Brak realizacji zamówienia.Złożone zamówienie w dniu 04.11.2024 roku i opłacone na kwotę 139,95 zł. Dnia dzisiejszego brak realizacji zamówienia oraz jakiegokolwiek kontaktu. Oczekuję realizacji zamówienia lub zwrot poniesionych kosztów.
Rezygnacja Rezygnacja zakupionego towaru zwrot pieniędzy
Brak kontaktu z firmą,odpowiedzi przez bota, oszusZamówiłam projektor, po czym okazała się to być przedsprzedaż i rezerwacja gdzie wcześniej nie było takiej informacji tylko, ze wysyłka 24 godziny z magazynu w Polsce. Kontaktu przez mail nie ma wcale. Odpowiada w kółko to samo bot. Żądam zwrotu pieniędzy, ponieważ miał być to prezent i już dawno jest po okazji sprzęt już sie nie przyda a jeśli pieniądze nie zostaną zwrócę będę również kontaktować się ze stroną posredniczaca w płatnościach lub policja ze względu na masowe oszustwo
Sprawa nr 3162 [tytuł zmieniony przez moderatora]Pomimo zapłacenia całej kwoty zamówienia termin realizacji z 12 tygodni został wydłużony do ponad 24 i nadal nie zostało ono zrealizowane.
Firma nie odpowiada na wiadomości i nie ma zamiaru zwrócić pieniędzy ani podać wiążącego terminu dostawy.
Rezygnacja z zamówienia - 64243 Witam, WprowadzacRezygnacja z zamówienia - 64243
Witam, Wprowadzacie Państwo konsumentów w błąd, że zamówienie jest wysyłane szybko w ciągu 24 h, a po zrobieniu opłaty okazuje się, że jest to nawet 55 dni!!! Zamówienie zrobiłam przed chwilą. Nie mogę tak długo czekać. Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy: za 3x Pad Ps3 Sony Kontroler Dualshock 3 [ czarny , czerwony i biały ] 3x104.99 = 314,97zl na nr. Konta: [dane usunięte przez moderatora]
Bezczelna odmowa zrealizowania zamówieniaZakupiłem w grze "Throne & Liberty" tak zwany "Pakiet Wspierającego Złoty". Pakiet zawiera 6000 lucentów (waluta premium w grze), przemianę w zwierzątko oraz kilka dodatkowych rzeczy. Płatność zrealizowałem BLIKiem. Po rozwiązaniu początkowego problemu z płatnością okazało się, że 6000 lucentów nie zostało dostarczone na moje konto.
Sprawę zgłosiłem do Obsługi Klienta na Amazon.uk.com
Powiedzieli mi że nic z tym nie zrobią i mogę ich w sumie pozwać
Brak dostawy towaru za zakup w firmie Stone SkirtsW dniu 5 .10. 2024 dokonałam zakupu dresu o wartości 251,40 zł ( płatność przelewem) w firmie Stone Skirts. W związku z opóźnieniami w dostawie napisałam maila i otrzymałam odp z prośbą o cierpliwość. Zamówienie miało dotrzeć w ciągu 2 tygodni. Niestety nie otrzymałam zamówienia i nikt nie odpowiadał na moje kolejne maile. Oczekuję zwrotu gotówki . Co mogę zrobić. Prośba o pomoc
Brak zwrotu gotówki za oddany towar30.08.2014 zakupiłam bluzkę w sklepie internetowym Vesporia.Chcialam anulować zamówienie tego samego dnia.Odmówili.Po odbiorze bluzki odesłałam ją z żądaniem zwrotu gotówki Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam jej.Utrudniony kontakt i zwodzenie klienta że zwrócą w ciągu paru dni.
Brak realizacji zamówienia, brak zwrotu pieniędzy W dniu 4.10 zrobiłam zamówienie na dresy na kwotę 404,79 zł. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani zamówienia gdzie dostawałam zapewnienia że za 10 dni przesyłka zostanie wysłana. Po tym terminie kontaktowałam się już w sprawie zwrotu pieniędzy, ale niestety od tego czasu jest brak kontaktu z firmą. W załączeniu dwa maile jakie otrzymałam od firmy.
Brak zwrotu pieniędzy za zamówienie i brak zamówie22.10 zamówiłam dres, do tej pory nie dotarł i już go nie chce. To firma [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Na zamówienie czekam już 14 dni roboczych a dziś napisali po moich chyba setkach mailu że mam czekać kolejne 10 dni roboczych, [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].... Napisałam, że nie chce tych badziewnych dresów i żądam zwrotu pieniędzy blikiem na moh nr telefonu to już nie odpisali. Nie mam ani pieniędzy ani dresów. Co mam dalej robić?? to jest chore, [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!!!!! Chce odzyskać pieniądze 240, 54zl, wysłałam 3 maile dziś że nie będę czekać i chce zwrotu pieniędzy za to zamówienie ale bez odzewu