Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-03-29 godz: 08:09Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.M.
Brak zwrotu pieniędzy Nie polecam tego sklepu! Odesłałam sukienkę zgodnie z procedurą zwrotu i od ponad miesiąca czekam na zwrot pieniędzy. Sklep ignoruje moje wiadomości i nie odpowiada na próby kontaktu. Takie podejście do klienta jest niedopuszczalne. Zdecydowanie odradzam zakupu tutaj!
2025-03-29 godz: 00:56Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.K.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłaną sukienke05.03.2025r. Dokonałam zakupu sukienki o wartości 79.99 zł, wraz z wysyłką zapłaciłam 102.99 zł. Sukienka okazała się za mała, dlatego opłaciłam zwrot przez wygodnezwroty.pl i odesłałam sukienkę z metką, w stanie idealnym (została tylko przymierzona). Dnia 14.03.2025r. Dostałam e-mail potwierdzający, że moja przesyłka dostała. Sklep miał 14 dni na zwrot pieniędzy. Czas minął, a zwrotu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Zależy mi na otrzymaniu zwrotu przelewu za sukienkę na numer konta, z którego opłaciłam zamówienie.
2025-03-28 godz: 19:28Publiczna
Otwarta
Zwrot zaliczkiDawid Rudzik pobrał 6 tys. zaliczki, po wykonaniu niewielkiego procenta prac ( wykonanych nieprawidłowo oraz uszkodzeniu prądu), przeciągał termin do 3 miesięcy, przez co remont opóźniał się a następnie porzucił budowę, zatrzymując zaliczkę.
2025-03-28 godz: 15:55Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlN.H.
Wykroczenie parkingoweDzien dobry, Kontaktuję się ponieważ otrzymałem wezwanie do zapłaty z tytułu wykroczenia parkingowego od firmy Parkdepot dotyczacego 7. Grudnia 2024. Dokument został do mnie wysłany pocztą z zagranicznego adresu, zwykłym listem bez potwierdzenia odbioru. Firma żąda ode mnie zapłaty 120 zł do 4 kwietnia 2025 r. Jako argument przesyła zaciemnione zdjęcia, na których widać tylko tablice rejestracyjne i informacją o wjechaniu i wyjeździe z obiektu parkingowego na ul. Kaminskiego 2 w Rawiczu ( prawdopodobnie chodzi o parking gdzie usytuowane sa sklepy m. in, Aldi, Rossmann, JYSK ale w dokumencie nie zostało to wskazane). Informują że dozwolony czas parkowania w tej strefie to 1,5 h, a mi zarzucają przekroczenie tego okresu o 43 min. Dodam że przy wjeździe na parking nie zarejestrowałam takowej informacji (max możliwość korzystania z parkingu przez 90 min. ). Ponadto byłam tego dnia klientem w/w sklepow (okres przedswiateczny), możliwe zatem że będę widoczna na ich nagraniach ale nie posiadam już paragonow z zakupow. To był grudniowy wieczór było ciemno, nie było parkomentrów, nie spotkałam się do tej pory z taką praktyką jeśli chodzi o czasowy okres parkowania. Reasumując po kilku miesiącach otrzymałam wezwanie bez możliwości obrony i straszenie odsetkami jeśli nie zapłacę w terminie. Proszę o pomoc w tym temacie i oczekuję anulowania kary. W razie czego mogę przesłać skan dokumentu czy też rozwinąć opis.
2025-03-28 godz: 12:55Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.W.
Brak zamówieniaZamówiłam trzy produkty z oferty firmy i od razu w dniu 21.04.2025 roku opłaciłam zamówienie przez PayU kartą płatniczą.Mam potwierdzenie płatności z systemu PauU ,ze strony "Bezcenne Chwile " (płaciłam kartą płatniczą) oraz z banku,że w tym dniu pieniądze zostały przekazane do sklepu.Do tej pory pomimo wysyłania maili do tej firmy zamówienie nie zostało wysłane,a sklep każe mi ponownie za nie płacić.Numer infolinii podany na stronie wogle nie istnieje.Proszę o pomoc.
2025-03-28 godz: 11:38Publiczna
Otwarta
joanabutik.pl flotechMiesiąc temu zwróciłam towar - do dziś brak odzewu, wysłałam wezwanie do zapłaty. Firmę FLOTECH ŁUKASZ ŁUCZYŃSKI wraz z oficjalną "marką" joanabutik.pl będę wpisywać do BIG oraz nastąpi zgłoszenie do UOKiK jeśli w ciągu 7 dni od wezwania nie nastąpi zwrot środków
2025-03-28 godz: 06:58Publiczna
Otwarta
FIRMA PO 2 MIESIĄCACH NIE CHCE ANULOWAĆ ZAMÓWIENIA30 stycznia złożyłam spore zamówienie, każdy produkt miał opisaną dostępność na kilka dni. Niestety firma wiecznie odpisywała że mają problem z logistyką itp. Ale czara goryczy się przelała. Minęły 2 miesiące a zamówienia dalej brak, 20 marca wysłali fakturę, więc myślałam że paczka już do mnie wyjdzie, ale oni jak zwykle nie wiedzą co i jak. Poprosiłam o nr listu przewozowego, dzisiaj mamy 28 marca, informacji dalej brak. Wysłałam żądanie o anulowanie zamówienia- niestety po drugiej stronie nie potrafią czytać i nie odnoszą się do tego. Oczekuję natychmiastowego anulowania zamówienia i zwrotu środków.
2025-03-28 godz: 06:29Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarZamowilam w sklepie internetowym Inabell 2 marynarki La Milla. Zwrotu dokonałam 6 marca (7 marca zwrot dostarczony do sprzedawcy). Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócony towar. Kontaktowałam się z firmą niestety bezskutecznie
2025-03-28 godz: 04:30Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.P.
Zwrot pieniędzy Zwrot towaru odstąpienie od umowy dot. zakupu towaru. Towar został zamówiony przez sklep internetowy przyszedł 7.03.2025 po czym został zwrócony i był odebrany przez sklep 12.03.2025 wszystko odbywało się przez paczkomat inpost. Minęło już ponad 2 tygodnie i nie została zwrócona kwota 69,60 zł były pisane maile ale zero odzewu.
2025-03-27 godz: 22:07Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlZ.K.
Brak płatności za zwrot zamówienia PL 1262 SmartchOd grudnia 2024 czekam na zwrot należności za zwrot zamówienia do firmy The Box Shop F Group.Dokonalam zakupu i zwróciłam w całości zakup pościeli w dniu 03.12.2024 firmą DPD nr paczki:13209110013530 wraz z wypełnionym kwestionariuszem.Moje prośby i maile o należny zwrot pozostają bez odpowiedzi.Zaplacilam 410 zł i 69 zł przesyłka zwrotna.Oczekuje zwrotu należności.