Firma nie chce oddać pieniędzy za zwrócony towarPo odesłaniu towaru i informacji od kuriera że towar został dostarczony, kontakt z firmą się urwał. Blokują możliwość dostarczenia maili oraz kontaktu z nimi
brak zwrotu za zamówienieW dniu 9 lipca 2025 dostałam wiadomość od Stone Skirts, że zamówienie o numerze: #1500073904 zostało przyjęte i środki w ciągu 14 dni zostaną zwrócone na moje konto. Pomimo upomnień pieniądze nie zostały zwrócone. Na moje upomnienia otrzymywałam tylko e-maile zwrotne , że informacja w sprawie zwrotu środków ponownie została przekazana do działu księgowości.
Nieuwzględnione żądanie reklamacjiZareklamowałam ekspres do kawy firmy Krups jest to trzecia reklamacja dwie pierwsze były zgłaszane z powodu nie spieniania mleka gdzie przy pierwszej stwierdzili że został wyczyszczony w drugiej że nie stwierdzono usterki robiąc zdjęcie zrobionej kawy lecz nie w moim ekspresie a trzecia ponieważ ekspres przestał pobierać mleko zażądałam zwrotu pieniędzy nie naprawę.sklep odrzucił moje żądanie wysyłając taką wiadomość „podjęliśmy twoją decyzję w sprawie Twojej reklamacji. Nie uwzględniamy twojego żądania.”
Reklamacja robota koszacegoDzień dobry.
Oddałam robota koszacego do serwisu Parkside. Robot dotarł do nic 11.07.2025r. Czekałam bardzo długo na naprawe. 13.08.2025r dostałam informację, ze go jednak nie naprawią a oddadzą mi pieniądze. Wysłałam do serwisu fakturę na podstawie której mieli zwrócić kwotę za robota. Parkside odpisał mi ,ze na fakturze jest inny numer robota.tresc maila od Parkside. "PARKSIDE® Robot koszący PMRA 20-Li B2, 20 V, do 500 m² 100372494 IAN: 462730
a zgłoszenie reklamacyjne dotyczy
Parkside PMRA 20-Li A1-359273
proszę o dosłanie poprawnego dowodu zakupu.
Wychodzi na to ,ze na fakturze lidl wpisal inny numer robota a inny mi przysłali. Nie ma możliwości, żebym coś pomyliła bo kupiłam tylko jednego robota. I dostałam tylko jedna fakture. Napisałam do Lidla o poprawienie faktury. A Lidl odpisał:
widzę, że artykuł został zwrócony i środki za artykuł zostały do Pani wysłane.
Jest to nie prawda , bo jak wyżej pisałam serwisu odpisał ze nie może zwrócić pieniądze bo to inne numery robotów.
Co dalej z ram zrobić bo lidl twierdzi ze kasę dostałam a serwis ze jej nie da jak nie zmienię faktury. A lidl jej nie zmieni. I nie mam jak odzyskać pieniędzy za reklamację.
Brak zwrotu pieniędzy Dnia 21 lipca 2025 r. sklep przyjął ode mnie zwrot sukienki w ramach zamówienia nr 1500075297. W wiadomości e-mail, którą otrzymałam od sklepu, potwierdzono przyjęcie zwrotu oraz zapewniono, że środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni.
Pomimo upływu znacznie dłuższego okresu, do dnia sporządzenia niniejszej skargi zwrot pieniędzy nie został dokonany. Dodatkowo, wysłałam wiele wiadomości e-mail z prośbą o dokonanie zwrotu, jednak moje apele pozostały bezskuteczne.
W mojej ocenie działania sklepu stanowią naruszenie praw konsumenta, w szczególności wynikających z ustawy o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego, dotyczących obowiązku zwrotu świadczeń przy odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
W związku z powyższym zwracam się z prośbą o:
1. Podjęcie interwencji w mojej sprawie,
2. Udzielenie mi pomocy prawnej w dochodzeniu należnych mi środków.
Niedostępny towar z gazetki promocyjne od 21.08.25Dzień dobry.
W bieżącej gazetce promocyjnej od 21.08.2025-27.08.2025 znajdują się lody firmy Koral, rożki "Jak dawniej". Przejechałam kilkanaście sklepów sieci Biedronka, bo bardzo zależało mi na zakupie tych konkretnie lodów, ponieważ dodatkowo są na "promocji 1+1". Niestety nigdzie ich nie było w sprzedaży. Personel nawet nie widział nigdy takiego towaru na sklepie, bądź w dostawie.
W jednym ze sklepów, miły zastępca kierownika próbował przy mnie zamówić ten towar, lecz stwierdził, że nie ma na nie indeksu, i nawet nie może zamówić. Podejrzewam, że nawet gdybym zjeździła wszystkie Biedronki w Polsce, tych konkretnych lodów nie otrzymam nigdzie. Napisałam nawet w tej sprawie do BOK Biedronki i otrzymałam odpowiedź, że w mojej okolicy nie ma tych konkretnie lodów. Więc z tego właśnie tytułu, chciałabym zgłosić "promocję widmo" zakrawające na [usunięte przez moderatora].
Daję sobie "rękę uciąć", że ów lody pojawią się w sklepie natychmiast kiedy skończy się na nie promocja. Chciałabym, żeby firma poniosła konsekwencje celowego wprowadzania ludzi w błąd.
Mebel niezgodny z tym co sprzedają na stronieWitam,
Moja siostra zamówiła komode ze strony Twojemeble.pl i na stronie jest komoda równa nie ma żadnych niedosciagniec jak również w instrukcji złożenia komody. A dostalismy komode krzywą. Jedna z szuflad wystaje poza obrys meble około 2 cm, ponadto miedzy szufladami są widoczne szpary na około 0.5 cm. Siostra wyslala emaila z reklamacja do sklepu lecz sklep odrzuca Reklamacje gdyż wg nich reklamacja jest bezzasadna. W załączniku zdjecia komody która do nas przyszla jak i tej ze strony. Towar jest niezgodny z tym co sprzedaja na stronie i mam nadzieję ze zostaną mi zwrócone pieniądze i mebel zostanie zebrany ode mnie.
DeLonghi Polska - brak zwrotu pieniędzy 30 dniDzień dobry,
Do dnia dzisiejszego od decyzji z dnia 16.07.2025 nie otrzymałem zwrotu środków na swoje konto za rażąco wadliwie działajace urządzenie frytkownica DeLongi.
Byłem w serwisie z tym urządzeniem 5 razy, urządzenie naprawiane było miesiącami na gwarancji, przejechałem w sumie około 150 kilometrów stojąc godzinami w korkach, straciłem mnóstwo czasu i o mało nie spaliłem domu, a pieniędzy nadal nie ma na koncie.
Ostatecznie decyzją autoryzowanego serwisu DeLonghi (dokument w załączniku) o niemożności naprawy i zwrot środków.
Zgłoszenie sprawy DeLonghi: 6648194
Do tej pory DeLonghi Polska poprosiło mne o przesłanie doukmentu zakupu wadliwego urządzenia DeLonghi podanie danych osobowych i numeru konta na który miały byc przelane zwrot pieniędzy za wadliwe urządzenie. Dnia 18.07.2025.
W związku z tym, że po 30 dniach czekania na zwrot pieniędzy na wskazane prze ze mnie konto ich nie otrzymałem od firmy Delonghi Polska tytułem Zgłoszenie: 6648194 i późniejszego wysłania trzech wezwań do zapłaty ze wskazaniem na to samo konto z terminem 7 dni każde z nich, które wcześniej wysłałem. Uważam sprawę za oszustwo internetowe firmy De'Longhi Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Za tydzień 30.08.2025 chcę zgłosic sprawę do sądu cywilnego.
Pozdrawiam serdecznie
[dane usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu środkówZwróciłam zamówioną sukienkę z FV VAT 709/9/2024 (zamówienie 327039) w dn. 24.09.2024 o 9:57 zwrot został dostarczony do firmy, mam potwierdzenie z AlleKurier. Do dzisiaj tj. 22.08.2025 nie otrzymałam zwrotu środków mimo, że sklep miał na to 14 dni.
Wysłałam kilkanaście maili na adres bok@larochell.pl, sklep niby pisał że wykonał przelew, ale ja go nie otrzymałam. Mam również potwierdzenie z mojego banku, że taka kwota nie została zwrócona.
Oczekuję zwrotu środków z odsetkami.
Brak możliwości zwrotu towaru. Brak zwrotu pieniędZakupiłam 3 pary spodni w oddzielnych zamówieniach. Po długości czasu oczekiwania na przesyłkę zorientowałam się, że sklep jest nieuczciwy i niezgodny z podanymi informacjami na ich stronie, poprosiłam o anulowanie zakupów. Odmówiono, bo towar był w drodze. Towar otrzymałam i w tym samym dniu. Poprosiłam o adres do zwrotu towaru i nr przewozowy, bo tego wymagała ich informacja w dokumencie zwrotu firmy. Od 4 dni jestem zbywana ich mailami lub brakiem odpowiedzi. Nie mogę odesłać towaru i nie odpowiadają na prośby o zwrot 450 zł należności. To fałszywa firma ze stroną internetową wprowadzająca w błąd klienta. To [usunięte przez moderatora].
Oczekuję zwrotu kosztów zamówienia i adresu na który mogę odesłać towar.