Brak zwrotu środków po upływie 14 dniFirma nie wypłaciła zwrotu pieniędzy po anulowaniu zamówienia. Firma dostała informacje o anulowaniu zamównienia 14.03.2024. Potwierdzenie przyjęcia anulacji jednak do dnia dzisiejszego brak środków na koncie.
Zwrócono towar a gotówki nie oddanoDnia 8.11.2023 zamówiłam przez internet ze strony www. justhora.com 2 laski z siedziskiem na kwotę 271,00 zł za pobraniem. Towar dostarczył kurier z In Postu , nr przesyłki kurierskiej 52300018672600033094759. Nie miałam możliwości sprawdzenia towaru. Okazało się że to nie jest ten rodzaj towaru o który mi chodziło. Dnia 16.11.2023 zwróciłam ten towar przez firmę DPD nr. paczki 0000025231952J. wraz z formularzem zwrotu towaru i gotówki na wskazane przeze mnie konto bankowe. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani pisma wyjaśniającego ani gotówki. Oczekuję że firma ta w końcu uzna moją reklamację i odda mi moje pieniądze. Skserowane dokumenty mogę wysłać na adres konsumersi, bo nie potrafię skanować i wysyłać tą drogą dokumentów. Dziękuję za pomoc w załatwieniu mojej sprawy.
Zwrot pieniędzyDzień dobry, kontaktuję się w sprawie braku zwrotu pieniędzy za zamówienie, minęło już 3 tygodnie od kiedy firma weszła w posiadanie zwrotu. Kontaktowałam się e-mailowo z firmą i państwo zapewniali, że środki zostaną przelane, tak się jednak nie stało. Bardzo proszę o interwencję.
załączam print sc zamówienia oraz wiadomości.
[dane usunięte przez moderatora]
[dane usunięte przez moderatora]
Zwrot kosztów24.03.2024 zamówiłam klocki lego w sklepie snoopy. Zapłaciłam blikiem. 25.03 otrzymałam informację : (Miło nam poinformować, że Twoja przesyłka ze sklepu gameshop.fun została właśnie nadana :)
Przesyłka dotrze w terminie jak opisywaliśmy tutaj - Opis dostawy....).
Na stronie była informacja, że paczka zostanie dostarczona szybko. 05.04 napisałam, że oczekuję zwrot kosztów, bo paczka nie dotarła do mnie i w późniejszym terminie jej nie potrzebuję. Dowiedziałam się, że paczka jest nadana i muszę ją odebrać. Nie dość, że zapłaciłam dodatkowo za przesyłkę to dnia 03.04 otrzymałam ją i musiałam dopłacić 25zł za cło. Po otworzeniu paczki okazało się, że jest to najzwyczajniej produkt nieoryginalny - brak pudełka, klocki w oddzielnych opakowaniach plastikowych bez loga na klockach LEGO. Napisałam, że oczekuję zwrotu za zakupiony bubel i proszę o adres do do jego zwrotu. 09.04 otrzymałam maila z wiadomością : w celu zwrotu towaru prosimy o kontakt z działem reklamacji:
reklamacjeecomm@gmail.com
Niestety na tego maila nie mogę wysłąć informacji. Czuję się oszukana, jak wszystkie osoby, które zakupiły w tym sklepie produkt.
Proszę o zwrot kosztów zakupu i za cło
2 reklamacja brak zwrotu pieniędzy 7 marca zakupiłam skórzana ramoneske, przy przyjrzeniu się rękawom zauważyłam, że posiada ona wytarcia jął produkt uzywany. Poinformowałam firmę i wymieniono kurtkę na pełnowartościowy egzemplarz. Który nie posiadał przetarć. W niedługim czasie 2 tygodni po 3 krotnym założeniu kurtki pojawiły się dokładnie takie przetarcia na rękawach, szwach na plecach jak w kurtce, która otrzymałam 1 raz. Druga eklamacja została uznana i poinformowało mnie o naprawie, na którą się nie zgodziłam- wyraźnie w formularzu wskazałam, że odstępuje od umowy. Juz prawie miesiac jestem bez kurtki za ktora zaplacilam. Reklamacja została przyjęta 2 razy więc takie prawo jako konsumentowi mi przysługuje.
Oczekuję zwtoru pieniędzy.
Niezrealizowane zamówienieZmówienie złożone i opłacone 6,04,2024 roku do tej pory nie dostarczone i brak zwrotu pieniędzy. Najpierw informacja 8.04.2024 r. że dostawa od 10 do 35 dni, Numer paczki: UH185150173YP
Strona do śledzenia paczki: http://parcelsapp.com/en/tracking/UH185150173YP
Paczkę dostarczy Kurier. 12.05.2023 - informacja o cierpliwości i 10-35 dni. 02.06.2023 wysłana reklamacja do firmy kurierskiej - 90 dni oczekiwania. Od tej pory brak odpowiedzi od tej firmy. Mam zapisane wiadomości mailowe. Koszt to 131,99 zł. Oczekuję odzyskania pieniędzy lub towaru. Upublicznienia niewiarygodnej firmy, zebrania większej ilości poszkodowanych i złożenia zawiadomienia o popełninym oszustwie przywłaszczenia pieniędzy, a dodatkowo zgłoszenia nie opodattkowania tych pieniędzy do Urzędu Skarbowego. Dostarczenia pełnych danych tej firmy lub osób stojących za nią.
Nie wysłane zamówienie mimo zapłaty 01.01.2024 kupiłam łóżko dla córki. Mimo, że zapłaciłam od razu do dziś nie dostałam towaru.
Kontakt z panią [dane usunięte przez moderatora] był praktycznie nie możliwy, nie odpowiadał telefon.
19.01.2024 droga mailowa odstąpiłam od umowy sprzedaży, również na messenger wysłałam wiadomość i zdjęcie odstąpienia.
07.02.2024 znowu kontaktowałam się droga mailowa że sklepem ale sprzedawca twierdziła że nie dostała odstąpienia od umowy. Ponownie wysłałam.
Liczyłam na polubowne załatwienie sprawy z panią [dane usunięte przez moderatora] ale obawiam się, że jest to.nie możliwe.
Oczekuję zwrotu gotówki w jak najszybszym czasie no moje dziecko od stycznia spi zamiast na łóżku to na materacu.
Zwrot pieniędzyZakupiony towar musiałam zwrócić gdyż jego wymiary były niezgodne z tym co było zamieszczone na stronie. Dodatkowo bluza miała feler na rękawie. Udało mi się skontaktować z firmą która kazała produkt odesłać i zapewniła że zwróci za koszty wysyłki. Napisałam reklamację. Towar firma odebrała 18.03 i do dnia dzisiejszego nie ma zwrotu pieniędzy. Brak kontaktu telefonicznego. Posiadam dokumentację fotograficzną produktu, strony, opisoworaz wysyłanych wiadomości. Oczekuję od firmy natychmiastowego zwrotu za zwrócony towar oraz za koszty wysyłki
Reklamacja nowo dostarczonego towaru anulowanaDzień dobry.
Dnia 17 marca 2024 roku zamówiłam towar w sklepie internetowym Interlook. Za towar i wysyłkę zapłaciłem Blikiem, aby zamówienie zostało szybko i bezproblemowo zrealizowane.
Dnia 19 marca otrzymałam przesyłkę. Po otwarciu okazało się, że towar jest uszkodzony i bardzo niechlujnie wykonany, natychmiast zrobiłam zdjęcia i złożyłam reklamację w sklepie Interlook.
Od złożenia reklamacji minął tydzień, a od sprzedającego żadnej informacji co z reklamacja... Czy wymienią towar, czy oddadzą pieniądze... Dosłownie nic. Dlatego napisałam wiadomość, żeby się przypomnieć... Ale nadal zero odzewu.
Od złożenia reklamacji minęło 20 dni kalendarzowych, a sprzedający nie raczył nawet maila napisać co dalej z reklamacja.
Coś mnie tknęło, żeby zalogować się na stronę sprzedawcy i przejrzeć zakładki z zamówieniami, reklamacjami itd. No i tu moje zdziwienie... Widnieje informacja, że "REKLAMACJA ANULOWANA". Nie ma więcej żadnej informacji... Dlaczego anulowali, kiedy, na jakiej podstawie.
To jest normalnie kpina jak postępuje sprzedawca z kupującymi.
Żądam od sprzedawcy wymiany towaru na kompletny, cały i wykonany schludnie lub zwrot pieniędzy za towar.
P.S. Przeglądając stronę internetową Interlook zauważyłam, że jak odsyła się towar na reklamacje do sprzedawcy to ten zaniża kwotę zwrotu o koszt kuriera. Z jakiej racji? Z tego co mi wiadomo to na początku roku 2023 weszła dyrektywa Omnibus, która mówi jasno, że to sprzedawca ma obowiązek odebrać na swój koszt reklamowany towar, naprawić go lub wymienić i dostarczyć na swój koszt do kupującego. Także nie rozumiem postępowania sklepu Interlook.
Zawiadomienie o możliwości popełnieniu wykroczeniaW dniu 10.04.2024 anulowałem dwa zamówienia Zamówienie nr 5983, Zamówienie nr 5982, na łączną kwotę 659,67 zł w powyższym sklepie.
Początkowo udało mi się nawiązać kontakt ze sklepem za pośrednictwem poczty e-mail wskazanej na stronie sklepu. Następnie kontakt ze sklepem całkowicie się urwał - sklep nie odpisuje na moje liczne maile, nie odbiera również ode mnie telefonu, o dowolnej porze dnia.
Na ten moment mija czwarty tydzień od kiedy złożyłem i anulowałem zamówienie, zwrotu pieniędzy brak, informacji na temat zamówienia również. Możliwość kontaktu przeze mnie ze sklepem praktycznie nie istnieje - moim zdaniem jestem unikany przez pracowników sklepu (mój adres e-mail oraz nr telefonu). Z opinii zawartych w Internecie w mojej ocenie, osób, które były lub są w podobnej sytuacji jest więcej.
Nigdy nie udało mi się dodzwonić do sklepu na podany nr telefonu: 725 388 444 w obwieszczonych godzinach pracy infolinii tj.
PON.-CZW.: 10:00-18:00
PIĄTEK .: 10:00-16:00
Te pory pracy infolinii są w mojej ocenie fikcyjne.