n.strada Mariusz Kochanowski

Dobra konsumpcyjne

n.strada Mariusz Kochanowski

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-11-08 godz: 16:06
Od
avatar-urlT.P.
Publiczna
Rozwiązana

brak zwrotu za niezrealizowane zamówienie

Dzień dobry 22 września 2024 r. złożyłem zamówienie (numer: 912_1726995496_0d4bfb30aece7cdfe) w sklepie violamuzyczny.pl (obecnie: dobreinstrumenty.pl) na kwotę 1 220,99 zł. 25 września 2024 zgłosiłem w sklepie rezygnację z zamówienia (brak działania ze strony w sklepie w celu realizacji zamówienia) Oficjalnie na stronie sklepu zamówienie jest anulowane (towar nigdy nie został do mnie wysłany). Nie doczekałem się jeszcze zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie Poniżej odpowiedzi mailowe ze "sklepu": Dnia 07 października 2024 11:24 biuro@violamuzyczny.pl napisał(a): Witaj, przepraszamy za wydłużony czas realizacji przelewu zwrotnego. Prosimy wybaczyć. Wkrótce wrócimy z potwierdzeniem. N.STRADA Dnia 22 października 2024 09:48 biuro@violamuzyczny.pl napisał(a): Realizujemy przelew zwrotny. N.STRADA Dnia 29 października 2024 08:43 biuro@violamuzyczny.pl napisał(a): (...) KLIENCI CZEKAJĄCY NA ZWROTY, prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość oraz o czas od 3 do 7 dni roboczych. Jesteśmy na ukończeniu wdrażania nowej jakości. N.STRADA Żądam zwrotu środków na konto. (czytaj więcej)

2024-07-12 godz: 22:13
Od
avatar-urlP.B.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy.

22.06.2024. Za pośrednictwem strony violamuzyczny.pl złożyłem zamówienie na gitarę Harley Benton TE-20HH SBK Standard Series o wartości 479,00 zł, plus wysyłka kurierem DPD 21,99 zł - razem 500,99 zł. Gitara w danym momencie miała na stronie status „na wyczerpaniu” - wysyłka w ciągu 4 dni. 25.06.2024. Zauważyłem, że moje zamówienie ma status świadczący o tym, że gitary nie ma na magazynie i oczekuje na dostawę o czym sprzedający mnie nie poinformował ale stwierdziłem, że mogę poczekać kilka dni i zobaczyć jak będzie się sprawa rozwijała. 28.06.2024. Ze względu na brak zmian w statusie zamówienia oraz brak kontaktu ze strony sprzedającego uznałem, że nie będę więcej czekał i wysłałem maila z informacją o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. 01.07.2024. Otrzymałem odpowiedź od sprzedającego o treści: Witaj, rozumiemy. Przekazujemy do księgowości. N.STRADA” 10.07.2024. Ze względu na brak zwrotu do tej pory wysłałem maila przypominającego sprzedawcy o zbliżającym się końcu terminu na zwrot pieniędzy. 11.07.2024. Otrzymałem odpowiedź od sprzedającego o treści: „Witaj, przelew zwrotny w realizacji. Zamówienie anulowane. N.STRADA” 13.07.2024. Minął ustawowy termin zwrotu pieniędzy, przelewu oczywiście nie otrzymałem. Oczekuję jak najszybszego zwrotu moich pieniędzy.(czytaj więcej)

2024-03-25 godz: 17:37
Od
avatar-urlJ.P.
Publiczna
Rozwiązana

brak zwrotu za niezrealizowane zamówienie

Dotyczy zakupu dokonanego przez syna [dane usunięte przez moderatora]: 14.02.2024 r- zakup gitary o wartości 720,99 zł -przez internet 24.02- informacja mailowa, że sklep nie dysponuje towarem; negocjacje, propozycja innego towaru 26.02.2024 r.- ostateczna rezygnacja z zakupu i wyraźnie wyrażona chęć otrzymania zwrotu pieniędzy. Oczekiwanie na zwrot- do 14.03.2024 r. 15.03.2024r.- mail i wezwanie do zwrotu, na który regulaminowo i zgodnie z KC ma 14 dni od daty rezygnacji z transakcji 18.03 inf ze sklepu cytuję:"Witaj, przepraszamy. Zamówienie nie zostało anulowane, błąd ludzki. Juz to zrobiliśmy. Prosimy o numer konta do przelewu zwrotnego. Prosimy wybaczyć." 19.03- po rozmowie telefonicznej: ponowne opisanie całej sytuacji i podanie danych do przelewu. 19.03.2024 , godz. 22.30 cytuję za sklepem: [dane usunięte przez moderatora] Witaj, przepraszamy. W ciagu 1-2 dni roboczych przelew zostanie rozliczony i zaksiegowany. Prosimy o cierpliwość. Pracujemy nad poprawa jakości. violamuzyczny.pl 25.03. 2024 r- brak zwrotu pieniędzy za zakup niezrealizowany z winy sklepu, gdyż sprzedał towar, którego nie posiadał na stanie. Oczekuję, ze sprawa zakończy się zwrotem pieniędzy.(czytaj więcej)

2024-03-06 godz: 10:26
Od
avatar-urlP.K.
Publiczna
Rozwiązana

BRAK ZWROTU PIENIĘDZY

Zamówiłem towar i opłaciłem go z góry. W zawiązku z opóźnianiem realizacji zamówienia postanowiłem odstąpić od umowy. Sklep muzyczny nie reaguję na moje prośby i wezwania do zapłaty/zwrotu moich wpłaconych pieniędzy. Kontakt z firmą jak i ich wiarygodność jest bardzo wątpliwa. Przestrzegam przed jakimikolwiek transakcjami z tym sklepem. Mimo wszystko liczę na szybki zwrot moich pieniędzy. Sklep internetowy: Violamuzyczny.pl Zadłużenie: 896,99 zł (czytaj więcej)