Odrzucona ReklamacjaReklamacja została odrzucona, ponieważ firma wyjęła kulkę z lufy, która nie powinna się tam sama zatrzymać, uważam, iż jest to niezgodność towaru z umową ponieważ, nie było mowy iż kulki mogą się blokować w lufie, mimo iż kulki były firmowe i zgodne z modelem asg, w związku z tym wnoszę o darmowe odesłanie karabinu, ponieważ nie uważam, iż to moja wina iż kulka się zablokowała, a firma usunęła wadę, która nastąpiła.
Zwrot pieniędzy za odesłany towarKupiłam dwie sukienki w sklepie Karko,jedną odesłaałam. W dniu 19.10.2023 otrzymałam e-maila o prawidłowym odstapieniu od umowy i przyjętym towarze. Zwrot gotówki miał nastąpić w ciągu 14 dni. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy. Na emaile nie odpowiadają a połączenie telefoniczne jest niemożliwe. Oczekuję zwrotu gotówki.
FotelZamówiłem w sklepie EURO RTV AGD internetowo fotel Gamingowy Zamówienie nr 51464782/2021 z dnia 2021-03-26 Następnie odesłałem na gwarancję z tytułu gwarancji dnia 2022-04-01 (podnoszenie fotela przestało reagować) reklamacja została uznana (w moim rozumieniu gwarancja została przedłużona) następnie dnia 2024-01-08 wystąpiła ta sama wada (opuszczenie fotela przestało reagować) złożyłem gwarancję z tytułu rękojmi oraz złożyłem chęć otrzymania zwrotu gotówki za Towar nie wyraziłem zgody na naprawę otrzymałem zwrotkę z serwisu umieszczoną poniżej towar został naprawiony a w sklepie gdy dzwoniłem na infolinię powiedziano mi że reklamacja nie została uznana oraz z tytułu rekojmii nie mam możliwości zwrotu gotówki teraz fotel mam naprawiony i nie jestem w stanie złożyć reklamacji nie odesłano mi również poprzednich części i nie posiadam zdjęć poprzednich uszkodzonych części (robili je stacjonarnie w sklepie) z racji że jest to druga reklamacja chciałem zażądać zwrotu gotówki a aktualnie jest to niemożliwe gdyż stare uszkodzone części znajdują się u sprzedawcy lub serwisie
Problem z napieciemWitam.
Gdy wybudowaliśmy dom w 2021 roku podpisaliśmy w lipcu umowę z firmą tauron z podłączeniem prądu o mocy 20 kW. Od ponad 2 lat walczymy z firma Tauron, bo nie dostarcza nam energi elektrycznej zgodnie z parametrami i normami. Podczas pogody słonecznej napięcie na 3 fazach przekracza 260v a przy brzydkiej jest poniżej 190v co wielokrotnie zgłaszaliśmy. Przez nieprzystosowanie instalacji głównej system fotowoltaiki nie produkuje tyle co powinien (falownik często w ciągu dnia się wyłącza z powodu zawyżeń oraz zaniżeń napięcia). Z instalacji blisko 10 kW przez ponad 2 lata otrzymaliśmy 12402 kWh mimo sprzyjającemu słońcu. W okresie jesienno wiosennym nie jesteśmy w stanie spokojnie ugotować obiadu ponieważ jest tak niskie napięcie że płyta indukcyjna się wyłącza. Dodatkowo grzejniki (na podczerwień) tak samo nie działa tak jak powinny. Czekać tylko kiedy nowe sprzęty zaczną się psuć przez te skoki. Dzwoniąć na pogotowie energetyczne (co robimy pracę razy w tygodniu) nie widzą problemu, że wszystko jest w normie. Mówią że przyślą kogoś ale czesto nie przysyłają lub po przyjeździe robią pomiar i twierdzą że wiedzą jaka jest sytuacja ale nic z tym nie robią. Sąsiedzi też dzwonią ale nic to nie pomaga. Było zamontowane urządzenie pomiarowe przez tydzień które potwierdza ta sytuację lecz tauron twierdzi że to jest w granicach normy. Na IV kwartał 2024 jeżeli będą mieli pieniądze może coś zrobią. W grudniu tamtego roku składaliśmy w związku z tym reklamacje którą odrzucili, ponieważ (jak twierdzi Tauron) wywiązują się ze swojej strony umowy. Proszę o pomoc co można zrobić w takiej sytuacji? Staraliśmy się zbudować dom ekologiczny, a przez nieprzystosowanej instalacji elektrycznej przez firmę Tauron i nie robienie nic by ta sytuację naprawić płacimy kolosalne rachunki za prąd oraz boimy się kiedy nowy sprzęt się zepsuje bądź co gorsze po pali z powodu takich skoków napięcia. Dodatkowo dodam że żadnej pomocy finansowej od Państwa nie otrzymaliśmy mimo ekologicznego ogrzewania, zbiornika na deszczówkę oraz instalacje fotowoltaiki która gdyby instalacja elektryczną na to pozwalała pokrywała by w większości nasze zapotrzebowanie na prąd itp.
Pozdrawiam
K W
Brak zwrotu środków za odwołany koncert - WarszawaKupiłam bilety na koncert muzyki filmowej Wojciecha Kilara, który zaplanowany był na dn. 21.10.2023 w Warszawie. Organizator koncertu - Trinity Media Entertainment Development, należący do p. Tomasza Sowy do dnia dzisiejszego nie zwrócił mi należności za odwołaną imprezę - 796,00zł. Pomimo wielokrotnych prób kontaktu zarówno telefonicznego i mailowego nie jestem w stanie wyegzekwować zwrotu swoich pieniędzy. Pani która odpowiadała na maile twierdzi, że nie może nic poradzić i odsyła do pana Sowy oraz obiecuje, że ponagli go w tej sprawie. Oprócz tego próbowałam zgłosić sprawę na policję, jednak bezskutecznie - pan stwierdził, że rozwiązanie tej sprawy jest możliwe jedynie na drodze sądowej. Przesłałam do firmy również przedsądowe wezwanie do zapłaty. Żądam jak najszybszego zwrotu moich pieniędzy.
Reklamacja pralkiReklamacja 01S/000689/2024 zgłoszonej z tyt. Rękojmi/Niezgodności.
Pralka zakupiona w czerwcu 2023. Od początku problem z pobieraniem płynu do płukania.
13.10.23 zgłoszenie reklamacyjne, naprawa poprzez przeprogramowanie elektroniki, nieskuteczna. Następnie, zaraz po wizycie technika zgłoszenie ponowne, że sytuacja bez zmian. 30 października kontakt z serwisu, że mają część do wymiany (dystrybutor środków piorących) i wymiana na nowy 16 listopada. Brak poprawy.
15 stycznia ponowne zgłoszenie, tym razem z zamiarem zwrotu towaru i środków. 26 stycznia wizyta serwisanta, który udowadnia, że tak musi być, ja się z nim nie zgadzam. Miał napisać: Interwencja zakończona 26 stycznia. "Sprawdzenie , usterki nie stwierdzono. Klient nie zgadza się z diagnoza technika."
Decyzja odmowna, po wymianie maili z wyjaśnieniem sytuacji - podtrzymana (maile mogę przesłać oczywiście).
Oczekuję od firmy zwrotu środków i chcę zwrócić towar, jako niespełniający warunków umowy.
Odmowa zwrotu środkówDzień dobry.
Kupiłem laptopa 16.01.2023 roku w sklepie internetowym Media Expert (ul.Naczelnikowska 54 03-780 Warszawa). Po pół roku całkowicie znikł dźwięk, nie byłem w stanie sam naprawić błędu, co potwierdził nawet autoryzowany serwis producenta. Błędy nie były spowodowane żadnym działaniem, dźwięk po prostu znikał w momencie włączania i nie pojawiał się przy żadnych próbach naprawy. Przywracałem ustawienia fabryczne laptopa, ponownie instalowałem sterowniki, ale nic nie pomagało. Tę usterkę można naprawić tylko poprzez ponowne wgranie BIOS-u, czego sam nie mogę zrobić z powodu braku odpowiedniego sprzętu. Laptop został naprawiony, ale po kilku miesiącach ten sam błąd ponownie się pojawił. 15.01.2024 roku złożyłem reklamację w sklepie w związku z żądaniem zwrotu środków zgodnie z artykułem 43.e, punkt 3, dotyczącym praw konsumenta. Dzisiaj otrzymałem odmowę zwrotu środków z powodu tego, że producent po diagnozie stwierdził możliwość naprawy. Naprawa laptopa to oczywiście świetna sprawa, ale nie wtedy, gdy żąda się zwrotu środków za wadliwy laptop. Po prostu postawiono mnie przed faktem naprawy, nie wyjaśniając przyczyn odmowy.
Oczekuję od firmy wyjaśnienia wszystkich przyczyn odmowy i rozwiązania mojej sprawy zgodnie z ustawami o prawach konsumenta, z opisem wszystkich artykułów, które stanowiły podstawę odmowy.
Oczekuję od firmy zwrotu środków zgodnie z złożoną przeze mnie reklamacją.
Brak możliwości rezygnacjiChciałam zakupić personalizowane zaproszenia ślubne w dniu 27.01.2024r . Przed personalizacją należało zapłacić, co uczyniłam. Później na email wysyłają stronę do personalizacji zamówienia. Ze względu na bardzo złe funkcjonowanie tej strony, a także przeczytanie opinii od wielu osób, nie dokonałam personalizacji zamówienia, zwróciłam się do sprzedawcy, aby zrezygnować z usługi. Firma odmawia, zasłaniając się art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r, dotyczącym zwrotu towaru personalizowanego. Żadnej personalizacji jeszcze nie dokonałam, nie złożyłam zamówienia na konkretnie spersonalizowane zaproszenia, a tym bardziej nie otrzymałam żadnego towaru. Kontaktowałam się z UOKiK, potwierdzili, że zgodnie z art 410 Kodesksu Cywilnego powinnam otrzymać zwrot pieniędzy. Proszę o zwrot pieniędzy.
Trzecia reklamacja zepsutego piekarnika20. 09.2023r. kupiłam piekarnik Hisense BSA66334PG, który zepsuł się podczas pierwszego pieczenia. Złożyłam reklamację i sklep wymienił mi na nowy. Podczas pierwszego pieczenia po wymianie sprzęt się zepsuł. Kolejna reklamacja zakończyła się naprawą, ale piekarnik zepsuł się zaraz po naprawie. Ostatnią reklamację już z tytułu rękojmi złożyłam 11.12.2023r. Serwisant zgłosił się po tygodniu, ale niestety nie naprawił sprzętu. Nie umiał. Na informację od serwisanta sklep czekał ponad 2 tygodnie. W międzyczasie zadzwoniłam do serwisu, że zapytać, dlaczego tak długo trwa sporządzenie krótkiej notatki na temat niemożliwości naprawienia piekarnika. Doszło do kłótni, ponieważ stwierdzono, że oni jeszcze nie ustalili, co mają robić dalej. Po kilku dniach sklep dostał informację od serwisanta, że nie pozwoliłam naprawiać piekarnika. Sklep zaproponował, że wezwać serwisanta jeszcze raz w ramach tej samej reklamacji. Żadnej innej drogi mi nie zaproponowano. Zgodziłam się, bo nie wiedziałam, co zrobić. 29.01. 2024r. przyjechał kolejny serwisant, ale bez części, którą miał wymienić. Stwierdził, że w dokumentach sprzed miesiąca jest wpisane, jaką część należy wymienić, ale dali mu w firmie inną.
W tej chwili minęły 4 miesiące od pierwszej reklamacji. Piekarnik jest ciągle niesprawny. Nie wiem, co mam robić. Żądałam zwrotu pieniędzy za sprzęt, w który ani razu nie upiekłam nic do końca. Niestety sklep przeciąga sprawę jak najdłużej, nikt nie chce mi pomóc. Bardzo proszę o pomoc. Nie wiem, jak wyegzekwować moje prawa.
przysłanie innego towaru nieadekwatnego do cenyZostał przysłany zupełnie inny towar nieadekwatny do zamówienia i ceny.
Zamówiłam kardigan a otrzymałam dwie dresowe bluzy.
Pisałam maila do firmy już 2 tygodnie temu, ale nikt się do mnie nie odezwał.
Jest to ewidentne oszustwo.