Błąd cenowyKupiłem interkomy po cenie 0.99zł. Zamówienie zostało zatwierdzone i wysłane. Teraz sklep żąda zwrotu towaru lub dopłaty 8500zł.
Problem ze zwrotem środków po reklamacjiSprawa dotyczy montażu rolek na Instagramie. Zostały wykonane one w sposób niechlujny, z przyciętym tekstem, grafikami i bezmyślnie wyrwane z dłuższych formatów w randomowych momentach. Po wielokrotnych prośbach mailowych z osobą, odpowiedzialnych za produkcję tych rolek niestety nie otrzymałam, żadnej informacji zwrotnej co do ich poprawy. Sprawa się ciągnie już 4 miesiące (tyle trwało oczekiwanie na jakąkolwiek odpowiedź, ze strony montażysty). Po postawieniu sprawy na ostrzu noża i wysłaniu groźby zgłoszenia tego incydentu dostałam wiadomość, że może zostać dokonany zwrot tylko za wybrane rolki. Nadmienię, że uwagi zostały zgłoszone do wszystkich rolek, ze względu na wcześniej wspomniane usterki. Brak kontaktu, pomimo wcześniejszych ustaleń o dłuższej współpracy. Całkowite ignorowanie moich próśb o naniesienie poprawek. Oczekuje zwrotu całej kwoty, jaka została zapłacona na poczet stworzenia tych rolek.
Brak zwrotu pieniędzy Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za buty które zwróciłam Kontakt z firmą niemożliwy
Brak numeru przesyłki w bazie DPDSprzedawca informuje, że wysłał przesyłkę ale nie ma jej w bazie przewoźnika DPD.
brak kontaktu ze sklepem, brak zwrotu pieniędzyNie otrzymałam żadnego zwrotu 119,99 zł. Oni piszą, że zrobili zwrot, ale nic od nich nie otrzymałam na swój nr konta: [dane usunięte przez moderatora]
dywaniki samochodowe evaZamówiłem dywaniki eva do peugeot 208. W zamówieniu telefonicznym uwzględniono 20% bonifikatę co zostało potwierdzone sms. Po dokonaniu z mojej strony zaliczki / 100 zł/zmieniono kwotę do zapłaty z pominięciem zagwarantowanej zniżki co jest jawnym [słowa usunięte przez moderatora] z waszej strony. Napisałem do was maila w tej sprawie ale bez waszej reakcji. Proszę o zwrot 20% kwoty z kwoty jaką wam zapłaciłem. Czekam na pilną odpowiedz w innym wypadku podejmę dalsze działania.
Brak zwrotu Ubranie zostało zamówione podwójnie (początkowo podałam zły kod z karty kredytowej jednak zostały pobrane pieniądze). Po kontakcie z firmą dostałam informację że produktu nam nie odbierać i dostanę zwrot. Paczka została zwrócona 18.02.2025 i od tamtego czasu brakuje zwrotu środków. Z firmą wymieniłam już 5 maili i za każdym razem dostaje informację że zwrot pieniędzy nastąpi do końca tygodnia. Na mój ostatni mail nie dostałam już odpowiedzi. Wzywam do uregulowania zwrotu!
Zakup ławki Zakupiłam ławkę cmentarną, zamówienie opłacone. Po dwóch tygodniach zero odzewu od firmy. Nie odpowiadają na maile, nie odbierają telefonu (zgłasza się skrzynka pocztową). Oczekuję zwrotu pieniędzy za towar który nie dotarł.
Brak dostawy zamowieniaWitam zamówiłam na pilkomania zabawkę o wartości 169,98zl
13 kwietnia
Niestety do dziś zamówienie nie doszło i nie odpisują na maile
Proszę o pomoc
Zwrot pieniędzy Zamówiłam sukienkę w sklepie stone skirts, którą zwróciłam zgodnie z zasadą zwrotu. Zwrócony towar został odebrany przez sklep 07.04.2025. 14 dni od tego terminu powinnam była otrzy,ać zwrot w wysokości 229,99zł.
Po kilku ponagleniach otrzymalam przeprosiny i obietnicę zwrotu do 07.05.2025. Kwota nadal nie wpłyneła na moje konto i sklep chce przedłużać mozliwość zwrotu. Oczekuje jak najszybszego zwrotu pieniędzy.