Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-05-15 godz: 09:04Publiczna
Otwarta
Brak odpowiedzi w sprawie adresu zwrotuPrzysługuje mi prawo odstąpienia od zakupu dokonanego online. Zamówiony towar nie pasuje i wg instrukcji mam skontaktowac sie z biurem obsługi klienta, żeby uzyskać adres do dokonania zwrotu. Firma nie odpowiada na maile oraz zgłoszenia dokonane przez stronę, a skrzynka telefoniczna jest przepełniona.
2025-05-15 godz: 07:36Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy, mimo zwrotu części towaruW dniu 2.04.2025 złożyłam zamówienie na kwotę 779,79 zł, wybierając formę płatności PAYPO. Zamówienie otrzymałam 10.04.2025. Dnia 16.04.2025 nadałam zwrot towaru, spełniając warunki, na kwotę 228 zł. Towar dotarł do blumore 23.04.2025. Do tej pory nie zanotowałam na koncie paypo zwrotu kwoty 228 złotych. Ponadto pisałam maile do tej firmy jednak bez odpowiedzi. Opinie choćby w google mają słabe. Niestety sprawdziłam to dopiero po zakupie.
2025-05-15 godz: 07:32Publiczna
Otwarta
Brak dostarczenia towaruZakupiłem na raty hulajnogę w firmie 7way wraz z usługą montażu stacyjki. Montaż miał wydłużyć czas dostawy o maksymalnie 14 dni, Towar zakupiony 10 kwietnia został wysłany dopiero 7 maja lecz nie został dostarczony. Sprzedawca twierdzi, że to moja wina bo nie odebrałem paczki ale przesyłka nie była wydana kurierowi do doręczenia tylko była w centrum logistycznym z powodu uszkodzenia (informację taką uzyskałem od InPostu w sobotę 10 maja). W poniedziałek 12 maja zadzwoniłem na infolinię sprzedawcy, że InPost zgłosił im uszkodzenie paczki i to oni jako nadawca decydują co dalej z paczką. Sprzedawca 14 maja poinformował mnie, niezgodnie z prawdą, że to ja nie odbrałem paczki od kuriera (zrzut ekranu ze strony InPostu w załączniku). Sprzedawca nie odpowiada na pytanie zadane na stronie z zamówieniem czy do 16 maja dostarczy towar. Chcę zrezygnować z zakupu.
2025-05-14 godz: 19:10Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu kosztów Towar który został zakupiony nie został wysłany w terminie. Nie zostałam również poinformowana o opóźnieniu odstąpiłam od umowy. Dostałam krorekte faktury ale po dzień dzisiejszy nie dostałam zwrotu pieniędzy. Kontakt jest fatalny. Państwo albo nie odpisują albo twierdzą że został wykonany przelew. Ale fizycznie go po dzień dzisiejszy nie ma. Telefon również nie odpowiada.
2025-05-14 godz: 15:31Publiczna
Otwarta
Sprawa nr 5084 [tytuł zmieniony przez moderatora]chuanghao-pol Dziś otrzymałam zamówienie z tej strony jak się okazuje jest to [słowo usunięte przez moderatora]. Czy jest szansa na odzyskanie pieniędzy?
2025-05-14 godz: 11:43Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków pieniężnychW dniu 17.03.2025 r. dokonałam zakupu za pośrednictwem sklepu internetowego www.stoneskirt.pl. Po otrzymaniu zamówienia postanowiłam skorzystać z prawa do wstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrócić towar w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. W dniu 1.04.2025 r. otrzymałam informację mailową, że mój zwrot został przyjęty i środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni. W dniu 14.04.2025 r. skontaktowałam się z firmą za pośrednictwem maila z pytaniem kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków. Otrzymałam wówczas informację, że przelew zostanie zlecony następnego dnia (tj. 15.04.2025 r.). W dniu 16.04.2025 r. otrzymałam maila z prośbą o podanie numeru rachunku bankowego na który ma zostać zlecony zwrot środków. W dniu 17.04.2025 r. otrzymałam kolejną informację, że numer rachunku został już przekazany do działu księgowego. W dniu 22.04.2025 r. ponownie skontaktowałam się z firmą za pośrednictwem poczty elektronicznej, w celu uzyskania informacji kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków. W odpowiedzi otrzymałam gotową regułkę: "Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 02.05.. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od maja system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Z poważaniem, Team Stone Skirts". W dniu 29.04.2025 r. napisałam kolejnego maila z pytaniem czy firma zamierza wywiązać się z danego słowa i zwrócić środki w terminie oraz opisałam całą sytuację, która mnie spotkała, jednak do chwili obecnej nie otrzymałam zarówno odpowiedzi na maila jak i zwrotu środków. W związku z powyżej opisaną sytuacją zwracam się z prośbą o pomoc w odzyskaniu środków.
2025-05-14 godz: 11:28Publiczna
Otwarta
Brak realizacji zamówienia oraz brak zwrotu pienięPo złożeniu zamówienia na spodnie oraz marynarkę na stronie Joana butik firma nie wywiązała się z terminu dostawy. Po kontakcie smsowym zostałam poinformowana, że nie ma mojego rozmiaru spodni na stanie. Anulowałam zamówienie, pieniądze miały być zwrócone w ciągu 4 dni. Termin minął, zwrotu brak. Jestem zwodzona i dostaje smsy o kolejnych terminach zwrotu pieniędzy. Dziś firma już wogole nie odpisuje. Kontakt telefoniczny niemożliwy. Niestety jest to tylko pisanie o tym, ze zwrot bedzie jutro, zwrotu nie mogę odzyskać. Od firmy oczekuje natychmiastowego zwrotu pieniędzy za całe niezrealizowane zamówienie w kwocie 431.80 zł.
2025-05-14 godz: 11:19Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.K.
Zwrot środkówDokonałem zwrotu zakupionych przez internet butów w firmie Zalbut (ArturoVicci). Zwrot dotarł do firmy 10.04.2025. i do tej pory nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Ustawowe terminy zostały już przekroczone. Kilkukrotnie zwracałem się z prośbą o zwrot poprzez email. Dostępny na stronie firmy telefon do kontaktu cały czas milczy. Oczekuję zwrotu środków w kwocie 558 zł. Kontakt z firmą jest aktualnie niemożliwy. Proszę o zajęcie się moją sprawą. Pozdrawiam
2025-05-14 godz: 09:39Publiczna
Otwarta
Niedostarczone zamówienieDzień dobry, odbijam się od Uber Eats i jeżeli odpuszczę, to inni Klienci też będą [słowo usunięte przez moderatora]. Numer zamówienia to B3AE3 Problem dotyczy zamówienia z 28 lutego. Klasyczne zamówienie. Jednak nie zostało dostarczone. Pierwszy zbieg okoliczności, to brak w aplikacji możliwości śledzenia trasy kuriera. Kolejny - dostawca do mnie zadzwonił, jednak po odebraniu połączenia nastąpiło jego rozłączenie. Gdy ja dzwoniłem do dostawcy, odebrała osoba o innym imieniu i nic nie wiedziała o dostawie pod mój adres. Uber Eats odrzuca reklamację, bo kurier czekał 7 minut zgodnie z procedurami. Nie jest to prawdą, ponieważ ja czekałem pod blokiem a żona w mieszkaniu. Nie jest to słowo przeciwko słowu, bo blok ma monitoring. Uber Eats idzie w zaparte - był, czekał (nie wiemy gdzie), dzwonił (nie wiemy dlaczego po odebraniu połączenia nastąpiło rozłączenie) - reklamacja odrzucona. Pisząc z obsługą klienta Uber Eats nie uzyskałem odpowiedzi na pytania: 1) Dlaczego dostawca miał wyłączony lokalizator i nie było możliwe śledzenie jego trasy. 2) Dlaczego gdy dostawca dzwonił i odebrałem połączenie, natychmiast doszło do jego rozłączenia. 3) Dlaczego gdy dzwoniłem na podany nr dostawcy, odebrała osoba o innym imieniu i nic nie wiedziała o dostawie na ul. Polną. 4) W którym miejscu dostawca czekał 7 minut. 5) Dlaczego dostawca czekał a nie dostarczył zamówienia do mieszkania? Adres był prawidłowy. Domofony działały bez zarzutu. 6) Dlaczego Uber Eats nie chce obejrzeć nagrań z blokowego monitoringu (Spółdzielnia Mieszkaniowa udostępni - potwierdziłem)? Z poszanowaniem
2025-05-13 godz: 18:48Publiczna
Otwarta
Nieotrzymana paczkaDnia 2 maja 2025 roku złożyłam zamówienie na stronie internetowej Pilkomania na produkt APARAT FOTOGRAFICZNY POLAROID DLA DZIECI Z DRUKARKĄ + KARTA 32 GB Dnia 7 maja 2025 roku otrzymałam informację, że przesyłka została wysłana. Do dnia dzisiejszego, tj. 13 maja 2025 roku, przesyłka nie dotarła.,mimo zapewnień ,że dotrze na czas jako prezent urodzinowy dla dziecka! Wybrana metoda dostawy to InPost, a deklarowany przez Państwa czas dostawy wynosi 5 dni roboczych. Przesylka nie dotarła do dnia dzisiejszego! Odstępuję od umowy. Uznaję, że doszło do niewywiązania się z umowy sprzedaży. W związku z powyższym żądałam natychmiastowego, pełnego zwrotu kwoty 159,99 złotych i koszt przesyłki 19,99 złotych ,czyli razem 179,98 złotych !!! Liczę na pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Z góry dziękuję