Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-10-23 godz: 17:15Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.Z.
rozklejenie się butówPo dwóch miesiącach buty rozkleiły się ,podeszwa,wysyłane emajle do sklepu bez skutku zero odzewu.
2025-10-23 godz: 11:36Publiczna
Otwarta
13
2025-10-23 godz: 06:53Publiczna
Otwarta
Zamówienie nr 491991 telewizor Samsung Zamówiłem telewizor marki Samsung. Następnie zadzwonił Pan, polecał inny, bo tamtego modelu akurat nie mieli. Nie chciałem innego, więc zrezygnowałem z zamówienia i poprosiłem o zwrot pieniędzy. Pieniędzy do dnia dzisiejszego nie odzyskałem, mimo że firma potwierdziła, że przyjęła moja rezygnację i poprosiła o zweryfikowanie numeru konta na który ma dokonać zwrot kwoty 3169, 00 zł. Oczekuje od firmy zwrotu środków na moje konto [dane usunięte przez moderatora]
2025-10-23 godz: 01:51Publiczna
Otwarta
Sprawa nr 6045 [zmieniony przez moderatora]Opis sprawy: Zakup: W dniu 6 września 2024 r. zakupiłem powerbank Baseus Bipow 20000 mAh, 25w (PPBD020301) od eltrox_pl. Reklamacja: Po niecałym roku użytkowania towar ujawnił wadę. Dnia 6 października zgłosiłem reklamację z tytułu braku zgodności towaru z umową, jednoznacznie żądając wymiany towaru na nowy (zgodnie z art. 43d ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta). Stanowisko Sprzedawcy: Sprzedawca uznał reklamację, jednak [usunięte przez moderatora] odmówił wymiany. Jako powód podał brak towaru na własnym magazynie. Jednocześnie sprzedawca próbuje narzucić mi zwrot pieniędzy (odstąpienie od umowy), na co nie wyrażam zgody. Fakty: Poinformowałem sprzedawcę, że towar jest nadal dostępny w powszechnym obrocie (w tym u innych sprzedawców na Allegro), a więc wymiana jest obiektywnie możliwa. Subiektywna trudność sprzedawcy (brak na magazynie) nie jest "niemożliwością" w rozumieniu art. 43d ust. 2 UoPK. Sprzedawca ma obowiązek pozyskać towar i zrealizować moje żądanie. Ostateczna odmowa: W dniu 21.10.2025 r. sprzedawca ostatecznie odmówił wymiany i odesłał mnie do Rzecznika Praw Konsumenta. Oczywiście sprawe zgłosiłem do Rzecznika, do UIOKIK,do Inspekcji Handlowej i wystawie wszędzie stosowną opinie tej firmie.
2025-10-22 godz: 08:57Publiczna
Otwarta
Przesylka oplacona nie została wysłanaJakies 3 tygodnie temu zostaly zamowione 2 komplet zarowek za ponad 800 zl i brak odpowiedzi ze strony sprzedawcy caly czas widnieje w trakcie realizacij . A nie odpowoada na maile i zero kontaktu a przy zamowieni widnialo dostawa za 2 dni
2025-10-22 godz: 08:44Publiczna
Otwarta
Odstąpienie od umowy - brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry, Proszę o pomoc w sprawie sklepu internetowego Pilkomania.pl W dniu 19.10.2025 złożyłam zamówienie na kwotę 169.98 zł które opłaciłam BLIKIEM. Po chwili zorientowałam się, że sklep ma bardzo złe opinie, więc tego samego dnia wysłałam wiadomość z odstąpieniem od umowy (zgodnie z ustawą o prawach konsumenta). Sklep odpisał, że w celu zwrotu mam napisać na adres reklamacjeecomm@gmail.com, co wydaje mi się podejrzane, bo to nie jest adres w domenie sklepu. Wysłałam ponownie wiadomość na ich główny adres i poinformowałam, że nie zamierzam podawać danych na zewnętrzny Gmail. Od tamtej pory nie otrzymałam zwrotu środków ani jasnej odpowiedzi. Proszę o informację, jak powinnam postąpić dalej: – czy powinnam jednak wysłać dane konta na ten podany adres, – czy zgłosić sprawę do banku lub UOKiK, – i jak mogę skutecznie odzyskać pieniądze. Z góry dziękuję za pomoc
2025-10-22 godz: 07:05Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.Ł.
Brak zwrotu za zamówienieOd ponad dwóch tygodni sklep nie chce oddać mojej wpłaty za meble które nie zostały wykonane. Sklep przyjął moje odstąpienie od umowy, wystawił fakture korygującą i kontakt się urwał. Kwota do zwrotu to 10086pln.
2025-10-22 godz: 06:33Publiczna
Otwarta
Brak opłaconego towaruW dniu 5 lipca 2025r. zamówiłam dwie sukienki w sklepie online za które uiściłam środki metodą Twisto w kwocie 279,98zł. Do dnia dzisiejszego tj. 22.10.25r. nie otrzymałam towaru ani zwrotu środków. Mimo wielu wiadomości drogą email nie udało mi się odzyskać pieniędzy. Oczekuję, aby firma, która nadal działa i sprzedaje towar oddała mi środki za towar, który nigdy do mnie nie dotarł.
2025-10-22 godz: 05:51Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.K.
Brak zwrotu pieniędzy za Groupon W dniu 6 sierpnia zamówiłam voucher na stronie Groupon w instytut urody gdynia na zabieg 6 pakietów wyszczuplających na 4 partie ciała. Gdy próbowałam się umówić na zabieg , dostałam informację od salonu , że nie przyjmują już Grouponu, ponieważ zamykają działalność i taka informację dostał Groupon i należy mi się zwrot pieniędzy , więc mam pisać do nich. Od 2 tygodni usiłuje się porozumieć z nimi , jednak zbywają mnie że nie mogą oddać pieniędzy , bo mogę zrealizować Groupon, że kontaktowali się z handlowcem, natomiast ja rozmawiałam zarówno przez tel jak i mam dowód na Messenger, gdzie Pani wyraźnie pisze że nie przyjmują już voucherów i mam składać o zwrot. Podobno to częsta polityka groupona że próbują wymigać się od zwrotu pieniędzy. Dla mnie to kupa kasy i chce je odzyskać
2025-10-22 godz: 04:32Publiczna
Otwarta
ReklamacjaZamówiłam ciuchy na stronie Wajda-krakow.com Miały być to ciuchy produkowane i szyte w Holandii. Okazało się, że są to zwykłe, tandetne ciuchy z Chin. Jeden sweter przyszedł w złym rozmiarze, dwa kolejne miały być 100% bawełna, a się okazało że w składzie to sam poliester, a dwie kolejne rzeczy nie mają nawet metek ze składem. Firma każe robić zwrot do Chin na swój koszt, reklamacji nie uwzględnili. [usunięte przez moderatora] storna Wajda-Kraków.com już nie działa, obecnie zmienili ją na mazurkrawow.com Oczekuje od firmy, że przyjmą moją reklamację, ale że to oni poniosą koszt związany z wysyłką tych ciuchów do Chin i zwrócą mi pieniądze za te produkty.