Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-08-28 godz: 20:02Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.Z.
Rezygnacja z zakupuZamówiłem kartę pamięci mikro SD, zrezygnowałem jednak z zakupu tego samego dnia ze względu na błąd przy parametrach interesującej mnie kraty. Zgłosiłem sprawę za pomocą maila i wysłałem formularz zwrotu z danymi do zwrotu pieniędzy numerem zamówienia itd. Dział reklamacji prosi mnie o odesłanie rzeczy której nawet nie nadali, informując o tym ponaglają odesłanie rzeczy, której oni nawet nie zdążyli nadać ze względu na moją rezygnację.
2025-08-28 godz: 14:37Publiczna
Otwarta
Zwrot towaru , bark zwrotu pieniędzy Zamawiałam dresy 2xl a dostałam xl , dresy zostały zwrócone 07.08 , dziś mamy 28.08 więc 13 dni roboczych minęło , firma nie odpisuje na e mejle , domagam się natychmiastowego zwrotu pieniędzy
2025-08-28 godz: 10:06Publiczna
Otwarta
Prośba o anulowanie zamówienia i zwrot odmówionaZamówiłam produkty ze strony Polskiej z myślą że dotrą do mnie szybciej i bez zbędnych problemów z wysyłką. Po przeciąganiu sie wysyłki napisałam maila z prośbą o status mojej przesyłki rownież z chęcią anulowania zamówienia ponieważ już trwało to za długo a potrzebne mi były te produkty dużo wcześniej. Dostałem odpowiedź ze nie można anulować zamówienia ponieważ jest ono już w drodze. Okazało się jednak że produkty są sprowadzane z Chin i sprzedawane po niższej cenie. Poczekałam więc tydzień a z zamówieniem dalej nic żadnych postępów a wrecz dostałam odpowiedź ze zamowienia nie ma w kraju pomimo statusu „gotowy do wysłania”. Kontakt ze stroną rownież jest utrudniony i nie dostarcza żadnej pomocy. Proszę wiec o pomoc gdyż chciałabym uzyskać zwrot moich pieniędzy natychmiastowo bez konieczności zgłoszenia sprawy na policję.
2025-08-28 godz: 08:14Publiczna
Rozwiązana
BRAK WYSYŁKI TOWARU / BRAK ZWROTU PIENIĘDZY Firma Flotech Łukasz Łuszyński wyłudza pieniądze znajduje sie pod adresem internetowym ---> https://www.joanabutik.pl/ odradzam tam zakupów zostałam [słowo usunięte przez moderatora] na ponad 1040zł do tej pory nie otrzymałam paczki ani zwrotu środków. Oczekuje zwrotu środków.
2025-08-27 godz: 20:17Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy Dokonałam zwrotu całego zamówienia kupionych rzeczy w tym sklepie. W dniu 01.08.2025r. przesyłka zwrotna została odebrana natomiast do dnia dzisiejszego (27.08.2025r.) nie otrzymałam zwrotu moich pieniędzy w kwocie 527,97 zł. Próbowałem skontaktować się mailowo jak i również przez komunikator Messenger ale brak kontaktu. Na facebooku sklep codziennie udostępnia posty i relacje,a niewygodne komentarze usuwa. Żądam natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy.
2025-08-27 godz: 14:17Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.R.
Brak hulajnogi brak zwrotu pieniędzy Pod koniec czerwca zamówiłam hulajnogę ,której nie otrzymałam ,tak samo jak zwrotu zapłaconych za nią pieniędzy. Firma zwodzi za nos reklamacjami. To [usunięte przez moderatora]. Więcej informacji na zdjęciu.
2025-08-27 godz: 10:09Publiczna
Otwarta
Zamówienia nie wysłane Zrobiłam zamówienia jeszcze 13 sierpnia,napisali oni że zamówienia spakowane,ale 2 tygodnie jeszcze nic nie przyszło, pisze co dzień,nie odpowiadają,i numer telefonu nie znaleziono,nie wiem co robić , chce żeby wróciliście pieniądze
2025-08-27 godz: 09:14Publiczna
Otwarta
Towar niezgodnySzanowni Państwo, Niniejszym zgłaszam sprawę naruszenia moich praw jako konsumenta w związku z zakupem zegarka Armand Nicolet MH2 (A640A-GR-P140MR2) za pośrednictwem platformy Catawiki od sprzedawcy Natalia Irshyna / Artemwatch, Aleja Armii Krajowej 45, Wrocław 50-541. Po otrzymaniu przesyłki natychmiast zauważyłem otarcia na zewnętrznej stronie brązowego, skórzanego paska. Zegarek był nowy i nienoszony, a wskazane uszkodzenia nie mogły powstać podczas transportu. Od razu zgłosiłem reklamację do sprzedawcy i do Catawiki. Sprzedawca początkowo proponował upust 30 € oraz wymianę paska na inny w zupełnie innym kolorze – co odrzuciłem. Następnie przyznał, że jest to wada fabryczna paska, kontaktował się z dystrybutorem i zaproponował przesłanie nowego paska. Nie zgodziłem się na wymianę, ponieważ domagam się pełnego zwrotu kosztów zakupu wraz z kosztami wysyłki, opłatą Catawiki oraz kosztami zwrotu przesyłki do sprzedawcy. Aktualnie sprzedawca odmawia uznania odpowiedzialności za wadę fabryczną i próbuje przypisać mi winę za powstanie większych uszkodzeń paska, co jest nieprawdą. Wbrew mojej woli kurier miał odebrać paczkę, jednak odmówiłem wydania przesyłki dopóki sprzedawca nie potwierdzi pisemnie swojej odpowiedzialności, zgodnie z procedurami przewoźnika (FedEx). Posiadam pełną korespondencję zarówno ze sprzedawcą, jak i z Catawiki, a także zdjęcia zegarka wykonane od razu po otrzymaniu paczki oraz zdjęcia z pakowania przesyłki. W związku z powyższym proszę o: 1. Pomoc w wyegzekwowaniu od sprzedawcy pisemnego potwierdzenia wady fabrycznej i odpowiedzialności. 2. Wymuszenie pełnego zwrotu kosztów zakupu zegarka, kosztów wysyłki, opłat platformy oraz zwrotu kosztów odesłania paczki. 3. Wsparcie w zapewnieniu, że paczka nie zostanie odebrana przez kuriera bez potwierdzenia wady przez sprzedawcę. Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora]
2025-08-26 godz: 15:32Publiczna
Otwarta
Skarga na kwiaciarnię – wprowadzenie w błąd konsumChciałabym zgłosić nieuczciwe praktyki stosowane przez kwiaciarnię Kwiatowa Przesyłka, R. Chwaściński, S. Barański Sp. K. Dnia 28.08.2025 zamówiłam bukiet kwiatów za kwotę 179 zł (płatność została dokonana BLIK-iem). W opisie oferty był to średni bukiet, natomiast otrzymany produkt był znacznie mniejszy i swoim wyglądem odpowiadał raczej bukietowi w cenie 50–80 zł. Dodatkowo większość kwiatów była już zwiędła – białe kwiaty są brązowe co jednoznacznie wskazuje, że były stare i nieświeże. Z informacji znalezionych na Facebooku wynika, że nie jestem jedyną poszkodowaną osobą – istnieje grupa konsumentów, którzy również zostali oszukani w podobny sposób. Jak mogę skutecznie domagać się zwrotu środków (czy wystarczy wskazanie mojego numeru rachunku bankowego, skoro płatność była dokonana BLIK-iem)? Jakie dalsze kroki mogę podjąć, aby odzyskać pieniądze i zgłosić tę praktykę jako naruszenie praw konsumenta? Z góry dziękuję za pomoc/ Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]
2025-08-26 godz: 12:58Publiczna
Otwarta
PlecakZamówiłam plecak dla dziecka. W dalszym ciągu nie dostałam przesyłki ani pieniędzy, numer śledzenia nie działa, sklep milczy. Zamówienie złożone 31.07.25r. Jeżeli nie otrzymam zwrotu środków w całości sprawa trafia na policję.