2024-06-01 godz: 12:25
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Zamknięta

Reklamacja obuwia

Dzień dobry, Zakupiłem buty zimowe 02.01.2023 r w sklepie deichmann. Reklamowałem buty z tytułu gwarancji 24.04.2024 z powodu odklejenia materiału wierzchniego jednak reklamacja została odrzucona ze względu (jak stwierdzono) uszkodzenia mechanicznego oraz zwykłych zmian polegających na zużywaniu się materiałów. Po odbiorze z powrotem obuwia chciałem ponownie zareklamować produkt (inny powód) ze względu na odklejenie się gumy podeszwy jednak pracownik poinformował mnie że przy rozpatrzeniu reklamacji był brany cały but nie tylko wskazany za pierwszym razem i że mogę się zwrócić do rzecznika praw konsumenta lub na drodze prawnej dociekać swoich praw. Nie godzę się z tym, ponieważ o ile materiał wierzchni mógł zostać uszkodzony mechanicznie to sama guma przez okres trwania gwarancji powinna wytrzymać a same buty były użytkowanie fizycznie przez 3 miesiące zimy. Moje żądanie to zwrot pieniędzy. Zdjęcia paragonu, protokołu i buta w załączniku. Uprzejmie proszę o pomoc.


Wiadomości [1]

2024-06-01 godz: 21:58
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]