- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 16.02.2025 zamówiłam dla męża na urodziny perkusję Millenium MPS-850 wraz z akcesoriami za kwotę 3590 zł. Na stronie podana była i nadal jest informacja, że wysyłka w ciągu 3 dni. Niestety sprzęt nie dotarł do dnia dzisiejszego a Pan [dane usunięte przez moderatora] nie odpowiada na telefony i maile, a jak już odpisze to notorycznie kłamie. Poniżej wklejam moją korespondencję mailową ze sklepem: 20-02-2025 godzina 16:00 Wiadomość od N.Strada do mnie: Zmiana statusu zamówienia 1252 Status Twojego zamówienia został zmieniony. Aktualny status to: w trakcie kompletowania 24-02-2025 godzina 14:19 Wiadomość od N.Strada do mnie: Zmiana statusu zamówienia 1252 Status Twojego zamówienia został zmieniony. Aktualny status to: gotowe do wysłania 26-02-2025 godzina 11:57 Wiadomość ode mnie do N.Strada: Dzień dobry, Chciałabym uzyskać informację apropo statusu mojego zamówienia. Kiedy zostanie finalnie wysłane? Niestety nie można się z państwem skontaktować telefonicznie. Numer zamówienia to 1252. Na stronie pisali Państwo że dostawa w ciągu 3 dni minął już tydzień i dalej nie mam swojego zamówienia. Pozdrawiam 26-02-2025 godzina 21:27 Wiadomość od N.Strada do mnie: Witaj, przepraszamy. Zamówienie na ostatnim etapie kompletowania. Lada dzien paczki będą u Pani. Prosimy wybaczyć. n.strada 04-03-2025 godzina 09:46 Wiadomość ode mnie do N.Strada: Dzień dobry, Chciałam się zapytać czy Państwa firma to jakiś żart? Od mojej wiadomości minął kolejny tydzień a zamówienia dalej nie mam ani żadnej informacji z nim związanych. Sytuacja zaczyna się robić dla mnie bardzo irytująca i kończy mi się cierpliwość. Miał być to prezent urodzinowy dla mojego męża który jest już spóźniony ponad dwa tygodnie przez państwa. Kiedy otrzymam przesyłkę? już bez oszustw że lada dzień zostanie wysłana… 04-03-2025 godzina 19:03 Wiadomość od N.Strada do mnie: Witam, paczkę wysłaliśmy bezpośrednio od dystrybutora, sprawdzimy co poszło nie tak. Przepraszamy, zrekompensujemy tę sytuację. N.STRADA 07-03-2025 godzina 06:29 Wiadomość ode mnie do N.Strada: Dzień dobry, Powracam po raz kolejny z pytaniem kiedy dojdzie perkusja? 10-03-2025 godzina 21:09 Wiadomość od N.Strada do mnie: Witaj, przepraszamy. Pracujemy nad poprawą logistyki w niektorych obszarach. Prosimy wybaczyć. w ciągu najblizszych paru dni paczka wyruszy w drogę. n.strada 15-03-2025 godzina 19:25 Wiadomość ode mnie do N.Strada: Dobry wieczór Po miesiącu oczekiwania na informację kiedy otrzymam paczkę oraz braku jej dostarczenia do dnia dzisiejszego chciałam poinformować że w poniedziałek zgłaszam sprawę na policję jako kradzież 16-03-2025 godzina 17:58 Wiadomość od N.Strada do mnie: Witaj, przepraszamy, nic nie ukradliśmy. Ostateczenie paczka wyjedzie poniedziałek - wtorek. 16-03-2025 godzina 18:01 PAN [dane usunięte przez moderatora] WYSŁAŁ E-MAIL Z FAKTURĄ SPRZEDAŻY 18-03-2025 godzina 21:38 Wiadomość ode mnie do N.Strada: Witam, zgodnie z deklaracją przesłana przez Państwa w niedzielę rozumiem, że dzisiaj (wtorek) paczka została wysłana. Proszę o przesłanie numeru przesyłki oraz nazwy firmy która transportuje perkusję. 20-03-2025 godzina 19:53 Wiadomość od N.Strada do mnie: Jeszcze dzisiaj wrócimy z potwierdzeniem nadania. n.strada 20-03-2025 godzina 21:31 Wiadomość od N.Strada do mnie: Zmiana statusu zamówienia 1252 Status Twojego zamówienia został zmieniony. Aktualny status to: przesyłka wysłana Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Dzisiaj mamy 25.03.2025, 37 dni po złożeniu i opłaceniu zamówienia a towaru nie otrzymałam. Zdecydowanie nie polecam sklepu Pana [dane usunięte przez moderatora] dobreinstrumenty.pl. Przez notoryczne kłamstwa właściciela wymarzony prezent na mojego męża na 30 Urodziny nie dotarł! Zwracam się z prośbą do serwisu o pomoc w tej sprawie bo już nie mam pomysłu co zrobić w tej sytuacji…