Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-04-09 godz: 10:55Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu środków po upływie 14 dniFirma nie wypłaciła zwrotu pieniędzy po anulowaniu zamówienia. Firma dostała informacje o anulowaniu zamównienia 14.03.2024. Potwierdzenie przyjęcia anulacji jednak do dnia dzisiejszego brak środków na koncie.
2024-04-09 godz: 10:03Publiczna
Zamknięta
Zwrócono towar a gotówki nie oddanoDnia 8.11.2023 zamówiłam przez internet ze strony www. justhora.com 2 laski z siedziskiem na kwotę 271,00 zł za pobraniem. Towar dostarczył kurier z In Postu , nr przesyłki kurierskiej 52300018672600033094759. Nie miałam możliwości sprawdzenia towaru. Okazało się że to nie jest ten rodzaj towaru o który mi chodziło. Dnia 16.11.2023 zwróciłam ten towar przez firmę DPD nr. paczki 0000025231952J. wraz z formularzem zwrotu towaru i gotówki na wskazane przeze mnie konto bankowe. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani pisma wyjaśniającego ani gotówki. Oczekuję że firma ta w końcu uzna moją reklamację i odda mi moje pieniądze. Skserowane dokumenty mogę wysłać na adres konsumersi, bo nie potrafię skanować i wysyłać tą drogą dokumentów. Dziękuję za pomoc w załatwieniu mojej sprawy.
2024-04-09 godz: 09:51Publiczna
Rozwiązana
Zwrot pieniędzyDzień dobry, kontaktuję się w sprawie braku zwrotu pieniędzy za zamówienie, minęło już 3 tygodnie od kiedy firma weszła w posiadanie zwrotu. Kontaktowałam się e-mailowo z firmą i państwo zapewniali, że środki zostaną przelane, tak się jednak nie stało. Bardzo proszę o interwencję. załączam print sc zamówienia oraz wiadomości. [dane usunięte przez moderatora] [dane usunięte przez moderatora]
2024-04-09 godz: 09:25Publiczna
Zamknięta
Zwrot kosztów24.03.2024 zamówiłam klocki lego w sklepie snoopy. Zapłaciłam blikiem. 25.03 otrzymałam informację : (Miło nam poinformować, że Twoja przesyłka ze sklepu gameshop.fun została właśnie nadana :) Przesyłka dotrze w terminie jak opisywaliśmy tutaj - Opis dostawy....). Na stronie była informacja, że paczka zostanie dostarczona szybko. 05.04 napisałam, że oczekuję zwrot kosztów, bo paczka nie dotarła do mnie i w późniejszym terminie jej nie potrzebuję. Dowiedziałam się, że paczka jest nadana i muszę ją odebrać. Nie dość, że zapłaciłam dodatkowo za przesyłkę to dnia 03.04 otrzymałam ją i musiałam dopłacić 25zł za cło. Po otworzeniu paczki okazało się, że jest to najzwyczajniej produkt nieoryginalny - brak pudełka, klocki w oddzielnych opakowaniach plastikowych bez loga na klockach LEGO. Napisałam, że oczekuję zwrotu za zakupiony bubel i proszę o adres do do jego zwrotu. 09.04 otrzymałam maila z wiadomością : w celu zwrotu towaru prosimy o kontakt z działem reklamacji: reklamacjeecomm@gmail.com Niestety na tego maila nie mogę wysłąć informacji. Czuję się oszukana, jak wszystkie osoby, które zakupiły w tym sklepie produkt. Proszę o zwrot kosztów zakupu i za cło
2024-04-09 godz: 07:18Publiczna
Zamknięta
2 reklamacja brak zwrotu pieniędzy 7 marca zakupiłam skórzana ramoneske, przy przyjrzeniu się rękawom zauważyłam, że posiada ona wytarcia jął produkt uzywany. Poinformowałam firmę i wymieniono kurtkę na pełnowartościowy egzemplarz. Który nie posiadał przetarć. W niedługim czasie 2 tygodni po 3 krotnym założeniu kurtki pojawiły się dokładnie takie przetarcia na rękawach, szwach na plecach jak w kurtce, która otrzymałam 1 raz. Druga eklamacja została uznana i poinformowało mnie o naprawie, na którą się nie zgodziłam- wyraźnie w formularzu wskazałam, że odstępuje od umowy. Juz prawie miesiac jestem bez kurtki za ktora zaplacilam. Reklamacja została przyjęta 2 razy więc takie prawo jako konsumentowi mi przysługuje. Oczekuję zwtoru pieniędzy.
2024-04-08 godz: 20:34Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.D.
Niezrealizowane zamówienieZmówienie złożone i opłacone 6,04,2024 roku do tej pory nie dostarczone i brak zwrotu pieniędzy. Najpierw informacja 8.04.2024 r. że dostawa od 10 do 35 dni, Numer paczki: UH185150173YP Strona do śledzenia paczki: http://parcelsapp.com/en/tracking/UH185150173YP Paczkę dostarczy Kurier. 12.05.2023 - informacja o cierpliwości i 10-35 dni. 02.06.2023 wysłana reklamacja do firmy kurierskiej - 90 dni oczekiwania. Od tej pory brak odpowiedzi od tej firmy. Mam zapisane wiadomości mailowe. Koszt to 131,99 zł. Oczekuję odzyskania pieniędzy lub towaru. Upublicznienia niewiarygodnej firmy, zebrania większej ilości poszkodowanych i złożenia zawiadomienia o popełninym oszustwie przywłaszczenia pieniędzy, a dodatkowo zgłoszenia nie opodattkowania tych pieniędzy do Urzędu Skarbowego. Dostarczenia pełnych danych tej firmy lub osób stojących za nią.
2024-04-08 godz: 19:26Publiczna
Zamknięta
Nie wysłane zamówienie mimo zapłaty 01.01.2024 kupiłam łóżko dla córki. Mimo, że zapłaciłam od razu do dziś nie dostałam towaru. Kontakt z panią [dane usunięte przez moderatora] był praktycznie nie możliwy, nie odpowiadał telefon. 19.01.2024 droga mailowa odstąpiłam od umowy sprzedaży, również na messenger wysłałam wiadomość i zdjęcie odstąpienia. 07.02.2024 znowu kontaktowałam się droga mailowa że sklepem ale sprzedawca twierdziła że nie dostała odstąpienia od umowy. Ponownie wysłałam. Liczyłam na polubowne załatwienie sprawy z panią [dane usunięte przez moderatora] ale obawiam się, że jest to.nie możliwe. Oczekuję zwrotu gotówki w jak najszybszym czasie no moje dziecko od stycznia spi zamiast na łóżku to na materacu.
2024-04-08 godz: 19:19Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlJ.A.
Zwrot pieniędzyZakupiony towar musiałam zwrócić gdyż jego wymiary były niezgodne z tym co było zamieszczone na stronie. Dodatkowo bluza miała feler na rękawie. Udało mi się skontaktować z firmą która kazała produkt odesłać i zapewniła że zwróci za koszty wysyłki. Napisałam reklamację. Towar firma odebrała 18.03 i do dnia dzisiejszego nie ma zwrotu pieniędzy. Brak kontaktu telefonicznego. Posiadam dokumentację fotograficzną produktu, strony, opisoworaz wysyłanych wiadomości. Oczekuję od firmy natychmiastowego zwrotu za zwrócony towar oraz za koszty wysyłki
2024-04-08 godz: 18:08Publiczna
Zamknięta
Reklamacja nowo dostarczonego towaru anulowanaDzień dobry. Dnia 17 marca 2024 roku zamówiłam towar w sklepie internetowym Interlook. Za towar i wysyłkę zapłaciłem Blikiem, aby zamówienie zostało szybko i bezproblemowo zrealizowane. Dnia 19 marca otrzymałam przesyłkę. Po otwarciu okazało się, że towar jest uszkodzony i bardzo niechlujnie wykonany, natychmiast zrobiłam zdjęcia i złożyłam reklamację w sklepie Interlook. Od złożenia reklamacji minął tydzień, a od sprzedającego żadnej informacji co z reklamacja... Czy wymienią towar, czy oddadzą pieniądze... Dosłownie nic. Dlatego napisałam wiadomość, żeby się przypomnieć... Ale nadal zero odzewu. Od złożenia reklamacji minęło 20 dni kalendarzowych, a sprzedający nie raczył nawet maila napisać co dalej z reklamacja. Coś mnie tknęło, żeby zalogować się na stronę sprzedawcy i przejrzeć zakładki z zamówieniami, reklamacjami itd. No i tu moje zdziwienie... Widnieje informacja, że "REKLAMACJA ANULOWANA". Nie ma więcej żadnej informacji... Dlaczego anulowali, kiedy, na jakiej podstawie. To jest normalnie kpina jak postępuje sprzedawca z kupującymi. Żądam od sprzedawcy wymiany towaru na kompletny, cały i wykonany schludnie lub zwrot pieniędzy za towar. P.S. Przeglądając stronę internetową Interlook zauważyłam, że jak odsyła się towar na reklamacje do sprzedawcy to ten zaniża kwotę zwrotu o koszt kuriera. Z jakiej racji? Z tego co mi wiadomo to na początku roku 2023 weszła dyrektywa Omnibus, która mówi jasno, że to sprzedawca ma obowiązek odebrać na swój koszt reklamowany towar, naprawić go lub wymienić i dostarczyć na swój koszt do kupującego. Także nie rozumiem postępowania sklepu Interlook.
2024-04-08 godz: 15:50Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlI.F.
Zawiadomienie o możliwości popełnieniu wykroczeniaW dniu 10.04.2024 anulowałem dwa zamówienia Zamówienie nr 5983, Zamówienie nr 5982, na łączną kwotę 659,67 zł w powyższym sklepie. Początkowo udało mi się nawiązać kontakt ze sklepem za pośrednictwem poczty e-mail wskazanej na stronie sklepu. Następnie kontakt ze sklepem całkowicie się urwał - sklep nie odpisuje na moje liczne maile, nie odbiera również ode mnie telefonu, o dowolnej porze dnia. Na ten moment mija czwarty tydzień od kiedy złożyłem i anulowałem zamówienie, zwrotu pieniędzy brak, informacji na temat zamówienia również. Możliwość kontaktu przeze mnie ze sklepem praktycznie nie istnieje - moim zdaniem jestem unikany przez pracowników sklepu (mój adres e-mail oraz nr telefonu). Z opinii zawartych w Internecie w mojej ocenie, osób, które były lub są w podobnej sytuacji jest więcej. Nigdy nie udało mi się dodzwonić do sklepu na podany nr telefonu: 725 388 444 w obwieszczonych godzinach pracy infolinii tj. PON.-CZW.: 10:00-18:00 PIĄTEK .: 10:00-16:00 Te pory pracy infolinii są w mojej ocenie fikcyjne.