- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Sklum

Dnia 25.11 zamówiłam szafkę i 3 ozdobne elementy z firmy SKLUM która rzekomo wysłała paczkę 05.12. Od ponad 3 tygodni próbuje uzyskać numer paczki lub listu przewozowego. Firma twierdzi że paczka została dostarczona 27.12 ale dalej nie znają numeru paczki, nie wiedzą gdzie została dostarczona a w dzisiejszej wiadomości proszą o przesłanie następujących informacji: „ Aby kontynuować rozpatrywanie Państwa zgłoszenia, potrzebujemy, aby przesłali Nam Państwo oświadczenie pod przysięgą wraz ze zdjęciem dokumentu tożsamości.”(czytaj więcej)
Złożyłam reklamację z tytułu rekojmi, produkt przyszedł 1 grudnia 2023. Odpowiedź mailowa / prawdopodobnie automatyczna brzmi tak „ Niestety nie możemy zaakceptować zgłoszenia, ponieważ data zgłoszenia przekracza maksymalny limit czasu na zgłoszenie indcydentu. Prosimy o zapoznanie się z Warunkami Ogólnymi i Warunkami zwrotów. Reklamacje@sklum.com(czytaj więcej)