brak zwrotu za niezrealizowane zamówienieDzień dobry
22 września 2024 r. złożyłem zamówienie (numer: 912_1726995496_0d4bfb30aece7cdfe) w sklepie violamuzyczny.pl (obecnie: dobreinstrumenty.pl) na kwotę 1 220,99 zł.
25 września 2024 zgłosiłem w sklepie rezygnację z zamówienia (brak działania ze strony w sklepie w celu realizacji zamówienia)
Oficjalnie na stronie sklepu zamówienie jest anulowane (towar nigdy nie został do mnie wysłany).
Nie doczekałem się jeszcze zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie
Poniżej odpowiedzi mailowe ze "sklepu":
Dnia 07 października 2024 11:24 biuro@violamuzyczny.pl napisał(a):
Witaj, przepraszamy za wydłużony czas realizacji przelewu zwrotnego. Prosimy wybaczyć. Wkrótce wrócimy z potwierdzeniem.
N.STRADA
Dnia 22 października 2024 09:48 biuro@violamuzyczny.pl napisał(a):
Realizujemy przelew zwrotny.
N.STRADA
Dnia 29 października 2024 08:43 biuro@violamuzyczny.pl napisał(a):
(...) KLIENCI CZEKAJĄCY NA ZWROTY, prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość oraz o czas od 3 do 7 dni roboczych. Jesteśmy na ukończeniu wdrażania nowej jakości.
N.STRADA
Żądam zwrotu środków na konto.
Brak należności za zwrot towaruDzień dobry,
zakupiłam na stronie Fasardi w dniu01.10.2024 sukienkę cekinową. Przesyłke otrzymałam 03.10.2024. Niestety po przymiarce, okazało się, że zakup jest nietrafiony dlatego zdecydowałam się ja odesłać. Zwrot został zarejestrowany 05.10.2024 , nadany w paczkomacie 07.10.2024 o numerze przesyłki 630149917495200021933335. Przesyłka została doreczona w dniu 09.10.2024 i 14.10.2024 otrzymałam notę korygującą z FASARDI (załącznik).
Należności jednak do dzisiaj nie zostały mi zwrócone. Pisałam kilkukrotnie do sklepu Fasardi - początkowo otrzymałam wiadomość, że mają problemy techniczne w księgowości, jednak później kontakt się urwał. Brak odpowiedzi na maile , na Whatss up, który jest podany na stronie wiadomosci nie docierają. Telefonu nie odbierają.
Bardzo Proszę pomóc mi odzyskać pieniądze, które powinny już dawno zostać zwrócone za oddany towar.
Dziekuje !
brak zwrotu pieniędzyzakup 25 pazdziernika. zrezygnowalam z zamówienia. do tej pory brak zwrotu srodków
nieotrzymany towar, brak kontaktu z firmąDnia 7 października złożyłam zamówienie nr 1500041680. Zgodnie z otrzymaną informacją miało być wysłane w ciągu maksymalnie 14 dni. Do dziś nie otrzymałam towaru ani żadnej informacji o planowanej wysyłce lub opóźnieniu. Telefon do firmy jest wyłączony, a na wiadomości poprzez formularz kontaktowy nikt nie odpowiada. Nie wyobrażam sobie jak można tak traktować klienta. Oczekuję od firmy podania informacji co dzieje się z zamówieniem i kiedy zostanie dostarczone.
Brak zwrotu środków za zwrócone zamówienieW dniu 22 października 2024 r. otrzymałam zamówiony w sklepie internetowym Olive & MOON towar.
W tym samym dniu - 22 października 2024 r. odstąpiłam od umowy i dokonałam zwrotu zakupionego towaru, o wartości 379, 00 zł. Zwrot dotarł do sprzedawcy w dniu 23 października 2024 r.
Pomimo upływu 14 dniowego terminu na zwrot środków przeze sklep internetowy, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu kwoty 379 zł. . Ponadto sklep nie odpowiada na wiadomości mailowe.
Zwrot gotówki za zwrócony towar Zakupiłam kombinezon w sklepie dn.19/08/2024r. (Data z wystawionego dokumentu faktury przez sklep ) . Po odebraniu kombinezonu okazało się ze nie pasuje więc zgodnie z prawem odesłałam kombinezon w ciągu okresu wskazanym przez prawo . Dn. 09/09/2024 r została wystawiona korekta na kwotę 194,39 zł . Niestety mimo prób kontaktu ze sklepem nie udało mi się uzyskać zwrotu gotówki . Dodam że korekta wystawiona w wrześniu a mamy listopad
Brak dostawy zakupówMija tydzień i nie ma przesyłki , 5.11 informacja ,że przesyłka wysłana po numerze przesyłki nie można zlokalizować co i gdzie jest przesyłka .
Jeżeli nie dostanę informacji co z przesyłką zgłaszam sprawę na policję.
Nie będzie przesyłki proszę o zwrot pieniędzy ( 199,99 )
Uchylanie się od realizacji zwrotuW dniu 4 listopada zakupiłem od firmy "Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "Maruś" Jan Wasiak" poprzez sklep internetowy marus.pl komodę „Duża komoda 5 szuflad Biała". Po otrzymaniu produktu okazało się, że mebel jest wadliwy – elementy nie pasują do siebie, co uniemożliwia jego prawidłowy montaż. Mimo dostarczenia dokumentacji zdjęciowej sprzedawca wielokrotnie odmawiał uznania zwrotu, żądając dodatkowych pomiarów wadliwych części, co wykracza poza moje obowiązki jako konsumenta.
Wielokrotnie wnioskowałem o zwrot pełnej kwoty zakupu i odbiór wadliwego produktu na koszt sprzedawcy, jednak moje prośby nie zostały spełnione. Sprzedawca uporczywie uchyla się od realizacji reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego. W związku z tym wnoszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.
ZWROT PIENIĘDZY Proszę o zapłatę 559,98 zł za zwrot towaru.
Dotyczy: zamówienie nr 327768
Zwrot towaru dostarczono w dniu 23 października 2024 r do magazynu obsługującego firmę LR Tomasz Kopiński
( potwierdzony e-mailem przez firmę La Rochell )
Niestety mimo wielokrotnie wysyłanych wiadomości do firmy LR Tomasz Kopiński nie otrzymałam pieniędzy i informacji w sprawie zwrotu środków.
W przypadku braku zwrotu pieniędzy do dnia 15 listopada 2024 r zmuszona będę do zgłosić sprawę na Policji.
Sprawa nr 3049 [tytuł zmieniony przez moderatora]Towar jest niezgodny z zamówieniem, brak paragonu, brak kontaktu z firmą, zakup przez internet, opłata przez kuriera inpost w wys. 147,00 zł. Kontakt e-mailowy odbijany, telefoniczny zajęty. Od firmy oczekuję zwrotu kosztów i podanie adresu, na który mogę odesłać paczkę, poddaję w wątpliwość podany na paczce adres: Warszawa Czerniakowska 11, ponieważ podany kod obejmuje budynki 139-177(n)