Brak zwrotu gotówki Towar został wysłany z opóźnieniem przez co musiałam go zwrócić. Odesłałam towar 3.01.2024 i firma ma 14 dni na zwrot transakcji. Niestety do dziś, po kilku próbach kontaktu z firmą nie mam żadnej odpowiedzi oraz pieniędzy. Oczekuje przelewu zwrotnego na konto
Rezygnacja z zakupu /zwrot pieniędzy W zwiazku z nieotrzymaniem do dnia dzisiejszego zamówionych w dniu 19.12.23 produktów na kwotę 137,48 zł oraz brakiem kontaktu ze strony firmy żądam natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy oraz anulacji zamówienia!!!!
Brak realizacji zamówienia Proszę o informację co się stało z powyższym zamówieniem złożonym 4.12.2023?
Do tej pory nie otrzymałam paczki ani żadnej informacji pomimo wysłanych maili.
Zależy mi na zwrocie zapłaconych środków, brak kontaktu i traktowanie w ten sposób klientów jest zwykłym oszustwem!
Nie ten produkt Zamówiłam toster z panelem dotykowym za 230zł. A właśnie dostałam toster wart może 30zł. Nie jest to produkt który zamawiałam. Czyli produkt dostarczony nie jest zgodny z produktem zamawianym. Oczekuję pełnego zwrotu gotówki.
Zwrot pieniędzyW dniu 15.11.23 (w terminie regulaminowym) dokonałam zwrotu płaszcza "Greta" za kwotę 320,65 PLN. Mimo wielokrotnej próby odzyskania pieniędzy nie było żadnej reakcji ze strony sklepu. Ostatecznie zdecydowałam się na wezwanie do zwrotu pieniędzy za zakup pocztą poleconą. Do dzisiaj nie ma zwrotu pieniędzy na koncie bankowym ani żadnego odzewu. Potwierdzenie odbioru przesyłki przez pracownika firmy KARKO datowane jest na 23.01.24r. OCZEKUJĘ NATYCHMIASTOWEGO ZWROTU PIENIĘDZY WRAZ Z USTAWOWYMI ODSETKAMI.
Rezygnacja z zakupu/ zwrot pieniędzy W związku z tym że do dnia dzisiejszego nie otrzymałam produktu który zamówiłam i zapłaciłam, z powodu braku zaangażowania firmy z kontakt z klientem rezygnuje z zakupu i proszę o NATYCHMIASTOWY ZWROT MOICH PIENIĘDZY!!!
Pozdrawiam
Brak zwrotu środków za uznaną przez firmę reklamjęProdukt został zgłoszony do reklamacji dnia 09.12.2023 z powodu usterki podlegającej gwarancji. W związku z brakiem informacji zwrotnej wystosowałem wiadomości email z prośbą o informację zwrotną, otrzymałem odpowiedź w dniu 04.01.2024 o uznaniu reklamacji i w związku z brakiem możliwości naprawy decyzję o zwrocie środków za zakupiony produkt. Zaakceptowałem taką formę reklamacji i potwierdziłem dane do zwrotu środków. Niestety nie otrzymałem żadnych środków, więc upomniałem się drogą mailową w dniu 25.01.2024 oraz 30.01.2024, lecz bez żadnej informacji zwrotnej, ani potwierdzenia przyjęcia sprawy.
Oczekuję zwrotu środków wraz z odsetkami.
W innym przypadku kieruję sprawę na drogę sądową.
żądam zwrotu środków
Szanowny Panie
Zwracam się do Pana w związku z niedawnym zakupem produktu z Państwa firmy, a konkretnie projektora ściennego. Jestem niezwykle rozczarowana, ponieważ po otrzymaniu informacji o cenie produktu w wysokości 150 zł, okazało się, że było to jedynie częściowy zadatek, a nie cena finalna.
Jestem głęboko zaniepokojona faktem, że firma celowo wprowadza konsumentów w błąd, sugerując atrakcyjną ceną, aby później zaskakiwać ich dodatkowymi opłatami. Taka praktyka nie tylko narusza zaufanie konsumentów, ale również stoi w sprzeczności z zasadami uczciwego handlu.
Pana oferta łamie Art. 22a ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów (Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów)**, który zabrania wprowadzania konsumentów w błąd co do istotnych cech produktu lub warunków świadczenia usług.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi umów zawartych na odległość, proszę o niezwłoczne zwrócenie środków, które zostały przeze mnie przelane na poczet zamówienia. Oczekuję pełnego zwrotu kwoty zgodnie z zasadami uczciwego traktowania konsumentów.
Jeśli środki nie znajdą się na koncie w przeciągu 3 dni roboczych, o sprawie zostaną zawiadomienie odpowiednie organy, czyli po kolei:
1. **Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)
2. **Inspekcja Handlowa
3. **Krajowa Izba Gospodarcza
4. Kolejnym krokiem będzie zebranie poszkodowanych przez pana osób i stworzenie pozwu zbiorowego- bo już w rożnych miejscach huczy o [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktykach, jakie pan stosuje.
Proszę o pilną odpowiedź potwierdzającą otrzymanie tego e-maila oraz planowane działania w sprawie zwrotu środków. Liczę na szybką i rzetelną reakcję ze strony Państwa firmy.
Brak kontaktu ze sprzedawcą Brak kontaktu ze strony sprzedawcy po mimo próby skontaktowania się przez mail oraz tiktok, proszę o odpisanie na wyżej wymienionych platformach
Zamówienie nie dotarło, [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]Witam, firma ta [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientów na platformie internetowej. Żądam zwrotu kosztów