2024-02-19 godz: 08:17
Od
avatar-urlK.P.
Publiczna
Rozwiązana

Reklamacja obuwia

Zareklamowane zostały buty, które uległy rozklejeniu. Zauwazyłam rozklejenia w dwóch miejscach z czym udałam się do sklepu stacjonarnego celem zareklamowania obuwia. Przy składaniu reklamacji zauważyłam, że obuwie rozkleja się w wielu miejscach i za radą radą ekspedientki powodem mojej reklamacji były liczne rozklejenia obuwia. W związku z tym, że rozlejenia były liczne- moim żądaniem był zwrot środków finansowych. Dane na formularzu reklamacyjnym wypisałam sama na prośbę osoby przyjmującej reklamację w dniu 05.01.2024. Po miesiącu nie otrzymałam żadnej informacji o statusie mojej reklamacji, więc postanowiłam skontaktować się telefonicznie w salonem Deichmann. Otrzymałam informację, że sms z decyzją został wysłany dniu 11.01.2024 a propozycją sklepu jest naprawa obuwia, co nie było zgodne z moimi żądaniami a takowego SMS w ogóle nie otrzymałam. Propozycją Pani z którą miałam przyjemność rozmawiać była wizyta w sklepie stacjonarnym celem złożenia odwołania i tak też zrobiłam. Po moim pojawieniu się w sklepie zastępca kierownika stwierdził, ze nie widzi powodu dla którego miałabym składać takowe odwołanie, ponieważ i tak ostatnie ono przez nich odrzucone, a po moim pytaniu dlaczego nie otrzymałam sms z decyzją w sprawie reklamacji okazało się, że Panie nie umiały odczytać numeru telefonu i sms został wysłany pod błędny numer (nikt nie zweryfikował czy dane są czytelne po wypisaniu przeze mnie formularza reklamacyjnego). Odwołanie zostało przeze mnie napisane i złożone w dniu 09.02.2024 i tak jak zapowiedziano mi w sklepie zostało ono odrzucone w dniu 17.02.2024. W związku z tym, że nie otrzymałam SMS w sprawie decyzji reklamacyjnej zakupiłam obuwie w innym sklepie, ponieważ jest zima i było to dla mnie koniecznością. W tym momencie przez brak sprawdzenia danych na formularzu reklamacyjnym przez pracownika, decyzję niezgodną z moim żądaniem jestem stratna 200zł, bo gdybym dostała SMS w dniu 11.01.2024 pod prawidłowy numer to nie zakupiłabym ponownie obuwia.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]