Brak zwrotu kosztów/ kontaktuW kwietniu zapisałam się na kontynuację kursu językowego, który miał rozpocząć się końcem września. Otrzymałam początkowo informację o przełożeniu na 17.10. W październiku dostałam informację że kurs startuje i dostanę dane do logowania, które dotąd nie dotarły, a kurs się nie odbył do tej pory. Zgłosiłam prośbę o zwrot środków ze względu na niewywiązanie się z umowy, jednak nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Podjęłam próbę kontaktu na adresu mailowe oraz numery kontaktowe- jak dotąd bezskutecznie.
Oczekuję pełnego zwrotu pieniędzy za kurs.
Brak zwrotu pieniędzy W piątek 15.11 anulowałam zamówienie, na które czekałam ponad miesiąc i napisałam że chce zwrot pieniędzy 240,54. Łaskawie odpisali ze skierowali zwrot do księgowości, do tej pory nic nie dostałam. Jeżeli pieniądze nie pojawia się do jutra zgłaszam sprawę na policję, i do rzecznika praw. To jest jakaś [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], dlaczego do tej pory nikt się ta firma nie zajął, żadna policja, ta firma powinna być zamknięta ze względu na [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] pieniędzy od ludzi. Czekam na zwrot!!
Brak zwrotu pieniędzy po odesłaniu produktów Dzień dobry! Minęło już ponad 14 dni roboczych od otrzymania przez firmę Catalina mojego zwrotu a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Nie otrzymałam odpowiedzi na maila, podany nr na stronie chyba nie istnieje bo nie ma możliwości dodzwonienia się.
Zwrot środkow i rezygnacja z zamówienie Dzień dobry 24 października złożyłam zamówienie w Waszym sklepie na komplet welurowy Cristin Sand XS/S, po złożeniu zamówienia okazało się że należy czekać 14 dni roboczych, mija 3 tydzień i nie otrzymuje żadnej informacji oraz odpowiedzi na zadawane pytania w e-mail, również dzwoniłam na numer telefonu który jest nieaktywny! Jeżeli do końca miesiąca nie pojawia się pieniądze na koncie zgłoszę sprawę na policję. Kwota którą zapłaciłam to 255,49
upomienie1.przekroczenie czasu parkowania o 18 minut
2.dokonanie zakupów w sklepie trwało ponad godzinę o czym mnie nie powiadomiono a bilet parkingowy leżał na kokpicie.
3.nie dokonałam dopłaty bo nie wiedzialam o przekroczonym czasie, bylam przekonana, że pod tak dużym sklepem postój trwa 90 min.
4.oczekuję anulowania kary bo to nie jest normalny miejski parking i taka sytuacja bardzo zniechęca do robienia zakupów w tym dyskoncie
Brak zwrotu pieniędzy3.10.2024 zakupiłam 2 sukienki za kwotę 378zł(+koszt przesyłki), dokonałam zwrotu 9.10, następnego dnia sukienki zostały dostarczone firmie Catalina. Po 2 tygodniah nadal nie było zwrotu pieniędzy, pomimo pozytywnego rozpatrzenia sprawy i zapewnienia, że środki będą na moim koncie za kilka dni, dzis jest 18.11(!). Oczywiście telefon wyłączony, z firmą nie można się skontaktować. Prosze o natychmiastowy zwrot moich środków.
Brak zwrotu pieniędzy Firma po otrzymaniu sukienki nie zwróciła pieniędzy.
Za każdym razem piszą maila,że zwrócą jutro , w poniedziałek albo na początku tygodnia.
Niestety tylko [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]
Brak realizacji zamówienia i informacji W dniu 29,09,2024 dokonałam zakupu: Komplet dresowy Lisa PURE Happy × 1
M/L - 519 zł oraz T-SHIRT Shine Blue Grey × 1
OVERSIZE w cenie 199 zł . Płatność
Przelewy24 ( bank ING ) Termin realizacji na dzień złożenia zamówienia to 14 dni . Po braku wysyłki zamówienia wysłałam 3 zapytania na adres e-mail : kontakt@stoneskirts.pl dwa razy otrzymałam odpowiedź o wydłużonym terminie do 10 dni . Ostatnia wiadomość wysłana 12.11.2024 - brak odpowiedzi. firma nie podaje telefonu do kontaktu. Obecnie oczekuję zwrotu pieniędzy , wysłałam żądanie zwrotu wraz z numerem konta bankowego .
Produkt inny niż w ofercie Produkt przyszedł po około miesiącu. Zamówiłam męska kurtkę, na zdjęciu wyglądała jak kurtka ocieplana na zimę, a w rzeczywistości przyszła narzuta z materiału w formie kurtki o grubości kilku milimetrów... Po korespondencji mailowej dostałam propozycję zwrotu 10% ... Czyli 18 zł , brak słów.
Brak realizacji zamówienia 15 października złożyłam zamówienie na bluzę za która zapłaciłam. Podany termin realizacji to 14 dni. Napisałam dwa e-maile z zapytaniem kiedy otrzymam zamówienie, pierwszy 12 listopada. Do 18 listopada nie otrzymałam odpowiedzi kiedy otrzymam zamówienie. Nie otrzymałam również numeru złożonego zamówienia. Zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Chciałabym odzyskać wpłacone pieniądze.