Po anulowaniu zamówienia zwrot pieniędzy nie będzi - zgłoszenie do firmy n.strada Mariusz Kochanowski

2025-02-24 godz: 09:25
Od
avatar-urlO.C.
Publiczna
Rozwiązana

Po anulowaniu zamówienia zwrot pieniędzy nie będzi

Po anulowaniu zamówienia zwrot pieniędzy nie będzi. Witam, 18.01.2025 złożyłem zamówienie na 424 zł, sklep powiedział że zostanie wysłane w ciągu trzech dni ale tak się nie stało. 21.01.2025 wysłałem maila do "Pana" i powiedział że wyśle towar w ciągu 1-2 dni i nic się nie stało. 24.01.2025 gitara została wysłana, ale nie pasowała do dziecka i poprosili o wymianę na inną za dodatkową opłatą. 28.01.2025 sprzedawca odpisał, że może wymienić tylko na inną z dopłatą 69,99 zł. 29.01.2025 Odesłaliśmy gitarę na własny koszt na adres podany w mailu. 30.01.2025 Zapłaciliśmy dodatkowe 70 zł. za nową gitarę i powiedziano nam, że nowa gitara zostanie wysłana w ciągu 1-2 dni, ale nigdy nie została wysłana. Poprosiłem w e-mailu o przesłanie mi faktury za nową gitarę z trzyletnią gwarancją, ale również nic nie otrzymałem. Od 02.02.2025 do 11.02.2025 pisaliśmy na adres mailowy i dzwoniliśmy z pytaniem dlaczego nie wysyłacie gitary, na co otrzymywaliśmy odpowiedź, że czekamy na przesyłkę, problemy z logistyką. W dniu 11.02.2025 została wysłana przez sklep, a w dniu 12.02.2025 otrzymaliśmy ją, ale nie gitarę, którą zamówiliśmy. Natychmiast zadzwoniłem do "Pana" i powiedziałem mu, że to nie była gitara, którą zamówiliśmy. Poprosił nas, abyśmy otworzyli pudełko i zrobili zdjęcie otrzymanej gitary i wysłali je na jego adres e-mail w celu weryfikacji. Gitara wyglądała na wcześniej używaną, była uszkodzona. W rozmowie telefonicznej "Pan" powiedział, że gitara, którą zamówiłem, została również zwrócona przez inne osoby i była uszkodzona, więc nie wysłali jej do mnie. Postanowili wysłać mi zupełnie inną, a może będzie odpowiednia, nawet nie zapytali czy jej potrzebuję, czy jest dla mnie odpowiednia. Pan powiedział, że rzeczywiście zaszła pomyłka i jeśli chcemy gitarę, to musimy poczekać jeszcze 1-2 tygodnie. W dniu 12.02.2025 r. wysłałem na adres mailowy firmy biuro@dobreinstrumenty.pl wniosek o anulowanie zamówienia, wskazując numer faktury i kwotę do zwrotu. W dniu 14.02.2025 r. odesłał gitarę, a w dniu 17.02.2025 r. została ona odebrana przez sklep. W dniu 18.02.2025 r. zadzwoniłem do Pana w celu potwierdzenia odbioru gitary (Pan potwierdził odbiór gitary w sklepie) i poprosiłem o zwrot pieniędzy na wskazane wcześniej konto w kwocie 488,99 zł, kwota została zgłoszona wraz z dostawą i wysyłką do sklepu, gdyż Pan wysłał inną gitarę i nie było w tym mojej winy. W dniu 18.02.2025 zamówienie zostało anulowane przez firmę i w rozmowie telefonicznej z tym Panem obiecano zwrot pieniędzy w ciągu dwóch dni, ale znowu nic. W dniu 20.02.2025 napisałem kolejny list na adres e-mail z prośbą o zwrot pieniędzy na konto i otrzymałem odpowiedź, że "Pan" jest na szkoleniu przez dwa dni i nie może dokonać zwrotu. W dniu 21.02.2025 nie czekałem na zwrot ani odpowiedź na moje pytanie, jak zwykle była cisza. Dlatego ponownie napisałem list na adres e-mail z prośbą o zwrot pieniędzy. 24.02.2025 cisza.


Wiadomości [4]

2025-02-24 godz: 17:30
Od
n.strada Mariusz Kochanowski

Witaj, ma Pan czas na długie pisanie, to niech ma Pan tez czas na cierpliwe poczekanie na zwrot związany z wypowiedzeniem umowy. Odesłał Pan dwa instrumenty. Zgodnie z regulaminem sklepu na zwrot mamy 14 dni od daty wypowiedzenia umowy. Chciałem sprawnie przeprowadzić te procedurę ale mamy w "kolejce" też inne transakcje a Pan wciąż wydzwaniał i nie niepokoił się. Rozumiem ale naprawdę nie ma powodów. https://dobreinstrumenty.pl/regulaminy

2025-02-24 godz: 17:53
Od
O.C.

Nie napisałbym nic, gdyby ten Pan dotrzymał swoich obietnic i zwrócił pieniądze na konto w ciągu dwóch dni, jak uzgodniono przez telefon. Ale Pan nadal nie spełnił swojej obietnicy. Jeśli Pan prowadzi działalność i nie spełnia swoich obietnic, a klient nie jest dla Pana bardzo ważny, to nie mogę pomóc. Mamy więc to, co mamy.

2025-02-26 godz: 20:37
Od
n.strada Mariusz Kochanowski

Witaj, pieniądze powinny być już na Pana koncie. Przepraszamy za wszelkie błędy transakcyjne. Nie były zamierzone, wypadek przy pracy. Prosimy o usuniecie negatywnych komentarzy. Będziemy wdzięczni.  Pozdr. N.STRADA

2025-02-26 godz: 20:56
Od
O.C.

Otrzymałem potwierdzenie, zwrot został zaksięgowany na koncie. Zamykam sprawę.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]