n.strada Mariusz Kochanowski

Dobra konsumpcyjne

n.strada Mariusz Kochanowski

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-04-02 godz: 12:55
Od
avatar-urlS.G.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków

Tak jak wszyscy tu komentujący... zamówiłam, wysłane zostało późno, już dawno było po urodzinach osoby, która miała to dostać, później wyjechałam na ferie, bo tak się wydłużyło, doszło, nie miałam jak odebrać, odesłane, poprosiłam o zwrot środków. Widzę, że użytkownik Ł.K. czeka 14 dni. Proszę się nie spodziewać zwrotu. Czekam 3 miesiąc i dostaję w kółko te same maile. Brak zwrotu środków, brak produktu, ciągłe mydlenie oczu. "Zwrot w realizacji, zwrot w realizacji. Prosimy o cierpliwość, przepraszamy, pracujemy nad logistyką." Sprawa zgłoszona do rzecznika praw konsumentów. Prawnik szykuje pismo. Tak btw, rozumiem, że pieniądze już "przejedzone", Panie Mariuszu? O ile tak się Pan nazywa. Na fakturze jest Pana adres. W KRS też. I na socjalach Pana znalazłam. Dzwonić? Codziennie o 5.30 rano? (czytaj więcej)

2025-03-28 godz: 06:58
Od
avatar-urlO.S.
Publiczna
Otwarta

FIRMA PO 2 MIESIĄCACH NIE CHCE ANULOWAĆ ZAMÓWIENIA

30 stycznia złożyłam spore zamówienie, każdy produkt miał opisaną dostępność na kilka dni. Niestety firma wiecznie odpisywała że mają problem z logistyką itp. Ale czara goryczy się przelała. Minęły 2 miesiące a zamówienia dalej brak, 20 marca wysłali fakturę, więc myślałam że paczka już do mnie wyjdzie, ale oni jak zwykle nie wiedzą co i jak. Poprosiłam o nr listu przewozowego, dzisiaj mamy 28 marca, informacji dalej brak. Wysłałam żądanie o anulowanie zamówienia- niestety po drugiej stronie nie potrafią czytać i nie odnoszą się do tego. Oczekuję natychmiastowego anulowania zamówienia i zwrotu środków.(czytaj więcej)

2025-03-26 godz: 13:26
Od
avatar-urlŁ.K.
Publiczna
Otwarta

Niedostarczenie towaru

15.03.2025 r. zamówiłem gitarę elektroakustyczną Harley Benton D-120CE BK. W dniu 19.03.2025 r. otrzymałem wiadomość email z informacją o wysłanej przesyłce. Wiadomość nie zawierała żadnych danych dot. przesyłki, które pozwoliłyby na zweryfikowanie jej statusu i położenia. Dziś mamy 26.03.2025 r. a gitara nadal nie przyszła. Z firmą nie ma jakiegokolwiek kontaktu. Brak odpowiedzi na wiadomości email, odrzucane połączenia telefonu. Chciałbym się dowiedzieć dlaczego skłamano, że gitara została wysłana, a jeśli tak było w rzeczywistości to gdzie ona aktualnie się znajduje.(czytaj więcej)

2025-03-25 godz: 20:10
Od
avatar-urlW.B.
Publiczna
Otwarta

Zamowienie z 16.02.25 za 3590 zł nie dostarczone

W dniu 16.02.2025 zamówiłam dla męża na urodziny perkusję Millenium MPS-850 wraz z akcesoriami za kwotę 3590 zł. Na stronie podana była i nadal jest informacja, że wysyłka w ciągu 3 dni. Niestety sprzęt nie dotarł do dnia dzisiejszego a Pan [dane usunięte przez moderatora] nie odpowiada na telefony i maile, a jak już odpisze to notorycznie kłamie. Poniżej wklejam moją korespondencję mailową ze sklepem: 20-02-2025 godzina 16:00 Wiadomość od N.Strada do mnie: Zmiana statusu zamówienia 1252 Status Twojego zamówienia został zmieniony.
Aktualny status to: w trakcie kompletowania
 24-02-2025 godzina 14:19 Wiadomość od N.Strada do mnie: Zmiana statusu zamówienia 1252 Status Twojego zamówienia został zmieniony.
Aktualny status to: gotowe do wysłania 26-02-2025 godzina 11:57 Wiadomość ode mnie do N.Strada: Dzień dobry, Chciałabym uzyskać informację apropo statusu mojego zamówienia. Kiedy zostanie finalnie wysłane? Niestety nie można się z państwem skontaktować telefonicznie. Numer zamówienia to 1252. Na stronie pisali Państwo że dostawa w ciągu 3 dni minął już tydzień i dalej nie mam swojego zamówienia. Pozdrawiam 26-02-2025 godzina 21:27 Wiadomość od N.Strada do mnie: Witaj, przepraszamy. Zamówienie na ostatnim etapie kompletowania. Lada dzien paczki będą u Pani. Prosimy wybaczyć. n.strada
 04-03-2025 godzina 09:46 Wiadomość ode mnie do N.Strada: 
Dzień dobry, Chciałam się zapytać czy Państwa firma to jakiś żart? Od mojej wiadomości minął kolejny tydzień a zamówienia dalej nie mam ani żadnej informacji z nim związanych. Sytuacja zaczyna się robić dla mnie bardzo irytująca i kończy mi się cierpliwość. Miał być to prezent urodzinowy dla mojego męża który jest już spóźniony ponad dwa tygodnie przez państwa. Kiedy otrzymam przesyłkę? już bez oszustw że lada dzień zostanie wysłana… 04-03-2025 godzina 19:03 Wiadomość od N.Strada do mnie: Witam, paczkę wysłaliśmy bezpośrednio od dystrybutora, sprawdzimy co poszło nie tak. Przepraszamy, zrekompensujemy tę sytuację. N.STRADA 07-03-2025 godzina 06:29 Wiadomość ode mnie do N.Strada: Dzień dobry, Powracam po raz kolejny z pytaniem kiedy dojdzie perkusja? 10-03-2025 godzina 21:09 Wiadomość od N.Strada do mnie: Witaj, przepraszamy. Pracujemy nad poprawą logistyki w niektorych obszarach. Prosimy wybaczyć. w ciągu najblizszych paru dni paczka wyruszy w drogę. n.strada 15-03-2025 godzina 19:25 Wiadomość ode mnie do N.Strada: Dobry wieczór Po miesiącu oczekiwania na informację kiedy otrzymam paczkę oraz braku jej dostarczenia do dnia dzisiejszego chciałam poinformować że w poniedziałek zgłaszam sprawę na policję jako kradzież 16-03-2025 godzina 17:58 Wiadomość od N.Strada do mnie: Witaj, przepraszamy, nic nie ukradliśmy. Ostateczenie paczka wyjedzie poniedziałek - wtorek. 16-03-2025 godzina 18:01 PAN [dane usunięte przez moderatora] WYSŁAŁ E-MAIL Z FAKTURĄ SPRZEDAŻY 18-03-2025 godzina 21:38 Wiadomość ode mnie do N.Strada: Witam, zgodnie z deklaracją przesłana przez Państwa w niedzielę rozumiem, że dzisiaj (wtorek) paczka została wysłana. Proszę o przesłanie numeru przesyłki oraz nazwy firmy która transportuje perkusję. 20-03-2025 godzina 19:53 Wiadomość od N.Strada do mnie: Jeszcze dzisiaj wrócimy z potwierdzeniem nadania. n.strada 20-03-2025 godzina 21:31 Wiadomość od N.Strada do mnie: Zmiana statusu zamówienia 1252 Status Twojego zamówienia został zmieniony.
Aktualny status to: przesyłka wysłana
Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Dzisiaj mamy 25.03.2025, 37 dni po złożeniu i opłaceniu zamówienia a towaru nie otrzymałam. Zdecydowanie nie polecam sklepu Pana [dane usunięte przez moderatora] dobreinstrumenty.pl. Przez notoryczne kłamstwa właściciela wymarzony prezent na mojego męża na 30 Urodziny nie dotarł! Zwracam się z prośbą do serwisu o pomoc w tej sprawie bo już nie mam pomysłu co zrobić w tej sytuacji… (czytaj więcej)

2025-03-25 godz: 09:41
Od
avatar-urlŁ.K.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Towar na stronie dostepny, wysyłka 3 dni robocze. Taka informacja. Zamówienie złożone, opłacone. Mija tydzień zamówienia brak. Po wiadomości do sklepu informacja zwrotna , że zamówiony towar nie dotarł od dostawcy. Rezygnacja z zamowienia i odstąpienie od umowy, prośba o zwrot pieniedz. Po jakims czasie meil, że mogą wysłać zamiennik z innej firmy. Dziękuję, nie jestem zainteresowany, proszę o zwrot pieniędzy. I cisza zero informacji, zero pieniedzy. Może tutaj dotrę do Pana i odzyskam SWOJE pieniądze. (czytaj więcej)

2025-03-22 godz: 00:01
Od
avatar-urlJ.H.
Publiczna
Otwarta

Brak dostawy zamówionego sprzętu za 443zł

9 marca zamawiałem Podwójną stope Millenium PD-669 i od 14 marca, kiedy dostalem powiadomienie ze produkt jest gotowy do wysyłki, nie ma zadnego kontaktu ani zmiany statusu. Próbowałem się skontaktować mailowo 20 marca z biuro@dobreinstrumenty.pl lecz również nie dostałem żadnej odpowiedzi. Proszę o kontakt, potrzebuje pilnie wysyłki zamówienia. (czytaj więcej)

2025-03-18 godz: 09:36
Od
avatar-urlM.D.
Publiczna
Otwarta

Brak realizacji/brak kontaltu

10 marca został zamówiony zestaw za około 1000 zł. Opłacone z góry. Wyraźnie było napisane przy tym produkcie że czas wysyłki to 3 dni. W piątek 14 marca dostałam maila z informacją że gotowe do wysyłki. W takim razie dlaczego od kilku dni status nie zmienia sie? Na co czeka to zamówienie? W dodatku numer kontaktowy jest nieaktywny, na maile brak odpowiedzi. Brak tez informacji o ewentualnym wydłużeniu realizacji zamówienia. Po sprawach poprzedników widzę, że nie jest to nic nowego w tej firmie. Kpina i żart w jaki sposób traktowany jest klient. Wysłałam maila o takiej samej treści ale ponowię tutaj : proszę o NATYCHMIASTOWE wysłanie tego zamówienia. Zależy mi na sprzęcie, więc łaskawie proszę o dopełnienie tego co obiecują państwo na swojej stronie. Dla potencjalnych przyszłych klientów: Nie polecam tego sklepu.(czytaj więcej)

2025-02-24 godz: 09:25
Od
avatar-urlO.C.
Publiczna
Rozwiązana

Po anulowaniu zamówienia zwrot pieniędzy nie będzi

Po anulowaniu zamówienia zwrot pieniędzy nie będzi. Witam, 18.01.2025 złożyłem zamówienie na 424 zł, sklep powiedział że zostanie wysłane w ciągu trzech dni ale tak się nie stało. 21.01.2025 wysłałem maila do "Pana" i powiedział że wyśle towar w ciągu 1-2 dni i nic się nie stało. 24.01.2025 gitara została wysłana, ale nie pasowała do dziecka i poprosili o wymianę na inną za dodatkową opłatą. 28.01.2025 sprzedawca odpisał, że może wymienić tylko na inną z dopłatą 69,99 zł. 29.01.2025 Odesłaliśmy gitarę na własny koszt na adres podany w mailu. 30.01.2025 Zapłaciliśmy dodatkowe 70 zł. za nową gitarę i powiedziano nam, że nowa gitara zostanie wysłana w ciągu 1-2 dni, ale nigdy nie została wysłana. Poprosiłem w e-mailu o przesłanie mi faktury za nową gitarę z trzyletnią gwarancją, ale również nic nie otrzymałem. Od 02.02.2025 do 11.02.2025 pisaliśmy na adres mailowy i dzwoniliśmy z pytaniem dlaczego nie wysyłacie gitary, na co otrzymywaliśmy odpowiedź, że czekamy na przesyłkę, problemy z logistyką. W dniu 11.02.2025 została wysłana przez sklep, a w dniu 12.02.2025 otrzymaliśmy ją, ale nie gitarę, którą zamówiliśmy. Natychmiast zadzwoniłem do "Pana" i powiedziałem mu, że to nie była gitara, którą zamówiliśmy. Poprosił nas, abyśmy otworzyli pudełko i zrobili zdjęcie otrzymanej gitary i wysłali je na jego adres e-mail w celu weryfikacji. Gitara wyglądała na wcześniej używaną, była uszkodzona. W rozmowie telefonicznej "Pan" powiedział, że gitara, którą zamówiłem, została również zwrócona przez inne osoby i była uszkodzona, więc nie wysłali jej do mnie. Postanowili wysłać mi zupełnie inną, a może będzie odpowiednia, nawet nie zapytali czy jej potrzebuję, czy jest dla mnie odpowiednia. Pan powiedział, że rzeczywiście zaszła pomyłka i jeśli chcemy gitarę, to musimy poczekać jeszcze 1-2 tygodnie. W dniu 12.02.2025 r. wysłałem na adres mailowy firmy biuro@dobreinstrumenty.pl wniosek o anulowanie zamówienia, wskazując numer faktury i kwotę do zwrotu. W dniu 14.02.2025 r. odesłał gitarę, a w dniu 17.02.2025 r. została ona odebrana przez sklep. W dniu 18.02.2025 r. zadzwoniłem do Pana w celu potwierdzenia odbioru gitary (Pan potwierdził odbiór gitary w sklepie) i poprosiłem o zwrot pieniędzy na wskazane wcześniej konto w kwocie 488,99 zł, kwota została zgłoszona wraz z dostawą i wysyłką do sklepu, gdyż Pan wysłał inną gitarę i nie było w tym mojej winy. W dniu 18.02.2025 zamówienie zostało anulowane przez firmę i w rozmowie telefonicznej z tym Panem obiecano zwrot pieniędzy w ciągu dwóch dni, ale znowu nic. W dniu 20.02.2025 napisałem kolejny list na adres e-mail z prośbą o zwrot pieniędzy na konto i otrzymałem odpowiedź, że "Pan" jest na szkoleniu przez dwa dni i nie może dokonać zwrotu. W dniu 21.02.2025 nie czekałem na zwrot ani odpowiedź na moje pytanie, jak zwykle była cisza. Dlatego ponownie napisałem list na adres e-mail z prośbą o zwrot pieniędzy. 24.02.2025 cisza.(czytaj więcej)

2025-02-23 godz: 18:28
Od
avatar-urlR.B.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar

Odstąpiłam od umowy kupna towaru--Banjo Bandżo Harley Benton HBJ-25 , firma odebrała towar 29 stycznia 2025 r. i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków w wysokości 803,99 zł. Telefon do firmy, który był podany jeszcze kilka tygodniu temu 795810938 jest już nieaktywny. Pozostał tylko kontakt e-mail: biuro@dobreinstrumenty.pl , gdzie kilkakrotnie pisałam o zwrocie środków . Za każdym razem firma odpisuje, że Prosimy o cierpliwość, przelew w realizacji, przepraszamy za opóźnienia z powodu dużej ilosci transakcji.,Lada dzień środki zostaną rozliczone. n.strada I nadal się firma nie rozliczyła. Oczekuję w końcu zwrotu środków. (czytaj więcej)

2025-02-21 godz: 19:31
Od
avatar-urlS.S.
Publiczna
Otwarta

Zwrot Pieniędzy

Towar zwrócony ponad miesiąc temu, a zwrotu pieniędzy brak. Kilkukrotne kontaktowanie się z firmą i dopraszanie się o zwrot nie przynosi efektu. Kolejny mail z rzędu obietnica wysłania potwierdzenia przelewu zwrotnego na następny dzień i brak kontaktu. Jeśli pieniądze nie zostaną zwrócone na początku następnego tygodnia, sprawa zostanie zgłoszona do odpowiednich organów. (czytaj więcej)