Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-01-15 godz: 09:47Publiczna
Rozwiązana
Zgubiona przesyłka W dniu 22.12.203 dokonałam zamówienia wykorzystując płatność PayPo i wybierając dostawę poprzez InPost (jedna z opcji proponowanych przez firmę). Niestety, 15.01.2023, paczka wciąż widnieje jako wydana do doręczenia. Po kontakcie z firmą kurierską okazało się, że paczka zaginęła i zgodnie z poleceniem firmy kurierskiej złożyłam reklamację. Kiedy doczytalam, że dostarczenie przesyłki leży po stronie sprzedawcy - skontaktowałam się z firmą (08.01.2023). Sprzedawca twierdzi, że to nie po jego stronie należy rozwiazanie sprawy, ale również złoży reklamacje. Zrobił to dopiero dzisiaj po ponownej interwencji. Pytając o anulowanie zamówienia, firma powiedziała, że nie zgodzi się na nie, ponieważ po ich stronie wszystkie warunki umowy zostały wykonane. Reklamacji bez przekazania towarów również nie mogę zgłosić. Jedynie co mogę zrobić to spłacić PayPo we własnym zakresie (choć zamówienia nie otrzymałam) oraz samodzielnie rozwiązać sprawę z przewoźnikiem. Jedynie, czego obecnie oczekuję to zwrotu płatności oraz anulowania zamówienia, po tej sytuacji nie jestem już zainteresowana dłużej towarami.
2024-01-15 godz: 08:58Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniedzyZamówiłam plaszcz 24 listopada, dlugo czekałam na dostawę, do 19 grudnia. Nie odbierają telefonu, nie odpisują na maile. Plaszcz okazał się za duży, więc 20 grudnia poprzez stronę furgonetka.pl odesłałam produkt, dostałam potwierdzenie o dostawie zwrotu 21grudnia. Sklep realizuje zwroty poprzez firmę furgonetka.pl. Od tamtego czasu nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Pisałam maila z zadaniem zwrotu pieniędzy i nie ma odzewu. Poczta głosowa w telefonie. Oczekuję jak najszybszego zwrotu pieniędzy
2024-01-15 godz: 08:09Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlB.C.
Zwrot należnych środków W dniu 11.12.2023 odesłałam opłacony w dniu 5.12.2023 zestaw do torebki. W przesyłce odesłałam formularz zwrotu z wszystkimi potrzebnymi danymi. Zakup opłaciłam kartą. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, a z Firmą nie ma kontaktu zarówno telefonicznego jak i e-mail. Wysłałam kilka wiadomości na różne adresy i nagrałam wiadomość na telefonie. W ostatniej wiadomości podałam ostateczny termin zwrotu gotówki na 12.01.2024. Oczekuję zwrotu należnych mi środków.
2024-01-14 godz: 11:00Publiczna
Rozwiązana
Okropny internetZawsze byłam zadowolona z usług T-Mobile, ale do czasu. Umowę na internet mobilny podpisałam w sierpniu ubiegłego roku. Przez kilka mięsiecy wszystko było ok. Mieszkam w dużym, 300 tys mieście, a jakość usług jest na żenujacym poziomie. Internet jak dochodzi do pobierania 5mb/s to sukces. Problem zgłaszamy praktycznie codziennie! Otrzymuje odpowiedzi w stylu „Obserwujemy CHWILOWE przeciążenia sieci”. Jakie chwilowe? Tak jest cały czas! W środku dnia nie mogę korzystać normalnie z internetu! Niestety mam umowę jeszcze przez kilkanaście miesięcy, ale z chęcią bym ja zerwała. Internet na kartę od konkurencyjnej sieci jest 3 krotnie lepszy od tego z tmobile. Muszę go używać, ponieważ ten, za który MUSZĘ płacić nie działa! Czekam na odpowiedz od firmy. Mam nadzieję, że dojdziemy do jakiegoś porozumienia.
2024-01-13 godz: 18:50Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.W.
Reklamacja Buty zapadły się po dwóch tygodniach, (nie chodziłam w nich na codzień) z firmą mimo prób kontaktu nie można się porozumieć w sprawie reklamacji. Uznają jedynie uszkodzenie przy przesyłce. Cały czas jakby odpisywał automat. Chciałabym aby uznali reklamację i najlepiej zwrócili pieniądze gdyż wiem że nie tylko ja mam ten problem
2024-01-13 godz: 17:55Publiczna
Rozwiązana
Nigdy nie otrzymałam ani produktu, ani zwrotuZamówiłam, zapłaciłam Blikiem. Nigdy nie dostałam odpowiedzi na maile o przesyłce ani o zwrocie pieniędzy jak poprosiłam o zwrot. Strona jeszcze niedawno temu istniała, teraz nie da się na nią nawet wejść.
2024-01-12 godz: 20:47Publiczna
Rozwiązana
OszustwoWszystkie osoby które zostały oszukane przez tą firmę proszę piszcie do mnie na maila: dalenaw@wp.pl Ja w przyszłym tygodniu piszę zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnia oszustwa na naszą szkodę. Sama jestem jedną z pokrzywdzonych i nie zostawię tego tak. Kto jest chętny aby się przyłączyć to proszę do mnie napisać.
2024-01-12 godz: 20:45Publiczna
Rozwiązana
OszustwoWszystkie osoby które zostały oszukane przez tą firmę proszę piszcie do mnie na maila: dalenaw@wp.pl Ja w przyszłym tygodniu piszę zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnia oszustwa na naszą szkodę. Sama jestem jedną z pokrzywdzonych i nie zostawię tego tak. Kto jest chętny aby się przyłączyć to proszę do mnie napisać.
2024-01-12 godz: 20:39Publiczna
Rozwiązana
zwrot towaruZamówiłam 2 swetry kaszmirowe, po otrzymaniu towaru okazało się, że jakość daleko odbiega od opisu i zdjęć na stronie internetowej firmy. Swetry nie posiadają żadnej metki, składu materiału, nie otrzymałam paragonu.Po wysłaniu e-maila, że proszę o przesłanie formularza zwrotu, aby zwrócić towar odpisali, że proponują kod rabatowy na następne zakupy. Ponownie wysłałam e-mail, że nie skorzystam z żadnego bonu i chcę zrobić zwrot towaru i zwrócić swetry, kontakt z firmą się urwał, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.
2024-01-12 godz: 19:01Publiczna
Rozwiązana
Nieprawdziwe dane wysyłki Dnia 09.01.24 dokonałam zakupu na stronie zizer.pl. Wybrałam wanienkę dla dziecka z ich strony ponieważ potrzebowałam jej natychmiast, a bezpośrednio pod produktem widnieje informacja o dostawie ekspresowej w 24h. Dokonałam płatności. Po upływie 2 dni roboczych dopytałam kiedy otrzymam produkt. W skrócie, dowiedziałam się, ze produkt otrzymam do 30 dni i zaakceptowałam taki stan rzeczy w regulaminie. Gdy chciałam odstąpić od umowy i odzyskać zwrot pieniędzy dowiedziałam się, ze po dokonaniu płatności zwrot jest niemożliwy. Dopytałam czego tyczy się wysyłka ekspresowa w 24h i nie otrzymałam satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Oczekuję, że firma pozwoli mi anulować zamówienie i otrzymam zwrot pieniędzy pomożesz zostałam wprowadzona w błąd.