokalizowanych w Parku Wodnym, z których część może być nieczynna m.in. z uwagi na warunki atmosferyczne, prowadzone konserwacje, naprawy lub warunki bezpieczeństwa." Niestety w żadnym punkcie niema informacji o czasowym wyłączeniu atrakcji zewnętrznej. Park of poland oszukało moją rodzinę na 3700 zł. Działanie to było celowe.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar W dniu 17.11.2023 zakupiłam towar w Charlotte Fashion- jednak bluzka była dla mnie za duża, dlatego też w dniu 22.11.2023 towar wysłałam do siedziby firmy.
Powiadomiono mnie, że zwrot został zarejestrowany, ale w dalszym ciągu nie otrzymałam pieniędzy.
Kontaktowałam się z firmą @ oraz kilkukrotnie telefonicznie jednak bez żadnego skutku.
Informowano mnie, że moją sprawę potraktują priorytetowo jednak niestety do tego nie doszło.
Oczekuję zwrotu pieniędzy za towar wraz z odsetkami.
Anna KRAKOW Towar niezgodny z opisem - wczoraj debrałam paczkę - zamiast kaszmirowego golfa w rozmiarze L - otrzymałam poliestrowy sprany golfopodobny wytwór w kolorze blizej nieokreślonym marki no name.
Firma faktycznie reklamowała sie na Instagramie jako beda w stanie likwidacji i pozbywajaca się ostatnich sztuk towaru.
Wszystkie osoby, ktore skusza się na zakup, ostrzegam, że firma ta nie działa w sposób transparentny i jest to oszustwo. Proszę o uważne przeczytanie regulaminu "zwrotu i refundacji" - jest to tłumaczenie google'a - pełne litrówek, nieścisłości, napisane niepoprawna polszczyzna a w szczegolnosci stoi w nim informacja, że firma odmówi przyjecia zwrotu, powołujac sie na fakt, ze jest to towar z wyprzedaży i jako taki moze być jedynie zamieniony na inny towar lub voucher - zwrot gotówki nie wchodzi w grę. Rzecz w tym, ze wszystkie produkty w tym sklepie, który raz jest Anna Krakow, raz Andżelika Warszawa posiada wylacznie rzeczy wyprzedawane i od samego poczatku nie posiadał rzeczy niewyprzedawanych. Jest to zatem działanie intencjonalne z ukrytym zamiarem pozyskania korzyści w sposób nieuczciwy. Zwrot przesyłki - do Chin odbywa sie na koszt kupujacego.
Na ten moment czekam na odpowiedź. Oczekuję odebrania towaru na koszt firmy oraz zwrotu pieniedzy.
oszustwoNie mam towaru ani pieniędzy, uważajcie i nie kupujcie u nich. To oszuści z Chin. Zamówiłam dwa swetry i nie dostałam do tej pory, wysyłają z automatu maila, nie odpowiadają na pytania. Wielokrotnie pisałam i dostaje ten sam mail. Chcę zwrotu pieniędzy ale nie można się skontaktować z nimi.
brak zwrotu pieniędzy Zamówiłam sukienki w sklepie haia.pl na kwotę 388.96-dnia 30/11 zamówienie 13217
Nie spełniły moich oczekiwan i 1/12 zwróciłam towar
Sklep potwierdził zwrot towaru
Niestety do dzisiaj mimo maili próśb na FB i telefonow nie udało się z firmą skontaktować i nie otrzymałam zwrotu pieniędzy
W mailu poinformowałam że ostatecznym terminem do którego czekam na zwrot kosztów jest2/1
Pieniędzy na koncie niestety nadal nie ma
Od zatwierdzenia zwrotu przez sklep minął miesiąc
Chcialabym prosic o pomoc w kontakcie z firmą i odzyskanie pieniedzy
Dziekuje
anna kraków butik modowy oszustwoFirma spreparowała posty na fb na instagramie jako upadająca rodzinna manufaktura z Krakowa,post bardzo emocjonalny, zachęcajacy do wsparcia.
Jest to oszustwo: dane firmy podane w informacji to WISDOM TRADING LTD
firma zarejestrowana w UK i wykreślona z rejestru firm z styczniu 2023.
W najlepszym razie otrzymam za 189 zł jakis produkt z ali express z Chin, lub jest to całkowite oszustwo i wyłudzenie.
W tym linku są dane "właścicieli" moze przyda sie do zgłoszenia na policji:
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/13286157/officers
Oszustwo Butik modowy ogłaszał się jako firma z Krakowa. Po zamówieniu otrzymałam informację, że czas oczekiwania ok. 14 dni, co już daje do myślenia, że sklep nie mieści się w Krakowie. Poprosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy, pozostało to jednak bez odpowiedzi. Przestrzegam przed tym sprzedawcą!
Oszustwo Zamówiłam dwa swetry z dodatkiem kaszmiru w firmiej ogłaszającej się na Instagramie - była to promocja. Niestety zapłaciłam 378 zł by po kilku dniach dowiedzieć się, że to prawdopodobnie oszustwo.
Zamówienie wciąż jest w trakcie wysyłki z Chin.
Oczekuję zwrotu pieniędzy a przede wszystkim chcę ostrzec innych konsumentów przed oszustami.
Oszuści Dnia 25.11 zamówiłam szafkę i 3 ozdobne elementy z firmy SKLUM która rzekomo wysłała paczkę 05.12. Od ponad 3 tygodni próbuje uzyskać numer paczki lub listu przewozowego. Firma twierdzi że paczka została dostarczona 27.12 ale dalej nie znają numeru paczki, nie wiedzą gdzie została dostarczona a w dzisiejszej wiadomości proszą o przesłanie następujących informacji:
„ Aby kontynuować rozpatrywanie Państwa zgłoszenia, potrzebujemy, aby przesłali Nam Państwo oświadczenie pod przysięgą wraz ze zdjęciem dokumentu tożsamości.”