Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-01-29 godz: 10:40Publiczna
Rozwiązana
Awaria rutera22 grudnia przestal dzialac internet swiatlowodowy. Zglosilam usterke tego samego dnia, wizyta technika zostala zaplanowana na 27 grudnia. Technik stwoerdzil awarie rutera i zalecenie wymiany. 27 wieczorem wyminilam ruter. Brak dostepu do internetu trwal 5 dni i zostalam poinformowana ze zostanie to uwzgleniona na najblizszej fakturze. Zlozylam w tej sprawie reklamacje, ktora zostala odrzucona. Oczekuje ze brak dostepnosci do internetu zostanie uwazgleniony na faktirze.
2024-01-29 godz: 09:22Publiczna
Rozwiązana
Wystawione ogłoszeniaW dniu wczorajszym tj. 28-01-2024 zostało wystawione przeze mnie ogłoszenie dotyczące usług copywriterskich. W opisie jak się okazało miałam nieakceptowalną frazę "prace tekstowe". Ok, nie wiedziałam o tym. Podczas czatu z pracownicą Anną dowiedziałam się o tym i zaproponowałam usunięcie tych dwóch wyrazów a Pani na to powiedziała, że przekazuje moją sprawę do właściwego działu i mailowo będą się ze mną dzisiaj kontaktować. Wczoraj po południu mając już wiedzę nt. nieakceptowalnych usług wstawiłam kolejne, nowe ogłoszenie, które przeszło weryfikację OLX tj. nie było w nim nic nieakceptowalnego przez regulamin. A OLX po godzinie usunął również to ogłoszenie i zablokował całe moje konto. Podczas próby wyjaśnienia sprawy telefonicznie dzisiaj, ponieważ oczywiście żadnego kontaktu mailowego ze strony OLX w tej sprawie nie było, Pani zaczęła jakby złośliwie przeprowadzać ze mną wielopoziomową weryfikację i pytała o kody do których nie mam dostępu i nie chciała udzielić mi pomocy celem złożenia reklamacji. Reasumując, Grupa OLX przyjęła za 2 ogłoszenia: 35,99 + 19,99 , następnie sprawę z pierwszym za 35,99 olano i pozostawiono mnie bez kontaktu i szansy poprawienia ogłoszenia, bez jakiejkolwiek informacji kiedy moje opłacone ogłoszenie będzie mogło w końcu figurować, a dugie ogłoszenie już w pełni po prawne zostało NIESŁUSZNIE usunięte a moje konto dezaktywowane. Toteż żądam natychmiastowego i całkowitego zwrotu pieniędzy, czyli łącznie za 2. ostatnie ogłoszenia kwoty 55,98 niezwłocznie na moje konto bankowe, które podałam w serwisie, właśnie z uwagi na fatalne podejście do Klienta i kompletny brak szacunku! Dodam ,że wczorajsza Pani na czasie miała na imię A i rozmawiałam z nią ok. godz. 14:00 ,a dzisiaj kontaktowałam się telefonicznie o godz. 9:52, rozmowa trwała 4min i dzwoniłam pod nr +48 61 677 11 22 Z poważaniem, W K
2024-01-29 godz: 08:09Publiczna
Rozwiązana
Towar niezgodny z opisem i brak możliwości zwrotuNa stronie nie ma składów produktów, jednak zamówiłam sweter „kaszmirowy” z nazwy. Sweter przyszedł bez żadnych metek, do uniemożliwiło sprawdzenie dokładnego składu. Na pytanie o skład mailowo sklep nie odpisał. Chciałam zwrócić swetry, ale w tym celu musiałabym na własny koszt wysłać paczkę do Chin, co praktycznie uniemożliwia zwrot, gdyż są to ogromne koszta oraz paczka szłaby bardzo długo.
2024-01-28 godz: 22:18Publiczna
Rozwiązana
Nieuczciwa praktykaZamówiłam kaszmirowy szary golf a otrzymałam słabej jakości poliestrowy sweter z Chin.Towar nie wygląda jak na stronie internetowej, brak metki ze składem tkaniny. Polityka zwrotów nie istnieje. Interesuje mnie zwrot gotówki.
2024-01-28 godz: 21:37Publiczna
Rozwiązana
Towar niezgodny z opisemZakupiłam dwa swetry, które miały być kaszmirowe a okazały się być zwykłymi poliestrowymi swetrami bardzo niskiej jakości. Kilkakrotnie pisałam o tym do firmy i nie reagowano na moje maila. W końcu napisałam, że chcę zwrócić towar. Otrzymałam adres do zwrotu który nawet nie jest wspomniany na stronie. Obawiam się, że nikt nie zwróci mi pieniędzy w sytuacji, gdy adres jest chiński, wysyłka była z Hong Kongu.
2024-01-28 godz: 17:19Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlI.C.
Problem z przesyłką Zamówiłam kosmetyki moja wina że nie odebrałam wszystkich przesyłek ze skrytki,ale ta przesyłka powinna wrócić do nadawcy jednak minęło już ponad miesiąc i nic nie wiadomo co się stało zakup 14grudnia 2023,
2024-01-28 godz: 15:25Publiczna
Rozwiązana
Podany zły numer konta do opłaty zamówieniaFirma w podsumowaniu zamówienia, w panelu konta klienta-> zakładka bieżące zamóienia-> szczegóły udostępniła nr konta z Uwagą: "każde Zamówienie w Euro.com.pl otrzymuje inny numer rachunku bankowego) w banku PEKAO S.A." Przelałam środki na konto wskazane w tym podsumowaniu a jak się okazało powinnam je przelać na konto wskazane w odrębnym mailu. Zamówienie stanęło w miejscu, pieniądze są niewiadomo gdzie, księgowość nie odpowiada obsłudze klient na pytania i chęć wyjaśnienia sprawy. Chciałam zrezygnować już z zamówienia i odzyskać tylko pieniądze ale sprawa utknęła.
2024-01-27 godz: 22:56Publiczna
Rozwiązana
Wprowadzanie klientów w błąd Firma celowo wprowadza konsumentów w błąd, insynuując jakby produkt w postaci projektora ściennego kosztował 150 zł. Konsument dopiero po pogrzebaniu dowiaduje się że nie była to cena produktu a jedynie częściowy zadatek. Firma celowo wprowadza w błąd zachęcając atrakcyjną ceną. Jako iż umowa zawarta była na odległość proszę o zwrot środków przelanych na poczet zamówienia.
2024-01-27 godz: 14:17Publiczna
Rozwiązana
Zwrot pieniedzyZwracam się z rzadaniem zwrotu pieniędzy za koncert muzyki filmowej Wojciecha Kilara który miał odbyć się w Gdańsku Ergo Arena w dniu 19 listopada 2023 roku o godz. 19:30 . Pomimo wielokrotnego kontaktu telefonicznego oraz mailowego do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu pieniędzy za bilety w kwocie 250,20 zł. Nadmieniam, że koncert nie odbył się. Oczekuję zwrotu pieniędzy
2024-01-27 godz: 09:27Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlB.J.
Przekroczenie czasu na rozpatrzenie reklamacjiSuwałki 2023.07.27 REKLAMACJA Ja niżej podpisany zawiadamiam że umowa o świadczenie usług turystycznych zawarta przeze mnie w 14 czerwca 2023 internetowo przez biuro obsługi klienta została wykonana w sposób nieprawidłowy. Uchybienia w sposobie wykonania umowy polegają na: zakwaterowaniu mnie nie w tej części hotelu , którą widziałam na zdjęciach , potwierdzałam telefonicznie i upewniałam się o tym kilkakrotnie . Pokój za dopłatą „ z widokiem na morze ,miał bardzo ograniczony widok na morze – raczej widzieliśmy baraki i bar sąsiedniego hotelu . Dziecko 10-letnie spało na dostawce .Nie mieliśmy dostępu do internetu. Nie było innych posiłków oprócz śniadań , obiadu i kolacji w zatłoczonej restauracji – brak stolików i kolosalne kolejki. Brak leżaków i parasoli przy basenie . Brak informacji o atrakcjach - rezydent nie poinformował nas ,że aqapark znajduje się 500 m dalej po przejściu podziemnym korytarzem po przeciwnej stronie ulicy. Linia lotnicza uszkodziła nam obie walizki , a rezydent kazał nam to zgłosić po powrocie do kraju – co jest niemożliwe , bo walizki uszkodzono wcześniej . Z uwagi na powyższe, na podstawie Art.50 ust.1 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, żądam obniżenia ceny w kwocie 6995 (słownie: sześć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt pięć ) zł, co stanowi 100% procent ceny imprezy zgodnie z Tabelą Frankfurcką. Proszę o zapłacenie podanej kwoty na konto W załączeniu składam kopię umowy o świadczenie usług turystycznych, materiały potwierdzające niewykonanie umowy . Proszę o ustosunkowanie się do niniejszej reklamacji w terminie 30 dni (jeżeli w warunkach uczestnictwa imprezy organizator nie określa innego terminu odpowiedzi na skargi i reklamacje) Od tego czasu wielokrotnie kontaktowałam się z działem reklamacji wakacje.pl i ciągle otrzymuje niesatysfakcjonujące mnie i niezgodne z prawdą odpowiedzi .Np po odsłuchaniu mego nagrania z rozmowy z konsultantem w dniu zawierania umowy : Dzień dobry, nasi konsultanci zarezerwowali wskazaną przez Panią ofertę. Zgodnie z Umową miała Pani zostać zakwaterowana w pokoju z widokiem na morze. W opisie oferty znajdują się informacje o popołudniowych przekąskach, barze na plaży i internecie dostępnym w lobby. Zgodnie z treścią Pani wiadomości usługi te nie były zgodne z Umową oraz opisem oferty, dlatego skierowałem zgłoszenie do Organizatora wyjazdu jako odwołanie od decyzji. Odpowiedzi proszę oczekiwać od Biura Anex Tour Poland jako realizatora Umowy. Pozdrawiam ------------------------------------------------------------------------------------ Wysłane:21 sty 2024 18:47 Do:reklamacje@wakacje.pl Temat:Odp: Zgłoszenie: #1352812 Zamówienie WAK143300877: odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne Dzień dobry Czyli ktoś w końcu odsłuchał moją rozmowę , bo początek się zgadza. Dlaczego tylko zmów kłamiecie dalej? Powiedziałam ,że tylko ten hotel ze zdjjęć oferty mnie interesuje ! Tylko pokój z widokiem na morze , a nie pokój z dostawką i widokiem na bar sąsiedniego hotelu ? W ofercie mieliśmy mieć też internet i przekjąski przy basenie _ lodów nie było, przekąski - kto je widział ! Rezydent miał nas w i niczego nam nie pokazał i nie powiedział nic o 2 innych restauracjach. Ja od was żądam rekompensaty za te ogromne rozbieżności z ofertą . Nie będę już czekać kolejnego miesiąca na żenującą i kłamliwą odpowiedź . W piątej najpóźniej oczekuję zwrotu pieniędzy za zmarnowane wakacje . W piątek będę rezerwować tegoroczny wyjazd. Po półrocznych przepychankach z waszej strony podaję moje ostateczne stanowisko. Odpuszczę tą reklamację - nie pójdę z całą dokumentacją do Rzecznika Praw Obrony Konsumentów ,a potem do sądu tylko pod jednym warunkiem . Mogę zaplanować wakacje z rodziną i znajomymi (łącznie 6 osób) za posrednictwem wakacji.pl i wycofać swoje opinie o was i biurze podróży ze wszystkich portali , jeśli pieniądze , które powinnyście mi zwrócić odejmę od tegorocznej rezerwacjl. Dnia 19 stycznia 2024 16:28 reklamacje@wakacje.pl napisał(a): Dzień dobry, dziękuję za zgłoszenie swoich uwag do zamówienia WAK143377188. Dokonałem analizy Pani zgłoszenia. Poniżej przedstawiam nasze stanowisko w poruszonej sprawie. 13 czerwca 2023 roku skontaktowała się Pani z naszą infolinią w związku z aktualizacją godzin przelotu. Ze względu na niekorzystne godziny lotów chciała Pani uzyskać informacje na temat możliwości rezygnacji lub zmiany rezerwacji. Konsultantka wskazała koszy rezygnacji oraz pobrała od Pani parametry imprezy turystycznej, jaką była Pani zainteresowana. W rozmowie wskazała Pani konkretny numer oferty. Doradczyni zgodnie z Pani dyspozycją założyła rezerwację wstępną i poprosiła Organizatora o kalkulację. Pracownicy portalu Wakacje.pl przeprowadzili zmianę zgodnie z Pani dyspozycją. Niestety nie mamy wpływu na to, w której części wybranego przez Panią hotelu będzie znajdował się przydzielony pokój. Lokalizacja zależy od położenia wybranego przez Panią pokoju oraz ich dostępności w momencie meldunku w obiekcie. Mając na uwadze powyższe, nie mogę uznać reklamacji za zasadną po stronie Wakacje.pl. Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia pomogły Pani zrozumieć nasze stanowisko w tej sprawie. Pozdrawiam Zgłaszam zażalenie na działalność firmy wakacje.pl