Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-05-11 godz: 15:05Publiczna
Otwarta
Zwrot płatności za zwrot towaruDokonałam dwóch zakupów na stronie joannabutik.pl. Towar nie pasował więc dokonałam zwrotu towaru w dniu 14.04.2025 (kurtka) i 23.04.2025 (sukienka). Do chwili obecnej, mimo przypomnień za pomocą e-mail nie otrzymałam zwrotu za płatności ( 194,10 zł i 98 zł).
2025-05-11 godz: 13:45Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.M.
Zwrot środków za dostarczony towar Dzień dobry, Zwróciłam przesyłkę do Modivo 08.04. 25 rok nadając paczkę paczkomatem. Po tygodniu odezwałam się do Modivo z zapytaniem kiedy otrzymam zwrot środków ? Nikt przez kolejne dni się nie odzywał. W między czasie dzwoniłam na infolinię przez kilka minut oczekiwałam na połączenie ale cały czas miałam informacje którym numerkiem jestem w kolejce- dramat. Bo z 9 byłam 3 a potem kolejny czas oczekiwania i byłam 10. Ponowiłam kolejnego dnia i wtedy już ponad 30 minut byłam na infolinii i też nikt nie odebrał. Po kilku dniach dostałam @, że zajęli się moją sprawą. Znowu kolejne dni cisza. Postraszyłam policja więc mi odsypiana 29.04 że przepraszają ale nadal się zajmują… Wartość zamówienia to kwota 2 099,94 zl. , zostawiam tylko body więc jest umniejszone o 369,99 zł. Bardzo dużo pieniędzy , tyle lat korzystam z ich usług i nie miałam takiej sytuacji. Ich zainteresowanie też jest żadne, nie otrzymuje nic konkretnego tyle, że się zajmują. Straciłam zaufanie bo od czasu dostarczenia minął już miesiąc. Proszę o zajęcie się sprawą. Oczekuję zwrotu środków i nie chce mieć z nimi nic wspólnego.
2025-05-11 godz: 08:22Publiczna
Otwarta
Iphone 13 mini Kupiłem telefon na Allegro od tego sprzedawcy. Jak nowy i oryginalny, podano w opisie. Okazało się, że telefon został aktywowany w 2021 roku i był różowy. Teraz jest czarny, posiada 1859 cykli ładowania, stan baterii 76%. Sprzedawca odmawia zwrotu pieniędzy. Twierdzi, że telefon jest nowy i oryginalny.
2025-05-11 godz: 08:13Publiczna
Otwarta
Brak realizacji zamówienia i zwrotu pieniędzy W dniu 23.04.2025 dokonałam zakupu na kwotę 235,15 zł na stronie joanabutik.pl które nie zostało zrealizowane w deklarowanym terminie. Wiec 6.05.2025 anulowalam zamówienie z prośbą o zwrot pieniędzy. Do 11.05 nie otrzymałam pieniędzy pomimo takiej deklaracji. Wiem że osób poszkodowanych jest więcej więc zachęcam do wspolnego kontaktu w celu złożenia pozwu.
2025-05-10 godz: 17:35Publiczna
Otwarta
nie wysłano produktu - ławka na cmentarz plastikowW dniu 21.04.2025r. zamówiłam na stronie funeralny24.pl ławeczkę na cmentarz. Niestety produktu nie otrzymałam. Numer telefonu podany na stronie ma zapełnioną skrzynkę. Dzwoniłam wiele razy. Pisałam też maila, na które sprzedawca nie odpowiada. Zero kontaktu i do dnia 10.05.2025r. produktu dalej nie ma. Bardzo proszę o odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy
2025-05-10 godz: 17:06Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy Zamówienie zostało zwrócone poprawnie, na co otrzymałam od Państwa potwierdzenie mailowe, środki pieniężne miały został zwrócone w ciągu 14 dni co się nie stało . Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy.
2025-05-10 godz: 14:59Publiczna
Otwarta
Niezwrócone pieniądze za anulowane zamówienieW dniu 9 lutego 2025 r. złożyłem zamówienie w sklepie internetowym dobreinstrumenty.pl prowadzonym przez n.strada Mariusz Kochanowski, pianina cyfrowego estradowego Thomann SP-5600 na kwotę 1 915,90 zł. Zakup został opłacony poprzez kredyt ratalny w Alior Banku za pośrednictwem serwisu Comfino. Zamówienie przez długi czas nie było realizowane, aż 3 marca 2025 r. złożyłem drogą e-mailową formularz o odstąpieniu od umowy i rezygnacji z zamówienia, gdyż towar nie został w ogóle wysłany. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu środków, ani na moje konto, które podałem bezpośrednio sprzedawcy, ani na konto kredytu, które podałem firmie Comfino, które również prowadzi korespondencję ze sklepem. Oczekuje natychmiastowego zwrotu pieniędzy, bo w przeciwnym wypadku sprawa zostanie zgłoszona do UOKiK-u, a następnie na drogę sądową.
2025-05-10 godz: 12:10Publiczna
Otwarta
£40 za mycie samochoduWitam Zostalem niesprawiedliwie obciazony kwota za konieczności ponadstandardowego mycia pojazdu po zwrocie. W umowie nie ma kryteriow jakie to jest mycie i jak sie to ocenia. Samochod byl normalnie brudny i kazda firm myje samochod dla nastepnego klienta bez oplat. Zdjecia nie zostaly mi tez przekazane bo sie nie zgadzam z tym zapisem ponadstandarowe mycie zapisene w warukach umowy . Po prostu zgadzam sie z tym gdyz samochod byl normalnie zabrudzony i nie zostalem poinformowany ze mam myc pojazd jak jest brudny niestandardowo( nie wiem wogule jak to mieliby to wyjasnic wogule - parodia) . Przy zwrocie pojazdu po prostu oddalem kluczyki i wszystko bylo w porzadku. Potem gdy sprawdzam karte kredytowa zostalem obciazony kwota od tej firmy. w mailach do mich oni sie upieraja ze to jest mycie ponadstandardowe bez zadnych informacji ani dowodow. Za ta cene to raczej oni zrobili sobie "car valeting "na moj koszt bo mycie takie normalne to kosztuje 50 zl. Faktura zalaczona. Oczekuje zwrotu sumy za ktora nie powinienem byc obciazony
2025-05-10 godz: 10:56Publiczna
Otwarta
Zwrot butów Chcę zwrócić buty, które odbiegają od wyglądu ze strony, na nodze w rzeczywistości są brzydkie i zle uszyte wyglądają jak buty z Chin za 20 zł. Okazało się że są pośrednikiem , ale kraju skąd to pochodzi dalej nie chcą mi powiedzieć, więc w momencie zakupu też nigdzie tego nie znalazłam, gdzie to nie pisze, nie wiem dokąd miałbym zwracać i za ile jest koszt wysyłki. A teraz mi proponują 30 % zwrotu kosztów butów, bo pewnie odesłanie jest drogie. Ja chcę zwrotu chociaż 50%.
2025-05-10 godz: 08:27Publiczna
Otwarta
Odrzucenie reklamacji Sofa zakupiona niespełna rok temu. Po pół roku użytkowania odpadła nóżka- zareklamowalam, przyjechał serwis, naprawił nóżkę, sprawa załatwiona. Po kolejnym miesiącu pękła deska w sofie w taki sposób, ze rozebrane łóżko muszę podpierać ogromnym garczkiem, bo inaczej sofa opada na podłogę. Zażądałam tym razem zwrotu pieniędzy. Przyjechał serwis na oględziny, stwierdził, że sofa już nie nadaje się do naprawy. Panowie z serwisu wspomnieli mi, że z pewnością zostanie odrzucone moje zadanie i zarzucą mi uszkodzenie mechaniczne. Nie pomylili się- w odnowie przeczytałam o uszkodzeniu mechanicznym oraz o tym, że jest to sofa do spania okazjonalnego a nie do codziennego użytku. Na miejscu przy zakupie zaznaczyłam moje oczekiwania, że szukam łóżka wygodnego do codziennego spania i właśnie ta sofa została mi polecona ze względu na jakieś dwie sprężyny. Od firmy oczekuję całkowitego zwrotu pieniędzy. Od dwóch tygodni razem z małym dzieckiem śpię na sofie, która podpiera gar. Moja waga to 53 kg, waga dziecka to 12 kg. Kilka razy moje dziecko uderzyło się w palec o wystający, metalowy gar.