Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-05-13 godz: 14:53Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlI.S.
Brak zwrotu gotówki za odesłane sukienkiDnia 9.04.2024r zamówiłam towar w firmie Karko .odesłałam sukienki i 18.04.2024 otrzymałam odp ze rozpatrzono pozytywnie mój zwrot ale do dziś nie otrzymałam gotówki .Wyslalam wiele wiadomosci z żądaniem zwrotu o 20.05.2024 wezwanie do zapłaty, które otrzymali 21.05.2024.Żądam natychmiastowego zwrotu gotowki
2025-05-13 godz: 12:13Publiczna
Otwarta
zwrot towaruDzień dobry zakupiłam buty w sklepie internetowy, chcę zrobić zwrot i pisałam do sklepu kilkakrotnie o adres gdzie mam odesłać towar, ale jest brak odpowiedzi. Telefon ich jest głuchy. Bardzo proszę o pomoc. Zakupione buty odesłałam na adres firmy w Warszawie Natury Sp. z.o.o, Aleja Jana PawłaII 27, 00-867 Warszawa
2025-05-13 godz: 11:02Publiczna
Otwarta
Utrudnienie w możliwości rezygnacji z zakupuKorespondecja z firmą Saway toczy się od złożenia pierwszego zamówienia, konkretnie od dnia 08.05.2025, w ktorym po moim dopytywaniu się o datę wysyłki, otrzymałam informację o opóźnieniu wysyłki. Korespondecja toczy się nadal, odpowiedzi z firmy na temat dostawy nadal nie ma - piszą "postaramy się wysłać w przyszłym tygodniu", "staramy się". Wczoraj poprosiłam o anulowanie obydwu zamówień i zwrot pieniędzy za nie. Okazuje się, że to też jest problem. Poniżej przesyłam ostatnią informacją, która dziś będę wysyłać do Saway: 1. Napisałam do Państwa w temacie 2 zamówień (nie jednego): 777686958 (złożone 05.05.2025) oraz 777691488 (złożone 09.05.2025).  2. Obydwa zamówienia zostały przeze mnie opłacone natychmiast po ich złożeniu. 3. Produkty z obydwu zamówień nadal są dostępne na stronie internetowej z informacją o wysyłce w 24 h - w załączniku "saway-oszust" informacja 4. Od momentu złożenia zamówienia nie jest podana ani data wysyłki, ani data dostawy produktu - dla obu otrzymałam informacje jak w załączniku "saway" 5. Czas realizacji zamówień, który objęty jest tajemnicą i niezgodny z tym co deklarują klientom na stronie, nie odpowiada mi. 6. Proszę NATYCHMIAST anulować zamówienia i NATYCHMIAST zwrócić mi pieniądze.
2025-05-13 godz: 09:44Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.R.
Złe rozliczenie zwrotuDokonałam terminowego zwrotu 3 z 4 par zamówionego obuwia i odesłałam produkty. Po rozliczeniu okazało się że zwrócono mi środki tylko za 2 z 3 zwróconych par. Wówczas sprawdziłam że zwrot w aplikacji uwzględniał 2 a nie 3 odesłane pary. Wierzę, że dostali 3 do magazynu zwrotu, są tam kamery więc powinni zwrócić mi za 3 odesłane produkty. Zakup 23.04, po majówce zaczęłam ich ścigać mailowo o wyprostowanie sprawy, wspiera mnie w tym PayPo które rozlicza te płatność, ale pierwszeństwo rozwiązania leży po stronie sklepu. Na telefonie nie można się dodzwonić.
2025-05-13 godz: 09:38Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlW.W.
Brak przesyłki Zamówiłam buty 14 kwietnia, codziennie od tamtej pory przychodzi mi wiadomość, że problemy logistyczne albo za dużo zamówień i nie są w stanie mi wywalać butów. I tak jest codziennie dostaję kod przeprosinowy 5% lub 10% rabatu. Ja nie potrzebuję tego rabatu. Przyszło, że kurier nadał numer przesyłki GLS ale nadal nie została przekazana. Zaraz mija miesiąc. Kontakt z tą firmą telefoniczny, e-mail lub na fb tragedia, automatyczna sekretarka i nic więcej. Oczekuję wysłania butów albo zwrotu pieniędzy
2025-05-13 godz: 09:04Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.I.
brak zamówionego towaruDzień dobry w dniu 10.04.2025 roku zamówiłam koszulki, bluzę ze sklepu internetowego Szafa medyka towar został w tym dniu opłacony a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam rzeczy zamówionych brak aktualnego tel na stronie tej firmy, wysłałam 2 maile na które otrzymałam odpowiedz że kurier nie odebrał towaru od firmy jawne [słowa usunięte przez moderatora] a ze strony tej firmy zamówienie było na kwotę 393,42 zł. Oczekuję zwrotu kwoty, którą wpłaciłam za te rzeczy
2025-05-13 godz: 08:38Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu płatności i brak produktu Zakupiłem dwie pary obówia w sklepie amazon, z powodu niepasujących rozmiarów produkty zostały zwrócone przez formularz na stronie za pośrednictwem firmy inpost (nr paczki 645720909541208022144585). Według numeru przesyłki paczka dotarła do magazynu 03 kwietnia br. Ale amazon twierdzi, że paczka została mi zwrócona co jest nieprawdą bo paczki nie otrzymałem ani nie otrzymałem żadnej informacji o jej ponownym wysłaniu do mnie. Oczywisćie dział obsługi klienta za każdym razem umywa ręce twierdząc, że paczkę mam wysłać ponownie, tej której nie mam. Tak więc póki co jestem bez zamówionego towaru i bez wydanych pieniędzy. Kontaktowałem się zaraz po 14 dniach od odesłania/dostarczenia paczki, po czym otrzymałem informację, że mam czekać do 2 maja. Po 2 maja napisałem, że zwrotu gotówki dalej nie mam i jak już wyżej pisałem amazon bezpodstawnie twierdził, że paczka została mi zwrócona i mam ją odesłać ponownie. Pisałem kilkaktrotnie dp działu obsługi klienta ale za każdym razem otrzymuję tą samą odpowiedź. Oczekuję zwrotu wydanych środów w sklepie.
Brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry Dnia o2.05 zostało zwrócone zamówienie nr 91830595435, które zostało odebrane przez w)w firmę Do dziś nie ma zwrotu środków i kontaktu z firma
2025-05-12 godz: 13:21Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlE.P.
brak zwrotu pieniędzyPo odstąpieniu od umowy przez internet i zwrocie obuwia (zwrot uznany przez sklep 04.04.2025 potwierdzony e-mail) i wyslaniu wezwania do zaplaty firma nie zwróciła pieniędzy 289,00 zl .Telefon kontaktowy nie odpowiada
2025-05-12 godz: 12:39Publiczna
Otwarta
Niewywiązanie się z umowy sprzedaży Dnia 29 marca 2025 roku złożyłam zamówienie na stronie internetowej Pilkomania na produkt Laser krzyżowy DeWALT DW089LG z akumulatorem. Dnia 31 marca 2025 roku otrzymałam informację, że przesyłka została wysłana. Do dnia dzisiejszego, tj. 12 maja 2025 roku, przesyłka nie dotarła. Wybrana metoda dostawy to InPost, a deklarowany przez Państwa czas dostawy wynosi 5–15 dni roboczych. Od rzekomego nadania przesyłki minęło 42 dni, co znacznie przekracza ten termin. Pomimo moich prób kontaktu otrzymuję jedynie lakoniczne i nieprawdziwe informacje. Uznaję, że doszło do niewywiązania się z umowy sprzedaży. W związku z powyższym żądałam natychmiastowego, pełnego zwrotu kwoty 309,98 zł Dostaję jedynie odpowiedzi abym skontaktowała się z odpowiednim działem .Od kilku dni nie otrzymuję informacji zwrotnej. Nie wiem gdzie jeszcze mogłabym zgłosić tą sprawę oprócz Policji. Takie traktowanie klientów to jawne [słowo usunięte przez moderatora]. Nie rozumiem dlaczego jeszcze nikt się nie zajął tą stroną.Liczę na pomoc w odzyskaniu pieniędzy.