DPD Polska

DPD Polska

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-06-25 godz: 11:24
Od
avatar-urlM.B.
Publiczna
Zamknięta

usługa door to door

Usługa door to door nie działa. Kurier za kadym razem, pomimo tego, ze jestem w domu oznacza paczkę jako "nieudane doręczenie". Za pierwszym razem odmówił wniesienia paczki, ponieważ nie było nikogo poza mną, kobietą, do pomocy (paczka mieściła się z limicie 30 kg - ważyła 10). Po telefonie na infolinie obiecano rozmowę z kurieriem aby się to nie powtórzyło. Na następny dzień kurier ponownie prosi o pomoc przy wniesieniu, nie ma nikogo do pomocy z firmy. Po odmowie (o tej porze jestem tylko ja) przejeżdża pod blokiem i oznacza paczkę jako "nieudaną próbę doręczenia". W kwietniu opisałam problem wysyłając skargi, odtrzymałam maila, ze potrzymam odpowiedź w ciągu 30 dni. Odpowiedzi brak. W dniu dzisiejszym paczka 2,5 kg została oznaczona jako "nieudana próba doręczenia" pomimo tego, ze od rana jestem w domu i czekam na paczkę. Nie mam możliwości kontaktu z bezposrednimi przełozonymi kuriera, nie dostaje odpowiedzi na reklamacje, jedyną możliwością rozmowy jest infolinia, która jest płątna i rozmowa kiosztuje jednorazowo ok 10 zł. Nie wiem jak załątwić tę sprawę tak, aby otrzymywać paczki na adres. Kilka lat temu pytałam przez infolinie czy kurier musi kontaktować się z klientem przy przekierowaniu paczki - otrzymałam odpowiedź, ze musi. Kurierzy natomiest nie znają regulaminu, nie są przeszkolenie kiedy muszą się skontaktować z klientem, kiedy muszą wnięść paczkę. Po prostu wolno im zrobić co chcą, bez konsekwencji. Chciałąbym mieć możliwość wpływu na tę sytuację bo, niestety, przy niektóych zamówieniach to jest jedyna firma któa oferuje dostawę na adres a w moim przypadku to nie działa i jako klient nie mogę z tym nic zrobić, pomimo tego, że regulamin mówi inaczej. Czego oczekuję? Wyraźnej reakcji formy na kłamstwa pracownika (oznaczanie paczek jako nieudane próby doręczenia, choć tak naprawdę kurierowi nie chciało się ich znieść), pisemnego zapewnienia o wykonywaniu usługi door to door na mó adres, przeprosin i przede wszytskim bezpośredniego kontaktu z przełożonym kuriera, który obsługuje Tychy, os. U (nr paczki podany w zgłoszeniu). Wiem że to niby drobna sprawa, ale już kilkakrotnie musiałąm rezugnować z planów, żeby czekać na paczkę, która nie dochodzi, a przeciez ja lub firma u któej zamawiam ponosimy opłaty na doręczanie tych paczek w ten konkretny sposób. Nie do pomyślenia jest, zeby forma miałą dany regulamin i dawała przyzwolenie na nieprzesptrzeganie go pracownikom i to punktów które są głównym założeniem działania tej firmy.(czytaj więcej)