Długa realizacja dostawyZamówiłam klocki magnetyczne wartość ok 150 zł.
Dostawa trwa już ok tygodnia
Dowiedziałam się że sklep pilkomania długi realizuje i każde płacić cło.
Chce zrezygnować i odzyskać pieniądze.
Zwrot zakupionego towaru8.10.2025 złożyłam zamówienie na misia, który miał pełnić formę misioterapi czyli być obciążeniowy dla dziecka z problem układu nerwowego. Po dotarciu paczki i wyjęciu misia okazało się, że jest bardzo malutki mieści się w dłoni i nie spełni oczekiwanych zamiarów. 17.10.2025 wysławiam informację zgodnie z regulaminem informację o zwrocie towaru, niestety nie mam żadnej odpowiedzi, na telefon nie ma możliwości się dodzwonić ponieważ jest informacja, że poczta jest przepełniona. Dodatkowo po zweryfikowaniu, na stronie podany jest tylko jeden rozmiar, misia dużego.
Moim zamiarem jest zwrot towaru i odzyskania 139,99 zł.
Brak zwrotu pieniędzy Dnia 4.09.2025 złożyłem zamówienie na fotel o wartości 886zł i odrazu je opłaciłem. Wysyłka miała nastąpić w ciągu 24h.
11.09. 2025 Po mojej interwencji, z powodu braku wysyłki towaru okazało się, że wpłata nie została zaksięgowana. Otrzymałem potwierdzenie opłacenia zamówienia i zapewniono mnie o szybkiej wysyłce.
18.09.2025 Zamówienie wciąż nie zostało wysłane. Wysłałem maila
23.09.2025 Zamówienie nadal nie zostało wysłane. Wysłałem maila i próba telefoniczną.
24.09 2025 Odstąpiłem od zamówienia i zażądałem zwrotu pieniędzy.
Sklep odpowiedział tego samego dnia i prosił o podanie nr konta bankowego do zwrotu.
20.10.2025 Nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy za niewyslany fotel.
Brak odpowiedzi na wiadomości, oraz nieskuteczna próba dodzwonienia się.
W internecie w ostatnich miesiącach, można znaleźć dużo podobnych sytuacji z tą firmą.
Brak pieniędzy za wysłany zwrotZgłosiłam zwrot produktu 20 sierpnia. Do dnia dzisiejszego nie dostałam żadnej odpowiedzi. Nie odbierają telefony, nie odpisują na maile.
Reklamacja obuwia Nike Witam serdecznie
Reklamowałam buty firmy Nike Jordan , które zakupiłam prawie 2 lata temu ( w grudniu 2025 mija termin gwarancji ) w sklepie stancjinarnym Sizeer w Poznaniu za kwotę
550 zt.
Buty po niecałym roku się rozkleiły i popękał materiat na czubkach .
Reklamacja została odrzucona, a kiedy się odwołałam ponownie odrzucono moją reklamację pisząc ze uszkodzenia są efektem m.in częstego użytkowania obuwia .
Nie jest to jedyne moje obuwie które użytkuje i nie noszę codziennie butów sportowych , jak to u kobiet bywa, a buty nie kosztowały 50 zł by do tak o rozkleiły.... To nie jedyne buty firmy Nike które mam, al jedyne które zakupiłam w sklepie Sizeer i się rozkleiły i tak popękały. Zdarzyło mi się już reklamować obuwie Nike za 320 zł w sklepie internetowym Nike i reklamacja została bez problemu przyjęta.
Proszę o pomoc w odzyskaniu należnego mi zwrotu i uznaniu reklamacji.
Nr identyfikacyjny to nr reklamacji obuwia .
W załączniku przesyłam zdjęcia konwersacji dotyczącej reklamacji obuwia .
Pozdrawiam serdecznie
Brak realizacji zamówieniaZakup z dnia 9.10.2025 r. opłacony w sklepie stacjonarnym z opłaconą przeze mnie opcją dostawy do punktu odbioru (paczkomat). Przewidywany czas dostawy to 13.10.2025 r. Od dnia zakupu status zamówienia nie uległ zmianie. Kontaktowałam się w tej sprawie z firmą ZARA klikakrotnie: telefonicznie, mailowo oraz poprzez czat. Jak dotąd bezskutecznie. Otrzymałam od konsultantów informację, że przesyłają zgłoszenie/ponaglenie.
Podsumowując: BRAK OPŁACONEGO ZAMÓWIENIA. BRAK REAKCJI ZE STRONY ZARA NA ZGŁOSZENIE PROBLEMU Z ZAKUPEM.
Oczekuję od ZARA dostarczenia opłaconego zamówienia.
Brak realizacji zamówienia15.10 zamówiłam perfumy, zapłaciłam, przesyłka niby jest gotowa do nadania ale nie mam żadnych informacji co dalej i kiedy będzie dostarczona. Oczekuję albo zwrotu zapłaconych pieniędzy albo szybkiej realizacji zamówienia.
Brak dostawy zamówionej diety brak zwrotu wpłatyako osoba fizyczna na mój domowy adres zamówiłem w Firmie pyszna fabryka dietę (właściwie 2 diety w następujących po sobie dniach od 29.09 do 10.10. - dieta standardowa a od 11.10 do 01.11.2025 r. dieta ketogeniczna) niestety Firma nie dostarczyła żadnego zamówienia. OD razu tj. 29.09.2025 r. zgłosiłem brak realizacji zamówienia, firm początkowo tłumaczyła się błędami oprogramowania na moje maile nie odpowiadali telefonu nie odbierali w końcu 6 października 2025 dostałem informację że mogę dostać zwrot wpłaconych pieniędzy o który ju wcześniej prosiłem w związku z niezrealizowanym zamówieniem, nie odpowiedzieli czy drugie zamówienie będą realizować tj to od 11.10.2025 niestety nie realizują go i nie ma kontaktu z firmą. Oba zamówienia złożyłem i opłaciłem w dniu 22.09.2025 na co mam wszystkie dowodu płatności i obciążenia konta oraz przyjęcia zamówienia poprzez platformę Dietly. Poniżej złożone przeze mnie jako osobę fizyczną zamówienia na dostawę diety na każdy dzień łącznie zamówienia obejmują okres od 29.09 do 01.11.2025 r.
W dniu 22.09.2025 r. złożyłem i opłaciłem za pośrednictwem platformy Dietly dwa zamówienia:
· zamówienie nr #105228 – realizacja od 29.09.2025 r. do 10.10.2025 r.
· zamówienie nr #105264 – realizacja od 11.10.2025 r. do 01.11.2025 r.
od 6 października brak kontaktu z firmą oczywiście deklarowanego zwrotu moich pieniędzy nie dokonano mimo wysyłania żądaniu zwrotu pieniędzy początkowo za pierwsze a następnie i za drugie niezrealizowane zamówienie
Zwrot pieniędzy za anulowane wydarzenieW związku z nieuregulowaniem przez Pana/Panią/Państwa płatności wynikających z
odwołania wydarzenia “Koncert Muzyki Filmowej - James Horner” zaplanowanego na 12
października 2025 r. o godzinie 19:30 w Polsat Arenie w Gdyni zwracam się do Państwa o pomoc w odzyskaniu kwoty za
cztery bilety w cenie 149 zł, tj. 596 (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt sześć) zł.
Sprawa ciągnie się od marca bieżącego roku. Po wielu nic nie wnoszących ze stroni Trinity mailach, w dniu 11/10/2025r. wysłałam do Pana [usunięte przez moderatora] / Grupy Trinity przedsądowe wezwanie do zapłaty z terminem 1 dnia roboczego - bez odpowiedzi.
Pozdrawiam serdecznie
[usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu pieniędzy 17.09.2025 otrzymałam przesyłkę i od razu nadałam zwrot części zamówienia. Napisałam maila w tej sprawie do firmy haia. , otrzymałam informacje gdzie odesłać przesyłkę. Przesyłkę odesłałam tego samego dnia , dotarła do nich 18.09. Od tamtej pory brak kontaktu. . Odeslałam dwie sukienki na kwotę 249,98zl .
Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy