- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Cyfrowy Polsat S.A.
Problem dotyczy dostawy internetu przez Polsat Box. Internet za który płacę ponad 100zł nie działa,na infolinii tylko słyszę żeby sobie sam w ustawieniach zmieniał nadajniki(co jest niepoważne ze strony dostawcy)lub wymieniał routery na nowe.Wymieniłem już trzy i nic się nie zmienia.Na infolinii słysze też tylko że ,,u nich jest wszystko ok,, a tak nie jest. Pożyczyłem niedawno router z plusa 5G i wszystko działa tak jak powinno,na sprzęcie Polsatu nie działa. Poprosiłem o wymianę sprzętu na 5G i otrzymałem dwa razy odmowę,umowy też nie mogę zerwać ponieważ straszą mnie kara umowną.(rachunki płace na bieżąco a internetu nie mam,i nie jest to moja wina,płace za usługe której nie mam) Jak mogę rozwiazać ten problem? Oczekuje wymiany routera na 5G lub zerwania umowy nie z mojej winy tylko dostawcy ponieważ nie wywiązuje się z umowy.(czytaj więcej)
Jestem kilkunastoletnim klientem Cyfrowego Polsatu. Wielokrotnie wcześniej na skutek kłopotów z odbiorem sygnału TV satelitarnej kontaktowałem się z konsultantem cyfrowego Polsatu. Posługiwałem się telefonem stacjonarnym wolnym od limitów i ograniczeń czasowych. W dniu 14.12.br. dokonałem wymiany dekodera i zmuszony byłem skorzystać z pomocy konsultanta Plsatu. Posłużyłem się nr. telefonu podanym na druku firmowym. Tym samym numerem posługiwałem się wielokrotnie wcześniej. Niestety za te połączenia zostałem obciążony dodatkową należnością w wysokości ponad 60.00 zł. o czym nie zostałem poinformowany przed rozpoczęciem rozmowy, ani nie było o dodatkowych opłatach informacji na druku firmowym. Kwota wprawdzie nie jest wielka, ale sposób jej wyłudzania jak na taką firmę karygodny i nieuczciwy. Proszę o wsparcie i wymuszenie na Cyfrowym Polsacie stosowania takich praktyk. Pozdrawiam.(czytaj więcej)