Brak zwrotu pieniędzy - zgłoszenie do firmy n.strada Mariusz Kochanowski

2025-03-25 godz: 09:41
Od
avatar-urlŁ.K.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Towar na stronie dostepny, wysyłka 3 dni robocze. Taka informacja. Zamówienie złożone, opłacone. Mija tydzień zamówienia brak. Po wiadomości do sklepu informacja zwrotna , że zamówiony towar nie dotarł od dostawcy. Rezygnacja z zamowienia i odstąpienie od umowy, prośba o zwrot pieniedz. Po jakims czasie meil, że mogą wysłać zamiennik z innej firmy. Dziękuję, nie jestem zainteresowany, proszę o zwrot pieniędzy. I cisza zero informacji, zero pieniedzy. Może tutaj dotrę do Pana i odzyskam SWOJE pieniądze.


Wiadomości [10]

2025-03-25 godz: 10:44
Od
n.strada Mariusz Kochanowski

Od kaapa@wp.pl w dniu 2025-03-24 21:20 Od kaapa@wp.pl w dniu 2025-03-25 08:28 Witaj, szanujemy Klientów i raz jeszcze przepraszamy za problemy transakcyjne. Pisał Pan do nas wczoraj po 21:00 i dzisiaj po 8:00. Nie zdążyliśmy jeszcze odpowiedzieć, przepraszamy. Cała procedura odbędzie się zgodnie z naszym regulaminem. Prosimy o cierpliwość.

2025-03-25 godz: 10:57
Od
Ł.K.

Ok, czekam

2025-03-26 godz: 16:40
Od
Ł.K.

Nr konta wysłany. Pieniędzy dalej brak. Proszę o zwrot MOICH pieniędzy. Jeżeli Pan nie zwróci. Sprawę zgłoszę do Rzecznika Praw Konsumenckich i na policję

2025-03-26 godz: 21:00
Od
n.strada Mariusz Kochanowski

Dziękujemy za podanie danych do zwrotu. Przekazaliśmy do księgowości. Oto wyciąg z regulaminu sklepu: SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego uprzywilejowanego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Targowa 17, 07-325 Boguty-Pianki niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego uprzywilejowanego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

2025-03-27 godz: 10:15
Od
Ł.K.

Dobrze, poczekam jeszcze te kilka dni. Mam nadzieję, że okaże się Pan uczciwą osobą i sprawę zakończymy tutaj.

2025-03-28 godz: 07:30
Od
n.strada Mariusz Kochanowski

Dzięki, prosimy przypomnieć się w poniedziałek na maila. Dzięki.

2025-04-02 godz: 09:54
Od
Ł.K.

Jeszcze raz proszę o zwrot moich pieniędzy. Wysłał Pan wiadomość, że zgłoszono do księgowości, następnie żeby się przypomnieć w poniedziałek oraz, że wrócicie z potwierdzeniem przelewu. Dzisiaj mamy już środę a pieniedzy dalej nie odzyskałem. Przypominam że wnet kończy się wasze regulaminowe (niezwłocznie, 14 dni) po tym terminie sprawę zgłaszam na policję. Bo to już jest kpina.

2025-04-02 godz: 18:35
Od
n.strada Mariusz Kochanowski

Witaj, oczywiscie. W realizacji. Prosimy o chwilkę cierpliwości.

2025-04-04 godz: 14:10
Od
Ł.K.

Pieniądze zwrócone, przed upływem 14 dni opisanych w regulaminie sklepu. Miałem zastrzeżenia co do sprzedającego, pieniądze odzyskałem więc zwracam honor. Zamykam post

2025-04-05 godz: 08:23
Od
n.strada Mariusz Kochanowski

Przepraszamy za nieudana transakcję, pracujemy nad poprawa jakości. Pozdr.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]