Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-10-08 godz: 09:36Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.N.
Brak zwrotu pieniędzy16.09.2025 przyjęto na magazynie zwrot zamówionych produktów. Do dnia dzisiejszego pieniądze nie zostały zwrócone. Mimo wielokrotnych próśb, otrzymuję mailowo te same wiadomości.
2025-10-08 godz: 08:32Publiczna
Otwarta
Sprawa nr 5908 [zmieniony przez moderatora]W dn.27.08.25 dokonałam zakupu profili sufitowych na kwotę 1094,40 PLN, którą opłaciłam poleceniem przelewu. Wszelkie próby kontaktu są niemożliwe, brak towaru jak również brak zwrotu pieniędzy. Początkowo otrzymałam maila że zwrot nastąpi w ciągu 14 dni, później kontakt mailowy urwany. Nie odpisują, nie można się dodzwonić. Ewidentnie [usunięte przez moderatora] unikają kontaktu. Sprawa zgłoszona na policję, UOKiK, Cert Polska. Czekam na zwrot pieniędzy.
2025-10-08 godz: 06:43Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków za zakupiony towarW maju zamówiłam sukienkę czas realizacji dość szybki niestety ze względu na to że była za krótka odesłałam ją , do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu pieniążków . Na e-maile dostaje tylko ciągle odpowiedź że przepraszają moja sprawa jest już w trakcie realizacji zwrotu i tak od maja ciągle to samo . Po skontaktowaniu się telefonicznie również wiecznie to samo przepraszamy sprawa została już przekazana do spraw finansów .
2025-10-07 godz: 23:08Publiczna
Otwarta
2025/07)26SP5444Brak zwrotu pieniędzy za rezygnację z zamówionego towaru
2025-10-07 godz: 14:31Publiczna
Otwarta
Zamówienie na ekogroszekEkogroszek został zamówiony 16.08.2025r. Niestety do tej pory zamówienie nie dostało mimo tego że przewidywany termin miał być po 14 dniach. 15.09.2025r. napisałem email do firmy, otrzymałem informację zwrotną że węgiel ma wyjechać w piątek z kopalni ale do tej pory nic. Kontakt się urwał od tego momentu. Oczekuję zwrotu pieniędzy od firmy PGG SKLEP MACIEJ WNĘK
2025-10-07 godz: 13:57Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlE.M.
Brak zwrotu pełnej kwoty Dzień dobry. Zakupiłam sukienkę w sklepie internetowym Catalina spółka z oo. w czerwcu 2025 . Sukienka kosztowała 159 zł i koszty wysyłki za pobraniem 26 zł. Razem zapłaciłam kurierowi 185 zł. Następnie odesłałam sukienke na swój koszt. Po wielokrotnych upomnieniach mailowym otrzymałam zwrot pieniędzy w dniu 18 lipca w kwocie 159 zł za samą sukienkę. Nie oddali mi kosztów wysyłki w kwocie 26 zł. W mailu napisali że otrzymam w czasie późniejszym ale do tej pory to się nie wydarzyło
2025-10-07 godz: 13:35Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany produktOdesłałem zakupiony produkt 28.08 2025 wraz z formularzem zwrotu. Pisałem w tej sprawie i otrzymałem odpowiedź, że weryfikują. Monitowałem po miesiącu i znów odpowiedź że sprawdzają. Pieniędzy na koncie brak Oczekuję zwrotu pieniędzy na konto
2025-10-07 godz: 11:14Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towar w terminieW dniu 19.08.2025 otrzymałam informację ze sklepu Stone Skirts, ze mój zwrot został dostarczony i w przeciągu 24 dni otrzymam zwrot pieniędzy. Mimo wielokrotnego kontaktu z firmą do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy.
2025-10-07 godz: 09:45Publiczna
Otwarta
wypadek na schodach wynajmowanego Apartamentu w dniu 26.09.2025 ok godziny 18:30 uległam poważnemu wypadkowi na schodach znajdujących się na posesji apartamentów EverySky w Karpaczu przy ul. Karkonoskiej 30, z których korzystałam jako gość. Podczas schodzenia ze schodów znajdujących się na terenie apartamentów poślizgnęłam się na śliskich niezabezpieczonych schodach, a następnie próbując się ratować chwyciłam za barierkę, która okazała się spróchniała i nie spełniała swojej funkcji (wyłamała się). W konsekwencji upadłam na sam dół schodów, doznając obrażeń ciała, co potwierdza interwencja zespołu ratownictwa medycznego i przewiezienie mnie karetką do szpitala. Przesyłam w załączeniu dokumentację zdjęciową obrazującą stan techniczny schodów i poręczy. Na podstawie powyższego wzywałam drogą mailową firmę EVERY SKY do niezwłocznego podania numeru polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej, z której będę ubiegać się o należne mi odszkodowanie. Po upływie 7 dni nie otrzymałam odpowiedzi zwrotnej. Proszę o pomoc w powyższej sprawie. wezwanie do podania danych ubezpieczyciela zostało wysłane dnia 29.09.2025 na 3 adresy mailowe: reklamacja.everysky@gmail.com rezerwacja.everysky@gmail.com biuro.everysky@gmail.com
2025-10-07 godz: 06:39Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy 14 sierpnia złożyłam zamówienie na kwotę 286,38zl co tydzień dostawałam e-mail z przesunięciem dostawy. W koncu zgłosiłam anulacjie zamówienia ( zgłoszona przez formularz zwrotu ) minęło 14 dni na zwrot środków a firma w dalszym ciągu Kubicy nie zwróciła. W żaden sposób nie mogę odzyskać swoich pieniędzy a z tego co wodze w internecie to ta forma to [usunięte przez moderatora] masę osób pisze o tym w internecie, boestetynprzwczytalamno tym za późno. Chce zwrotu moich pieniędzy