Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-11-29 godz: 09:29Publiczna
Zamknięta
Firma Stone Skirt nie zwróciła środków W dniu 5 października 2024 roku na stronie internetowej sklepu Stone Skirt https://stoneskirts.pl/collections/frontpage złożyłam zamówienie na komplet dresowy o łącznej kwocie 279,39 zł (wliczając koszt przesyłki). Otrzymałam wiadomość mailową informującą o złożonym zamówieniu wraz z zawiadomieniem że przesyłka zostanie doręczona w ciągu 14 dni. W dniu 14 października 2024 r. skontaktowałam się ze sklepem mailowo z prośba o wskazanie terminu wysyłki zamówienia. Otrzymałam odpowiedź zwrotną, że w związku iż firma jest producentem ich ubrań to termin szycia jest indywidualny i zgodnie z informacją z ich strony to zmówienie zostanie doręczone do 14 dni roboczych. W związku z powyższym do 24 października powinnam otrzymać kupiony komplet dresowy. W dniu 30 października 2024 r. ponownie skontaktowałam się mailowo ze sprzedawcą ponieważ nie otrzymałam wiadomości o wysyłce paczki ani też przesyłka do mnie nie dotarła. Do dnia 6 listopada 2024 r. nie otrzymałam odpowiedzi, nie doręczono mi też kompletu dresu, w związku z tym wezwałam sprzedawcę do zwrotu wpłaconych środków. W dniu 14 listopada 2024 r. otrzymałam wiadomość, że moje zamówienie zostało anulowane i środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni. Do dziś (29.11.2024r.) nie zwrócono mi pieniędzy. W związku z powyższym zgłaszam firmę Stone Skirt jako [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]sprzedawcę, którego praktyką jest [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]pieniędzy a ja stałam się ofiarą [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
2024-11-29 godz: 07:33Publiczna
Zamknięta
Zwrot kosztów Witam, proszę o zwrot kosztów za moje zamówienie. Płatności dokonała inna osoba z mojego konta. A widzę po opiniach i tematach że trafiłem na typowych [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Z góry mówię że nie chce żadnych rekompensat, nie ściemniaj cie ze paczka już wysłana albo że lada moment dojdzie. Chcę z góry zwrot kosztów i anulację zamówienia.
2024-11-28 godz: 21:40Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.D.
Brak środków za zwrot na koncie bankowymWitam dnia 14.10.2024 zrobiłam zwrot ( w terminie) do firmy Prestigemoda i do dziś nie dostałam pieniędzy na konto. Kontaktując się z firmą już (3 razy) zostałam zapewniana za każdym razem że zwrot jest w realizacji......jednak do dziś nie pieniędzy. Proszę o pomoc
2024-11-28 godz: 19:25Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy12 września zakupiłam kołderkę niemowlęcą przez stronę internetową. Po oczekiwaniu 2 miesięcy produkt do mnie nie dotarł. Poprosiłam o zwrot pieniędzy i od 6 listopada nie otrzymałam ani zwrotu pieniędzy ani towaru. Sklep nie odpisuje na maile, nie odbiera telefonów. Na Internecie prężnie działają wstawiając codziennie nowe p[sty/zdjęcia dotyczące oferowanych towarów. Kasują komentarze dotyczące niezrealizowanych zamówień.
2024-11-28 godz: 17:42Publiczna
Rozwiązana
Zamówienie #ZPL241102-00051601Zwróciłam rzeczy 07.11.2024. Pracownik firmy Fasardi powiadomił mnie 12.11.2024 o pozytywnym rozpatrzeniu mojego zwrotu. Środki miały zostałam zwrócone w ciągu 14 dni. Jednak po ponagleniu, dostałam odpowiedź:” Z powodu problemów w naszych systemach związanych z działem księgowości występują opóźnienia w wypłatach zwrotów. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i informujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem. Twoje e-maile będą przetwarzane w kolejności i skontaktujemy się z Tobą. Dziękujemy i pozdrawiamy.”. Po czym kontakt się urwał. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Kwota to 214,39zł.
2024-11-28 godz: 17:18Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy Zwracam się z prośbą o zwrot pieniędzy za rezerwację produktu. Na główniej stronie firmy nie było wzmianki o tym że płacę za rezerwację, a nie za produkt. Jeśli jednak była to małym druczkiem nie widoczna na pierwszy rzut oka. Długo się zastanawiałam nad kupnem projektora, dlatego też odwiedzałam stronę kilka razy - ani razu nie wpadła mi oko informacja o rezerwacji. Uważam że jest to na tyle ważne, że powinno był grubym drukiem na stronie głównej. Czuje się po prostu [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Informacje nie zostały dokładnie przekazane kupującemu. Pisałam na e-mail firmy już dwa e-maile, nikt nie odpowiada. Nie mogę sobie pozwolić na projektor za prawie 600zł (149.99zl rezerwacja + 449.99zl projektor), nie chciałbym również stracić 150zl przez [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]firmy.Prosiłabym o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Pozdrawiam.
2024-11-28 godz: 16:04Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniedzy 2 listopada poinformowałam firme o rezygnacji z zamowienia. 5 listopada dostalam wiadomosc potwierdzajaca otrzymanie rezygnacji i zapewnienie, ze srodki zostana zwrocone wciagu 14 dni. Niestety tak sie nie stalo. 24 listopada poprosilam o zwrot pieniedzy, otrzymalam wiadomosc, ze musze zadzwonic pod numer dzialu realizacji, do ktorego nie da sie dodzwonic...Firma jest mi dluzna 1369 zloty.
2024-11-28 godz: 15:27Publiczna
Rozwiązana
Sprawa nr 3353 [tytuł zmieniony przez moderatora]Firma wprowadza w błąd ludzi, najpierw informacja że wysyłka w 24h po czym okazuje się, że zamówienie idzie z chin i przesyłka w 55 dni. Dodatkowo po zakupie na forum przeczytałam, że produkty przychodzą nieoryginalne oraz trzeba zapłacić cło aby odebrać paczkę. Pisałam maila jak się odniosą do tej informacji i zero konkretów poraz trzeci tylko wysyłają link do śledzenia, najpierw link z chin teraz z Holandii. Pisałam, że chce odstąpić od zakupu w związku z brakiem informacji o zapłacie cła, ale również na ten temat nie otrzymałam żadnej informacji. Nie polecam !!!
2024-11-28 godz: 14:25Publiczna
Zamknięta
Brak zakupionego towaruWitam, zamówiłem u danego sprzedawcy zabawkę a mianowicie klocki „Lego: Stich”. Jako formę przesyłki wybrałem kuriera DPD. Przesyłka miała dotrzeć w ciągu dwóch dni. Już mija 8 dzień sprzedali nadal nie ma. Sprzedawca posłał mi jakiś numer listu przewozowego ale po wpisaniu na stronie kurierskiej, nie można zlokalizować przesyłki. Miał to być prezent na Mikołaja dla bratanicy a prawdopodobnie okazało się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]:-(
2024-11-28 godz: 14:16Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.K.
Brak adresu do zwrotu produktów23.10.2024 dokonałam zamówienia dwóch par butów o łącznej wartości 690 zł. Obydwie pary butów okazały się za małe. Na stronie nie ma adresu do zwrotu, jest informacja, aby kontaktować się ze sklepem w celu wskazania adresu zwrotu - moje maile i prośba wysłana przez formularz kontaktowy pozostają bez odpowiedzi, do tego na stronie nie ma żadnego numeru telefonu. Ponadto, po przeczytaniu opinii w internecie, obawiam się, że iż nawet jeśli otrzymam adres do zwrotu to nigdy nie zostaną mi zwrócone środki...