chcę zwrócić niewłaściwy towar3 stycznia zamówiłam mportowane z Japonii] Nieinwazyjny, precyzyjny glukometr firmy Omron za cenę 191 zł płatne za pobraniem.
Dostałam potwierdzenie na e-mail.Dziękujemy za zakupy!
Ten e-mail zostanie wysłany automatycznie po zakupie produktu.
Upewnij się, że Twoje zamówienie jest prawidłowe.
Przedmioty zostaną wysłane w ciągu 3 do 5 dni roboczych, chyba że określono datę dostawy.
Po pomyślnym przesłaniu wyślemy Ci wiadomość e-mail z numerem faktury.
W przypadku zauważenia błędów w szczegółach zamówienia prosimy o kontakt.
informacje o zamówieniu
[Numer zamówienia]: C20241043568488
[Metoda płatności]: płatność przy odbiorze [COD]
[nazwa produktu]: [Importowane z Japonii] Nieinwazyjny, precyzyjny glukometr firmy Omron
[Ilość zamówienia]: 1
[cena produktu]: 191.00
Dziękujemy za zakup [Importowane z Japonii] Nieinwazyjny, precyzyjny glukometr firmy Omron. Dołożymy wszelkich starań, aby sprostać wymaganiom naszych klientów.
Dziękujemy za skorzystanie z tej usługi. Z przyjemnością obsłużę Cię następnym razem.
Dzisiaj, 16 stycznia, zamiast niego, otrzymałam Pulse Fingertip Oximeter, pulsykometr.
Przy przesyłce nie paragonu ani adresu do zwrotu niewłaściwego towaru.
Nie mam też numeru telefonu do kontaktu.
Proszę o pomoc.
Co robić?
Gdzie mogę zwrocić niewłaściwy towar? Czy wysłać przesyłkę na adres dostawcy?
Zwrot pieniędzy za zamówienieDnia 19 grudnia dokonałam zwrotu zakupu sukienki , 22 grudnia sklep pozytywnie rozpatrzył zwrot , ale do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu pieniędzy. Firma Karko gwarantowała zwrot środków do 14 dni. Dzisiaj jest 16 stycznia 2024r. Zwrotu pieniędzy nie ma, a telefonu nikt nie odbiera. maile nie przynoszą skutku( wysyłane od 8 stycznia)
Oczekuję natychmiastowego zwrotu kwoty 223,65 zł plus 15 zł za dostawę.
283487526,291734651,294234366Od września 2023 roku toczę z firmą Play walkę reklamacyjną dotyczącą jakości łącza internetowego w moim mieszkaniu. We wrześniu po przedłużeniu umowy dotyczącej usług internetowych został wymieniony mi ruter WiFi, który w mojej ocenie nie działa prawidłowo. Pierwsze zgłoszenie nastąpiło już po około 2 tygodni od wymiany sprzętu. Problem polegał na fakcie iż po włączeniu sprzętu mój telewizor,który jest również stosunkowo nowy, nie posiadał głosu. Po interwencji został.mi zaproponowanany sposób aby wyłączyć i włączyć ponownie ruter WiFi jak i modem od telewizji. Owszem pomogło. Tylko tego miejsca sytuacji jest sporo odkąd mam zamontowany nowy ruter i modem. Do tego na łączach modem -kabel od telewizora jest bardzo często problem z stałym łączem internetowym. Tzn w trakcie korzystan8a z telewizji dochodzi kilkukrotnie do zerwania połączenia. Abym mogła spokojnie korzystać z usług za które place muszę na nowo resetować modem bądź odłączać i podłączać na nowo internet . Dla mnie jako konsumenta jest to nie wygodne gdy podczas oglądania jakiego kolwiek programu jest mi to wielokrotnie przerywane. W grudniu był u mnie technik, który na kilka minut podłączył swój sprzęt i stwierdził że wszystko jest w porządku. Mimo iż ja się w dalszym ciągu nie zgadzam z tym technik poinformował mnie abym udała się do salony Play w celu wymiany rutera WiFi na nowy. Tak także uczyniłam. I po raz kolejny dostałam odmowną odpowiedź gdyż dla firmy Play wszystko jest w najlepszym stanie. Posiadam filmy i zdjęcia w jaki sposób łącze jest przerwane i ile razy to miało miejsce. Spór toczę już przeszło 5 miesięcy. W dniu dzisiejszym również odwołałam się od kolejnej odmowy reklamacyjnej firmy Play gdyż w dalszym ciągu problem się pojawią u nie został on rozwiązany. Oczekuje sprawdzenia od firmy Play co jest powodem ciągłego przerwania łącza bardzo dokładnie, bo mogą to być problemy z uszkadzonym modemem bądź np z przerwanym gdzieś kablem ,którego ja nie widzę.
Koncert Muzyki Filmowej Koncert odwolany zwrotu pieniedzy nie ma. firma naie odpowiada na maile i telefony
OszustwoDostałam od firmy formalises zwrotu na chiński adres. Firma po weryfikacji sprawdzi stan swetra i może odda pieniądze.
Nie interesuje mnie zwrot do Chin gdzie przesyłka kosztuje kolejne 50 zł, a zwrot pieniędzy za cis w paczce nie pewny.
Nie mam zaufania do firmy, oszukują i nabierają ludzi.
Cieszę się że sprawa trafia do prokuratury.
Ja życzę sobie adres krajowy, skąd podobna firma pochodzi. Rodzina firma.
I jeszcze jedno. Niech mi firma nie przesyła jakiś okazji cenowych minus 50%
Ja nie rozpakowałam swetra, bo nie chce nic oglądać od tej firmy nawet gdyby tam było coś fajnego. Ta paczą mnie nie interesuje i chcę ją odesłać jak najszybciej na polski adres.
Dotyczy zwrotu pieniędzy za zwrocóny towar.Zamówiłam u Państwa w grudniu buty zimowe z antypoślizgową podeszwą, rozm. 48. Przyszły owszem zgodne z opisem, tyle że rozmiar 44. zapłaciłam 180 zł (za pobraniem). Odesłałam w dniu 3 stycznia z prośbą o wymianę na właściwy rozmiar lub zwrot pieniędzy i do tej pory nie mam od Państwa zwrotu pieniędzy ani żadnej informacji. Widząc wiele złych komentarzy na temat Państwa firmy obawiam się, że mogę mieć problem z odzyskaniem pieniędzy. Mam nadzieję, że jednak otrzymam je w najbliższym czasie. W przeciwnym razie będę zmuszona zgłosić sprawę na policję.
ostrzeżenieTak jak wszyscy, którzy dali się podpuścić wyprzedażą rodzinnej polskiej firmy, zrobiłam zakupy na stronie annkrakow.com Kupiłam dwa swetry kaszmirowe. Na szczęście po zorientowaniu się, że przesyłka została wysłana z Chin znalazłam opinie innych o tym sklepie i podjęłam dwutorowe działania. Nie odebrałam przesyłki oraz poprzez mój bank złożyłam reklamację i prośbę o zwrot przelanej kwoty. Minęło ok 8 dni, a ja wczoraj otrzymałam zwrot pieniędzy z jakiegoś konta z Hong Kongu. Jestem wdzięczna, ze udało mi sie odzyskać pieniądze, ale jednocześnie oburzona takimi praktykami. Kosztowało mnie to sporo załatwiania i stresu. Dlaczego w taki sposób oszukujecie ludzi?
zwrot towaruWitam
Chcę dokonać zwrotu towaru do w/w firmy towar był nie zgodny z zamówieniem i z reklamą na facebuku lecz dzwoniąc na nr tel 534400591 telefon całyczas jest niedostępny co mogę zrobić aby dokonać zwrotu towaru i odzyskać pieniądze?
Pozdrawiam
G. P.
brak zwrotu kosztowW dniu 07.11.2023 za posrednictwem strony www.czesciwkolorze.pl zlozylem zamowienie na polakierowany tylni zderzak samochodowy. Przelalem pieniadze za zamowienie i dostawe, przeslalem wszelkie dane o jakie zostalem poproszony i otrzymalem wiadomosc zwrotna , ze zamowienie zostalo przekazane do realizacji.
W dniu 21.11.2023 po moim telefonicznym zapytaniu o to jak wyglada sytuacja z zamowieniem dowiedzialem sie od Pani , ze zamowinie nie jest jeszcze realizowane gdyz nie przeslalem numeru VIN samochodu. Po sprawdzeniu dokumentow znalazlem na umowie zawarcia zlecenia widniejacy moj numer VIN. Mimo wszystko przeslalem go ponownie wraz ze zdjecien z dowodu rejestacyjnego.
W dni 04.12.2023 wyslalem mailem moje podpisane odstapienie od umowy na podstawie Kodeksu Cywilnego art.491§1 zaznaczajac , ze srodki maja zostac zwrocone do 14 dni roboczych tj. do dnia 21.12.2023.
Srodki nie zostly mi zwrocone wiec w dni 02.01.2024 zglosilem sprawe na policji.
Oczekuje jedynie zwrotu moich kosztow jakie ponioslem czyli 828zl.
Brak zwrotu kosztuZa pośrednictwem firmy JCK S.A. zamówiłem samochód z Niemiec. Z dużym opóźnieniem dotarł do Polski i w dniu
zaplanowanego odbioru okazało się, że wyświetla się kontrolka z błędem. Miesiącami nie potrafili usunąć przyczyn
tego błędu. W końcu odstapiłem od umowy. Termin zwrtotu środków minął 19 października 2023r. Firma decyzjami
pana bezprawnie przetzrymuje moje pieniądze, wielokrotnie wprowadzała mnie w błąd i oszukiwała.