Wadliwie wprawione okna w domuZgłosiłam 19.06.23 firmie Plast-Profil za pomocą pracownika na piśmie, że mam zastrzeżenia, co do wprawienia okna - podpisal. Zgłaszałam wielokrotnie juz reklamację na ten temat, przesyłałam emaile z reklamacjami, ale zostały one pomijane. W końcu po kontakcie z właścicielem i po tym, jak był na wizji - okna nie idzie właściwie zamknąć, ani otworzyć. Wyleciały całe rolki w oknie. Podpisał dokument, że jeśli przedstawię Mu dokument potwierdzający wadę uzna ją. Przedstawiłam mu opinię biegłego sądowego, a on twierdzi, że jej nie uznaje.
Przesytrzegam przed jakimkolwiek zakupem okien w tej firmie. Brak reakcji na zgłaszanie wad, wysyłanie pism przez ich radcę prawną, do tego za takie opinie grożą wyciągnięciem konsekwencji Prawnych za złe opinie o nich.
Domagam sie juz w chwili obecnej rekompensaty ì nowego okna wraz z poprawą po wprawieniu - elewacji i uszkodzenia paneli.
Nie idzie z tą firmą w ogóle się porozumieć.
Kolejne pliki podpisy właściciela dodam, wraz z dokumentem pracownika.
Norr.plDokonałam zakupu w sklepie internetowym norr.pl 27.06.2025, przy produkcie została zawarta informacja, że realizacja zamówienia trwa ok 20 dni roboczych. Cierpliwie czekałam 20 dni, do tej pory brak kontaktu ze strony sklepu o postępie zamówienia/wysyłce. Od tygodnia próbuję dostać jakąkolwiek informację zwrotną, sklep nie odpisuje na maile ani nie odbiera telefonów. Proszę o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy.
Zamówienie 12317, numer produktu 3951: Kinkiet Kasa OYOY, ilość 2.
Wezwanie do zwrotu środków za zwrócony towarW dniu 04.06.2025 r. zamówiłam komplet Joanna na stronie stoneskirts.pl. W dniu 12.06.2025 r. odstąpiłam od umowy i zwróciłam zamówiony towar. Zwrot został zarejestrowany przez firmę w dniu 17.06.2025 r. o czym zostałam poinformowana drogą mailową. Nie otrzymałam zwrotu w terminie 14 dni. W dniach 6, 11 i 21 lipca 2025 r. wysłałam maile przypominające, ostatni był wezwaniem do zwrotu środków. Na wszystkie maile otrzymałam standardową formułę o przekazaniu zwrotu do działu księgowości. Komentarze pod aktualnymi postami w mediach społecznościowych są natychmiast usuwane. Do dnia 29 lipca 2025 r. nie otrzymałam zwrotu. Od firmy oczekuję na zwrot środków. Proszę o pomoc.
odstąpienie od umowy - brak zwrotu pieniędzy19.03.2025 roku zamówiłam bluzę męską w kwocie 104,98 zł i opłaciłam przez system paypo, 21.03.2025 otrzymałam elektroniczny paragon zakupu nr.3793.
3.04.2025 firma electrobit otrzymała zwrot bluzy i do tej pory nie otrzymałam zwrotu gotówki. kontaktowałam się z firmą kilkakrotnie i tylko raz odpowiedziała żebym przesłała konto na które mają zwrócić pieniądze. Numer konta przesłałam i do tej pory nie mam ani pieniędzy ani maila zwrotnego.
Ostatecznie 15.06.2025 wysłałam na adres mailowy : wezwanie do zapłaty, na które również nie otrzymałam odpowiedzi.
Proszę o zwrot pieniędzy razem z odsetkami.
Z poważaniem
M.K
Brak zwrotu pieniędzy Zakupiono 5 sukienek na kwotę prawie 750zł. Płatność była przy odbiorze za pośrednictwem InPost.
Zwrócono 4 sukienki na kwotę prawie 600zl.
Swoją drogą nie widzę wystawionego żadnego paragonu ani faktury.
Firma haia.pl odebrała zwrot i od tego momentu urwał się kontakt. Prawie miesiąc czasu i pieniędzy jak widać firma zwracać nie ma zamiaru.
PŁATNOŚĆ ZA BRAK RZECZY W PACZCEw przesyłce którą otrzymałam od sklepu brakowało 3 następujących rzeczy
536BD-99x
899EG -01x
582EX-55X
Opakowanie było ORGINALNIE zaklejone taśmą papierową firmy,
Firma kurierska DPD dodatkowa owinęła paczkę czarną folią- ponieważ zabezpieczenia firmy reserved są nie wystarczalne do ciężkich przesyłek i ulegają one uszkodzeniu,
od 2 tygodni staram sie porozumieć z firmą przez maila oraz zgłoszenie messanger - jednakże bez skutku.
Firma zażądała ode mnie zdjęcia przesyłki - wysłałam i tłumaczyłam ze PRZESYŁKA ZOSTAŁA OTWARTA przeze mnie, ponieważ oczywiste jest ze jakbym jej nie otworzyła to bym się nie dowiedziała ze brakuje rzeczy, teraz na przyszłość będę robić zdjecia i filmy z otwarcia paczki.
Zwrot został uznany częściowo
FIRMA nie zwróciła pieniędzy za BRAKUJĄCE rzeczy.
Płatność robiona przez KLARNE - więc w rozliczeniu pozostało mi zapłacić za brakujące rzeczy.
Oczekuję POPRAWNEGO rozliczenia lub dosłania 3 brakujących przedmiotów.
DODAM ZE KONSULTANT KŁÓCIŁ SIĘ ZE MNĄ ZE PACZKA JEST NIE oryginalna I ZOSTAŁA OTWARTA, CO DRODZY PANSTWO JEST LOGICZNE SKORO SAMA JA OTWORZYŁAM I SPRAWDZAŁAM STAN RZECZY.....
Negatywna reklamacja obuwia Buty kupione 05.02.2025. Odkleiła się podeszwa w dwóch butach od wewnętrznej strony oraz piętki strasznie się przetarły. Dostałem odpowiedź, że jest to naturalne zużycie wynikające z użytkowania.
Nadpłata za biletKupiłem na stronie https://mticket.pl/pl bilet na mecz Ukraina-Francja. Płatnością pośredniczyła firma Whitepay - https://whitepay.com/pl. Walutą płatności były kryptowaluty - Bitcoin. Zapłaciłem więcej, biorąc pod uwagę sugerowaną opłatę sieciową. Zamiast 80 zł, zapłaciłem ponad 120 zł (w załączeniu). Pytałem Whitepay o zwrot różnicy, skierowali mnie do firmy Mticket. Firma sprzedająca bilety napisała:
"Sprawdziliśmy Państwa płatność i otrzymaliśmy jedynie 80 złotych.
Potwierdzenie załączamy do tej wiadomości.
Możliwe, że Państwa serwis kryptowalutowy naliczył dodatkową prowizję
lub zastosowano inny kurs walutowy w momencie płatności."
Dostałem potwierdzenie, że otrzymali 80 zł (w załączeniu).
Firma Whitepay nie chce zwrócić różnicy, gdyż jak to określają, jest to zbyt niska kwota do zwrotu. Prosiłem o zapis regulaminu, gdzie jest u nich taki zapis, ale oczywiście nie dostałem takiej informacji.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
[dane usunięte przez moderatora]
RekojmiaWitam. Posiadam model telefonu s24 zakupiony 1.5roku temu od lutego tego roku telefon był 2x na gwarancji . Brak wibracji . Brak zasięgu. Nieczyta sim. Bateria uszkodzona 2x.
Aktualnie wrocil z naprawy i gdzie był problem z bluetooth oraz bateria i innymi rzeczami ktore wyelimonwali zostal problem z bluetooth oni twierdzą ze jest ok. A mi telefon nie potrafi się z zegarkiem połączyć raz dziala bluetooth raz nie. I .co mogę w tej sytuacji zrobić 3x go dać na gwarancji czy mogę prosić o wymianę na nowy
Brak towaru i pieniędzy Dnia 30 czerwca 2025 roku odebrałam przesyłkę z zamówieniem złożonym w sklepie internetowym ZARA. Zamówienie obejmowało 36 produktów, z których dostarczono jedynie 8 sztuk. Brakowało aż 28 artykułów, o łącznej wartości ok. 1500 zł.
W dniu odbioru przesyłki, tj. 30 czerwca, skontaktowałam się telefonicznie z infolinią ZARA. Podałam numery produktów, które otrzymałam, oraz zgłosiłam brak pozostałych zamówionych towarów.
Od tego momentu wielokrotnie kontaktowałam się z infolinią ZARA, jednak do dziś sprawa nie została rozwiązana. Nie uzyskałam żadnej konkretnej informacji na temat przewidywanego czasu rozpatrzenia zgłoszenia. Jestem wciąż zbywana i nie otrzymuję rzeczowych odpowiedzi.
Dnia 24 lipca 2025 poprosiłam o przesłanie pisemnej (mailowej) informacji na temat statusu mojego zgłoszenia – do dziś nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.
Uważam takie postępowanie za niedopuszczalne. Oczekuję od ZARA niezwłocznego zwrotu kwoty ok. 1500 zł za niewysłane produkty oraz rzetelnego wyjaśnienia całej sytuacji.