brak zwrotu środków pieniężnych20.01.2024r. zamówiłam Marlena Pant® - Stylowe i wygodne rozszerzane spodnie, które się nie marszczą, cena 135zł . Paczka nigdy do mnie nie dotarła. 05.02.2024 otrzymałam @, że powodem był niedokładny adres, co oczywiście jest bzdurą. Dodatkowo w mailu podali nr telefonów, żeby skontaktować się "z pocztą w celu umówienia się na odbiór towaru". Zadzwoniłam na infolinię i zostałam poinformowana, że nr przesyłki nie odpowiada standardom firmy kurierskiej, ponieważ ten podany przez firmę Veronica Zbiranska Warsaw był za krótki. Od 11.02 trwają mailowe przepychanki, wymieniłam z firmą 11 maili. Zbywają moją prośbę o zwrot gotówki, grając na zwłokę. Podaję przykład @ z 08.03.2024r.
Witam,
Dziękujemy za odpowiedź.
Zapewniam, że przekazuję Twoją prośbę do naszych działów w celu sprawdzenia. Odezwę się, gdy tylko otrzymam od nich odpowiedź.
Dziękuję za zrozumienie.
Z poważaniem,
Zespół Veronica Zbiranska.
Minął ponad miesiąc i oczywiście 0 kontaktu ze strony firmy. Nie otrzymałam ani towaru, ani zwrotu pieniędzy. Czuję się oszukana i okradziona. Firma Veronica Zbiranska Warsaw stosuje praktyki niezgodne z prawem. Totalnie odradzam zakupy w tym sklepie internetowym.
Zwrot pieniędzy Kupiłam buty, które okazały się za wąskie i za krótkie. Nie ma szans na odesłanie w celu zwrotu gotówki. Firma zachowuje się bezczelnie, kpi sobie oszukując swoich klientów. Celowo przedłużają odpowiedź na maila, aby przekroczyć 14 dni na zwrot, brak adresu na zwrot. To jest skandal. Złodziejska firma. Tak naprawdę, to nawet jeśli podaliby adres, to wiązałoby się to z kosztami przesyłki być może za granicę. Ponadto trudno uwierzyć takiej firmie, że oddadzą pieniądze.
Zwrot towaru Zakupiłam spodnie i Koszula. Niestety towar jest marnej jakości i chciałabym zwrócić. Niestety nie ma żadnego kontaktu ze strony firmy, wysłałam kilka maili o chęci zwrotu ale cisza. Brak adresu na który mogłabym odesłać ciuchy. Pisałam na messenger i też zero kontaktu. Chciałabym zwrot pieniędzy.
Zwrot kosztówŻadam od oszustów zwrotu pieniędzy. Nie podają adresu firmy i blokują możliwość zwrotu. Sprzedają towar niezgodny z opisem. Zero kontaktu z pseudo firmą. Nie przesyłają żadnych dokumentów sprzedaży.Zwykłe oszustwo. Uważajcie na nich ogłaszają się na marketplace na Facebooku.
Zwrot pieniędzy za odesłane zamówienieDnia 14.03.2024 zamówiłam w sklepie internetowym naoko-store.pl płaszcz: Klasyczny Trencz Blossom Trail - L, który otrzymałam 21.03.2024. Płaszcz nie spełnił moich oczekiwań, w związku z czym odesłałam go z powrotem 22.03.2024. Paczkę dostarczono 25.03.2024. Od tamtego czasu czekam na zwrot pieniędzy za pośrednictwem serwisu Paypo.
Sklep twierdzi, że paczkę zarejestrowali 28.03.2024, weryfikacja przebiegła pozytywnie.
Nawet jeśli zarejestrowali zwrot 28.03 (choć moim zdaniem liczy się data fizycznego dostarczenia paczki, a nie procesowania sprawy przez firmę), to i tak minęło 14 dni na zwrot pieniędzy.
Sklep otrzymał ode mnie wezwanie do zapłaty.
Oczekuję zwrotu kosztów wraz z ustawowymi odsetkami.
Niezgodność towaru z umowąReklamacja dotyczy zakupu domku Keter Darwin 6x4 w kolorze brązowym z oknem.
W zasadzie poruszane są dwie kwestie.
1) Brak okna
Sprzedawany przez sklep Avans domek nie zawiera okna jak to sugeruje opis zarówno na aukcji allegro jak i na stronie sklepu.
Na aukcji oraz na stornie sklepu jest informacja, że domek to model zawierający okno i kupując go zakładałem, że to model z oknem.
2) Odbarwienia i zarysowania
Pierwsze elementy z wierzchu posiadają odbarwienia i wg. mojej opinii zarysowania.
W załączniku screeny aukcji oraz strony sklepu z produktem + zdjęcia uszkodzonych/odbarwionych elementów.
W drodze reklamacji zgłosiłem sprawę do sklepu avans z prośbą o wymianę Towaru na zgodny z umową tj. z oknem.
W między czasie dowiedziałem się jaki jest kod produktu modelu z oknem (crv 249363) oraz podczas zgłaszania telefonicznie reklamacji, że takowego modelu sklep Avans nie ma w ofercie.
Wobec tego poprosiłem sklep o zwrot środków lub jeśli byłbym w błędzie i sklep miałby w ofercie domek Keter DAWRIN w tym samym kolorze oraz wymiarach z oknem to jak najbardziej zadowalałaby mnie wymiana.
Moim celem jest posiadanie wspomnianego z oknem.
W odpowiedzi dostałem informację, cytuję:
" w nawiązaniu do zgłaszanej reklamacji, informuję że ustawa nie przewiduje możliwości żądania przez klienta zwrotu środków za zakup, w przypadku pierwszego zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu niezgodności towaru z umową.
Mogę zaoferować wymianę produktu na ten sam lub inny z naszej oferty. "
Dziwna wydała mi się formuła "w przypadku pierwszego zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu niezgodności towaru z umową" więc po konsultacji telefonicznej z infolinią konsumencką (801 440 220) odpisałem, cytuje siebie
"Dzień dobry,
Ustawa przewiduje zwrot środków za zakup jeśli nie jest możliwym aby doprowadzić towar do zgodności z umowa, a niezgodność jest istotna (brak okna jest dla mnie istotny, bo tym również sugerowałem się podczas decyzji o nabyciu towaru).
W tym konkretnym przypadku mogłaby to być wymiana domku na ten sam model domku z oknem.
Z rozmowy telefonicznej podczas składania zgłoszenia dostałem informację, że nie macie Państwo w swojej ofercie domku Keter DAWRIN z oknem (po rozeznaniu tematu wiem ze jest on sygnowany numerem 249364 a nie macie takiego w ofercie).
Posiadanie okna w tym konkretnym modelu domku jest dla mnie kluczowe. Sam model domku również ze względu na kolor oraz wymiary. (Mam już przygotowana powierzchnie utwardzoną na jego potrzeby).
Wynika z tego, ze nie jesteście Państwo w stanie doprowadzić towaru do stanu zgodnego z umowa na drodze wymiany.
Jeśli się mylę i macie Państwo w ofercie domek Keter DAWRIN w tym samym kolorze oraz wymiarach z oknem jak najbardziej zadowala mnie wymiana.
W przeciwnym razie przysługuje mi zwrot środków za zakup z powodu brak zgodności towaru z umową, która w tym przypadku jest na tyle istotna, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d;
Mówią o tym Art. 43e. oraz Art. 43d. z Ustawa o prawach konsumenta a w szczególności:
Art 43e ustęp 1 punkt 4.
Sprawdziłem również czy się nie mylę konsultując powyższe z prawnikiem dostępnym na infolinii Konsumenckiej Stowarzyszenia Konsumentów Polskich oraz Fundacji Konsumentów. (801 440 220)
Powyższe zostało mi potrwierdzone. "
W odpowiedzi dostałem:
"Dzień dobry,
zgodnie art. 43d i art. 43e ustawy o prawach konsumenta katalog uprawnień przysługujący kupującemu z tytułu niezgodności towaru z umową w przypadku pierwszego zgłoszenia do sprzedawcy obejmuje żądania:
-naprawa
-wymiana"
Moja odpowiedź:
" Dzień dobry,
1) Proszę mi wskazać punkt/ustęp, w którym jest mowa o pierwszym zgłoszeniu, na który się Pani powołuje.
2) Proszę wobec tego wymienić towar na taki aby był zgodny z umową tj. na domek Keter Dawin 6x4, brązowy z oknem. "
Ostatnia odpowiedz sklepu:
"Dzień dobry,
w nawiązaniu do wcześniejszej korespondencji, informuję, że oczekujemy na dostarczenie ekspertyzy technicznej, wykonanej przez profesjonalny serwis.
W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z umową zaproponujemy bezpłatną naprawę.
Oznacza to, że na tym etapie, sprzedawca nie uwzględnia wniesionego żądania.
O postępach w realizacji zgłoszenia poinformujemy w kolejnych wiadomościach.
"
Oraz moja:
"
Dobry wieczór,
Kiedy mam się spodziewać ekspertyzy technicznej wykonanej przez profesjonalny serwis?
Od 4 dni brak jakiegokolwiek odzewu z Państwa strony.
Przypominam, że Art 43d mówi o wykonaniu naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie. Przyjmuje się, że to około 2tyg. Przyjęliście Państwo zgłoszenie 25marca.
Nie dostałem również odpowiedzi na prośbę o wskazanie punkt/ustępu, w którym jest mowa o pierwszym zgłoszeniu, na który się Pani powołuje.
Cytuję Pani słowa z wcześniejszych maili:
"w nawiązaniu do zgłaszanej reklamacji, informuję że ustawa nie przewiduje możliwości żądania przez klienta zwrotu środków za zakup, w przypadku pierwszego zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu niezgodności towaru z umową."
Ponawiam więc prośbę o wskazanie gdzie w Art 43e lub 43d jest o tym mowa.
"
Nie chcą przyjąć zwrotu.Kupiłam 2 sukienki, których opis odbiega od przesłanych. Są za małe, a jedna z nich ma krótki rękaw a nie 3/4 jak na zdjęciu oferty. W regulaminie określono, że przyjmują zwroty do 30 dni, ale trzeba załączyć formularz zwrotu z przesyłki. Niestety nie otrzymałam takiego formularza. Na zapytanie o formularz i adres zwrotu dostałam propozycję rabatu na kolejne zakupy. Nie oczekuję rabatu tylko zwrotu poniesionych kosztów!
zamówienie, nr 73947zamówienie, nr 73947 czrkqm na pieniadze. Firma nie wykonuje usługi, nie zwraca pieniędzy. Czekam na przelew z odsetkami.
opóźnienie w wysyłce - odmowa zwrotuPo zamówieniu otrzymałam info, że towar nie przyjdzie w gwarantowanym terminie, a że miało to być na prezent więc napisałam, że rezygnuję. Odpisano, że nie można cofnąć zamówienia ale mogę dokonać zwrot. Po otrzymaniu paczki prosiłam o adres do wysyłki i druk odstąpienia od umowy więc zaproponowali zniżkę 50% na kolejne zakupy. Nie byłam zainteresowana i ponownie poprosiłem o adres do zwrotu i nagle okazało się, że nie przyjmują zwrotów i nie mogą mi pomóc.
Brak zwrotu środków pod odstąpieniu od umowyNie otrzymałam zwrotu środków na konto po odebraniu zwrotu towaru przez zamawiającego. Zamówienie i sprzedaż internetowa.
Zamawiający otrzymał oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość a zwrócony towar został przekazany przesyłką kurierską dn. 22.03.2023
Brak odpowiedzi na maile i jakiegokolwiek kontaktu z nieuczciwym sprzedawcą.