Zwrot Pieniędzy14 stycznia 2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Lasagil.pl :2 bluzy damskie ,1 w kolorze fango i 1 w zieleni .Po otrzymaniu przesyłki ,napisałam do sklepu ,że niestety kolor odbiega od tego co jest w opisie produktu i nie podoba mi się .Sklep odpowiedział,że faktycznie otrzymałam inny kolor bluzy i ,że wyślą mi ten kolor ,który był w zamówieniu ,ale oczywiście muszę pokryc koszt przesyłki zwrotnej tej bluzy co dostałam .Zapytalam się by sklep ot taką etykietę zwrotną mi przysłal ,skoro to nie jest z mojej winy .Sklep odpowiedział,że nie ma takiej możliwości i bym zalaczyla kartkę z informacją gdzie mają mi oddać środki za tą przesyłkę .Nastepnego dnia skontaktowałam się ze sklepem ,bo system poczty pokazywał ,że przesyłke już otrzymali i zapytałam się kiedy wyślą mi bluzę z prawidłowym kolorem .W odpowiedzi na mój e-mail dostałam informację,że ten kolor co otrzymałam wcześniej to ten właśnie zielony kolor bluzy i mogą mi ją odesłać na mój koszt lub zamienić na inny kolor zieleni .Odpisalam ,że nie będziemy bawić się w odsyłanie i poprosiłam o zwrot środków .Napisalam kilka e-maili z zapytaniem kiedy otrzymam zwrot .Wczoraj 31 stycznia poinformowałam sklep drogą elektroniczną ,że jeśli środki nie wpłyną na konto do dnia 1 luty ,będę zmuszona zgłosić to na policję oraz do Rzecznika Praw Konsumenta i social media.Sklep odpowiedział,że “ zwrot został wysłany “.W odpowiedzi poprosiłam o wysłanie mi potwierdzenia przelewu,bo nie dostałam żadnej informacji z banku o transakcji.Dzisiaj ponownie wyslalam e-mail z tym samym pytaniem ,ale niestety jak zwykle bez odpowiedzi.Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak nieuczciwym sklepem internetowym i bardzo nieprofesjonalna obsługa klienta .Przypuszczam ,że nie jestem jedyną klientką,która została tak potraktowana ,gdyż znalazłam w internecie parę niewygodnych opinii dla tego sklepu (a w sieci nic nie ginie :).Mam nadzieję,że wlaściciel LAsagil po zapoznaniu się z powyższą sprawą dołoży wszystkich starań by dłużej nie zwlekać z moim zwrotem .
cieplo24 reklmacjaDostałem uszkodzony produkt od firmy (piec ma rysę na obudowie). Sprawa została przeze mnie zgłoszona do ich działu reklamacji.
Odnieśli się do tego, że obudowa została zdjęta, co nie jest wymagane w kontekście reklamacji rysy. Odnieśli się do przesyłki, że produkt fabrycznie zapakowany ma folię i gdyby przyszedł porysowany, to folia byłaby uszkodzona. W związku z tym odrzucają reklamację.
Ja się potrafię zgodzić z tym, że ogólnie mają takie praktyki, ale moje wątpliwości budzi fakt, że nikt mnie nie zapytał "czy ma Pan zdjęcie pieca z folią i z rysą".
Co mogłoby świadczyć chociaż o próbie dociekliwości i próbie bycia sprawiedliwym. Moje zdjęcie niczego nie wyklucza. Ukazuję tylko obudowę pieca z rysą. Dodatkowo widziałem komentarze na googlach, gdzie ludzie wspominają, że spotkali się z podobną praktyką. W związku z tym domniemywam, że nie jestem odosobnionym przypadkiem.
Nie wiem czego oczekuję od firmy, bo nie wiem co jest możliwe. Chciałbym, żeby wzięli odpowiedzialność za swoje praktyki
Brak otrzymania produktu Zamówiłem projektor z strony projektok.pl . Projektor zobaczyłem na reklamie na tik toku cena za produkt okazała się ceną za rezerwację projektora. Od momentu zamówienia projektora nie ma kontaktu z sprzedającym pisałem kilka e-maili, kontaktowałem sie również na tik toku i nadal brak odpowiedzi. Oczekuje wysłania projektora lub zwrotu pieniędzy przez firmę.
Wprowadzanie w błąd konsumenta Firma celowo wprowadza w błąd konsumenta. Firma nie odpowiada na żadne meila, lub inne drogi komunikacyjne np. tik tok
Po szukaniu informacji, firma nie mówi o częściowy zadatku którym trzeba opłacić z na wejściu z promocja do 150 zł. Firma zachęca atrakcyjna ceną. Jako iż umowa zawarta była na odległość proszę o zwrot środków przelanych na poczet zamówienia.
nie dostarczony produktW dniu 04.12.2023 dokonałam zakupu, zapłaciłam oz razu i do tej pory nie otrzymałam produktu. Pisałam 3 e-maile w tej sprawie do firmy. W dwóch pierwszych zapewniano mnie, że przesyłka jest w drodze. W ostatnim e-mailu poprosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Dostałam informację o anulowaniu zamówienia ale w dalszym ciągu nie otrzymałam pieniędzy. Załączam korespondencję e-mail w sprawie.
Brak zamówienia i zwrot pieniędzyDzień dobry, złożyłam zamówienie 21 grudnia 2023 i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru, chciałabym prosić o pomoc w odzyskaniu pieniędzy- 120,96 zł
Pozdrawiam
Reklamacja niesprawnej sokowirówkiprzenośnejPiszę trzeci raz gdyż nie otrzymałem odpowiedzi a pani do której dzwoniłem z akcentem wschodnim nie dała mi jednoznacznej odpowiedzi i się rozłączyła a chciałem zadać pytanie kto ma zapłacić za zwrot przesyłki niesprawnej gdyż to leży po waszej stronie , chyba że wyślecie nowy towar a kurier odbierze nie sprawny do Was ,dodzwonić się to cud. Czekam na pilną odpowiedż jak mam załatwić reklamację czy mam zgłosić sprawę do KONSUMERSI.PL i rzecznika praw konsumentów. Mam nadzieje że dostanę odpowiedż natychmiast ponieważ 7 dni to się liczy od odpowiedzi.
reklamacjazamawiałem glukometr OMRON a otrzymalem pulsoksymetr.
opłaty za usługiW dniu dzisiejszym wysłałem do Was maila z adresu w którym opisałem szczegółowo problem z Orange.
Brak zwrotu za anulowane zamówienieZłożyłem zamówienie o numerze 185676, które zostało złożone 28 grudnia 2023, które zostało anulowane 3 stycznia 2024. W wiadomościach mailowych otrzymałem zapewnienie o zwrocie na kwotę 1197,00 zł.
Nie otrzymałem jeszcze zwrotu środków.