Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-10-21 godz: 12:34Publiczna
Otwarta
RekojmaDzień dobry, mam problem w związku z uznaniem rękojmi. Mianowicie, posiadam telefon iPhone 13, który zakupiłam przy podpisywaniu umowy w Orange. Nie zostałam poinformowana przy zakupie, że telefon ma roczną gwarancję producenta, ale już pomijając ten fakt. W telefonie źle działa głośnik oraz telefon się nagrzewa. Zgłosiłam to u sprzedawcy (Orange), że takie wady występują, ale musiałam to zgłosić z tytułu rękojmi, ponieważ ta roczna gwarancja producenta już minęła. Dostałam dzisiaj odpowiedź od serwisu, o treści następującej: "Dzień dobry Serwis potwierdza występowanie opisanej usterki. Informujemy, że zgodnie z przepisami Kodeku Cywilnego, regulującymi zgłoszenia reklamacyjne z tytuły rękojmi, podmiotem właściwym do rozpatrywania tych reklamacji oraz podejmowania decyzji jest Sprzedawca. W dniu wydania towaru handlowego kupującemu zgłaszana wada oraz jej przyczyna nie istniały. W związku z tym zgodnie z art. 559 KC, nie ma podstaw do uznania reklamacji za uzasadnioną. Autoryzowaną formą naprawy jest płatna wymiana tylnego modułu z baterią oraz płytą główną w kwocie 2049zł.". Dlaczego firma Orange nie poczuwa się do poniesienia kosztów naprawy telefonu, jako sprzedawca? Czy mają takie prawo, a ja jestem z góry na przegranej pozycji? Skąd sprzedawca "Orange" może wiedzieć kiedy pojawiły się te wady produktu? Może były wcześniej, ale po prostu nie zgłosiłam ich szybciej. Bardzo proszę o pomoc. Z wyrazami szacunku, [dane usunięte przez moderatora]D.
2024-10-21 godz: 09:52Publiczna
Otwarta
zwrot pieniedzy lub dostawe towaruNie otrzymałam towaru,żadnej informacji od firmy ani zwrotu kasy. Nie ma kontaktu z firmą,nie dostarczono zamówionego towaru
2024-10-21 godz: 07:22Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.J.
Zwrot pieniędzyW dniu 28.08.2024 zamówiłam sukienkę.Po otrzymaniu okazało się, że fason mi nie odpowiada, więc ją odesłałam.Paczka została odebrana przez Catalina w dniu 2.09.2024 Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy do dnia dzisiejszego, tj.21.10.2024 Nadmienię iż w dniu 10.10. pisałam maila z prośbą o wyjaśnienie.Otrzymałam informację, że mój zwrot został zaakceptowany i pieniądze będą przelane na moje konto w ciągu kilku dni.Niestety minęło już kolejne 11 dni i nadal gotówki nie ma na koncie.
2024-10-21 godz: 07:21Publiczna
Otwarta
Brak realizacji zamówienia Zamówiłem bransoletkę za którą zapłaciłem 250zl , czas realizacji zamówienia miał być 3-4 dni roboczych. Na dzień dzisiejszy minęło już 1,5 miesiąca i zamontowanie nie dostarczone. Brak kontaktu z firmą
2024-10-21 godz: 06:31Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Dnia 23.09.24 zamówiłam u tejże firmy kombinezon. Kiedy przyszedł okazał się za duży. Natychmiast napisałam do sklepu o chęci zwrotu towaru z powodu złego rozmiaru i nadałam paczkę w dniu jutrzejszym . Sklep odebrał towar 28. 09. 24. Dostałam informację ,że w ciągu 3 dni otrzymam zwrot pieniędzy. Niestety tak się nie stało. Pisałam kilkakrotnie, ale tak naprawdę była cisza , brak reakcji na FB czy to na e-maile. Tel nikt nie odbiera.. Po 3 tygodniach upominania niestety nie mam nadal pieniędzy. Jestem zrozpaczona. Cała kwota za towar z odsylka wyszła mnie na 223zl. . Nie są to duże pieniądze, ale dla mnie tak. Zwłaszcza , że dopiero co urodziłam dziecko a kombinezon miał być na chrzciny. Nie mam ani ubrania ani pieniędzy . Nie polecam formy. Bardzo dużo klientek [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Oczekuję zwrotu należnych mi pieniędzy łącznie z odsetkami za opóźnienia i stres.
2024-10-21 godz: 06:14Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlV.R.
brak danych kontaktowych do zwrotu Chciałabym dokonać zwrotu jednak firma nie odpowiada, a numeru telefonu nie ma nigdzie podanego
2024-10-20 godz: 19:59Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.L.
Zakup 3 ubrań Z zamówionych i opłaconych 3 rzeczy dostałam 2 i mimo wielu e-maili i prób nawiązania kontaktu nie otrzymałam środków za niewysłany towar.Otrzymalam e-mail w którym obiecano mi zwrot pieniędzy których mimo upływającego czasu nie przekazano.Napisałam prawdę o pani na stronie sklepu na FB i zostałam zablokowana.Zamierzam nagłośnić sprawę i przedstawić Rzecznikowi Praw Konsumentów.Nie polecam nikomu zakupów w tym sklepie…[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
2024-10-20 godz: 17:40Publiczna
Otwarta
Zwrot towaruStrony AnnaKraków są zamknięte a chcę zwrócić zakupiony płaszcz. Płaszcz miał być w rozmiarze 5Xl a przyszedł może w rozmiarze M.
2024-10-20 godz: 14:20Publiczna
Otwarta
Niewysłane zamówienie, brak odpowiedzi na maileZłożyłam zamówienie 15.09.2024 na Vision-Hub. Po 2 dniach dostałam maila z numerem oraz szczegółami zamówienia. Dodatkowo była informacja, że „produkt został zarezerwowany”. Kontaktowałam się dalej w tej sprawie ale od 22.09.2024 nie dostałam żadnego innego maila w tej sprawie, mimo że kontaktowałam się wiele razy. Pokazywało mi nawet, że nie dostarczają się moje maile w tej sprawie, tak jakby ktoś mnie zablokował. Minął już ponad miesiąc od złożenia zamówienia, a ja ani nie mam zamówionego produktu, ani moich pieniędzy. Życzę sobie wysłania zamówionego produktu lub zwrotu pieniędzy.
2024-10-20 godz: 12:10Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.M.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłane zakupyDnia 27.09.2024 Firma La Sagil przyjęła zwrot zakupionych przeze mnie 2 kompletów dresów o wartości 236,60zł do dania dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu gotówki, na podany nr kontaktowy nikt nie odpowiada na podany mail kontaktowy również nikt nie odpisuje.