Brak zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówieniZamówiłam dresy z 14 dniowym czasem realizacji zamówieniabylo to 24 lutego 2024. Po tym terminie nie otrzymałam dresów i wysłałam informację o odstąpieniu od umowy w związku z brakiem zamówienia. Otrzymałam informację o anulowaniu i 14 dniowym zwrocie pieniędzy.
Po 14 dniach nie otrzymałam zwrotu (4kwietnia). Wysłałam 2 maile w tej sprawie i w każdym pisano, że otrzymam zwrot w danym dniu, tak się nie stało ani 4 kwetnia ani 8 kwietnia. Z opinii w internecie widzę, że to częsta praktyka tej firmy.
Kwota mojego zamówienia to 702 zł.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] - zmiana kwoty zamówienia Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] przez firmę PixlyHub.
Wiem, że w takiej sytuacji jak moja jest wielu innych klientów.
Zamówiłam produkt - projektor. Jego deklarowana na tamten moment cena, podana na stronie internetowej to 129,99 zł + koszty wysyłki 11,99 zł.
Całość środków przelałam na konto.
Otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację o przygotowaniu do wysyłki.
Po kilkunastu dniach dostałam informację, że kwota 129,99 zł to kwota rezerwacji zamówienia, a nie kwota produktu.
Dostałam informację, że muszę dopłacić 299zł do 17.04.2024, w innym przypadku moje zamówienie i kwota rezerwacji przepada.
Firma zmieniła dane na stronie internetowej (https://pixlyhub.com/): strona została zmodyfikowana po zgłoszeniach innych [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] osób.
W tym momencie na stronie widnieje informacja o dodatkowej dopłacie.
Regulamin również został zmodyfikowany.
Firma odmawia zwrotu wpłaconych środków.
Jeśli wpłacę 299zł i zgłoszę zwrot produktu, firma nie zwróci mi zapłaconej już kwoty 129,99 zł + 299 zł, tylko 299 zł.
To jawne, dobrze zaplanowane [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] .
Zwracam się z ponownym żądaniem zwrotu środków.
Oszukana10 lutego 2024 zamówiłam przez stronę internetową Stone Skirts komplet dresowy.
Po opłaceniu zamówienia za pomocą BLIKA otrzymałam potwierdzenie zakupu.
Po 10 dniach napisałam do Custumer Serwis Stone Skirts zapytanie o moje zamówienie. Otrzymana odpowiedź:
"Dzień dobry,
Dziękuję za wiadomość. Zgodnie z informacją podaną na stronie termin realizacji Pani zamówienia to do 14 dni roboczych. Jesteśmy producentem naszych ubrań, dlatego termin odszycia jest indywidualny dla każdego modelu.
Będę wdzięczna za wyrozumiałość i cierpliwość - my ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować zamówienie.
Gdy przesyłka zostanie nadana - otrzyma Pani automatyczne powiadomienie mailowe.
W przypadku dalszych pytań służę pomocą.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia.
[dane usunięte przez moderatora]-Stone Skirts
Po 14 dniach ponownie napisałam do Custumer Serwis Stone Skirts, że moje zamówienie nadal nie jest zrealizowane.
Pani [dane usunięte przez moderatora] odpisała;
1 marca 2024 17:59 Stone Skirts Customer Service napisał(a):
Dzień dobry,
Dziękuję za wiadomość. Wiemy, że nie wyrobiliśmy się z realizacją zamówienia w podanym przez nas terminie 29.02 z powodu dużej ilości zamówień, co przekłada się na wydłużony czas linii produkcyjnej w naszej szwalni.
Paczka zostanie do Pani wysłana maksymalnie do końca przyszłego tygodnia, za co najmocniej przepraszamy!
Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]
Zależało mi na tym, aby otrzymać ten komplet dresowy, bo bardzo podobał mi się krój i kolor, więc postanowiłam poczekać do wyznaczonego terminu.
Niestety i w określonym czasie nie otrzymałam zamówienia.
Postanowiłam anulować zamówienie i w tym celu 8 marca 2024 napisałam do Stone Skirts prośbę o zwrot pieniędzy.
Odpowiedź otrzymałam od Pani [dane usunięte przez moderatora];
Dnia 11 marca 2024 08:48 Stone Skirts Customer Service napisał(a):
Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora],
Dziękuję za wiadomość. Bardzo Nam przykro, że nie udało się zrealizować Pani zamówienia. Potwierdzam anulację i przekazuję zlecenie zwrotu środków do Działu Księgowości. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni przez platformę, z której dokonała Pani płatności.
Pozdrawiam,
[dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts
Odczekałam dokładnie 14 dni roboczych, lecz zwrotu pieniędzy w określonym terminie, ani do chwili obecnej nadal nie otrzymałam. W tym momencie poczułam się bardzo oszukana. Nie mam ani zamówionych dresów, ani zapłaconych pieniędzy tytułem zwrotu ceny i kosztów przesyłki.
Mimo, że kwota jest relatywnie niewielka, to nie zamierzam z niej zrezygnować i będę zmuszona zlecić adwokatowi napisanie pozwu o nakaz zapłaty. To chyba jedyny sposób wałki z tak jawną nieuczciwością.
Nie oddany zwrot pieniędzy Kupiłam kurtkę z olavogi na kwotę 319,10 zł dnia 01.03.2024 r. , towar sklep anulował dnia 8.03.2024 r.
I do dnia 6.04.2024 r., nie oddali pieniędzy. Obiecywali ze do konca tygodnia zrobia zwrot , ale nie zrobili , a teraz , nie odbierają telefonów i nie czytają wiadomości.
Wysyłam wiadomości pisane ze sklepem.
Brak zwrotu pieniedzy za oddaną kurtke W dniu 25.02.2024 kupiłam kurtke w rozmiarze M/L za 599 zł , którą dostałam 01.03 .2024 , która okazała sie być za duzą , w dniu 04.03 kupiłam nastepna kurtke w rozmiarze mniejszym i 8.03.2024 pierwsza kurtkę zwróciłam kurierem firmie gagaboo . Paczke odebrali 11.03.2024 i nastała cisza . Telefon który jest podany jest wyłaczony na maile nie odpowiadaja jedynie od czasu do czasu napiszą cos zdawkowo. W dniu dzisiejszym wysłalam przedsadowe wezwanie do zaplaty listem poleconym bo mail juz tez nie działa - przychodza zwrotki. Termin 14 dni dawno minął
Oczekuje na polubowne załatwienie sprawy
Brak zwrotu srodkow za zwrocone zamowienieOd zwrotu towaru minelo juz ponad dwa tygodnie, sprzedawca mimo wielokrotnych obietnic nie zwrocil pieniedzy
Zamówienie dotarło do mnie nie takie jakzamawiałamW związku z tym że firma mnie oszukała nie wysyłając mi tego co zamówiłam a zamiast to wysłali zupełnie inny towar którego ja nie zamawiałam ,pisali że zrekompensują mi ta niby pomyłkę 🤣 ale jest cisza i zwrot cła które jeszcze przy odbiorze paczki musiałam zapłacić dziś dostałam od firmy maila co bym nie satysfakcjonowało więc chciałabym zwrot gotówki a a to co nie zamówiłam mogę odesłać ale najpierw poproszę zwrot gotówki jednym słowem firma jest śmieszne
Brak zwrotu pieniędzy za towarW dn. 26.02.24 r zamówiłam dwie sukienki na kwotę 550,26 zł. Niestety okazały się nie pasować, więc odesłałam je do sprzedawcy. W dniu 05.03 dostałam email z informacją, że mój zwrot został zaakceptowany. Niestety od tamtego czasu firma nie chce zwrócić mi pieniędzy, tłumacząc się problemami płynnościowymi. Wysyłałam do nich emaile, na które odpowiadają, że postarają się jak najszybciej oddać pieniądze i mnie zbywają. Na infolinię nie ma co liczyć. Ciężko się dodzwonić. Ostatnio czekałam półtora godziny i się nie dodzwoniłam. Wysłałam im także przedsądowe wezwanie do zapłaty, termin zwrotu pieniędzy tu także przekroczyli.
Chcę, otrzymać zwrot moich pieniędzy.
niezamawiany towarzamówiłam w tej firmie pokrowiec z ecko skóry do auta za 148 zł a dostałam jakis futrzak na wersalke wartosci moze 50 zł chcę odzyskac pieniądze albo otrzymac to co zamawiałam czyli pokrowiec z eko skóry na siedzenie kierowcy
OszustwoDnia 29 marca zamówiłam produkt ze sklepu snoopy. Wszystko pięknie opisane na stronie , cena przystępna i co najważniejsze szybka realizacja bo zgodnie z opisem wysyłka w ciągu 24 godzin. To właśnie skłoniło mnie do zamówienia prezentu pistoletu na wodę dla syna. Po opłaceniu zamówienia szybko dostałam email z informacją o wysyłce i numerze zamienienia ale bez numeru listu do śledzenia paczki. W tym miejscu był link do śledzenia ale po wejściu pojawiała się strona z błędem. To mnie zaniepokoiło i zaczęłam sprawdzać firmę. Nigdzie na stronie produktu nie było żadnej informacji, że czas oczekiwania na przesyłkę to 45 dni i że produkt idzie z Chin! Była tylko informacja o obsłudze Pocztą Polska. Jak to przeczytałam odrazu napisałam do nich że chce anulować zamówienie.Niestety nikt nie odpisuje. Uważam, że zostałam perfidnie oszukana. Chciałabym anulować moje zamówienie i odzyskać pieniądze, przeznaczone na prezent. Jak można w ten sposób oszukiwać ludzi i wprowadzać w błąd poprzez nieprawidłowe informacje na stronie.