Anulowanie zamówienia Firma Anna Kraków Butik Modowy to oszuści, żerujący na ludzkiej empatii. Strona jest stworzona w języku polskim, opisuje ciężką sytuację ekonomiczną i związaną z tym decyzję o zamknięciu rodzinnego butiku, który działał od lat. W związku z tym organizują wyprzedaż odzieży rzekomo szytej ręcznie w ich butiku. Jest podana informacja o możliwości zwrotu lub wymiany produktu do 30 dni od momentu odebrania przesyłki. Po złożeniu zamówienia przychodzi potwierdzenie, że towar będzie wysłany z Chin, pojawiają się również dane firmy z Hong Kongu. Wskazany jest formularz kontaktowy na stronie oraz adres e-mail do kontaktu annakrakowbutik@gmail.com.
Chwilę po złożeniu zamówienia napisałam, że proszę o jego anulowanie i zwrot pieniędzy. Niestety nikt nie odpowiedział i dzień później otrzymałam informację, że towar został wysłany. W warunkach zwrotów w dalszej części jest napisane, że towar z przeceny nie podlega zwrotowi tylko wymianie. Zagłębiając się w treści na stronie widać, że tworzone są przy użyciu chatu GPT lub zwykłego translatora. Firma nie odpowiada na kilkukrotną prośbę o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Nie da się znaleźć danych rejestrowych firmy w Polsce.
oszustwo Zamówiłam kaszmirowy sweter w firmie przedstawionej jako polska rodzinna firma w trudnej sytuacji.
Sweter otrzymałam - badziewie z plastiku, bez metki.
Nie mam żadnej odpowiedzi na reklamacje. Nie ma kontaktu do firmy.
Oczekuję opcji darmowego zwrotu towaru, który jest niezgodny z opisem oraz zwrotu zapłaconej kwoty.
OszustwoSweter miał być kaszmirowy, produkcja miała być w Polsce. Niby rodzinna upadająca firma… Wysyłka, okazało się, że z Chin. Przesyłka jeszcze nie dotarła. To oszustwo.
Anna Krakow oszustwoButik reklamował się na Facebooku jako rodzinna firma annakrakow. W chwili obecnej występuje już jako "Style Anne". Ogłoszenie sugerowało, że jest to upadająca firma rodzinna. Na stronie można znaleźć informację, że ubrania projektowane są w Polsce, przy pomocy pracowników z Niemiec. Przesyłka natomiast jest kierowana z Chin. Produkty prezentowane na stronie okazują się być produktami z serwisu alliexpress.
Na facebookowym profilu systematycznie kasowane są komentarze przestrzegające przed zakupem z powodu oszustwa.
Według regulaminu zamieszczonego na stronie zwrot środków jest praktycznie niemożliwy. Chciałabym zwrotu pieniędzy ponieważ z pewnością produkty, o ile w ogóle do mnie dotrą, nie będą z kaszmiru jak obiecała prezentacja swetrów na stronie.
Załączam link z alliexpress do dokładnie takich samych produktów ( z identycznymi zdjęciami) jak te prezentowane na stronie annakrakow jako swetry z kaszmiru.
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fpl.aliexpress.com%2Fitem%2F1005005995072731.html%3Fspm%3Da2g0n.detail.1000014.12.10926e50u3L2LU%26gps-id%3DplatformRecommendH5%26scm%3D1007.14452.363016.0%26scm_id%3D1007.14452.363016.0%26scm-url%3D1007.14452.363016.0%26pvid%3D1818ef49-4318-4945-b610-57f8ffdf4ad8%26_t%3Dgps-id%253AplatformRecommendH5%252Cscm-url%253A1007.14452.363016.0%252Cpvid%253A1818ef49-4318-4945-b610-57f8ffdf4ad8%252Ctpp_buckets%253A668%25232846%25238107%25231934%26isseo%3Dy%26pdp_npi%3D4%2540dis!PLN!209.40!204.05!!!52.12!!%2540211b815c17039706549378197e7c80!12000035224747723!rec!PL!!AB%26search_p4p_id%3D202312301310549667402719466513535327_1%26fbclid%3DIwAR3OJbM_uvQAb92JEFxzB_gnuiF6cmtRxqOCyBNqbDxMEf4QrAOpFYpED7Y%26mibextid%3DxfxF2i&h=AT20hQoc_TJR9wDFHWVJAdMOQExSrB2FkJXYbkLXqodunnUuNujF7MGsMKlUdtjes5TG0zHip-1kGX9jy7EMJI4J-IqpO7vop3AZWI_lp4cjo5rNDZb4MH7kqfwXYe1sHTqNyA
Uber zwrot za przejazd Jaka cena przejazdu była podana w aplikacji przed zamówieniem przejazdu?: 48
Jaka kwota została pobrana?: 173
zamówiłam przejazd za 48 złoty, a ściągnęło z konta 3 razy więcej. W trakcie jazdy był zmieniony kod pocztowy bo ulicy Fabryczna 6 w Warszawie są 2. Ja rozumiem ze opłata mogła się zwiększyć ale nie o tyle. Za 123zl nawet najdroższa taksówka nie jeździ tą trasę. Uber zwykle kosztuje około 65 zł nie więcej. Proszę o pilny zwrot kosztów . zamówiłam przejazd za 48 złoty, a ściągnęło z konta 3 razy więcej.Prosiłam o pilny zwrot kosztów .Cena wiem ze może się zmienić , ale nie 124,56 plus 48,75, Zawsze zawsze zamawiam za 70, 173,31 to już przesada Proszę powrócić 100, bo zgadzałam się na 48 To jest kradzież dostałam odpowiedz po raz drugi :Cześć,
przykro nam słyszeć, że trasa była wydłużona z powodu złego ustawienia punktu docelowego. Prosimy pamiętać, że ustalona z góry cena przejazdu jest ważna tylko dla trasy według wskazanych adresów. W przypadku zmiany lokalizacji punktu docelowego lub złego ustawienia opłata zostaje obliczona ponownie.
Kierowca powinien otrzymać opłatę zgodnie z przebytym dystansem. Niestety w tym przypadku rachunek powinien pozostać bez zmian. Aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości, prosimy sprawdzić prawidłowość ustawionych adresów odbioru oraz punktu docelowego. W razie potrzeby możesz zmienić adres przesuwając pinezkę na mapie. Punkt docelowy może być zmieniony nawet w trakcie podróży.
Dziękujemy za zrozumienie.
zwrot kosztów czekam z zwrot kosztów jauż 10 dni za każdym razem konsultant każe czekać
Sweter Właśnie otrzymałam przesyłkę swetrów z" rodzinnej firmy " . Jakość tragiczna niezgodna z opisem, brak możliwości zwrotu. Wysłałam wiadomość do firmy czekam na odpowiedź. Oczekuję od firmy zwrotu kosztów i możliwości zwrotu towaru.
Odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzyDzień dobry
Mam taki problem, kupiłem na odległość w sklepie internetowym ,,Morele.net Sp. z o.o." smartfona i po dwóch dniach zgłosiłem odstąpienie od umowy i dn. 7-12-2023r. odesłałem im ten telefon Pocztą Polską i na stronie Poczty jest potwierdzenie dostarczenia w dn. 8-12-2023r (zał. plik). W trakcie korespondencji e-mailowej sklep twierdzi ,że nie otrzymał przesyłki, natomiast Poczta twierdzi że przesyłka była odebrana przez uprawnionego ich pracownika do odbioru przesyłek i ma na to dowód w swojej dokumentacji elektronicznej ( widziałem na własne oczy) datę i czytelny podpis tego pracownika i o tym fakcie powiadomiłem ich e-mailem. Czyli ewidentnie odebrali przesyłkę i z jakiś powodów nie zwracają mi pieniędzy i z uporem maniaka twierdzą że nie otrzymali zwrotu. Jestem zdeterminowany i w ostateczności sprawę skieruję do Sądu.
Liche wykonanie i materiał niezgodny wg umowyponieważ towar dwa razy założony nie będzie sprawiał mi problemów w użytkowaniu. Buty nie nadają się do użytku, ponieważ wstyd mi je założyć takie uszkodzone... To kolor specyficzny i na rynku nie widzę odcieniu butów.
To był mój pierwszy i ostatni zakup.
Proszę o zwrot pieniędzy, towar oddaję i zgłaszam do rzecznika praw konsumenta.
Szczerze to nie widać że buty są dobrej jakości. Tani chiński materiał oraz wykonanie słabe.
oszuści sieci playOd trzech lat oszuści podnieśli mi stawkę za rozmowy z 0.29zl na 0.59zl. Nie informując mnie o tym. Następnie zawsze miałem przedłużane konto o rok po kazdy doładowaniu. Teraz już nie. Zmuszają do abonamentu lub ciągłego zasilania konta. 5zl. Na 7 dni. 35zl na 31dni. Jeżeli kiedyś czyli kolo 10 lat temu zawarłem z nimi umowę to jak chcieli ja zmienić to należy poinformować klienta. A tu po mojej interwencji. Twierdzą że zmienił się regulamin i nie muszą mnie informować? To teraz jak w gminie zmienia regulamin i podniosą co czynsz o 50% to pewnie też nie muszą informować? Dla mnie sieć oszustów. Już z trzech numerów zrezygnowałem. Został jeszcze jeden.