[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] - brak towarużądam zwrotu opłaconego zamówienia z dnia 05.02.25.
Adres mailowy [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], numer tel także.
Ostatni mój kontakt. W p. tygodniu sprawa zostaje zgłoszona na policję.
Brak zwrotu pieniędzy16.01. Internetowy sklep Pitbull otrzymał potwierdzenie odebrania zwrotnej paczki. Wg ich regulaminu czas na zwrot, to 5-7 dni roboczych. Po tym czasie gdy nie otrzymałem zwrotu, zadzwoniłem do sklepu, gdzie poinformowano mnie, że wydłużają czas zwrotu do 14 dni. Gdy upłynęły 2 tygodnie, ponownie skontaktowałem się ze sklepem w sprawie zwrotu i poproszono mnie, żebym wysłał maila w tej sprawie. Otrzymałem odpowiedź, że sprawa została przekazana księgowej i zwroty mogą być wydłużone, bez podania przyczyny i że mam cierpliwie czekać. Po kolejnym tygodniu znów zadzwoniłem, znów poproszono mnie, żebym wysłał maila i otrzymałem tę samą wiadomość. Na kolejne maile już przestali odpowiadać. Do tej pory zwrotu pieniędzy nie otrzymałem.
Zgodnie z prawem konsuemnta oczekuję zwrotu z wraz z odsetkami ustawowymi za nieterminowe regulowanie zobowiązań.
FASARDI Sp. z o.o - brak zwrotu pieniędzy Dnia 13 listopada 2024r. otrzymałam od firmy FASARDI SP. Z O.O. korektę faktury na kwotę 292,99 zł. Zgodnie z obowiązującymi przepisami sprzedawca ma obowiązek zwrócić środki w rozsądnym terminie, jednak do dnia dzisiejszego zwrot nie został zrealizowany.
Wielokrotnie kontaktowałam się z firmą drogą mailową, pytając o termin zwrotu. Za każdym razem otrzymywałam tę samą, ogólnikową odpowiedź, bez podania konkretnej daty realizacji płatności. Pomimo upływu 3 miesięcy od wystawienia faktury korygującej, firma nie dokonała zwrotu należnych mi środków. Zwracam się z prośbą o podjęcie działań w celu wyegzekwowania należnej mi kwoty.
Brak odpowiedzi na reklamacje Reklamacja zgłoszona 16.01.2025 do dnia dzisiejszego (19.02.2025) zero jakiegokolwiek kontaktu w sprawie.
Cała reklamacja:
Szanowni Państwo, Zwracam się z reklamacją dotyczącą mojej subskrypcji usługi Canal+ Super Sport. Mimo trzykrotnego wykupienia dostępu do tego pakietu, nie udało mi się skorzystać z żadnych transmisji sportowych na żywo, w tym z transmisji KSW, dla którego dokupiłam dostęp. Pomimo wielokrotnych prób i kontaktów z Państwa infolinią, problem nie został rozwiązany. Zgłaszałam problem wielokrotnie, jednak do tej pory nie uzyskałam żadnej skutecznej pomocy ani rozwiązania sprawy. Z uwagi na brak możliwości korzystania z wykupionej usługi, wnoszę o zwrot kosztów poniesionych za wykup dostępu do pakietu Canal+ Super Sport za okres, w którym usługa nie działała zgodnie z umową. Oraz naprawę. Proszę o niezwłoczne rozpatrzenie reklamacji i zwrot kosztów w pełnej wysokości na moje konto bankowe, które przesyłam poniżej
Brak zgody na anulowanie zamówienia Zamówienie złożone 29.01.2025.
Prośby o anulowanie i zwrot pieniędzy wysłane 07.02.2025, 12.02.2025 oraz 18.02.2025.
W mailu zostałam poinformowana o braku zamówionego towaru i zaproponowano inny (06.02.2025). Stąd prośba o anulowanie zamówienia.
Brak możliwości kontaktu telefonicznego ze sprzedawcą; tylko SMS.
Proszę aby sprzedawca zwrócił na konto środki za zakup.
Reklamacja Sklep odrzucił reklamację z niezrozumianego powodu
Brak zamówienia 12 lutego zamówiłam na stronie „szafa medyka” koszulkę. Niestety nadal nie otrzymałam zamówienia. Mimo silnych prób, nie udało mi się skontaktować z firmą.
Dane osobowe sprzedane do firm Podczas Przeglądu technicznego zostawiłem telefon celem przypominania o następnym terminie I okazuje się że od tego czasu są telefony o zawarcie polisy na moje auto Na pytanie od kogo mają moje dane pada że od Speedcar Ja nie zezwoliłem na takie formy działania Oczekuje od firmy wyjaśnienia dlaczego naruszają RODO
Brak zamówienia Brak kontaktu zamówione 11.02 do tej pory nie otrzymałam telefon nie odpowiada e-mail tak samo zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]na ponad 70 zł!
Brak zwrotu środków za niezrealizowane zamowienieZłożenie i opłacone zamówienie 18.01 na kwotę 4173. Podano termin realizacji 48h. W dniu 02.02 odstąpienie od umowy i próba o zwrot środków na druku sklepu. W odpowiedzi informacja o przelewie środków w ciągu 14 dni. Do dnia dzisiejszego brak zwrotu i brak kontaktu z firmą.