Sprawa nr 3350 [tytuł zmieniony przez moderatora]Dnia 4 października dokonałam niestety zakupu w sklepie internetowym Stone Skirts Anna Szczygielska z siedzibą w Białymstoku na kwotę prawie 270zł. Gdy minęło 14 dni roboczych podczas których paczka miała być do mnie dostarczona według regulaminu sklepu dnia 23 października na moje żądanie zamówienie zostało anulowane z tytułu niezrealizowanej transakcji. Tego samego dnia otrzymałam maila o przekazaniu zlecenia zwrotu środków do Działu Księgowości i czasu realizacji do około 7 dni roboczych. Dziś mija 25 dzień roboczy gdzie nadal nie otrzymałam swoich pieniędzu oraz prawie 2 miesiąc wymiany maili z tą firmą. Firma która chwali się 12-letnim doświadczeniem przez cały czas [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]coraz to nowe osoby, ciągle prowadząc sprzedaż internetowa i pomimo braku realizacji zamówień, wprowadza zachęcające duże rabaty (również teraz na black friday) [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]nowych klientów. Ponadto w mediach społecznościowych aby oczyszczać swoje dobre imię usuwają nieprzychylne komentarze oraz działają silnym marketingiem. Kontakt telefoniczny nie istnieje a na maile odpowiedź uzyskują wybrane osoby niezależnie ile maili się wysyła. Sprawy z nimi związane znajdują się już na policji, w organach praw konsumenta oraz w lokalnych prasach. Powstała również grupa na facebooku która zrzesza ponad 2tys [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]osób na dużo większe kwoty gotowych na wszelkie kroki, aby tak jak ja, odzyskać swoje [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]pieniądze.
Brak zwrotu gotówki W dniu 7 listopada została wysłana paczka ze zwrotem towaru (w przesyłce były trzy zamówienia) otrzymałam zwrot tylko za 2 zamówienia. Do tej pory brak zwrotu za trzecie zamówienie.
Towar niezgodny, odmowa przyjęcia reklamacjiZamówiłam sukienki w sklepie esukienki.com zachęcona zdjęciami prezentowanymi na kartach produktu oraz dużym napisem - wysyłka darmowa w 2 dni. Zamówienie złożyłam 3 listopada 2024. Po około 3 dniach od złożenia i opłacenia zamówienia, gdy paczka nie dotarła, zorientowałam się, że wysyłka jest w 2 dni, ale z Chin, a towar kupiłam u pośrednika, a nie w polskim Sklepie Internetowym na jaki wyglądała witryna. Wysłałam niezwłocznie za pomocą e-mail oświadczenie o odstąpieniu od umowy, nie otrzymałam odpowiedzi, a gdy ponowiłam korespondencjię, przyszła informacja, że towar jest wyslany i nie mogę z niego zrezygnować, mogę jedynie zgłosić zwrot po jego odbiorze.
Towar przyszedł do mnie po 3 tygodniach, jednak przysłane towary zupełnie nie pasują, a jednocześnie wyglądają zupełnie inaczej niż na zdjęciach w sklepie. Przesłałam fotografie niezgodnych towarów do obsługi Sklepu, z żądaniem zwrotu na koszt sprzedawcy, jednak otrzymałam odpowiedz, że towary są zgodne z zamówieniem i, że odmawiają uznania reklamacji na towar niezgodny z umową. Dodatkowo, jeśli chcę zwrócić towar to muszę pokryć jego koszty przesyłki do Chin !! Co stanowi minimalnie 1/4 kosztu całego zamówienia, a najtańsza przesyłka pocztowa dotrze na miejsce za 6 tygodni i zwrot otrzymam w ciągu 14 dni od otrzymania mojego zwrotu w Chinach. Zostałam bardzo mocno wprowadzona w błąd, gdyż byłam przekonana, że zamawiam towar w polskim sklepie, a nie u pośrednika. Sukienki, które otrzymałam nie nadają się do użytku, gdyż są źle uszyte. Szczególnie jedna z 3 zamówionych zupełnie odbiega kolorem, jak również ma źle uszyte ramiączka, tak że poduszki na biust są 10cm powyżej biustu!! a jestem niską osobą.
Czuję się [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora], wykorzystano moje zaufanie do polskich sklepów internetowych, oraz uśpiono moją czujność zachętami i bannerami darmowa wysyłka, wysyłka w 2 dni!!
Koszt całego zamówienia to 419,97zł
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar Dnia 04.011.2024 otrzymałam Dres Lisa Dusty Beige xs/s, dres okazał się za duży. Od razu tego samego dnia wysłałam na adres kontakt@stoneskirts.pl odstąpienie od umowy, dres nadałam poprzez kuriera InPost dnia 06.11.2024, dres dotarł do firmy Stone Skirts na adres Ul. Wasilkowska 85/1, 15-136 Białystok dnia 07.11.2024. Dnia 12.11.2024 zapytałam mailowo kiedy nastąpi zwrot środków za zwrócony towar, otrzymałam informację, że "zwrot środków za zwróconą przesyłkę zrealizujemy do 14 dni roboczych od dnia, kiedy przesyłka dotarła do nas (...)". W regulaminie sklepu dostępnym na stronie sklepu w Paragrafie VI, punkt 9 i 11 mowa jest wyłącznie o 14 dniach, nie o 14 dniach roboczych. Dnia 21.11.2024 przypomniałam się mailowo z zapytaniem o zwrot środków, otrzymałam jedynie automatyczną odpowiedź, że na mój E Mail odpowiedź dostane w ciągu 4 dni roboczych. Odpowiedzi nie otrzymałam do dziś. Dnia 28.11.2024 upłynął już 21. dzień od otrzymania przez firmę przesyłki zwrotnej a nawet 15. dzień roboczy od otrzymania przez firmę przesyłki, jednak zwrotu kosztów za zamówienie nie otrzymałam. Uprzejmie proszę o zwrot środków w wysokości 280,99 zł za zwrócony towar.
Brak dostawy zamówionego i opłaconego towaruZamówienie złożone i opłacone 05.05.2024 do dnia dzisiejszego nie zostało zrealizowane
Brak zwrotu pieniędzyZamówienie złożone 23.08.2024, dostarczone prawdopodobnie 27.08.2024 bo wtedy to napisałam maila do obsługi klienta, że jeden z artykułów przesłali w innym rozmiarze niż zamawiałam. Obsługa klienta poinformowała mnie, że mam prawo do zwrotu towaru lub jego wymiany. Zdecydowałam się na zwrot, opłaciłam przesyłkę zwrotną (mimo iż błąd leżał po stronie firmy) i odesłałam towar w takim samym stanie w jakim do mnie przyszedł - zafoliowany z metkami. Dostałam potwierdzenie od przewoźnika 03.09.2024 że paczka dotarła do Fasardi, 11.09.2024 otrzymałam fakturę korygującą i od tego czasu czekam na zwrot środków. Gdy się o niego upomniałam drogą mailową dostałam odpowiedź, że sklep ma problem z systemem płatności. Trudno mi w to uwierzyć, że od sierpnia firma ma kłopot z przelaniem środków za towar, ktory zwrócilam a tego właśnie oczekuję.
Odmowa zwrotu towaruZakupiłam case do telefonu w dniu 25.11.2024 na wyspie w centrum handlowym Wroclavia. Nestety okazało się, że nie jest to jakość jaką zapewniał sprzedawca a cena jest nieadekwatna do zakupu, również opakowanie było pogięte i brudne. 27.11.2024 zapytałam stacjonarnie (w miejscu zakupu) o możliwość zwrotu, pani odpowiedziała, że nie mają czegoś takiego jak zwroty. Nie zostałam o tym poinformowana przy zakupie oraz nigdzie nie jest dostępny regulamin/polityka sklepu.
Błędne informacje na stronie sklepu Dzień dobry. Chciałabym odstąpić od zakupu nr zamówienia 12945, ponieważ przy składaniu zamówienia istnieje i formacja o wysyłce 24h , nie ma mowy o tym,że zabawka będzie dostarczona po 45 dniach. Czytając opinie innych kupujących chce zrezygnować z zakupu i proszę o zwrot środków. Sądząc po opiniach przedmiot odbiega wyglądem od zakupionego towaru. Klient składając zamówienie jest wprowadzany w błąd.Napisalam maila o odstąpieniu od zamówienia i zwrocie środków.
Kurtka Kupiłam kurtkę przez internet, ponad miesiąc temu. Do dnia dzisiejszego nie mam ani kurtki ani zwrotu pieniędzy o co prosiłam w e-mailu . Odpisuje mi tylko robot że dziekuje za cierpliwość. Chcę aby firma oddała mi pieniądze 149,95 zł
brak zwrotu pieniędzy za odesłany towar31 października odesłałam towar przez szybkie zwroty, ( zamówiona bluzka i spodnie razem : 672 zł ) . Zwrot został dostarczony do firmy 5 listopada. Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, telefonów nikt nie odbiera, na SMS-a, o przesłanie którego poproszono nikt nie odpowiedział. Dzisiaj wysłałam maila - brak odpowiedzi. Chciałabym odzyskać pieniądze.