Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-04-01 godz: 16:26Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlЯ.П.
serwis AGD – brak wymiany części i odmo [zmodyfikowany przez moderatora]Dnia 18.03.2025 zleciłem naprawę pralki fachowcom Dmitrij od firmy Th EcoService . Ustaliliśmy, że wymienią pompę odpływową i za tę usługę zapłaciłem 350 zł (potwierdzenie przelewu Blik w załączniku). Po ich wizycie problem z pralką nie został rozwiązany. W związku z tym skontaktowałem się z innym serwisem AGD, który potwierdził, że pompa w ogóle nie została wymieniona. Zażądałem zwrotu pieniędzy, ale fachowcy odmówili. W mojej ocenie jest to nieuczciwa praktyka rynkowa oraz naruszenie praw konsumenta. W związku z powyższym proszę o pomoc w odzyskaniu należnej kwoty. Z poważaniem
2025-04-01 godz: 14:07Publiczna
Otwarta
reklamacja | KODY RABATOWEZamówiłam kuchnie za ponad 20tyś złotych w okresie promocji gdzie za każde wydane 1000zł było 100zł zwrotu w postaci vouchera. To była JEDYNA MOŻLIWOŚĆ, żebym u Państwa kupiła cokolwiek, gdyż opinie nie pozostawiają niczego sobie - jak widać niebezpodstawnie. Pracownik sklepu stacjonarnego (bo u niego zamawiałam kuchnie) poinformował mnie JASNO że kody będą ważne DO KOŃCA MARCA. Jak się okazało nie były, w związku z tym zostałam wprowadzona w błąd co skutkowało realną stratą finansową (prawie 2000zł). Zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, wprowadzanie konsumenta w błąd poprzez podawanie nieprawdziwych informacji dotyczących warunków promocji, może zostać uznane za nieuczciwą praktykę rynkową. Pan [dane usunięte przez moderatora] który zajął się moją sprawą chyba nie do końca wie w jakim dziale pracuje i totalnie nie zna się na prawie. Może zamiast zwalać winę na konsumenta, weźcie odpowiedzialność za to co mówią Wasi pracownicy. Może czas nagrywać rozmowy? Oczekuje rekompensaty MOICH voucherów, w przeciwnym razie będę zmuszona do zgłoszenia tej sprawy wyższym instancją.
2025-04-01 godz: 11:34Publiczna
Otwarta
niezrealizowane zamówienie28 marca otrzymałam wiadomość, zgodnie z którą "zamówienie zostało przekazane do realizacji". Kontakt z firmą jest niemożliwy na drodze telefonicznej i mailowej. Upraszam się o zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie.
2025-04-01 godz: 11:08Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlE.P.
brak kasy za zwrotDnia Dniu 03.03.2025 odebrali przesyłkę z zamówienia nr 138415. Do dnia dzisiejszego nie zarejestrowałam zwrotu środków ani żadnej innej informacji. Po napisaniu maila dnia 24.03.2025r. z prośbą o sprawdzenie otrzymałam zwrotną informację, że w ciągu dwóch dni zwrot pieniędzy na konto zostanie zrealizowany i że aktualnie jest w trakcie przetwarzania. Termin na zwrot środków minął 17.04.
2025-04-01 godz: 09:00Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków po odstąpieniu od umowyChciałem kupić od firmy LOUD mikser cyfrowy Zoom L-20 za kwotę 2800zł. Po opłaceniu wystawionej dnia 5.03.2025 faktury czekałem 2 tygodnie na wysyłkę towaru, kilkukrotnie dopytując od spodziewany czas wysyłki. Za każdym razem dostawałem mało konkretną odpowiedź. Gdy kolejna próba ustalenia terminu dostarczenia towaru zakończyła się fiaskiem, dnia 18.03.2025, czyli 14 dnia od opłacenia faktury odstąpiłem od umowy kupna, żądając jednocześnie niezwłocznego zwrotu środków. Otrzymałem fakturę korygującą, na której widniał nieznany mi numer konta, a gdy domagałem się poprawy faktury, otrzymałem zapewnienie że wszystko jest w porządku i że otrzymam zwrot środków na swoje konto, z którego dokonałem przelewu za oryginalną fakturę. Znów minęło 14 dni od odstąpienia od umowy, a ja wciąż nie otrzymałem zwrotu środków. Oczekuję niezwłocznego zwrotu pieniędzy na moje konto.
2025-04-01 godz: 05:42Publiczna
Otwarta
Reklamacja, uszkodzony towar 0000094845/0000110087Witam Nie stety ale musimy zgłosić reklamację zakupionej szafy sza dalate DQLS82411-M267w sklepie komfort Ostroda . Zakupionej dnia 1.03.2025. Oczywiście szafa była zamówiona i mieliśmy czekać na dostawę od producenta . Zamówiliśmy transport który nie mało kosztował bo zapłaciliśmy 119 zł. Sama szafa też nie była tania kosztowała 1859 zł. Przewoźnik przywozl szafe w 7 kartonach . Rozpakowaliśmy kartony i okazało się że dużo elementów od szafy było obszczerbionych , szczególnie rogi , oraz odpadała okleina . Prosimy o wymianę szafy , bądź zwrot pieniędzy wraz z dostawą. Nie jesteśmy zadowoleni z jakości wykonania tego mebla. W załączniku zdjęcia uszkodzeń po otworzeniu kartonów i numery kartonów. Reklamacji mi nie uwzglednili i znowu musze czekać.
2025-03-31 godz: 19:05Publiczna
Otwarta
Brak towaru i brak zwrotu pieniędzyZamówiłem bluzę, wpłaciłem pieniądze od razu, nie dostałem bluzy, termin wylki był kilkukrotnie przekładany, zwrot pieniędzy za towar przekładany o wymyślane noraz to nowe wymówki aż kontakt się urwał.
2025-03-31 godz: 15:26Publiczna
Otwarta
7312768921Reklamowałem robota sprzątającego DREAME L10s Ultra. Sprzedawca sklep RTV EURO AGD odmówił mi uznania reklamacji podając, że robot został zalany. Podważyłem opinię sprzedawcy, ponieważ robot ma podajnik, z którego samoczynnie dozuje wodę. Jeżeli doszło do zalania to tylko w skutek błędu w podajniku, innej możliwości nie ma. Znalazłem na stronie internetowej RTV EURO AGD inną opinię dotyczącą reklamacji tego samego modelu robota sprzątającego i ten inny użytkownik również otrzymał odmowę naprawy z podaniem dokładnie takiego samego powodu odmowy naprawy. Uważam praktyki sklepu za nie konsumenckie. Zażądałem naprawy lub wymiany sprzętu, zażądałem przekazania do producenta, niestety sklep nie uznaje moich roszczeń i nie wystąpił do producenta. Zdaję sobie sprawę, że rozpatrzenie reklamacji należy do swobodnego uznania przedsiębiorcy. W gruncie rzeczy jest on sędzią we własnej sprawie i może działać wyłącznie w swoim interesie. W tym przypadku odmowa reklamacji nie była uzasadniona, wysłana szablonowo.
2025-03-31 godz: 13:01Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlB.C.
Sprawa nr 4761 [tytuł zmieniony przez moderatora]Przesylka od Online Store / FGroup 1014011163174U, kurier Michal 5065731 za pobraniem 330 PLN. Plac karta za pobranie.. Dostawa dzis. Zarzadzaj paczka w aplikacji DPD Mobile. Miały byc oryginalne perfumy a dostałem jakieś włoskie po 5.90 euro za flakon więc [słowa usunięte przez moderatora] to nie jest zawartość którą zamawialem
2025-03-31 godz: 11:52Publiczna
Otwarta
ZamowienieTotalne [słowo usunięte przez moderatora]. Zamówiłam zestaw perfum a przyszli jakieś dziadostwo. Daje czas do piątku do zwrotu pieniędzy inaczej sprawa trafia do Sądu. Wiem, że jest tysiące ludzi [słowo usunięte przez moderatora]! Zwrot pieniędzy inaczej sprawa do Sadu