praktyki sklepu mix-sklep.pl [zmieniony przez moderatora]15/09/2025 zamówiłam produkt w sklepie internetowym mix-sklep.pl. Zamówienie zostało przeze mnie od razu opłacone. Nie dotarło ono do dzisiaj, i zgodnie z moim prawem konsumenta, chciałam odstąpić od umowy zawartej na odległość, żądając jednocześnie zwrotu moich pieniędzy. Niestety jestem ignorowana przez sprzedawcę, który wciąż pyta o to samo, wykręcając się od dokonania zwrotu moich środków. Podałam moje dane do zwrotu już kolejny raz, i nadal pozostaje to bez należytej reakcji. Czuję się okradziona, ponieważ moje pieniądze zostały bezpodstawnie przywłaszczone, i nie mogę ich odzyskać, prosząc o to sprzedawcę, i podpierając moim prawem konsumenta. Co mogę zrobić aby odzyskać pieniądze jakie zapłaciłam za nieotrzymany produkt? Dysponuję pełną korespondencją ze sprzedawcą jako dowodem w tej sprawie. Skieruję tę sprawę gdzie tylko potrzeba aby środki z powrotem znalazły się na moim koncie, skoro moje emaile do sprzedawcy nie są wystarczające. Dziękuję, [dane usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu środkówDzień dobry
Zwracam się z prośbą o pomoc w następującej sprawie.
Dokonałem zakupów w sklepie internetowym frankshop.pl . Były to w sumie 2 oddzielne zamówienia. Z każdego zamówienia część rzeczy została odesłana w terminie do 14 dni , otrzymałem również mailowe potwierdzenie przyjęcia zwrotu i kwoty jaka ma zostać zwrócona. Po upływie 14 dni kontaktowałem się kilkukrotnie mailowo z zapytaniem dlaczego środki nie zostały zwrócone. Bez odpowiedzi. Numer telefonu podany na stronie jest nieaktywny. W dalszej kolejności wysłałem mailowo "Wezwanie do zapłaty" .
Brak jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony sprzedającego na maile , brak możliwości kontaktu telefonicznego z powodu nieaktywnego nr. telefonu podanego na stronie.
Odnośnik na na stronie internetowej frankshop.pl na profil FB również już nie działa.
Poniżej treść wezwania do zapłaty:
Dnia 30.09.2025 odstąpiłem od umowy sprzedaży zawartej na odległość w dniu 22.09.2025,
dotyczącej zamówienia nr. OP5Y-UJTT-U129-PU6G-8N3Z oraz z dnia 24.09.2025
dotyczącej zamówienia nr. QUAS-EUA7-YCYG-FFI7-2KQJ
Zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, przedsiębiorca
ma obowiązek zwrócić wszystkie otrzymane od konsumenta płatności niezwłocznie, nie
później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Pomimo upływu powyższego terminu, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem łącznej kwoty
2910,40 zł .
W związku z powyższym wzywam Państwa do zapłaty ww. kwoty w terminie 3 dni od dnia
otrzymania niniejszego wezwania na rachunek bankowy:
PL XXXXXXXXXXXXXXXXX
Brak zapłaty w wyznaczonym terminie spowoduje skierowanie sprawy na drogę
postępowania sądowego oraz zgłoszenie naruszenia praw konsumenta do Urzędu Ochrony
Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) .
Z poważaniem,
[dane usunięte przez moderatora]
Do tej pory bez odpowiedzi , dodam że jest to już druga sytuacja tego typu , pierwszy raz w okolicach stycznia 2025 roku po kilku miesiącach środki w ratach zostały zwrócone głównie za sprawą mojego komentarza na fb na ten temat. Niestety obecnie wszystkie media społecznościowe związane z tą firmą są nieaktywne , podobnie jak numer telefonu podany na stronie www.
Zakup subwoofera 29.09 zamówiłem subwoofer na stronie elecx.pl, zapłaciłem z góry za zamówienie. Wg regulaminu firmy powinienem w ciągu 5 dni otrzymać towar. Jednak po 2 tygodniach go nie dostałem. Napisałem że w związku z niewywiazaniem się przez elecx.pl umowy rezygnuje z zamowienia i proszę zwrot pieniędzy.
Dostałem informację że w ciągu 14 dni otrzymam pieniądze. Do dnia dzisiejszego jednak ich nie otrzymałem
Roszczenie z tytułu kary umownejOtrzymałem wezwanie do zapłaty z tytułu wykroczenia parkingowego. Kwota do zapłaty wynosi 120 zł, za przekroczenie czasu parkowania o 30 minut. Problem w tym, że w tamtym okresie nie korzystałem z pojazdu i nie pamiętam, kto mógłby owe wykroczenie popełnić, ponieważ nie było mnie w Polsce, a autem poruszało się wiele osób. Dziś otrzymałem od firmy Parkdepot listowne roszczenie z tytułu kary umownej, na której jedynie widać tablice rejestracyjne pojazdu. Firmie udało się ustalić tylko moje dane osobowe - czyli właściciela pojazdu.
Co mogę zrobić w takim przypadku, kiedy to nie ja popełniłem to wykroczenie oraz nie jestem w stanie wskazać sprawcy? Proszę o odpowiedź.
#138756W dniu 9.01.2025 zamówiłem dywan o wartości 299 zł. Do marca nie otrzymałem zamówienia więc poprosiłem o anulację i zwrot kosztów. Do tej pory nie otrzymałem pieniędzy. Po wielu interwencjach telefonicznych i mailowych cały czas jestem zwodzony. Oczekuję zwrotu pieniędzy za towar oraz opłaty za dostawę, którą również uiściłem.
Odrzucenie ponownej reklamacji na tę samą wadePrzy pierwszej reklamacji buty zostały naprawione, po niecałym miesiącu poprawnego użytkowania butów, ponownie się rozkleiły. Reklamacja została odrzucona. W załączniku przesyłam dokumenty. Złożyłam odwołanie od reklamacji. Oczekuję zwrotu środków w tym momencie w formie takiej jak była płatność.
Odstąpienie od umowy brak zwrotu pieniędzySprzedający na stronie firmy ogłasza, że jest duża ilość towaru. W jednym miejscu pisze, że wysyłka po 5 dniach, w innym, że po 5 dniach roboczych. Kiedy mija termin, na moje pytania odpowiada mailowo w stylu:
- 5 dni roboczych to jest 7 dni,
- proszę poczekać do końca tygodnia,
- wysyłkę potwierdzi kolejna wiadomość.
Maile są niepodpisane, są bezosobowe - jakiś zespół obsługi sprzedaży albo obsługa sklepu internetowego. Można dzwonić na podany numer telefonu, nikt nie odbiera. Po tygodniu, w dniu 15 października 2025 r. zrezygnowałem i złożyłem odstąpienie od umowy, a ponieważ nie miałem towaru więc zażądałem natychmiastowego zwrotu pieniędzy. Do tej pory ich nie otrzymałem. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta oczekuję niezwłocznego zwrotu pieniędzy.
Zwrot pieniędzy +rekompensata za stracony czas Dzień dobry. Dokladnie 2 października zamówiłam kurtkę którą do dziś nie przyszła. Pisząc wiadomości z osobą sprzedająca zwodzą za nos i piszą że paczka została wysłana po kolejnych paru dniach pisząc znów prosząc o link do śledzenia przesyłki państwo odispali że paczka powinna już dawno być. Ciągle jakieś tłumaczenia. Do tej pory nic nie zostało zrobione tylko grają na czas. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze plus dostać rekompensatę za stracony prawie miesiąc czasu.
Oddano reklamacji Witam. Wysłałem pompę do wody brudnej na reklamację. Była używana z miesiac. Reklamacja oddalno ponieważ pod obudowa byl brud. Pompa do wody powinna bysz szczelna od dostania sie brudu wody do środka.
Brak wysyłki towaru po wpłacie Płaszcz zakupiłam 4.10.2025 za kwotę 415 zł w sklepie internetowym i nie został wysłany. Po kontakcie sms 18.10 anulowałam zamówienie przez mail prosząc o zwrot pieniędzy. Po tygodniu nadal brak zwrotu pieniędzy za niewysłany płaszcz.