Opłacone zamówienie nie zrealizowaneWitam złożyłam.zamowienie ze strony szafa medyka.na ubrania medyczne 20.11 do tej pory nic nie zostało do mnie wysłane pisałam.maile żadnej odpowiedzi nie uzyskałam.a.dzis już maila nie można wysłać telefon nie opowiada kwota zamówienia 359.40 zł co można zrobić
zwrot towaruChciałabym zwrócić biustonosze, które zamówiłam, ponieważ to co zamówiłam jest nie zgodne z tym co mi dostarczono, to znaczy zamówiłam sześć biustonoszy w różnych kolorach a dostarczono mi cztery w jednym kolorze i dwa w różnym. Ponadto krój i technika wykonania pozostawia wiele do życzenia. Proszę o pozytywne rozpatrzenie i przyjecie zwrotu towaru i zwrot należnych środków
Brak zwrotu srodkow26.10. 24 zlozylam zamowienie w Stone Skirts.
W zwiazku z bardzo negatywna opinia o sklepie, 3.11.24 wyslalam emaila do stone skirts z prosba o anulowanie zamowienia #1500046468 i zwrot srodkow na konto.
Otrzymalam informacje zwrotna, ze otrzymam zwrot srodkow do 14 dni.
Dzis mija 23 dzien a zwrotu srodkow nie widac.
Przelewu dokonalam przez Przelewy24
na kwote 265,49 zl
Do tej pory napislalam 5 email z prosba o informacje dotyczace zwrotu pieniedzy, jednak nie otrzymalam odpowiedzi.
Prosze o pomoc w zwrocie srodkow na konto.
Anulowanie zamowieniaDokonałam zamówienia w sklepie 20.10.24r. Termin wysyłki wynosił 14 dni roboczych. Do dzisiaj nie nastąpiła wysylka. Kontaktowałam się mailowo jednak nie otrzymałam odpowiedzi. Firma nie ma podanego numeru telefonu. Chcę anulować zamówienie. Brak kontaktu ze strony sklepu
Zwrot numer R/Mod/2024/10/21/45797Dzień dobry,
sukienkka odesłana 21 .10. Zwrot zaakceptowany przez firmę i do tej pory (27.11) pomimo wysłania wielu maili do firmy nie mogę doprosic sie o zwrot pieniędzy. Firma w [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] i przedłuza czas zwrotu. Oczekuje w trybie pilnym otzrymac zwrot za odesłany towar.
Zwrot numer R/Mod/2024/10/21/45797
Rezygnacjia z zakupu i zwrot pieniędzy Dres zamawiany 7.10.2024.Kwota zakupu 297,39.Informacja, że przesyłka będzie do14dni .Po interwencji na e-mail tylko to ,że opóźnienia,ale nadal brak przesyłki. 4.11.2024 proszę przez e-mail o anulowanie zakupu i zwrot pieniędzy. Wiadomość odnośnie zwrotu będzie przez księgowość do 14dni.Żadnego zwrotu nie dostałam.Prośba na e-mail, jest odrzucana na koniec kolejki do odczytania .Proszę o zwrot pieniędzy.
Brak realizacji zamówienia pomimo płatnościW dniu 20 listopada kupiłam kurtkę mężowi za 319,98 zł. Pomimo wysyłanych do sklepu meili nie otrzymałam żadnych informacji o kurtce. W systemie nawet nie pojawił się nr. Listu przewozowego. Piszą W regulaminie, że wysyłka w ciągu tego samego dnia jak zamówienie do 23.00 a tu anie kurtki ani pieniędzy, czuję się [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]
brak zwrotu pieniędzyW dniu 8.11.2024r. zakupiono w sklepie internetowym https://abfoto.pl telefon Samsung Galaxy A55 5G 8/128 GB Navy za kwotę 1422,00 zł.
W związku z długą realizacją zamówienia w dniu 12.11.2024r. dokonano jego anulowania i wystąpiłem o zwrot pieniędzy ( informacja przekazana podczas telefonicznej rozmowy jak i przekazano za pośrednictwem poczty elektronicznej).
Do obecnej chwili wielokrotnie kontaktowałem się telefonicznie i mailowo w sprawie zwrotu pieniędzy, jednak nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, mimo zapewnienia mailowego głównej księgowej [dane usunięte przez moderatora]R. z dnia 20.11.2024r. o zwrocie pieniędzy.
Brak zwrotu pieniędzyZamówienie złożone 30.08.2024 na dwie sukienki, łączna kwota zamówienia to 767,84 zł. Zwrot zgłoszony 08.09.2024 (nr zwrotu 4585). 12.09.2024 informacja o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu jednak środki za zamówienie nie zostały zwrócone. Pomimo wiadomości z prośbą o zwrot pieniędzy, brak odpowiedzi ze strony sklepu. Oczekuję zwrotu środków za zamówienie.
Kolejny raz firmą przewozowa nie dowozi zamówieniaKolejny raz firma Rhenus nie dostarcza zamówienia w wyznaczonym przez nich terminie. Pierwszy termin miał być na 19,11 ( dodam, że sam musiałem zadzwonić i pytać w Agacie o termin). Kurier przyjechał dzień wcześniej 18,11, a SMS informujący o dostarczeniu został wysłany o 14:43! Firm kurierska ustaliła sobie kolejny termin na 25. PRAWIE TYDZIEŃ! Podanego dnia dostałem SMS, że dziś doręcza przesyłkę od 8-20. Czekałem cały dzień na kuriera. Zero kontaktu! Numer podany w sms nikt nie odbiera. Po kontakcie Pani łaskawie powiedziała że może zaproponować kolejny termin dostawy za tydzień! Trzy tygodnie czekania na zamówienie z powodu braku kompetencji tej firmy. Na śledzeniu kurier zaznaczył próbę doręczenia o godzinie 10 rano 25.11. Cały dzień czekałem! To można tylko nazwać [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] i robienie z klientów Agaty Meble idiotów!