CATALINA

CATALINA

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-07-15 godz: 17:36
Od
avatar-urlD.W.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy

Zamówiłem sukienkę którą odebrałem 03.06.2025r. Wysłałem zwrot który został odebrany 11.06.2025r. Gdy po 14 dniach nie otrzymałem zwrotu pieniędzy wysłałem wiadomość 02.07.25r. na którą odpowiedzieli mi że do 2 dni rozpatrzą moja reklamację. Dnia 09.07.25r. napisałem kolejna wiadomość na którą odpowiedzieli mi tak samo jak na pierwszą że do 2 dni rozpatrzą reklamację. Do dziś nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)

2025-04-12 godz: 19:20
Od
avatar-urlK.D.
Publiczna
Rozwiązana

BRAK ZWROTU GOTÓWKI CATALINA

Wykonane łącznie 3 zamówienia W LUTYM z koniecznością zwrotu 4 sukienek. Brak zwrotu gotówki w wysokości 768,60 zł, ciągłe zwodzenie bezsensownymi pytaniami mającymi na celu wydłużenie rozwiązania sprawy, unikanie odpowiedzi na prośbę o wysłanie potwierdzenia przelewu. Najpierw dostaję informację, że zwrot zostanie zrealizowany w przeciągu dwóch dni, a po upływie tego czasu na moją prośbę o wysłanie potwierdzenia dostaję pytanie: ile było sukienek do zwrotu??? Wobec tego, na jakiej podstawie dwa dni temu wykonali państwo zwrot? ŻĄDAM, bo już w tej chwili nie proszę, zwrotu gotówki.(czytaj więcej)

2025-04-04 godz: 12:41
Od
avatar-urlE.D.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot pieniędzy

14 lutego 2025r. zwrot został zaakceptowany, co firma potwierdziła w mailu do mnie. Zwrot wpłaty miał być dokonany w ciągu kilku dni. Wobec niespełnienia powyższego, napisałam do firmy o wyjaśnienie. W odpowiedzi otrzymałam(19 marca 2025): "Najpóźniej jutro status Pani zwrotu będzie zweryfikowany". Po czym taką samą wiadomość otrzymałam jeszcze 27 marca 2025, po kolejnej moje wiadomości do firmy. Dziś jest 4 kwietnia 2025 i cisza. telefon firmy niedostępny. Mam wrażenie że wymieniałam korespondencję z AI. Oczekuję natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy.(czytaj więcej)

2025-04-01 godz: 11:08
Od
avatar-urlE.P.
Publiczna
Zamknięta

brak kasy za zwrot

Dnia Dniu 03.03.2025 odebrali przesyłkę z zamówienia nr 138415. Do dnia dzisiejszego nie zarejestrowałam zwrotu środków ani żadnej innej informacji. Po napisaniu maila dnia 24.03.2025r. z prośbą o sprawdzenie otrzymałam zwrotną informację, że w ciągu dwóch dni zwrot pieniędzy na konto zostanie zrealizowany i że aktualnie jest w trakcie przetwarzania. Termin na zwrot środków minął 17.04. (czytaj więcej)

2025-03-31 godz: 06:28
Od
avatar-urlK.C.
Publiczna
Rozwiązana

problem ze zwrotem - brak wplaty za zwrócony towar

Zwróciłam dwie sukienki do sklepu Modna Catalina, wysłałam paczkomatem, towar kupiłam niestety bez rejestracji i zwróciłam z paragonem, ale zrobiłam zdjęcie . Inpost potwierdził odbiór paczki, w środku był formularz zwrotu pobrany ze strony Cataliny z danymi adresowymi . Nie chaą zwrócić pieniędzy . Chcą numer zwrotu a ja wszystko im wysłałam w paczce. . Pisałam kilka wiadomości, na, które odpowiada mi automatyczna wiadomość prośba o kontakt telefoniczny ignorują (czytaj więcej)

2025-03-29 godz: 08:09
Od
avatar-urlM.M.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu pieniędzy

Nie polecam tego sklepu! Odesłałam sukienkę zgodnie z procedurą zwrotu i od ponad miesiąca czekam na zwrot pieniędzy. Sklep ignoruje moje wiadomości i nie odpowiada na próby kontaktu. Takie podejście do klienta jest niedopuszczalne. Zdecydowanie odradzam zakupu tutaj!(czytaj więcej)

2025-03-25 godz: 05:08
Od
avatar-urlK.A.
Publiczna
Rozwiązana

brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar

13 lutego złożyłam zamówienie w sklepie ModaCatalina z Bylewa n. Lichenia. 26 lutego zarejestrowałam zwrot na stronie internetowe sprzedawcy oraz kopie załączyłam do paczki z towarem. 28 lutego sklep ModaCatalina odebrał zwrot (info od przewoźnika). 11 marca po moim monicie, że w sprawie zwrotu nic się nie dzieje otrzymałam informację, że zwrot będzie przetwarzany 2 dni. 20 marca ponownie napisałam do sklepu w sprawie zwrotu. tego samego dnia otrzymałam informację, że najpóźniej jutro tj. 21 marca otrzymam informację nt. statusu zwrotu. w tym momencie minęły już ponad 3 tygodnie od otrzymałam zwrotu przez sklep i całej sprawa nie jest rozwiązana.. Proszę o interwencję. oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy za oddany towar.(czytaj więcej)

2025-03-17 godz: 11:09
Od
avatar-urlA.W.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu pieniędzy od 5 miesięcy

Zwrot numer R/Mod/2024/10/15/45573 Brak zwrotu pieniędzy za odesłaną sukienkę od końca 30.10.2024! Milion próśb drogą mailową i zapewnień że pieniądze zostaną zwrócone. Ciągła odpowiedz na maila że w ciągu 2 dni pieniądze zostaną zwrócoe. Minęło prawie 5 miesięcy. Pieniądze do dnia dzisiejszego nie zostały zwrócone. Poprostu kradzież. Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem w Catalina to proszę pamiętać w przypadku zwrotu nie ma ani ubrania ani pieniędzy. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy!(czytaj więcej)

2025-03-14 godz: 13:23
Od
avatar-urlM.A.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu środków po zwrocie towarów

W dniu 03.02.2025 zakupiłam towar w sklepie internetowym catalina NIP 6653048216 . https://modacatalina.pl/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=17571086530&utm_term=moda%20catalina&utm_content=606088263827&gad_source=1&gbraid=0AAAAAot3zEmOgxVEUw1u7dSp4jLU7aolJ&gclid=CjwKCAjwp8--BhBREiwAj7og11hdbuXtEBY-yNtQg1NCuk7RWChwnm76BNQSIvzh9NvxXIgoLED2bxoCxMYQAvD_BwE Towar zwróciłam mam potwierdzenie że dotarło do firmy w dniu 11.02.2025 otrzymali mój zwrot. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwracanej kwoty. Na moje maile z zapytaniem kiedy otrzymam zwrot otrzymuje wiadomości wysłane prawdopodobnie z jakiegoś automatu informujące, że zwrot jest przetwarzany i będzie zwrócony w ciągu 2dni. Niestety nic takiego nie ma miejsca. Nie mam kontaktu z firmą oczekuję zwrotu środków. (czytaj więcej)

2025-03-13 godz: 21:08
Od
avatar-urlM.W.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu za odesłany towar pozyt. rozpatrzony

24 lutego została odebrana przesyłka z odesłanym towarem. Sukienka okazała się za duża. Po tygodniu, zapytałam mailowo, jaki jest etap realizacji rozpatrzenia zamówienia, otrzymałam Odpowiedz, że została ona rozpatrzona pozytywne. Po tygodniu po raz kolejny napisałam, kiedy mogę spodziewać się zwrotu, otrzymałam informację, że polecenie zwrotu zostało wydane . Dalej nic się nie działo, na kolejną wiadomość, uzyskałam odpowiedź, że zwrot będzie rozpatrzony w ciągu 2 dni, 2 dni minęły, a zwrotu brak. Termin dwutygodniowy na zwrot już minął, oczekuję jak Naszybciej przesłanych pieniędzy za odesłany towar.(czytaj więcej)