Deichmann

Dobra konsumpcyjne

Deichmann

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-09-24 godz: 09:20
Od
avatar-urlK.W.
Publiczna
Otwarta

15/08/196

Odklejenie całkowicie przedniej części czubka buta/podeszwy(czytaj więcej)

2024-08-07 godz: 09:10
Od
avatar-urlE.G.
Publiczna
Zamknięta

Reklamacja nie uznana

Nie uznana reklamacja obuwia. Uważam że powinny być buty wymienione na nowe lub poiwnna być naprawa nie kosztowały 10 zł ipo 3 mcach są zepsute a kosztowały 400 zł (czytaj więcej)

2024-06-15 godz: 07:26
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Zamknięta

Reklamacja obuwia zimowego

Dzień dobry, Zakupiłem buty zimowe 02.01.2023 r w sklepie deichmann. Buty używane przez 3 miesiące. Po tym czasie zdarła się warstwa wierzchnia i odkleiła podeszwa. Obuwie było już reklamowane gwarancyjne ale zostało odrzucone z tytułu uszkodzenia mechanicznego. Oczekuje zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)

2024-06-01 godz: 12:25
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Zamknięta

Reklamacja obuwia

Dzień dobry, Zakupiłem buty zimowe 02.01.2023 r w sklepie deichmann. Reklamowałem buty z tytułu gwarancji 24.04.2024 z powodu odklejenia materiału wierzchniego jednak reklamacja została odrzucona ze względu (jak stwierdzono) uszkodzenia mechanicznego oraz zwykłych zmian polegających na zużywaniu się materiałów. Po odbiorze z powrotem obuwia chciałem ponownie zareklamować produkt (inny powód) ze względu na odklejenie się gumy podeszwy jednak pracownik poinformował mnie że przy rozpatrzeniu reklamacji był brany cały but nie tylko wskazany za pierwszym razem i że mogę się zwrócić do rzecznika praw konsumenta lub na drodze prawnej dociekać swoich praw. Nie godzę się z tym, ponieważ o ile materiał wierzchni mógł zostać uszkodzony mechanicznie to sama guma przez okres trwania gwarancji powinna wytrzymać a same buty były użytkowanie fizycznie przez 3 miesiące zimy. Moje żądanie to zwrot pieniędzy. Zdjęcia paragonu, protokołu i buta w załączniku. Uprzejmie proszę o pomoc.(czytaj więcej)

2024-05-17 godz: 14:11
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Zamknięta

Odrzucona reklamacja

Dzień dobry, Bardzo proszę o pomoc w sprawie. Zakupiłem buty zimowe 02.01.2023 r w sklepie deichmann. Reklamowałem buty 24.04.2024 z powodu odklejenia materiału wierzchniego jednak reklamacja została odrzucona ze względu (jak stwierdzono) uszkodzenia mechanicznego oraz zwykłych zmian polegających na zużywaniu się materiałów. Po odbiorze z powrotem obuwia chciałem ponownie zareklamować produkt ze względu na odklejenie się gumy podeszwy jednak pracownik poinformował mnie że przy rozpatrzeniu reklamacji był brany cały but nie tylko wskazany za pierwszym razem i że mogę się zwrócić do rzecznika praw konsumenta lub na drodze prawnej dociekać swoich praw. Moje zadanie to zwrot pieniędzy. Zdjęcia paragonu, protokołu i buta w załączniku. Uprzejmie proszę o pomoc.(czytaj więcej)

2024-02-19 godz: 08:17
Od
avatar-urlK.P.
Publiczna
Rozwiązana

Reklamacja obuwia

Zareklamowane zostały buty, które uległy rozklejeniu. Zauwazyłam rozklejenia w dwóch miejscach z czym udałam się do sklepu stacjonarnego celem zareklamowania obuwia. Przy składaniu reklamacji zauważyłam, że obuwie rozkleja się w wielu miejscach i za radą radą ekspedientki powodem mojej reklamacji były liczne rozklejenia obuwia. W związku z tym, że rozlejenia były liczne- moim żądaniem był zwrot środków finansowych. Dane na formularzu reklamacyjnym wypisałam sama na prośbę osoby przyjmującej reklamację w dniu 05.01.2024. Po miesiącu nie otrzymałam żadnej informacji o statusie mojej reklamacji, więc postanowiłam skontaktować się telefonicznie w salonem Deichmann. Otrzymałam informację, że sms z decyzją został wysłany dniu 11.01.2024 a propozycją sklepu jest naprawa obuwia, co nie było zgodne z moimi żądaniami a takowego SMS w ogóle nie otrzymałam. Propozycją Pani z którą miałam przyjemność rozmawiać była wizyta w sklepie stacjonarnym celem złożenia odwołania i tak też zrobiłam. Po moim pojawieniu się w sklepie zastępca kierownika stwierdził, ze nie widzi powodu dla którego miałabym składać takowe odwołanie, ponieważ i tak ostatnie ono przez nich odrzucone, a po moim pytaniu dlaczego nie otrzymałam sms z decyzją w sprawie reklamacji okazało się, że Panie nie umiały odczytać numeru telefonu i sms został wysłany pod błędny numer (nikt nie zweryfikował czy dane są czytelne po wypisaniu przeze mnie formularza reklamacyjnego). Odwołanie zostało przeze mnie napisane i złożone w dniu 09.02.2024 i tak jak zapowiedziano mi w sklepie zostało ono odrzucone w dniu 17.02.2024. W związku z tym, że nie otrzymałam SMS w sprawie decyzji reklamacyjnej zakupiłam obuwie w innym sklepie, ponieważ jest zima i było to dla mnie koniecznością. W tym momencie przez brak sprawdzenia danych na formularzu reklamacyjnym przez pracownika, decyzję niezgodną z moim żądaniem jestem stratna 200zł, bo gdybym dostała SMS w dniu 11.01.2024 pod prawidłowy numer to nie zakupiłabym ponownie obuwia.(czytaj więcej)

2023-12-24 godz: 08:15
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot pieniędzy

Obuwie zniszczone, jakiś sztuczny wierzchni materiał, który schodzi, jest zdarty, a buty użytkowane tylko kilka razy. Zdarte noski i ściera się materiał po bokach. Reklamowałam buty, ale odrzucono reklamację z powodu "uszkodzenie mechaniczne na skutek obić, otarć i zahaczeń". Oczekuję zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)

2023-11-10 godz: 05:45
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot pieniędzy

Kupiłam buty, które nosiłam kilka razy. Zdarły się noski, po bokach odkleja się materiał, schodzi. Użytkowane bez wpływu na nie warunków atmosferycznych. Reklamowałam je, ale reklamacja odrzucona ze względu na "uszkodzenie mechaniczne na skutek obić, otarć i zahaczeń". Oczekuję zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)

2023-10-26 godz: 17:41
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Rozwiązana

Nie uznana reklamacja

Oddałam obuwie do reklamacji z powodu pękniętych podeszw i odprutego materiału. Po tygodniu dostałam informację że obuwie mam odebrać z salonu ponieważ nie uznano roszczeń reklamacyjnych i że nie stwierdzono wad za które salon odpowiada. Oczekuje zwrotu pieniędzy za obuwie.(czytaj więcej)