Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-28 godz: 13:02Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków za zwrócone zamówienie08.07.2024 złożyłam zamówienie na Komplet dresowy Lisa organic (313,09 zł). Najpierw dość długo czekałam na wysyłkę zamówienia: dotarło ono do mnie dopiero 29.07.2024. Po odebraniu i przymiarce natychmiast zorientowałam się, że dres jest o wiele za duży (rozmiar XS/S), dlatego niezwłocznie dokonałam zwrotu. Po poinformowaniu o tym firmy Stome Skirts Anna Szczygielska dostałam informację, że w ciągu 14 dni od zarejestrowania przesyłki środki zostaną zwrócone. 26.08.2024 minęło 14 dni i środki nie zostały zwrócone. Z firmą nie da się skontaktować: telefon jest wyłączony, na maila wysłali jedną odpowiedź (załączam zdjęcie), nie zamierzają oddać pieniędzy zgodnie z prawem, nie odpisują też na żadnym innym komunikatorze. Na instagramie usuwają komentarze, a w internecie znalazłam już dużo opinii na temat oszustw tej firmy.
2024-08-27 godz: 20:28Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlS.N.
Brak zwrotu środków za odstąpienie od umowyDnia25.07.2024r zleciłam zwrot dwóch sukienek (jedna przesyłka, dwa uzupełnione formularze- wygenerowane na stronie sklepu) ze sklepu Catalina. Sklep paczkę odebrał 26.07.2024r. (mam potwierdzenie). Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu gotówki 438,00zł. Nr tel sklepu nieaktywny, maile zdawkowe , odpowiadają po kilku dniach zadając po raz trzeci to samo pytanie. Oczekuję od firmy niezwłocznego zwrotu środków.
2024-08-27 godz: 18:28Publiczna
Otwarta
nieuczciwa praktykaTowar nie jest zgodny z opisem, sprowadzany z Chin. Materiał marnej jakości. Brak możliwości zwrotu. Wysłałam z 15 wiadomości, odpowiedź była taka, Rozumiemy Twoją sytuację i chcielibyśmy wyjątkowo zaoferować Ci voucher na wyższą kwotę, ponieważ przepraszamy za spowodowane niedogodności. W takim przypadku możemy zaoferować 50% zniżki na następne zamówienie w naszym sklepie." Jeszcze raz przepraszamy za spowodowane niedogodności i mamy nadzieję, że ta oferta będzie dla Ciebie odpowiednia. Z niecierpliwością czekamy na kontakt, Odpisałam , że nie interesuje mnie ich promocja, że sprzedają chińskie badziewie, że proszę ich o formularz zwrotu, to na koniec odpisali tak" Rozumiemy twoją frustrację, ale w tej chwili nie jesteśmy upoważnieni do zwrotu pieniędzy lub zwrotu przedmiotu, jak widać w naszej polityce strony internetowej, nie dokonujemy zwrotów ani zwrotów przecenionych przedmiotów, jak w przypadku twojego zakupu. Pomimo, iż na stronie jest informacja że można dokonać zwrotu w ciągu 30 dni Przepraszamy za tę niedogodność i chętnie pomożemy w każdej innej sprawie, Ewidentnie mają ludzi za idiotów, którzy dali się nabrać. Ja oczekuje zwrotu pieniędzy w kwocie 143,10.
2024-08-27 godz: 17:57Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu gotówki za oddana sukienkę W dniu 30 kwietnia został pozytywnie zarejestrowany zwrot sukienki jaka zakupiłam w tym sklepie. Od tamtego momentu jestem zwodzona tzw.przekazywaniem informacji do działu finansowego. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu gotówki. Firma zasłania sie faktem ze została okradziona... Ale ja sama czuje sie oszukana i okradziona przez firmę Karko - [dane usunięte przez moderatora].
2024-08-27 godz: 16:20Publiczna
Otwarta
Inne Szukam osób które również czują się oszukane. Dyskusję z tą firmą/panem już zakończyłam. Teraz działam. Ja zawiadomienie składam w Opolu gdybyś ktoś potrzebował takiej informacji. Ps. Pozdrawiam (pan [dane usunięte przez moderatora]niech się domyśli co chodzi- słowo pan celowo z małej literki).
2024-08-27 godz: 15:20Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy Dnia 29 lipca 2024 został pozytywnie rozpatrzony wzniosek o zwrot sukienki. Od tego czasu nie dostałam zwrotu pieniędzy za towar.
2024-08-27 godz: 11:16Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pobrania za przesyłkę kurierską.Proszę o zwrot pieniędzy z pobrania za przesyłkę którą doręczył kurier DPD w dniu 31.01.2024 w kwocie 740zł. Firma Wasza zajmuje się działalnością prowadząc między innymi Handel elektroniczny i domy wysyłkowe tzw. E-commerce. Po konsultacji z firmą kurierską DPD, firma Patron Service (Solid SA.) wskazała że pieniądze z pobrania za moją przesyłkę trafiły na Wasze konto. Wszelkie reklamacje wysyłane ze strony gdzie zamawiałem usługę kurierską nie przyniosły żadnego rezultatu. Strona wybierzkuriera.pl jest własnością D4M Sp. z o.o. i jednocześnie należy do tej samej sieci spółek co NGMC . Proszę pomóc mi odzyskać te pieniądze. W załącznikach przesyłam kopie dokumentów do weryfikacji.
2024-08-27 godz: 11:03Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.O.
Zwrot towaruWitam, w dniu 26 lipca 2024 wypełniłam formularz odstąpienia od umowy dotyczący sukienki. Został nadany numer oraz zostałam poinformowana w mailu, że zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania paczki ze zwrotem towaru.W dniu 30 lipca otrzymaliście Państwo zwrot (mam potwierdzenie). Otrzymałam również informację drogą mailową, że zwrot został zaakceptowany. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na konto. Wysyłam do firmy maile, ale oczywiście odpowiedzi były zdawkowe tj. zajmiemy się twoim zwrotem. A na ostatni wczorajszy mail nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócony towar czyli 239,00 zł.
2024-08-27 godz: 09:39Publiczna
Otwarta
Brak kontaktu Złożyłam zamówienie 2 tygodnie temu, nie otrzymalam nadal żadnej paczki, zero odpowiedzi na maila, telefonu nikt nie odbiera
2024-08-27 godz: 09:11Publiczna
Otwarta
Brak dostaczenia zamowieniaWitam Zakupiłam dresy za 355 zł. Wysyłka niby jest wysłana a od 2 tygodni nie dotarła. Nie mogę dostać od firmy przesyłki nadania . Kontakt jest bardzo utrudniony . Nie odpisują na e-meile ani nie odbierają tel . Proszę o zwrot gotowki