Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-02-01 godz: 08:46Publiczna
Rozwiązana
GwarancjaDzień dobry zakupiłem u Leroy Merlin papę 2019.09.20 która zaczyna się rozwarstwiać i pękać .a jest jeszcze na gwarancji .Papa to w/k IKOPAL TOP PYE PV 250 .zgłosiłam reklamacje do sklepu a on do producent .i teraz zaczynają się szkody bo producent chce jaką kartę gwarancyjną której ja nie dostałem z tego sklepu.bardzo proszę o pomoc
2024-01-31 godz: 11:55Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniędzy za towarW dniu 17.11.2023 zakupiłam ze strony neptuneselectronics.com suszarkę w cenie 499,99 euro. Do dnia 6.12.2023 towar nie został wysłany i odstąpiła od umowy. Sklep poinformował mnie, że środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni roboczych. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, pomimo zapewnień mailowych o załatwieniu sprawy.
2024-01-31 godz: 09:28Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlJ.M.
Nieuczciwa praktyka, brak zwrotu pieniędzyDzień dobry, Zwracam się do Państwa z prośbą o interwencję i wyjaśnienie sprawy w obawie, iż firma D4M sp. z o.o. będąca właścicielem serwisu Sendit24.pl stosuje nieuczciwą praktykę konsumencką w zwracaniu pieniędzu klientom z przesyłek wysłanych za pobraniem. W diu 14 listopada złożyłem zamówienie poprzez serwis sendit24.pl na wysłanie przesyłki za pobraniem w kwocie 800 zł. Paczka została z opóźnieniem odebrana przez kuriera i w dn 20.11.2023 r została dostarczona do klienta. Zdziwiłem się gdy nie otrzymałem zwrotu środków z pobrania po ok 2 tyg. i złożyłem dwukrotnie zapytanie za pośrednictem - formularza kontaktowego. Otrzymałem automatyczną odpowiedź o tym, że środki za pobraniem są wypłacane zazwyczaj po ok 14 dniach ale regulamin serwisu przewiduje 30 dniowy okres zwrotu środków (chodzi o 30 dni roboczych). Sam okres zwrotu 30 dni roboczych uważam za nieuczcicwą praktykę ze względu na to, że blokuje to płynność w prowadzeniu działalności która korzysta z takich usług a po drugie jest to tak długi okres że daje możliwość firmie D4M na obrót pieniędzmi klientów, którzy nie wyrazili na to zgody chociażby na krótkoterminowe lokaty. Nadmiem także, że do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu środków i czuję się bezradny w kontakcie z firmą. Pomimo wielokrotnych zapytań poprzez formularz kontaktowy a także braku możliwości kontaktu osobistego ( Serwis posiada tylką możliwość kontaktu poprzez formularz online, na który brak odpowiedzi. Na podstawie zaistniałej sytuacji mam podejrzenie o stosowaniu nieuczciwych praktyk konsumenckich przez Firmę D4M Będe bardzo wdzięczny za pomoc w wyjaśnieniu sytuacji. Z wyrazami wdzięczności J. M. W zgłoszeniu dołączam załączniki w postaci: 1. Listy przewozowego 2. Dowodu wniesionej opłaty za usługę 3. Wypełniony formularz zamówienia
2024-01-31 godz: 08:54Publiczna
Rozwiązana
brak możliwości zwrotu towaru10.06.2024 zamówiłam ze sklepu internetorego Anna Krakow Butik towary. Przesyłka dotarła do mnie w zeszłym tygodniu, rzeczy na mnie nie pasują więc chciałam je zwrócić. Na stronie internetowej tego butiku pisze wyraźnie, że można tego dokonać. Ponieważ w przesyłce nie było dołączonego formularza zwrotu a także brakowało adresu na jaki można paczkę odesłać. W związku z tym napisałam email opisując cała sytuację i prosząc o przesłanie adresu i formularza zwrotu. Jednocześnie poinformowałam tę firmę o odstąpieniu od umowy. Zaproponowali mi rabat na kolejne zakupy jako alternatywę zwrotu i poinformowali że muszę zwrócić towary na własny koszt i podać przyczynę zwrotu. Odpisałam że towary na mnie nie pasują, są za duże i towar nie jest zgodny z opisem i nadal chcę je zwrócić. Odpisali że zwrot nie będzie możliwy. Wysyłałam kolejne emaile, pisząc w nich że pozostaję stanowczo przy swojej decyzji zwrotu zakupionych towarów. Odpisując firma proponowała mi coraz to wyższe rabaty na kolejne zakupy. Oczękuję od firmy podania adresu na jaki mam odesłać rzeczy oraz zwrotu pieniędzy w kwocie 328 zł. Jako załącznik dołączam moją korespondencję emial z tą firmą.
2024-01-31 godz: 02:09Publiczna
Rozwiązana
zwrot towaruProszę o pomoc w mojej sprawie. Zakupilam towar przez internet. Chcialam zwrócic towar poniewaz okazal sie za duży. Towar nie byl używany. Nie posiadal jednak metki ktora zniszczylam przez przypadek, ponieważ kupiłam też inne rzeczy I odcięłam metkę razem z innymi. (posiadam resztki metki która załączam do towaru. Otrzymalam odmowę przyjęcia zwrotu. Uważam, że niesłusznie. Mam potwierdzenie zakupy na aplikacji Reserved. Będę wdzięczna za przedstawienie mi moich praw jako konsumenta.
2024-01-30 godz: 21:33Publiczna
Rozwiązana
Przeniesienia numeru We wrześniu 2023 postanowiłem przenieść swój numer z Plusa do T- MOBILE, umowa z Plusem kończy mi się dopiero w Marcu 2024 więc wiedziałem, że jest jeszcze za wcześnie na przenosiny ale konsultant w T - Mobile powiedział, że jak Plus odrzuci próbę przeniesienia to oni będą ją ponawiać do skutku bo mają podpisaną przeze mnie umowę i moje działania w tym celu nie będą już potrzebne. Okazało się jednak, że nie byli wstanie ponowić procedury przeniesienia bez mojego udziału i nie raczyli mnie o tym poinformować co zaskutkowalo uruchomieniem numeru tymczasowego który został mi przypisany do urządzenia które zakupiłem w T Mobile. A warunki przeniesienia mojego numeru miały być następujące: - abonament miał ruszyć w Marcu 2024 jak skończy mi się abonament w Plusie - miał być rok gratis czyli do Marca 2025 - abonament miał wynosić 69,99zl - oraz 140zl rata za Samsunga S23 A skończyło się tym, że od listopada płacę dwa abonamenty, jak Mój numer zostanie przeniesiony w Marcu to Okazało się, że nie będzie żadnego miesiąca gratis... Tak więc jest to dalekie od tego jak miało wyglądać ale oczywiście konsultant umywa ręce mówi, że on nic takiego nie pamięta itd. Umowa ustna to też umowa więc powinna być wiążącą a tu przez zaniedbanie pracownika muszę płacić dwa abonamenty i zostałem oszukany na rok gratis czyli 69,99 x 12 = 840zl. Oczywiście składałem reklamację ale nic nie dało się więcej uzyskać bo konsultant nagle dostał amnezji... To jest zwykle oszustwo i naciąganie ludzi. Oczekuję, że T Mobile wyzeruje mi wszystkie niesłuszne naliczone płatności oraz domagam się roku gratis tak jak było obiecane przez konsultanta
2024-01-30 godz: 20:42Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniedzySweter który dostałam jest koszmarnie wykonany nie ma żadnej metki ze składem paczka nie zawierała formularzu zwrotu a kontakt z firmą jest ograniczony. Chcę jak najszybciejnodzyskac kasę i zapomnieć o tej firmie.
2024-01-30 godz: 15:16Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlA.S.
Zwrot pieniędzy za odesłane zamówienie Odesłałam zamówiony towar po tym jak przyszedł po ponad dwóch tygodniach . Zero kontaktu telefonicznego , nie odpowiadają na e-mail nie odbierają telefonów . Zamówienie odesłałam dotarło 28.12.2023 . Maja 14 dni na zwrot mamy dzisiaj 30.01 zero kontaktu mimo dużej ilości e-mail z prośbą o zwrot kwoty 717 zł i przysłaniu potwierdzenia że odebrali paczkę .
2024-01-30 godz: 13:30Publiczna
Rozwiązana
zwrot pieniędzy Nigdy nie spodziewałam się, że zostanę tak nieuczciwie potraktowana!!!!!!!... Zakupiłam ubrań za 905 zł. niestety nie przeczytałam wcześniej opinii na temat tego butiku. I to był mój błąd!!!... Zwyczajnie oszustwo i to w dodatku na "legalu". Chcę cofnąć moje oszukane zamówienie i otrzymać zwrot pieniędzy!!!... to jakaś kpina z ludzi!!! Jest na stronie napisane, że urania są szyte na miejscu w Krakowie. Po czym wchodzę w "śledzenie przesyłki" a ona leci z Chin!!!!!!!!!!!... Ale jak to pomyślałam. Następnie weszłam na AliExpress a tam ubrania które zamówiłam czterokrotnie tańsze!!!!!! Nawet zdjęć nie zmienili!!!!!... Mało tego warto przyjrzeć się regulaminowi, który jest wprowadzający w błąd konsumenta!!!!!! Oszustwo i przekręt !!!!!!!!!!!!
2024-01-30 godz: 13:25Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlJ.K.
Odrzucona reklamacjaW dniu 21.12.2023 otrzymałem przesyłkę ze szklanym grzejnikiem. W momencie odbioru zauważyłem uszkodzenie paczki. Nie chciałem jej przyjąć ale kurier połączył mnie z dyspozytorem i ten przekonał mnie abym odebrał paczkę i jesli jest uszkodzona złożył reklamację online. grzejenik był cały potłuczony. rozpocząłem zgłoszenie reklamacji poprzez strone inpost gdzie jasno jest napisane ze mam na to 12 miesięcy. Zgłoszenie wymagało dokumentacji foto, sposobu pakowania i oświadczenia nadawcy o wartosci grzejnika. Ponieważ były świeta dostałem to wszystko w styczniu. Zrobiłem zdjęcia uszkodzeń. Komplet dokumentów w tym tych otrzymanych od nadawcy , wysłałem do Inpost poprzez formularz reklamacyjny. Odmowa przyszła z powodu braku zgłoszenia przy odbiorze, że paczka jest uszkodzona oraz wysłania zgłoszenia później niż 7 dni od doręczenia. Na stronie inpost była inna informacja z której wynikało ze mam na to znacznie więcej czasu. Dyspozytor też nie odnotował mojego zgłoszenia w chwili odbioru paczki.. cała procedura raczej była wprowadzająca w błąd Jako argument podano też ze przyjąłem paczkę bez uwag! Grzejnik był wartości 1100zł. Uważam ze inpost celowo zamieszcza błędne informacje o terminie reklamacji a potem odnosi się do paragrafu 11.7 z regulaminu usług pocztowych.