Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-09-18 godz: 11:49Publiczna
Zamknięta
Zbyt długie czekiwanie na przesyłkę09.09.2024 zamówiłem w sklepie internetowym klocki, które miały być prezentem urodzinowym dla chrześniaka. Po kilku dniach napisałem do sklepu, kiedy dotrze przesyłka, ponieważ za kilka dni były urodziny i obawiałem się ze nie zdążą z wysyłką, która miała być w przeciągu 24h od zamówienia (taki był napis przy zamawianym produkcie). Otrzymałem wiadomość, że w ich regulaminie napisane jest: czas oczekiwania od 5 do 15 dni. Trudno, zostałem wprowadzony w błąd. Urodziny już się odbyły i musiałem kupić inny prezent. Mógłbym zaczekać na przesyłkę ale czytając inne opinie o sklepie, okazuje się że mogę mieć kolejną niespodziankę, czyli opłatę cła aby odebrać przesyłkę. Dla tego rezygnuję z tego zakupu i proszę o zwrot pieniędzy za zakupiony towar.
2024-09-18 godz: 08:27Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.G.
zwrot pieniedzy Zwrocilam towar zgodnie w terminie 14 dni niestety nie otrzymalam zwrotu pieniedzy. Otrzymalam potwierdzenie zatwierdzenia zwrotu I tyle. Pieniedzy nie Otrzymalam.
2024-09-18 godz: 08:09Publiczna
Zamknięta
bBRAK ZWROTU ŚRODKÓW NA KONTO ZA ZWRÓCONY W dniu 7 czerwca 2024r. w sklepie internetowym FASARDI kupiłam sukienkę. Płatności w wysokości 182, 39 zł dokonałam systemem płatności mobilnej – BLIK w dniu 07.06.2024. Zgodnie z regulaminem sklepu zwrotu dokonałam w wymaganym terminie ( zwrot został wykonany z uwagi na zły rozmiar). W dniu 28. 06.2024r. przez sklep FASARDI wystawiona została korekta faktury z tytułu zwrotu towaru. Pomimo maili w formie upomnień wysyłanych do sklepu o zwrot płatności do dnia dzisiejszego sklep nie zwrócił środków za zwrócony towar. Warto nadmienić, że nie jestem jedyną klientką sklepu, która nie dostała zwrotu należnych środków. Po opublikowaniu negatywnego komentarza na stronie sklepu w social media (Facebook), zwróciło się do mnie 4 osoby, które również zostały oszukane
2024-09-18 godz: 06:52Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienieNie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zamówienie które zwróciłam w dniu 17.07.2024 r.
2024-09-17 godz: 15:49Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlN.C.
Brak zwrotu pieniędzy Witam, sklep Catalina ul..Bylew 17 Licheń Stary 62-563 nie oddaje mi pieniędzy za dwie zwrócone sukienki pomimo że minęło już 14 dni roboczych . Pierwszy zwrot był dokonany 28.08 a drugi 02.09.2024. Łączna suma za obie sukienki to 458zl. Telefon nie odpowiada a na @ odpowiadają zdawkowo.
2024-09-17 godz: 15:23Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środkówOd Stone Skirts zakupiłam komplet dresowy, który został zwrócony do firmy niemalże natychmiast. Od zarejestrowania zwrotu minął miesiąc, a zwrotu środków w dalszym ciągu nie zanotowałam na koncie. Dostałam informacje zwrotną po pierwszym mailu, że środki zostaną zwrócone do 13.09. Minęło kilka dni i nic nie zostało w tej sprawie zrobione, a firma nie odpisuje na maile. Oczekuję zwrotu środków, oraz wypłacenia odsetek.
2024-09-17 godz: 15:18Publiczna
Zamknięta
Brak informacji o zamówieniu Dzień dobry, Proszę o natychmiastową informację na temat zamówienia numer 1668, płatność została dokonana 12.09 natomiast do teraz nie otrzymałem żadnej informacji na temat zamówienia. Jeżeli jest ono niemożliwe do wykonania, żądam zwrotu pieniędzy. Kontaktowałem się mailowo natomiast bez skutku.
2024-09-17 godz: 13:49Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.S.
Brak zwrotu pieniędzy od firmy Witam , minął miesiąc a firma nie chce oddać pieniędzy za zwrócone rzeczy . Dnia 21.08 dotarła do mnie paczka okazało się ze rzeczy są za małe wiec następnego dnia odesłałam paczkę na adres który był na drugiej stronie faktury . Dnia 23.08 zostało potwierdzone przez pocztę ze paczka dotarła na miejsce . Kiedy skontaktowałam się z firma oni napisali ze paczki nie otrzymali . I pieniędzy nie chcą zwrócić . Byłam na poczcie by sprawdzić i pani wydrukowała dokument potwierdzający ze paczka jest na miejscu . Nie mam już siły pisać ze sklepem . Proszę o pomoc .
2024-09-17 godz: 09:47Publiczna
Zamknięta
Zamówienie Czy zamówienie #1658 zostało wysłane? Piszę ponieważ nie mam żadnej informacji czy zapłata została zaksięgowana i czy zamówienie jest w drodze ?
2024-09-17 godz: 08:44Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlZ.K.
Brak zwrotu pieniędzy za przesyłkę pobraniową. 30.01.2024 zamówiłem usługę transportu przesyłki za pobraniem na portalu wybierzkuriera.pl. W dalszym ciągu nie otrzymałem pieniędzy zwrotu pobrania na swoje konto a jest to kwota ponad 700 zł . Minął dawno maksymalny termin w którym usługa pobrania regulaminowo powinna być rozliczona czyli 30 dni. Zgłaszałem również reklamacje z tego tytułu na odpowiednim formularzu na stronie portalu wybierzkuriera.pl. Proszę o szybkie wyjaśnienie mojej sprawy. Załączam poniższe dokumenty: