Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-01-04 godz: 12:47Publiczna
Rozwiązana
Anulowanie zamówienia Firma Anna Kraków Butik Modowy to oszuści, żerujący na ludzkiej empatii. Strona jest stworzona w języku polskim, opisuje ciężką sytuację ekonomiczną i związaną z tym decyzję o zamknięciu rodzinnego butiku, który działał od lat. W związku z tym organizują wyprzedaż odzieży rzekomo szytej ręcznie w ich butiku. Jest podana informacja o możliwości zwrotu lub wymiany produktu do 30 dni od momentu odebrania przesyłki. Po złożeniu zamówienia przychodzi potwierdzenie, że towar będzie wysłany z Chin, pojawiają się również dane firmy z Hong Kongu. Wskazany jest formularz kontaktowy na stronie oraz adres e-mail do kontaktu annakrakowbutik@gmail.com. Chwilę po złożeniu zamówienia napisałam, że proszę o jego anulowanie i zwrot pieniędzy. Niestety nikt nie odpowiedział i dzień później otrzymałam informację, że towar został wysłany. W warunkach zwrotów w dalszej części jest napisane, że towar z przeceny nie podlega zwrotowi tylko wymianie. Zagłębiając się w treści na stronie widać, że tworzone są przy użyciu chatu GPT lub zwykłego translatora. Firma nie odpowiada na kilkukrotną prośbę o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Nie da się znaleźć danych rejestrowych firmy w Polsce.
2024-01-04 godz: 09:34Publiczna
Rozwiązana
oszustwo Zamówiłam kaszmirowy sweter w firmie przedstawionej jako polska rodzinna firma w trudnej sytuacji. Sweter otrzymałam - badziewie z plastiku, bez metki. Nie mam żadnej odpowiedzi na reklamacje. Nie ma kontaktu do firmy. Oczekuję opcji darmowego zwrotu towaru, który jest niezgodny z opisem oraz zwrotu zapłaconej kwoty.
2024-01-04 godz: 07:17Publiczna
Rozwiązana
OszustwoSweter miał być kaszmirowy, produkcja miała być w Polsce. Niby rodzinna upadająca firma… Wysyłka, okazało się, że z Chin. Przesyłka jeszcze nie dotarła. To oszustwo.
2024-01-03 godz: 19:37Publiczna
Rozwiązana
Anna Krakow oszustwoButik reklamował się na Facebooku jako rodzinna firma annakrakow. W chwili obecnej występuje już jako "Style Anne". Ogłoszenie sugerowało, że jest to upadająca firma rodzinna. Na stronie można znaleźć informację, że ubrania projektowane są w Polsce, przy pomocy pracowników z Niemiec. Przesyłka natomiast jest kierowana z Chin. Produkty prezentowane na stronie okazują się być produktami z serwisu alliexpress. Na facebookowym profilu systematycznie kasowane są komentarze przestrzegające przed zakupem z powodu oszustwa. Według regulaminu zamieszczonego na stronie zwrot środków jest praktycznie niemożliwy. Chciałabym zwrotu pieniędzy ponieważ z pewnością produkty, o ile w ogóle do mnie dotrą, nie będą z kaszmiru jak obiecała prezentacja swetrów na stronie. Załączam link z alliexpress do dokładnie takich samych produktów ( z identycznymi zdjęciami) jak te prezentowane na stronie annakrakow jako swetry z kaszmiru. https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fpl.aliexpress.com%2Fitem%2F1005005995072731.html%3Fspm%3Da2g0n.detail.1000014.12.10926e50u3L2LU%26gps-id%3DplatformRecommendH5%26scm%3D1007.14452.363016.0%26scm_id%3D1007.14452.363016.0%26scm-url%3D1007.14452.363016.0%26pvid%3D1818ef49-4318-4945-b610-57f8ffdf4ad8%26_t%3Dgps-id%253AplatformRecommendH5%252Cscm-url%253A1007.14452.363016.0%252Cpvid%253A1818ef49-4318-4945-b610-57f8ffdf4ad8%252Ctpp_buckets%253A668%25232846%25238107%25231934%26isseo%3Dy%26pdp_npi%3D4%2540dis!PLN!209.40!204.05!!!52.12!!%2540211b815c17039706549378197e7c80!12000035224747723!rec!PL!!AB%26search_p4p_id%3D202312301310549667402719466513535327_1%26fbclid%3DIwAR3OJbM_uvQAb92JEFxzB_gnuiF6cmtRxqOCyBNqbDxMEf4QrAOpFYpED7Y%26mibextid%3DxfxF2i&h=AT20hQoc_TJR9wDFHWVJAdMOQExSrB2FkJXYbkLXqodunnUuNujF7MGsMKlUdtjes5TG0zHip-1kGX9jy7EMJI4J-IqpO7vop3AZWI_lp4cjo5rNDZb4MH7kqfwXYe1sHTqNyA
2024-01-03 godz: 18:21Publiczna
Rozwiązana
Uber zwrot za przejazd Jaka cena przejazdu była podana w aplikacji przed zamówieniem przejazdu?: 48 Jaka kwota została pobrana?: 173 zamówiłam przejazd za 48 złoty, a ściągnęło z konta 3 razy więcej. W trakcie jazdy był zmieniony kod pocztowy bo ulicy Fabryczna 6 w Warszawie są 2. Ja rozumiem ze opłata mogła się zwiększyć ale nie o tyle. Za 123zl nawet najdroższa taksówka nie jeździ tą trasę. Uber zwykle kosztuje około 65 zł nie więcej. Proszę o pilny zwrot kosztów . zamówiłam przejazd za 48 złoty, a ściągnęło z konta 3 razy więcej.Prosiłam o pilny zwrot kosztów .Cena wiem ze może się zmienić , ale nie 124,56 plus 48,75, Zawsze zawsze zamawiam za 70, 173,31 to już przesada Proszę powrócić 100, bo zgadzałam się na 48 To jest kradzież dostałam odpowiedz po raz drugi :Cześć, przykro nam słyszeć, że trasa była wydłużona z powodu złego ustawienia punktu docelowego. Prosimy pamiętać, że ustalona z góry cena przejazdu jest ważna tylko dla trasy według wskazanych adresów. W przypadku zmiany lokalizacji punktu docelowego lub złego ustawienia opłata zostaje obliczona ponownie. Kierowca powinien otrzymać opłatę zgodnie z przebytym dystansem. Niestety w tym przypadku rachunek powinien pozostać bez zmian. Aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości, prosimy sprawdzić prawidłowość ustawionych adresów odbioru oraz punktu docelowego. W razie potrzeby możesz zmienić adres przesuwając pinezkę na mapie. Punkt docelowy może być zmieniony nawet w trakcie podróży. Dziękujemy za zrozumienie.
2024-01-03 godz: 17:17Publiczna
Rozwiązana
zwrot kosztów czekam z zwrot kosztów jauż 10 dni za każdym razem konsultant każe czekać
2024-01-03 godz: 16:51Publiczna
Rozwiązana
Sweter Właśnie otrzymałam przesyłkę swetrów z" rodzinnej firmy " . Jakość tragiczna niezgodna z opisem, brak możliwości zwrotu. Wysłałam wiadomość do firmy czekam na odpowiedź. Oczekuję od firmy zwrotu kosztów i możliwości zwrotu towaru.
2024-01-03 godz: 16:47Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.W.
Odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzyDzień dobry Mam taki problem, kupiłem na odległość w sklepie internetowym ,,Morele.net Sp. z o.o." smartfona i po dwóch dniach zgłosiłem odstąpienie od umowy i dn. 7-12-2023r. odesłałem im ten telefon Pocztą Polską i na stronie Poczty jest potwierdzenie dostarczenia w dn. 8-12-2023r (zał. plik). W trakcie korespondencji e-mailowej sklep twierdzi ,że nie otrzymał przesyłki, natomiast Poczta twierdzi że przesyłka była odebrana przez uprawnionego ich pracownika do odbioru przesyłek i ma na to dowód w swojej dokumentacji elektronicznej ( widziałem na własne oczy) datę i czytelny podpis tego pracownika i o tym fakcie powiadomiłem ich e-mailem. Czyli ewidentnie odebrali przesyłkę i z jakiś powodów nie zwracają mi pieniędzy i z uporem maniaka twierdzą że nie otrzymali zwrotu. Jestem zdeterminowany i w ostateczności sprawę skieruję do Sądu.
2024-01-03 godz: 15:37Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlM.G.
Liche wykonanie i materiał niezgodny wg umowyponieważ towar dwa razy założony nie będzie sprawiał mi problemów w użytkowaniu. Buty nie nadają się do użytku, ponieważ wstyd mi je założyć takie uszkodzone... To kolor specyficzny i na rynku nie widzę odcieniu butów. To był mój pierwszy i ostatni zakup. Proszę o zwrot pieniędzy, towar oddaję i zgłaszam do rzecznika praw konsumenta. Szczerze to nie widać że buty są dobrej jakości. Tani chiński materiał oraz wykonanie słabe.
2024-01-03 godz: 15:27Publiczna
Rozwiązana
oszuści sieci playOd trzech lat oszuści podnieśli mi stawkę za rozmowy z 0.29zl na 0.59zl. Nie informując mnie o tym. Następnie zawsze miałem przedłużane konto o rok po kazdy doładowaniu. Teraz już nie. Zmuszają do abonamentu lub ciągłego zasilania konta. 5zl. Na 7 dni. 35zl na 31dni. Jeżeli kiedyś czyli kolo 10 lat temu zawarłem z nimi umowę to jak chcieli ja zmienić to należy poinformować klienta. A tu po mojej interwencji. Twierdzą że zmienił się regulamin i nie muszą mnie informować? To teraz jak w gminie zmienia regulamin i podniosą co czynsz o 50% to pewnie też nie muszą informować? Dla mnie sieć oszustów. Już z trzech numerów zrezygnowałem. Został jeszcze jeden.