Zwrot płatności za zakupy których nie otrzymałam 23.11.25r. kupiłam dla córki buty 2 pary różny rozmiar. do dzisiaj ich nie otrzymałam. prosze o zwrot pieniedzy.
Zwrot płatności za zwrocony towar30.09.25r kupiłam dres. zwróciłam go poprzez firme DPD. 23.10.25r. otrzymałam potwierdzenie, że sklep otrzymał towar. pisałam do nich kilka razy z prośba o zwrot pieniedzy na moje konto. obiecuja że zgłaszaja do działu ksiegowości i do dzisiaj nic. pieniędzy nie zwrócili.
prosze o pomoc w odzyskaniu pieniędzy
mam całą korespondencje ze sklepem, fakturę, potwierdzenie zwrotu DPD + potwierdzenie dostarczenia zwrotu do stone skirts.
Telefon Realme 12 plus Dzień dobry ja piszę w sprawie reklamacji złożyłam w sklepie Realme odesłałam telefon zakupiony za 1500 zł ponad rok ma został zakupiony na firmę nie spadł nic padł z sam siebie dźwięki tylko działały, powiadomienia przychodzili a ekran padł złożyłam reklamację i po ponad tygodniu odpowiedział sklep mi że to jest wada mechaniczna ja mówię że nie spadł nic tylko ładowałam telefon i nagle ekran się włączył i nie włączał się już tylko powiadomienia przychodziły , z tego co wyczytałam to jest wada fabryczna tego ekranu amoled i nie uwzględnili także proszę o pomoc w tej sprawie bo naprawę telefon super się sprawuje wszystko ale reklamacja podlega naprawie i jest to warte do tej pory niż nie zostało zrobione oczekuję na telefon już 2 dzień nawet numer przesyłki nie mam nic a napisali mi że wyślą mi ale nic do tej pory nie otrzymałam , oczekuję naprawy telefonu ekranu lub wymiana na nowy bądź zwrócenie pieniędzy . Fakturę wszytko jest . Proszę o pomoc będę Wdzięczna jak coś da radę zrobić w tej sytuacji bo naprawdę ten telefon nie upadł nic czysty jest i z przodu i z tyłu . Dziękuję bardzo
Brak zwrotu pieniędzyPod koniec września zwróciłam zamówione sukienki. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sklep nie odpowiada na maile, nie odbiera telefonu. Na wezwanie do zapłaty nie odpowiedział. Zgłosiłam sprawę do prokuratury. Prokuratura odmówiła jednak wszczęścia postępowania. Chciałabym odzyskać należne mi pieniądze.
Zwrot zamówienia Zwróciłam zamówienie tak jak było to opisane w regulaminie, na własny koszt i z wypełnionym formularzem zwrotu.
Minęło 14 dni a nie dostałam żadnej wiadomości odnośnie mojego zwrotu brak kontaktu ze sprzedawcą, pisałam dzwoniłam i nic
Zwrot pieniędzy za zwrot kurtkiWitam.Zamowilem u firmy Frankshop kurtkę która okazała się za mała ,więc napisałem do firmy że będę odsyłał kurtkę z formularzem który dołączają do zamówienia .i tak też zrobiłem spakowałem i odesłałem ,paczkę odebrali 14 listopada a 18 listopada napisali że do 14 dni dostanę pieniądze spowrotem na konto ,i po tym upływie niestety nic nie było pisałem z 40 e-maili to może odpisali z 3 razy że tka wyślemy w poniedziałek potem środę i oczywiście jak można się zorientować nic do dzisiaj nie przyszło na konto i od środy nie odpisują ...pisałem też że jak coś zgłoszę sprawdzę na policję z tam podałem paragrafy i już cisza ...czego oczekuje od firmy chciałbym otrzymać zwrot tego co powinni oddać przy odesłaniu do nich towaru w takim stanie jakim go dostałem,kwota też nie jest za mała .Oczywiście telefonu nie odbierają .dziękuję pozdrawiam i mam nadzieję że podpiszecie i coś ppradzimy
AgregatOtrzymałem zepsuty,nie chcieli wymienić na drugi obiecali zwrócić pieniążki i cisza nie można się skataktowac telefon milczy wysyłam wiadomość,brak jakichkolwiek odpowiedzi.
Zwrot pieniędzyZamówiłam towar na Pilkomania.pl,dostawa przedłużała się przez cały tydzień mimo iż zapewniali że wysyłka będzie 1-2 dni robocze i nawet wysłali do mnie wiadomość ze paczka wysłana co okazało się oszustwem.Zależało mi na czasie ponieważ zawartość paczki miała być na prezent. Poprosiłam o zwrot pieniędzy gdyż rezygnuję z zamówienia,mam 14 dni na odstąpienie od umowy i dostałam odpowiedź że zwrot jest uemożluwy. Mail wysłany z prośbą ale dostałam odmowę i oczekuję że firma odda mi pieniądze.
Niedostępny produkt po zakuoieW dniu 11 grudnia 2025 r za pośrednictwem portalu allegro w sklepie Komputronik kupiłem smartwatch Huawei gt 6 elegant. Wybrałem płatność ratalną i bank przyznała mi kredyt na zakup tego produktu. Zgodnie z harmonogram mam spłacić zakupiony produkt w 10 ratach po 107,59zl zgodnie z umową nr 450331225. W dniu 12.12.2025 r skontaktował sie ze mną poprzez e-mail przedstawiciel firmy Komputronik i poinformował mnie że jednak okazało się że nie mają produktu który kupiłem i teoretycznie zapłaciłem zaciągając kredyt poprzez allegro. Co ja mam w tej sytuacji zrobić i jak rozwiązać umowę kredytową z uwagi na fakt że firma Komputronik faktycznie nie dostarczy mi produktu bo go jak napisali nie maja tego produktu (pomimo że był zaoferowany do sprzedaży) i nie wiedzą kiedy i czy w ogóle bedą mieli. W zamian za to zaproponowali mi bon o wartości 50zl do swojego sklepu co jak wiemy w żaden sposób nie rozwiązuje sprawy a po drugie ja już nie chce ani tego bonu ani nic wspólnego z tym sklepem, [usunięte przez moderatora]
Pozdrawiam
[dane usunięte przez moderatora]
Nie wysłane zamówienie Paczka nie została wysłana na czas, ponieważ rzekomo nie ma produktów na stanie i czekają na dostawę. Nigdzie w ogłoszeniu nie było zawarte, że zamówienie będzie opóźnione. Brak odpowiedzi ze strony sklepu i chcę zrezygnować z zamówienia. Oczekuję zwrotu pieniędzy