Produkt inny niż w ofercie Produkt przyszedł po około miesiącu. Zamówiłam męska kurtkę, na zdjęciu wyglądała jak kurtka ocieplana na zimę, a w rzeczywistości przyszła narzuta z materiału w formie kurtki o grubości kilku milimetrów... Po korespondencji mailowej dostałam propozycję zwrotu 10% ... Czyli 18 zł , brak słów.
Brak realizacji zamówienia 15 października złożyłam zamówienie na bluzę za która zapłaciłam. Podany termin realizacji to 14 dni. Napisałam dwa e-maile z zapytaniem kiedy otrzymam zamówienie, pierwszy 12 listopada. Do 18 listopada nie otrzymałam odpowiedzi kiedy otrzymam zamówienie. Nie otrzymałam również numeru złożonego zamówienia. Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Chciałabym odzyskać wpłacone pieniądze.
Brak zwrotu za nieodbyty kursAkademia po rozpoczęciu kursu języka angielskiego przerwała go z dnia na dzień i od miesięcy pomimo obiecanego zwrotu 553 zł nie zwróciła kwoty. Pomimo wielu maili z prośbą o zwrot nie ma kontaktu z firmą ani telefonicznego, ani mailowego.
Oczekuję od firmy zwrotu 553 zł.
Brak kontaktu, brak sprzętu Brak możliwości kontaktu, e-mail zawsze przychodzi ten sam, pomimo, że nawet nie odpowiada na pytanie, brak wysyłki sprzętu, numer podany na stronie nie działa, od września brak kontaktu. Jeżeli sprawa nie będzie wyjaśniona do 27 listopada, sprawa i dowody zostają przekazane policji. Na kontakt e-mail nie można liczyć, bo i tak firma nie odpowie, zgłoszony zwrot/rezygnacja i jedynie odpowiedź, że nie można zrezygnować.
zwrotfirma [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] podszywa się pod przykrywką sklepu w polsce Kowalczyk Moda działającego wiele lat kupiłam kurtkę zimową Hiacynta zamówienie opłaciłam 164,95 kurtka nie spełnia moich oczekiwań brak telefonu kontaktowego i formularza zwrotnego zwrot miał być szybki i prosty niestety zwroty mają być kierowane do Chin gdzie koszt ponoszę ja a jest to 40 euro lub ponad 300 zł żądan zwrotu gotówki 165 zł w całości na mój rachunek bankowy kurtkę odeslę pod wskazany adres sklepu Kowalczyk Moda PL 51-317 Wrocław żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy inaczej sprawa trafi do sądu na wielokrotnie wysłane meile odpowiedzi są nie jasne
zwrotdokonałam zamówienia ktore otrzymałam w dniu 30 pażdziernika były to kozaczki damskie długie produkt nie spełnia moich oczekiwań opłaciłam blikiem kurjerowi Inpost z Krakowa [dane usunięte przez moderatora], 149 zł tego samego dnia przez usługi kurjerskie Epaka odesłałam produkt na podany adres Czernakowska 11 00-453 Warszawa podany jest nr tel +48534400591 zapłaciłam 25 zł co dziennie po kilka razy dzwonie na ten numer bez skutku 14 listopada musiałam ponownie zapłacić 25 zł ponieważ paczka wruciła spowrotem do mnie to jawne [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] nie odbierają wogóle telefonu zero kontaktu ze sprzedawcą oczekuję aby firma podała dokładny adres do zwrotu a przede wszystkim zwrot całej sumy 149 zł nie mówiąc o kosztach które poniosłam 50 zł
Brak wysyłki oraz kontaktu Dnia 04.11.2024 dokonałem zakupu projektora przy którym widniała informacja „kup teraz” za cenę 149.99. Po dokonaniu płatności okazało się że projektor został jedynie zarezerwowany a cena to 449.99. Na każdą wiadomość mailową odpisuje bot nie zależnie od treści pisanej przeze mnie wiadomości. Wysłałem również wiadomość o rezygnacji i zażądałem zwrotu pieniędzy na co również odpowiedział bot taką samą treścią jak na wcześniejsze wiadomości. Oczekuję rozwiązania które sprawi że sprzedawca zwróci moje pieniądze.
Opłacona faktura - brak towaru i zwrotu pieniędzyZamówiłam przez internet na stornie sklepu elektryczny stół rehabilitacyjny. Nie otrzymałam zamówionego i z góry opłaconego towaru na kwotę 1994.30zł ani zwrotu pieniędzy. Kontakt z firmą był ograniczony, cały czas mnie zbywali. Do chwili obecnej brak odzewu...
Odstąpiłam od zawartej umowy prosząc o zwrot kosztów, ale i to nie pomogło
Brak realizacji zamówienia.Złożone zamówienie w dniu 04.11.2024 roku i opłacone na kwotę 139,95 zł. Dnia dzisiejszego brak realizacji zamówienia oraz jakiegokolwiek kontaktu. Oczekuję realizacji zamówienia lub zwrot poniesionych kosztów.
Rezygnacja Rezygnacja zakupionego towaru zwrot pieniędzy