Brak możliwości zwrotu towaru. Brak zwrotu pieniędZakupiłam 3 pary spodni w oddzielnych zamówieniach. Po długości czasu oczekiwania na przesyłkę zorientowałam się, że sklep jest nieuczciwy i niezgodny z podanymi informacjami na ich stronie, poprosiłam o anulowanie zakupów. Odmówiono, bo towar był w drodze. Towar otrzymałam i w tym samym dniu. Poprosiłam o adres do zwrotu towaru i nr przewozowy, bo tego wymagała ich informacja w dokumencie zwrotu firmy. Od 4 dni jestem zbywana ich mailami lub brakiem odpowiedzi. Nie mogę odesłać towaru i nie odpowiadają na prośby o zwrot 450 zł należności. To fałszywa firma ze stroną internetową wprowadzająca w błąd klienta. To [usunięte przez moderatora].
Oczekuję zwrotu kosztów zamówienia i adresu na który mogę odesłać towar.
Nieprawidłowo wykonana stylizacja paznokciDnia 5 sierpnia bieżącego roku zapisałam się na Manicure i Pedicure Hybrydowy do Gabinetu Kosmetycznego prowadzonego przez Panią [dane usunięte przez moderatora]. Wizyta przebiegła w dobrej atmosferze, ja podczas wykonywanych zabiegów czytałam książkę.
Po wyjściu z salonu zauważyłam, że moje paznokcie u dłoni wyglądają koszmarnie- zero estetyki, profesjonalizmu. Płytka paznokcia została wypłaszczona, Pani Patrycja nie zna technik wykonywania apexu, czyli naturalnej krzywizny paznokcia. Dodatkowo na jednym z paznokcie został niedomalowana topem krawędź co powodowało klejenie się wszystkiego do płytki paznokcia. Zgłosiłam moje uwagi Pani Patrycji która zaproponowała mi 30zł (!!) zwrotu i/lub domalowanie topem tego jednego paznokcia. Ja zaproponowałam zwrot 50% całej kwoty , cjociaz powinnam zażądać 100%z ponosłam dodatkowe koszty w wysokości 170zł na zdjęcie nieudanej stylizacji i zrovie ie nowej w innym salonie.Pani Patrycja jako usługodawca powinna zadbac o zadowolenie swoich klientow, tymczasem jest niemila i arogancka.
Oczekuję zwrotów 100% poniesionych przeze mnie kosztów tzn 100% za usługę (i moj poswiecony cAs) oraz 170zł ktore ponooslam za zdjecie stylizacji i zrobie ie nowej.
SzatkownicaKupiłem szatkownicę przez internet, zapłaciłem Blikiem PLN 69,- jak na stronie wskazano cenę. Przesyłka była bezpłatna.
Chwilę potem otrzymałem SMSa z rządaniem zapłaty PLN 79,- plus 16 za wysyłkę.
Telefon nie odpowiada.
Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Zwrot pieniedzyZakupilam komplet i otrzymalam towar w innym kolorze niz zamawialam. Dokonalam zwrotu towaru. Uplynęło ustawowe 14 dni i zwrotu pieniedzy nie ma. Napisalam wiadomosc zgloszenie z zapytaniem o zwrot ale cisza żadnej odpowiedzi.
Interwencja w sprawie reklamacji – RTV EURO AGDZwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w rozwiązaniu sporu konsumenckiego z firmą RTV EURO AGD (Euro-net Sp. z o.o.).
W dniu 31-07-2025 złożyłem zamówienie (nr. zamówienia 114857844/2025) przez stronę internetową RTV EURO AGD na produkt oznaczony jako Amazon Echo Show 8 3rd gen w cenie 139.99 zł. Oferta zawierała zdjęcia, opis oraz wymiary i wagę pełnego urządzenia i nie wskazywała, że jest to jedynie akcesorium. Dodatkowo, przed dokonaniem zakupu skontaktowałem się z infolinią sklepu, gdzie uzyskałem zapewnienie, że oferta dotyczy kompletnego urządzenia Amazon Echo Show 8.
Po otrzymaniu przesyłki okazało się, że zamiast urządzenia otrzymałem jedynie podstawkę. Złożyłem reklamację, żądając dostarczenia towaru zgodnego z opisem. Sklep odpowiedział, że doszło do „oczywistego błędu” i może jedynie zwrócić pieniądze.
Wskazałem również możliwość dostarczenia urządzenia Amazon Echo Show 8 2. generacji, które nadal widnieje jako dostępne w ofercie sklepu. Również ta propozycja została odrzucona.
W odpowiedzi końcowej poinformowano mnie, że sklep nie przewiduje żadnej innej formy rozwiązania poza zwrotem środków, a dalsza korespondencja możliwa będzie wyłącznie po wpłynięciu pisma od rzecznika konsumentów.
W związku z powyższym proszę o pomoc w wyegzekwowaniu moich praw jako konsumenta. Zależy mi na otrzymaniu urządzenia lub urządzenia bliźniaczego za które zapłaciłem. W mojej opinii doszło do wprowadzenia mnie w błąd oraz naruszenia zasad rzetelnej sprzedaży.
W załącznikach zamieszczam zrzuty ekranu korespondecji oraz zdjęcia produktu z ich strony.
Z góry dziękuję za interwencję.
Z poważaniem,
[dane usunięte przez moderatora]
Zwłoka w zwrócie kosztów7 maja zamowilam produkt, 15 maja otrzymalam paczkę z produktem. Wyglądał on zupełnie inaczej niz na zdjęciu, sprawa dotyczy sukienki. Poprosiłam o zwrot i sprawa ciągnie sie do dzis bez odpowiedzi ze strony sprzedawcy. Proponowali 80% zwrot kosztów z pozostawieniem produktu, jednak do dziś nie mozna doprosić sie o zwrot pieniędzy. Nie odpowiadają na wiadomości.
Zmiana regulaminu umowy bez wiedzy klientaPodczas zawierania subskrypcji z firmą Forum Media Polska, poinformowano mnie, iż każdego roku przed wygaśnięciem subskrypcji, zostanie wysłany do mnie email z linkiem za pomocą którego będą mogła zrezygnować z subskrypcji, bieżącego roku sprawdzałam skrzynkę pocztową oczekując linka od firmy - rok temu otrzymałam taki link, jednakże w tym roku nie otrzymałam żadnej wiadomości. Napisałam zatem sama do firmy w tej sprawie. W odpowiedzi poinformowano mnie, iż regulamin rezygnacji z subskrypcji uległ zmianie i dopiero wtedy mi wyjaśniono zmiany i przysłano mi formularz do rezygnacji. W czasie trwania umowy, nie poinformowano mnie o zmianach w regulaminie trwającej współpracy. Moja rezygnacja oczywiście wpłynęła za późno i muszę opłacić kolejny rok subskrypcji. Na moje zapytania postraszono mnie konsekwencjami nieopłacenia subskrypcji.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie Dnia 12.07.2025r kupiłam spódnico-szorty koronkowe z falbankami, kolor ecru La Milla w butiku Fashion Style. Gdy otrzymałam towar, okazał się on za mały, więc dnia 16.07.2025 zrobiłam zwrot. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Firma nie odpisuje na maile ani na wiadomości na Instagramie. Nie odbiera również telefonów.
Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu moich pieniędzy.
Firma nie odpowiada na maile w sprawie paczki02.08.2025 roku dotarła do mnie uszkodzona paczka. Wysłałam reklamację zarówno do firmy Reserved jak i Orlen paczki. Orlen paczka nie przyjmuje reklamacji od klientów tylko to musi zrobić Reserved. Z firmą Reserved nie ma kontaktu od 05.08 nadal nie wiem gdzie są moje brakujące produkty z paczki. Nie mam ani odzewu od firmy ani zwrotu pieniędzy. Po rozmowie z panią z infolinii Orlen paczki wie że paczka została uszkodzona ponieważ miała taką informację. Tylko nadal nie wiadomo gdzie przesyłka została uszkodzona i kto za nią odpowiada. Proszę o pomoc
Zwrot zamówienia StoneSkirtW dniu 30 stycznia 2025 zwróciłam odzież. Od tamtego czasu nie mogę doprosić się o zwrot pieniędzy, pomimo wielokrotnych maili i zapewnień ze strony firmy, że wkrótce otrzymam pieniądze.