rozklejenie się butówPo dwóch miesiącach buty rozkleiły się ,podeszwa,wysyłane emajle do sklepu bez skutku zero odzewu.
Zamówienie nr 491991 telewizor Samsung Zamówiłem telewizor marki Samsung. Następnie zadzwonił Pan, polecał inny, bo tamtego modelu akurat nie mieli. Nie chciałem innego, więc zrezygnowałem z zamówienia i poprosiłem o zwrot pieniędzy. Pieniędzy do dnia dzisiejszego nie odzyskałem, mimo że firma potwierdziła, że przyjęła moja rezygnację i poprosiła o zweryfikowanie numeru konta na który ma dokonać zwrot kwoty 3169, 00 zł. Oczekuje od firmy zwrotu środków na moje konto [dane usunięte przez moderatora]
Sprawa nr 6045 [zmieniony przez moderatora]Opis sprawy:
Zakup: W dniu 6 września 2024 r. zakupiłem powerbank Baseus Bipow 20000 mAh, 25w (PPBD020301) od eltrox_pl.
Reklamacja: Po niecałym roku użytkowania towar ujawnił wadę. Dnia 6 października zgłosiłem reklamację z tytułu braku zgodności towaru z umową, jednoznacznie żądając wymiany towaru na nowy (zgodnie z art. 43d ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta).
Stanowisko Sprzedawcy: Sprzedawca uznał reklamację, jednak [usunięte przez moderatora] odmówił wymiany. Jako powód podał brak towaru na własnym magazynie. Jednocześnie sprzedawca próbuje narzucić mi zwrot pieniędzy (odstąpienie od umowy), na co nie wyrażam zgody.
Fakty: Poinformowałem sprzedawcę, że towar jest nadal dostępny w powszechnym obrocie (w tym u innych sprzedawców na Allegro), a więc wymiana jest obiektywnie możliwa. Subiektywna trudność sprzedawcy (brak na magazynie) nie jest "niemożliwością" w rozumieniu art. 43d ust. 2 UoPK. Sprzedawca ma obowiązek pozyskać towar i zrealizować moje żądanie.
Ostateczna odmowa: W dniu 21.10.2025 r. sprzedawca ostatecznie odmówił wymiany i odesłał mnie do Rzecznika Praw Konsumenta. Oczywiście sprawe zgłosiłem do Rzecznika, do UIOKIK,do Inspekcji Handlowej i wystawie wszędzie stosowną opinie tej firmie.
Przesylka oplacona nie została wysłanaJakies 3 tygodnie temu zostaly zamowione 2 komplet zarowek za ponad 800 zl i brak odpowiedzi ze strony sprzedawcy caly czas widnieje w trakcie realizacij . A nie odpowoada na maile i zero kontaktu a przy zamowieni widnialo dostawa za 2 dni
Odstąpienie od umowy - brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry,
Proszę o pomoc w sprawie sklepu internetowego Pilkomania.pl
W dniu 19.10.2025 złożyłam zamówienie na kwotę 169.98 zł które opłaciłam BLIKIEM. Po chwili zorientowałam się, że sklep ma bardzo złe opinie, więc tego samego dnia wysłałam wiadomość z odstąpieniem od umowy (zgodnie z ustawą o prawach konsumenta).
Sklep odpisał, że w celu zwrotu mam napisać na adres reklamacjeecomm@gmail.com, co wydaje mi się podejrzane, bo to nie jest adres w domenie sklepu. Wysłałam ponownie wiadomość na ich główny adres i poinformowałam, że nie zamierzam podawać danych na zewnętrzny Gmail.
Od tamtej pory nie otrzymałam zwrotu środków ani jasnej odpowiedzi.
Proszę o informację, jak powinnam postąpić dalej:
– czy powinnam jednak wysłać dane konta na ten podany adres,
– czy zgłosić sprawę do banku lub UOKiK,
– i jak mogę skutecznie odzyskać pieniądze.
Z góry dziękuję za pomoc
Brak zwrotu za zamówienieOd ponad dwóch tygodni sklep nie chce oddać mojej wpłaty za meble które nie zostały wykonane. Sklep przyjął moje odstąpienie od umowy, wystawił fakture korygującą i kontakt się urwał.
Kwota do zwrotu to 10086pln.
Brak opłaconego towaruW dniu 5 lipca 2025r. zamówiłam dwie sukienki w sklepie online za które uiściłam środki metodą Twisto w kwocie 279,98zł. Do dnia dzisiejszego tj. 22.10.25r. nie otrzymałam towaru ani zwrotu środków. Mimo wielu wiadomości drogą email nie udało mi się odzyskać pieniędzy. Oczekuję, aby firma, która nadal działa i sprzedaje towar oddała mi środki za towar, który nigdy do mnie nie dotarł.
Brak zwrotu pieniędzy za Groupon W dniu 6 sierpnia zamówiłam voucher na stronie Groupon w instytut urody gdynia na zabieg 6 pakietów wyszczuplających na 4 partie ciała. Gdy próbowałam się umówić na zabieg , dostałam informację od salonu , że nie przyjmują już Grouponu, ponieważ zamykają działalność i taka informację dostał Groupon i należy mi się zwrot pieniędzy , więc mam pisać do nich. Od 2 tygodni usiłuje się porozumieć z nimi , jednak zbywają mnie że nie mogą oddać pieniędzy , bo mogę zrealizować Groupon, że kontaktowali się z handlowcem, natomiast ja rozmawiałam zarówno przez tel jak i mam dowód na Messenger, gdzie Pani wyraźnie pisze że nie przyjmują już voucherów i mam składać o zwrot. Podobno to częsta polityka groupona że próbują wymigać się od zwrotu pieniędzy. Dla mnie to kupa kasy i chce je odzyskać
ReklamacjaZamówiłam ciuchy na stronie Wajda-krakow.com Miały być to ciuchy produkowane i szyte w Holandii. Okazało się, że są to zwykłe, tandetne ciuchy z Chin. Jeden sweter przyszedł w złym rozmiarze, dwa kolejne miały być 100% bawełna, a się okazało że w składzie to sam poliester, a dwie kolejne rzeczy nie mają nawet metek ze składem. Firma każe robić zwrot do Chin na swój koszt, reklamacji nie uwzględnili. [usunięte przez moderatora] storna Wajda-Kraków.com już nie działa, obecnie zmienili ją na mazurkrawow.com Oczekuje od firmy, że przyjmą moją reklamację, ale że to oni poniosą koszt związany z wysyłką tych ciuchów do Chin i zwrócą mi pieniądze za te produkty.