Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-01-15 godz: 20:33Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlU.S.
Brak zwrotu kosztów Zamówienie nr 2023/12/47668., 21.12.23 firma otrzymała zwrócony towar, do dnia dzisiejszego nie zwrócono mi pieniędzy. 08.01.24 w odpowiedzi na maila otrzymałam informację, że w ciągu 2 dni otrzymam zwrot pieniędzy.
2024-01-15 godz: 19:38Publiczna
Rozwiązana
Niezgodność towaru z opisemTowar znacznie odbiega od towaru reklamowanego na stronie internetowej w przesyłce brak paragonu lub faktury zakupu pragnę zwrócić produkt inny kolor koronka na dole sukienki nie wszyra zgodnie z opisem
2024-01-15 godz: 17:02Publiczna
Rozwiązana
Zwrócenie towaruWitam wszystkich Potrzebuje pomocy w sprawie reklamacji/zwrotu zakupionego na raty produktu. 21 grudnia zakupiłam na raty z dostawą do domu robota kuchennego w jednym ze sklepów z elektronika. Sprzęt przyszedł przed świętami. Niestety po rozpakowaniu i podłączeniu okazało się, że blender nie działa. Zastanawiałam sie czy złożyć reklamację i zostawić sprzęt, czy dokonać zwrotu skoro przyszedł już uszkodzony, a nie był to najtańszy robot kuchenny. Złożyłam przez konto klienta reklamację, ale po przemyśleniu postanowiłam z niej zrezygnować i po prostu zwrócić produkt. Niestety na stronie sklepu nie wiedziałam jak usunąć ją, chatbot (z którym wiadomości sie zachowały) nie pomógł, a infolinia była juz nieczynna. Po świętach więc dostarczyłam produkt do sklepu z zamiarem zwrotu. Pracownik przy mnie włączył go i stwierdził, że nie działa. Nie chciał przyjąć zwrotu z dwóch powodów *karton nie był w całości (dostaliśmy rozklejony karton podczas kupowania co nie było nasza wina) *oraz ze względu na wadę blendera Zalecił reklamację z żądaniem zwrotu pieniędzy. Tak też zrobiłam i czekałam na informacje. 9 stycznia otrzymałam maila że reklamacja zakończona, a towar czeka na odbiór w sklepie. Pojechałam więc wyjaśnić sytuację. Producent napisał, że nie było żadnej wady a sprzęt działał prawidłowo. Ten sam pracownik włączył go do prądu i był zdziwiony równie jak ja, że blender działa jak nowy... Jako, że od samego początku informowałam, że nie chce tego robota, a prawo do zwrotu powinnam mieć, nie powinnam stracić tej możliwości z powodu dostania wadliwego produktu z rozklejonym kartonem, to pracownik stwierdził że juz nic nie można zrobić i mam odebrać robota kuchennego. Towar reklamowany nie podlega zwrotowi a podczas trwania reklamacji i tak minął termin na zwrot - mimo, że z tego co widziałam na stronie internetowej to mam 30 dni na zwrot jeśli kupowałam przez konto klienta. Karton w którym przyszedł z reklamacji robot kuchenny jest cały poszarpany, poklejony taśma przez co gdybym chciała odebrać ten produkt i go sprzedać to traci na wartości. Sprzęt nie działał przed wysyłką na reklamację a teraz magicznie działa mimo nie stwierdzonej wady przez producenta. Co mogę zrobić w tej sytuacji by odstąpić od umowy? Naprawdę nie dało się dokonać zwrotu zamiast reklamacji? Czy producent naprawdę może napisać ze produkt jest bez wad mimo ze nie działał przed wysyłką do serwisu? Czy to klient musi odpowiadać za to ze dostał wadliwy produkt i nie może sie go teraz pozbyć?
2024-01-15 godz: 14:46Publiczna
Rozwiązana
C20241097853139Zamowiłam kombinezon z nogawkami,przysłano mi sukienkę o trzy nr mniejsza materiał jak szmata.Za to coś zapłaciłam 188zl.Brak paragonu i faktury.
2024-01-15 godz: 13:38Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniędzy za bilety za odwołany koncer15 marca 2023 roku wpłaciłem kwotę 238 zł za zakup biletów na koncert muzyki Wojciecha Kilara, który zaplanowany był na dzień 30 listopada 2023 roku o godz. 19:30 w "Spodku" w Katowicach. 31 października 2023 roku otrzymałem drogą elektroniczną informację o odwołaniu koncertu. Zgodnie z otrzymanym mailem, 2 listopada odpisałem, że wybieram opcję zwrotu należności za bilety. Mimo kilku wysłanych maili oraz rozmowy telefonicznej do chwili obecnej nie otrzymałem zwrotu pieniędzy za zakupione bilety, a zgodnie z regulaminem powinno to nastąpić w terminie do 10 dni.
2024-01-15 godz: 13:29Publiczna
Rozwiązana
Nieuczciwa praktykaZamówiłem sweterek kaszmirowy i 3 "japońskie" koszule. Ten kaszmirowy sweterek ma zupełnie inny sztuczny skład. Wygląd swetra i koszul odbiega od tych prezentowanych na stronie internetowej. Firma reklamuje się jako polska zatrudniając niemieckich projektantów, wysyłka była z Chin. Nieuczciwy sprzedawca. Oczekuje od firmy zwrotu wpłacony ch przeze mnie środków.
2024-01-15 godz: 11:53Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu środków po 14 dniachZakupiłam zegarek 20 grudnia 2023r. w kwocie 233.10 PLN. Zegarek nie spełnił moich oczekiwań dlatego dokonałam zwrotu produktu, 28 grudnia 2023r. produkt został dostarczony do siedziby. Płatność była dokonana przez platforme Autopay, Blikiem. Również tego samego dnia firma odezwała się do mnie drogą sms-ową, abym wysłała nr konta w celu dokonania przelewu. Nr konta został wysłany firmie. 14 dni minęło, zwrot pieniędzy nie dotarł. Firma nie odbiera telefonów jak również nie odpowiada na maile. Prosiłabym o pomoc w tej sprawie.
2024-01-15 godz: 11:35Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu kosztów anulowanego zamówieniaZamówienia produktów w sklepie internetowym Pupil Expert dokonałam dnia 8.12.2023 r , zapłaciłam Blikiem. Nie otrzymałam zamówionych produktów , na infolinii poinformowano mnie ze czekają na dostawę i wyślą za dwa dni. Niestety tak się nie stało po kolejnym kontakcie telefonicznym ( po 5 dniach) nadal brak towaru .W dniu 15 grudnia anulowałam zamówienie za pomocą formularza na stronie sklepu . Zwrotu środków do tej chwili nie otrzymałam . Dzwoniłam po 14 dniach otrzymałam zapewnienie o ponagleniu działu księgowości , co nic nie dało. W dniu 10 stycznia otrzymałam mailem informację o treści " dzisiaj zwrot został zrobiony ". Na koncie nadal w dniu 15 stycznia brak środków Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków w kwocie 468,27 0
2024-01-15 godz: 11:21Publiczna
Rozwiązana
zwrot towaruPrzesłany produkt znacząco odbiega od tego prezentowanego m.in. brakuje logo które zamawiałem, kolor i ogólny wygląd.
2024-01-15 godz: 09:48Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlA.S.
Brak zwrotu pieniędzy Zamowilam sukienkę, zrobiłam przelew. Na stronie internetowej sprzedawcy widniała informacja, że produkty zamówione w dniu dzisiejszym ( chodzi o dzień w którym złożyłam zamówienie) zostaną wysłane kolejnego dnia. Mi zależało na szybkiej wysyłce, więc produkt zawoilam i zrobiłam przelew. Jednak przy moim zamówieniu cały czas widniala informacja, że produkt nie został opłacony. Po kilku dniach takiej sytuacji - anulowalam zamówienie. Napisałam do sprzedawcy kilka maili o zwrot pieniędzy, sprzedawca po kilku dniach odpisał czy chce zwrot na konto klienta czy zwrot na konto bankowe. Wysłałam numer konta i od tego momentu cisza. Zero odzewu, chociaż wysylalam kolejne maile. Telefonu w ogóle nie odbierają. Termin na zwrot już dawno minął . Oczekuje zwrotu moich pieniędzy.