Naprawa gwarancyjnaW dniu 31 lipca dokonałem zgłoszenia gwarancyjnego naprawy roweru elektrycznego marki Levit, który został zakupiony w salonie stacjonarnym w Krakowie. W trakcie jazdy dochodziły z okolic silnika uporczywe i donośne zgrzyty i trzaski uniemożliwiające normalną eksploatację. Po trzech nieudanych naprawach przez pracowników salonu, dokonałem zgłoszenia o naprawę gwarancyjną w serwisie producenta. Rower w dniu 01 sierpnia został dostarczony do salonu w Krakowie i pozostawiony celem naprawy przez producenta. W dniu 9 września otrzymałem telefoniczną informację o fakcie , iż mój rower dostarczony po "naprawie" jest uszkodzony. Tym razem uszkodzony jest wyświetlacz sterownika roweru. Do dnia dzisiejszego tj. 17.09.2024 rower w dalszym ciągu nie jest naprawiony. Wielokrotne próby kontaktu mailowego z POK electofun pozostają bez odpowiedzi. Brak informacji czy rower będzie naprawiony i jak długo jeszcze pozostanie w serwisie.
Żądam naprawy roweru bez zbędnej zwłoki lub wydania nowego sprawnego roweru.
Brak realizacji zamówienia 14.09.2024 zamówiłam i opłaciłam dwie koszulki. Do dziś nie ma żadnej informacji o wysyłce. Firma nie istnieje.
Brak informacji o realizacji zamówienia Dnia 12.09.24 zamówiłam projektor reklamowany na tik toku. Do tej pory nie otrzymałam żadnej informacji na temat przyjęcia zamówienia przez firmę. Na żadnej ze stron nie widnieje numer telefonu, ani mail - brak tej informacji na stronie ceidg. Jest to bardzo niepokojące.
Proszę firmę o informację w jakim czasie zamówienie zostanie zrealizowane ( na stronie zamówienia była informacja, że zamówienia sa wysyłane w ciągu 24 godzin z magazynu w Polsce).
W przypadku braku odpowiedzi bede kontaktowała się serwisem tpay w celu anulowania transakcji. Pozdrawiam i liczę, że nie jest to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] i moje zamówienie zostanie zrealizowane.
Rezygnacja z zmówienia i zwrot pieniędzyDnia 10.09.2024 złożyłam zamówienie na kurtkę, ale jeszcze tego samego dnia zgłosiłam swoją anulację. Od tamtej pory nie mam kontaktu ze sprzedawcą, nie odpowiada na maile, niektóre nie docierały, bo podane adresy okazały się fałszywe. Dzisiaj trafiłam na opinie owej firmy, która okazuje się nieuczciwa, nie szanuje praw konsumenta i nie odpowiada na liczne wiadomości od kupujących. Nie mam pojęcia do jakiego kraju miałby iść zwrot, myślałam że firma jest polska i mieści się w tym kraju, a w śledzeniu widzę, że wszystko wędruje z Chin. Przeraża mnie myśl dokąd miałabym nadesłać zwrot, a jeszcze bardziej nieodzyskanie pieniędzy za towar. Owej paczki nie zamierzam odbierać, ale czy odzyskam pieniądze??
Brak zwrotu pieniedzy z tej firmyKupilam w La Sagil ....[dane usunięte przez moderatora] dres okazał się za mały 29.08.2024 paczkę otrzymali ze zwrotem, Pani powiedziała że mają 14 dni ba zwrot kasy na konto do dzis nie otrzymałam zwrotu swoich pieniędzy. Uwaga to OSZUSTKA I ZŁODZIEJKA. Nie odpowiadają juz na meile i telefony oraz mnie poblokowali.
Brak możliwości realizacji zamówionego zamówienia,Zamówiłam dzisiaj tj. 16.09.2024r. winietki od tej firmy. Zamówienie opłaciłam z góry. Po opłaceniu nie miałam możliwości otwarcia kreatora, gdzie wpisuje się dane do winietek. Nie przyszedł do mnie żaden mail potwierdzający to zamówienie. Nie można się skontaktować z firmą telefonicznie, numer niedostępny, brak adresu mailowego na stronie.
Zwyczajni oszuści!!!
Jeśli do jutra się nie odezwą zgłaszam sprawę na policję. Proszę o zwrot środków w jak najszybszym tempie! Widzę, że nie tylko ja jestem oszukany, jest większa liczba osób. Trzeba z tym w końcu skończyć.
Niezrealizowane zamòwienie + CłoWedług strony, wysyłka miała być w ciągu 24h, owszem była ale z Chin. Zamowienie (z 18 sierpnia) mialo byc dostarczone do 15 dni roboczych a do dzisiaj (15 września) nie otrzymałam zamówienia. Malo tego, kilka dni temu otrzymalam list z informacja, ze mam oplacic cło w wysokosci 177 zl gdzie zamowienie kosztowało mnie 190 zl z kosztami dostawy. Informacji o cle nie bylo na żadnym etapie zamówienia. Po wielokrotnej wymianie mejli, Pilkomania zapewnia mnie, ze zwroci mi pieniadze za clo ale ja je musze oplacic. Niestety ja tej pewności nie mam czytajac opinie o tym sklepie. Żądam oplaty cła ze strony Pilkomanii, badz natychmiastowego zwrotu pieniedzy.
Oszustwo 26.08.2024 opłacono zamówienie 2 koszulek. Wysyłka miała być wciągu 24h.
Do dnia dzisiejszego nie ma koszulek oraz kontakt z firmą jest niemożliwy. Telefon nie działa, a
na maila nie odpowiadają.
W mediach społecznościowych jest dużo osób oszukanych przez tą firmę.
Sprawa oszustwa i wyłudzenie pieniędzy zgłoszone na policję.
Jeżeli ktoś również został oszukany przez firmę Szafa Medyka lub Strefa koszulek, to ta sama osoba tylko zmieniła nazwę a w KRS istnieje teraz pod nazwą Centrum koszulek może zgłosić to na policję. Im więcej zgłoszeń tym szybciej odzyskamy nasze pieniądze.
Brak zwrotu pieniędzyW dniu 9 sierpnia dokonałam zwrotu zamówienia (zakup online gwarantuje ustawowo możliwość zwrotu towaru zakupionego na odległość) . Zamówienie dotarło do firmy w dniu 12 sierpnia - mam potwierdzenie. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy mimo kilkukrotnego pisania w tej sprawie. Jeden raz otrzymałam taką odpowiedź:
"Dzień dobry,
Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność.
W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy.
Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 06.09 bieżącego roku. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.
Ponadto, pragniemy poinformować, że od września system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie.
Z poważaniem, Team Stone Skirts"
9 września minął, a pieniędzy jak nie było, tak nie ma! Czuję się okradziona i wzywam firmę do natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
Nie dostałam zamówienia 09 września 2024 roku,zamówiłam sukienkę. Było jasno i wyraźnie napisane że czas wysyłki to 1/2 dni. Próbowałam kontaktować się telefonicznie to nikt nie odbiera. Drogą e-mail również nikt nie odpisuje. Nie chce już nic od nich . Tylko zwrot gotówki.