Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-08-24 godz: 10:52Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlW.X.
Firma nie chce oddać pieniędzy za zwrócony towarPo odesłaniu towaru i informacji od kuriera że towar został dostarczony, kontakt z firmą się urwał. Blokują możliwość dostarczenia maili oraz kontaktu z nimi
2025-08-24 godz: 09:40Publiczna
Otwarta
brak zwrotu za zamówienieW dniu 9 lipca 2025 dostałam wiadomość od Stone Skirts, że zamówienie o numerze: #1500073904 zostało przyjęte i środki w ciągu 14 dni zostaną zwrócone na moje konto. Pomimo upomnień pieniądze nie zostały zwrócone. Na moje upomnienia otrzymywałam tylko e-maile zwrotne , że informacja w sprawie zwrotu środków ponownie została przekazana do działu księgowości.
2025-08-24 godz: 06:54Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlD.P.
Nieuwzględnione żądanie reklamacjiZareklamowałam ekspres do kawy firmy Krups jest to trzecia reklamacja dwie pierwsze były zgłaszane z powodu nie spieniania mleka gdzie przy pierwszej stwierdzili że został wyczyszczony w drugiej że nie stwierdzono usterki robiąc zdjęcie zrobionej kawy lecz nie w moim ekspresie a trzecia ponieważ ekspres przestał pobierać mleko zażądałam zwrotu pieniędzy nie naprawę.sklep odrzucił moje żądanie wysyłając taką wiadomość „podjęliśmy twoją decyzję w sprawie Twojej reklamacji. Nie uwzględniamy twojego żądania.”
2025-08-23 godz: 15:58Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlU.S.
Reklamacja robota koszacegoDzień dobry. Oddałam robota koszacego do serwisu Parkside. Robot dotarł do nic 11.07.2025r. Czekałam bardzo długo na naprawe. 13.08.2025r dostałam informację, ze go jednak nie naprawią a oddadzą mi pieniądze. Wysłałam do serwisu fakturę na podstawie której mieli zwrócić kwotę za robota. Parkside odpisał mi ,ze na fakturze jest inny numer robota.tresc maila od Parkside. "PARKSIDE® Robot koszący PMRA 20-Li B2, 20 V, do 500 m² 100372494 IAN: 462730 a zgłoszenie reklamacyjne dotyczy Parkside PMRA 20-Li A1-359273 ​​​​​​ proszę o dosłanie poprawnego dowodu zakupu. Wychodzi na to ,ze na fakturze lidl wpisal inny numer robota a inny mi przysłali. Nie ma możliwości, żebym coś pomyliła bo kupiłam tylko jednego robota. I dostałam tylko jedna fakture. Napisałam do Lidla o poprawienie faktury. A Lidl odpisał: widzę, że artykuł został zwrócony i środki za artykuł zostały do Pani wysłane. Jest to nie prawda , bo jak wyżej pisałam serwisu odpisał ze nie może zwrócić pieniądze bo to inne numery robotów. Co dalej z ram zrobić bo lidl twierdzi ze kasę dostałam a serwis ze jej nie da jak nie zmienię faktury. A lidl jej nie zmieni. I nie mam jak odzyskać pieniędzy za reklamację.
2025-08-23 godz: 10:52Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Dnia 21 lipca 2025 r. sklep przyjął ode mnie zwrot sukienki w ramach zamówienia nr 1500075297. W wiadomości e-mail, którą otrzymałam od sklepu, potwierdzono przyjęcie zwrotu oraz zapewniono, że środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni. Pomimo upływu znacznie dłuższego okresu, do dnia sporządzenia niniejszej skargi zwrot pieniędzy nie został dokonany. Dodatkowo, wysłałam wiele wiadomości e-mail z prośbą o dokonanie zwrotu, jednak moje apele pozostały bezskuteczne. W mojej ocenie działania sklepu stanowią naruszenie praw konsumenta, w szczególności wynikających z ustawy o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego, dotyczących obowiązku zwrotu świadczeń przy odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. W związku z powyższym zwracam się z prośbą o: 1. Podjęcie interwencji w mojej sprawie, 2. Udzielenie mi pomocy prawnej w dochodzeniu należnych mi środków.
2025-08-22 godz: 13:48Publiczna
Otwarta
Niedostępny towar z gazetki promocyjne od 21.08.25Dzień dobry. W bieżącej gazetce promocyjnej od 21.08.2025-27.08.2025 znajdują się lody firmy Koral, rożki "Jak dawniej". Przejechałam kilkanaście sklepów sieci Biedronka, bo bardzo zależało mi na zakupie tych konkretnie lodów, ponieważ dodatkowo są na "promocji 1+1". Niestety nigdzie ich nie było w sprzedaży. Personel nawet nie widział nigdy takiego towaru na sklepie, bądź w dostawie. W jednym ze sklepów, miły zastępca kierownika próbował przy mnie zamówić ten towar, lecz stwierdził, że nie ma na nie indeksu, i nawet nie może zamówić. Podejrzewam, że nawet gdybym zjeździła wszystkie Biedronki w Polsce, tych konkretnych lodów nie otrzymam nigdzie. Napisałam nawet w tej sprawie do BOK Biedronki i otrzymałam odpowiedź, że w mojej okolicy nie ma tych konkretnie lodów. Więc z tego właśnie tytułu, chciałabym zgłosić "promocję widmo" zakrawające na [usunięte przez moderatora]. Daję sobie "rękę uciąć", że ów lody pojawią się w sklepie natychmiast kiedy skończy się na nie promocja. Chciałabym, żeby firma poniosła konsekwencje celowego wprowadzania ludzi w błąd.
2025-08-22 godz: 12:06Publiczna
Otwarta
Mebel niezgodny z tym co sprzedają na stronieWitam, Moja siostra zamówiła komode ze strony Twojemeble.pl i na stronie jest komoda równa nie ma żadnych niedosciagniec jak również w instrukcji złożenia komody. A dostalismy komode krzywą. Jedna z szuflad wystaje poza obrys meble około 2 cm, ponadto miedzy szufladami są widoczne szpary na około 0.5 cm. Siostra wyslala emaila z reklamacja do sklepu lecz sklep odrzuca Reklamacje gdyż wg nich reklamacja jest bezzasadna. W załączniku zdjecia komody która do nas przyszla jak i tej ze strony. Towar jest niezgodny z tym co sprzedaja na stronie i mam nadzieję ze zostaną mi zwrócone pieniądze i mebel zostanie zebrany ode mnie.
2025-08-22 godz: 08:56Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlR.S.
DeLonghi Polska - brak zwrotu pieniędzy 30 dniDzień dobry, Do dnia dzisiejszego od decyzji z dnia 16.07.2025 nie otrzymałem zwrotu środków na swoje konto za rażąco wadliwie działajace urządzenie frytkownica DeLongi. Byłem w serwisie z tym urządzeniem 5 razy, urządzenie naprawiane było miesiącami na gwarancji, przejechałem w sumie około 150 kilometrów stojąc godzinami w korkach, straciłem mnóstwo czasu i o mało nie spaliłem domu, a pieniędzy nadal nie ma na koncie. Ostatecznie decyzją autoryzowanego serwisu DeLonghi (dokument w załączniku) o niemożności naprawy i zwrot środków. Zgłoszenie sprawy DeLonghi: 6648194 Do tej pory DeLonghi Polska poprosiło mne o przesłanie doukmentu zakupu wadliwego urządzenia DeLonghi podanie danych osobowych i numeru konta na który miały byc przelane zwrot pieniędzy za wadliwe urządzenie. Dnia 18.07.2025. W związku z tym, że po 30 dniach czekania na zwrot pieniędzy na wskazane prze ze mnie konto ich nie otrzymałem od firmy Delonghi Polska tytułem Zgłoszenie: 6648194 i późniejszego wysłania trzech wezwań do zapłaty ze wskazaniem na to samo konto z terminem 7 dni każde z nich, które wcześniej wysłałem. Uważam sprawę za oszustwo internetowe firmy De'Longhi Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Za tydzień 30.08.2025 chcę zgłosic sprawę do sądu cywilnego. Pozdrawiam serdecznie [dane usunięte przez moderatora]
2025-08-22 godz: 08:14Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środkówZwróciłam zamówioną sukienkę z FV VAT 709/9/2024 (zamówienie 327039) w dn. 24.09.2024 o 9:57 zwrot został dostarczony do firmy, mam potwierdzenie z AlleKurier. Do dzisiaj tj. 22.08.2025 nie otrzymałam zwrotu środków mimo, że sklep miał na to 14 dni. Wysłałam kilkanaście maili na adres bok@larochell.pl, sklep niby pisał że wykonał przelew, ale ja go nie otrzymałam. Mam również potwierdzenie z mojego banku, że taka kwota nie została zwrócona. Oczekuję zwrotu środków z odsetkami.
2025-08-22 godz: 07:50Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlS.H.
Brak możliwości zwrotu towaru. Brak zwrotu pieniędZakupiłam 3 pary spodni w oddzielnych zamówieniach. Po długości czasu oczekiwania na przesyłkę zorientowałam się, że sklep jest nieuczciwy i niezgodny z podanymi informacjami na ich stronie, poprosiłam o anulowanie zakupów. Odmówiono, bo towar był w drodze. Towar otrzymałam i w tym samym dniu. Poprosiłam o adres do zwrotu towaru i nr przewozowy, bo tego wymagała ich informacja w dokumencie zwrotu firmy. Od 4 dni jestem zbywana ich mailami lub brakiem odpowiedzi. Nie mogę odesłać towaru i nie odpowiadają na prośby o zwrot 450 zł należności. To fałszywa firma ze stroną internetową wprowadzająca w błąd klienta. To [usunięte przez moderatora]. Oczekuję zwrotu kosztów zamówienia i adresu na który mogę odesłać towar.