Zwrot pieniędzy Złożyłam zamówienie, które po długim czasie oczekiwania na przysłanie towaru - anulowałam dnia 03.10.2025.
Tego też dnia dostałam informację od sklepu, że anulacja została uwzględniona, a pieniądze za zakupy zostaną zwrócone w ciągu 14 dni.
Tak się jednak nie stało. Dzisiaj 3 tygodnie od anulacji zamówienia, a ja nadal nie otrzymałam swoich pieniędzy.
Firma zbywa mnie mailami, że moja sprawa została przekazana do księgowości, a nic dalej się nie dzieje. Oczekuję od firmy natychmiastowej reakcji i zwrotu pieniędzy jeszcze dzisiaj, w przeciwnym razie będę zmuszona przekazać sprawę na drogę sądową.
Zwrot pieniędzy Zamówiłam z firmy funeri ze strony internetowej urnę.Po odebraniu jej od kuriera okazało się że jest to zupełnie inna urna niż na zdjęciu w dodatku jakość jej pozostawiała wiele do życzenia.Wieko urny nie zamykalo się prosto do tego urna była pęknięta i ewidentnie sklejona o czym poinformowałam firmę funeri wysyłając zdjęcia....Kurier został zawrócony i odebrał ode mnie paczkę tak samo zapakowana jak przyszła.Dzis dostałam email z firmy że urna dotarła do nich potłuczona i że w związku z tym nie zwrócą mi pieniędzy za nią....nie wiem co zrobić w tej sytuacji.Piza tym jest bardzo utrudniony kontakt z firmą i dopiero po czasie dowiedziałam się [usunięte przez moderatora] więc podejrzewam że jest to celowe działanie i uszkodzenie z ich strony do tego przesyłka była u nich 24 a nagle dziś email że jest coś nie tak
ReklamacjaTowar został uszkodzony w trakcie przesyłki. Przesyłka została dostarczona bez kontaktu ze mną, pozostawiona bez zabezpieczenia przed domem. Zgłosiłem reklamację do firmy InPost, a oni odrzucili moją reklamację. Oczekuję zwrotu kosztów.
zakonczenie umowyPrzynajmniej od 18 września oczekuje rozpatrzenia sprawy przez firme dotyczącej anulowania usługi. Brak reakcji i próby zwodzenia, wymuszania zmiany usług itp.
Szczegóły:
10 09.25 w punkcie obsługi Vectra złozyłem (jako pełnomocnik) rezygnacje z posiadanych usług.
Naliczono mi karę 1500 zł za zerwanie umowy.
Aby sie od kary odwołać pouczono mnie ze najpierw musze sie odwołać a potem złozyć rezygnacje.
Cofnąłem rezygnacje, odwołałem sie (18..09.24)
Rezygnacja z usług spowodowana jest trafieniem dotychczasowego abonenta pod opiekę DPS co jednoznacznie wyklucza dalszę korzystanie z usług. Jest to przypadek losowy - niezależny od zawartych umów długoterminowych itp. Do pisma dołączyłem zaświadczenie z DPS, gdzie przebywa abonent.
W pierwszej kolejności usiłowano ze mnie jako pełnomocnika zrobić współwłaściciela konta i mimo mojego stanowczego sprzeciwu nadal sprawy nie wyjaśniono.. Poinformowano mnie ze rozpatrzenie sprawy potrwa od 14 dni do miesiąca a w chwili obecnej minęło juz 42 dni i nie ma odpowiedzi, natomiast jest rachunek, który teoretycznie mam zapłacic do 30.10.
Dodam, ze zaproponowałem przeniesienie usług na inny adres co rozwiązałoby sprawe Wyjasniono mi że jest taka opcja ale tylko tam gdzie istnieje techniczna mozliwość przeniesienia usług! W każdym innym przypadku to ja powinienem odsprzedać usługi np nowemu lokatorowi który będzie mieszkał pod dotychczasowym adresem .
Uważama to za jakąś kolosalną niedorzeczność a próby wyłudzenia 1500 zł od emeryta przebywającego w DPS są niepoważne.
Oczekuje podpowiedzi, co można w tej sprawie zrobić lub pomocy w załatwieniu dość prostej wg mnie sprawy
Sprawa nr 6077 [zmieniony przez moderatora]Na stronie biedronka home ,była promocja za zakup powyżej 500 zł, produkt za 1 zł.Postanowilam skorzystać, dlatego też zamówiłam więcej niż planowalam .Produkt za 1 zł ,słuchawki Air pods przyszły zepsute .Złożyłam rellamacje aby towar wymieniono lub naprawiono.Jednak zamiast tego otrzymałam zwrot 1 zł.[usunięte przez moderatora]
Niedostatecznie zamówienia i barak zwrotu środków Zamówiłam 14.10.25 produkt z odbiorem w sklepie następnego dnia roboczego, minął tydzień zero informacji o doręczeniu w aplikacji mam informację „w doręczeniu”, nie można się dodzwonić opisałam na czacieni meilowo problem prośbę o zwór i anulację zero informacji zwrotnej
Brak opłaconego zamówienia ZARAZamówienie złożone przez aplikację ZARA ,opłacone w dniu 7 października 2025.
Towar miał być dostarczony 10 października 2025.
Od tego czasu cisza,brak zamówienia,brak zwrotu kosztów.
5 rozmów telefonicznych z Obsługą klienta,4 wiadomości na czacie, jeden mail wysłany na contact.pl@zara.com
Brak odpowiedzi.Brak towaru i pieniędzy.
Brak odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjneW dniu 07.09.2023 złożyłem do przedsiębiorcy reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową wraz z żądaniem naprawy lub zwrotu kosztu żaluzji wraz z montażem. Pismo wraz ze zgłoszeniem przesłano na adresy e-mail:
[dane usunięte przez moderatora]
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, a sama firma jest nieuchwytna i nie można się z nim skontaktować.
Również miejsce prowadzenia działalności jest niedostępne i nie posiadam innych możliwości kontaktu z firmą.
obuwieRozerwanie materialu na zgieciach w obu butach.Przyczyny sprawy j.w do zdarzenia doszlo podczas chodzenia.Sprawa zgloszona w sklepie eObuwie Katowice Silesia City Center.Odpisali mi brak odpowiedniej konserwacji i uszkodzenia w wyniku intensywnego chodzenia.Buty firmy The North Face za kwote 499,99zł.
BRAK AKCEPTACJI ZWROTU PRODUKTU I ODZYSKANIA 258ZŁSzanowni Państwo
Dostarczony produkt nie jest wadliwy, tylko niezgodny z reklamą zamieszczoną w Internecie, wprowadzającą w błąd potencjalnych klientów - "Wielofunkcyjna przenośna spawarka laserowa z regulacją od 90°C do 480°C z możliwością osiągania 1000°C z pięciofunkcyjnym akumulatorem litowym do spawania/cięcia/usuwania rdzy/czyszczenia do stali, miedzi, żelaza, aluminium" (fotografię reklamy załączam w dokumentach) , a w przesyłce otrzymałem - 2 zwykłe 80W lutownice (fotografię produktu załączam w dokumentach)!?
Odpowiedź po mojej reklamacji:
Możesz także wykonać następujący proces, aby zadać pytanie.
1. Anuluj zamówienie i zmodyfikuj informacje:
https://collectservice.top/customer/commonSale?channel=email&
2. Zwroty i wymiany: Kliknij link, wypełnij swoje pytania i dodaj zdjęcia otrzymanych produktów, a my pierwsi się tym zajmiemy!
https://collectservice.top/customer/commonSale?channel=email&
.....co uczyniłem łącząc się z portalem.
Otrzymałem na Whats App również info na temat zwrotów:
"Drodzy klienci, oferujemy bezpłatną usługę zwrotu i wymiany przez 14 dni.
Jeśli otrzymałeś paczkę, ale nie jesteś zadowolony. Proszę wysłać e-mail na
adres:
zl@mall-red.com,
a personel obsługi klienta zespołu posprzedażnego najpierw skontaktuje się z Tobą e-mailem, aby pomóc Ci rozwiązać problem.
Prosimy również kliknąć na poniższy link, wpisać numer zamówienia, zadać pytanie i dodać zdjęcie otrzymanego produktu.
https://collectservice.top/customer/commonSale?lang=pl&channel=email "
Adres e-mailowy do konsultanta Bruce , u którego chciałem uzyskać adres firmy, gdzie mógłbym dokonać zwrotu produktów - zl@mall-red.com
Mój ostatni e-mail do BOK:
"Szanowni Państwo
Uprzejmie proszę o podanie adresu producenta, na który niezwłocznie odeślę zwracaną przesyłkę o nr SL13754PL51454 oraz wpłacenie przelewem na moje konto
nrb: ....., z którego dokonałem zakupu kwoty 258 PLN.
Nie podanie adresu przez Państwa będzie skutkować zgłoszeniem tego problemu
do URZĘDU OCHRONY KONKURENCJI i KONSUMENTÓW
i uruchomieniu postępowania jak obiecałem w poprzednim mail-u.
Proszę o szybką odpowiedź. Wskazany ostateczny termin 24-10-2025.
Z wyrazami szacunku"
Moje wielokrotne prośby o uzyskanie adresu były kwitowane odpowiedzią, cytuje ostatnią odpowiedź z 25-10-25, godz. 09:43:
"Jeśli nie potrzebujesz już produktu, możesz spróbować odsprzedać go komuś w Twojej okolicy, kto go potrzebuje. W ramach przeprosin możemy zwrócić Ci 40% ceny zakupu bez konieczności zwrotu produktu.
Czy zgadzasz się?
Jeśli się zgadzasz, prosimy o szybką odpowiedź, a zwrócimy Ci pieniądze tak szybko, jak to możliwe.
Czekamy na Twoją szybką odpowiedź.
Tak się obsługuje klientów firmy CARASLIFE ( https://caraslife.com/ ).
Jeśli chodzi o nazwę firmy, to podałem nazwę nadawcy umieszczoną na paczce:
UNIVERSAL INTERNATIONAL SUPPLY CHAIN LIMITED
Informacje o niefortunnym zamówieniu numer zamówienia:
SL13754PL51454
kwota zamówienia: 258 zł
numer logistyczny: PX7254480940
czas zamówienia: 2025-10-12 01:00:27
Oczekuję:
1. Umożliwienia mi odesłania niechcianych produktów.
2. Natychmiastowego zwrotu zainkasowanej przez firmę
kwoty 258 zł.
Z wyrazami szacunku
Zatroskany klient