Agata Spółka Akcyjna

Usługi inne

Agata Spółka Akcyjna

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-03-20 godz: 09:54
Od
avatar-urlE.D.
Publiczna
Otwarta

Wielokrotne podanie terminu dostawy

Zamówiłam dwie sofy na stronie Agata meble. Został mi podany termin i czas dostawy. 12 marca dostałam informację że dostawa odbędzie się 13 marca. Wzięłam wolne w pracy, pracuje na umowę zlecenie więc zrezygnowałam z całej dniowki żeby odebrać zamówiony towar. 13.03 o godzinie 09:00 dostałam maila i sms potwierdzającego termin i godzinę dostawy. Dostawa miała się odbyć w godzinach od 08:00 do godziny 20:00. O godzinie 16:00 zadzo do kuriera żeby się dowiedzieć w jakich godzinach mogę się go spodziewać. Powiedział że tano uciekl jego pomocnik i dostawa się nie odbędzie. Zadzwoniłam do Agata żeby się dowiedzieć co się wydarzyło. Przes 2 dni byłam zbywana. Jeszcze w dniu dostawy dostałam wiadomość że jednak paczki nie dostarcza. Już po wykonanych telefonsch z mojej strony.przesylka dotarła do mnie dopiero 17.03 marca. W dniu wyznaczonym przez podwykonawcę Agata meble. Kolejny dzień wolny i kolejna dniowka, której nie mogłam zarobic .. oczekuje od firmy rekompensaty za zwrot kosztów transportu lub oddanie mi zmarnowanej dniowki z pracy.(czytaj więcej)

2025-02-18 godz: 23:05
Od
avatar-urlR.K.
Publiczna
Otwarta

Rękojmia - odrzucenie możliwości zwrotu $

W dniu 3 lutego 2024 roku dokonałem zakupu mebla - kanapy 3 osobowej. W sklepie zwróciłem uwagę na masywny wygląd mebla i jego właściwości pod względem wygody. Po otrzymaniu mebla i po wyjeździe serwisu stwierdziłem, że tylne oparcie skrzypi. Była to wtedy wada dość mała, nie przeszkadzająca w użytkowaniu mebla. Mebel też był rzadko wykorzystywany. Po dość krótkim okresie czasu, paru miesiącach, kanapa zaczęła skrzypieć coraz mocniej. Do tego w najczęściej użytkowanym miejscu na siedzisku zapadła się sprezyna/pianka. W dniu 10 stycznia 2025 roku została złożona reklamacja 2025/01/REKL/PZR/000104. W ciągu kilku dni na moją reklamacje w trybie Niezgodności towaru z umową i prośby o zwrot pieniedzy dostałem z góry odpowiedź odmowna bez tak naprawdę weryfikacji przedmiotu uszkodzenia i określeniu wad przez serwis. W ciągu następnych wiadomości ustaliłem, że zgadzam się na przyjazd serwisu który miałby naprawić usterkę. W trakcie rozmowy z jednym z serwisantów wprost usłyszałem, ze mebel musi być dostawiony do sciany (jego oparcie) i że takie problemy w szybkim czasie znów na pewno powrócą, prawdopodobnie Po gwarancji na mebel. Serwisant też poinformował, że naprawa siedziska będzie dość szybka i na pewno będzie skuteczna. Po rozmowie z serwisantem i krótkim zastanowieniu odmówiłem tego dnia naprawy mebla oraz został spisany protokół gdzie jest zawarta ta i formacja o mojej odmowie. Serwisant nie wpisal jednak powyższego do protokołu co zobaczyłem dopiero po jego wyjściu. Kolejne wiadomości ze sklepem to odpisywanie przez sklep wiadomości w stylu rozkazującym, że sklep nie wyraża zgody na zwrot pieniędzy i jedyny akceptowalny dla firmy sposób naprawy to naprawa przez serwis. Biorąc pod uwagę powyższe nie chce i nie potrzebuje mebla który nie może stać nie przystawiony do sciany, który trzeszczy od nowości, mebla w którym zapadło się siedzisko oraz który nie spełnia moich oczekiwań pomimo, że sprzedawca w sklepie zachwalał mebel mówiąc o jego wytrzymałości na co mam osobę będąca świadkiem tej rozmowy. Finalnie w najnowszej wiadomości od sklepu dostałem informację o tym, że albo zgadzam się na naprawę albo mam "spadać" i zgłoszenie zostanie zamknięte. Oprocz tego naprawa miala by byc realizowana w serwisie w "warunkach fabrycznych" - cokolwiek to znaczy?? Moim zdaniem w trn sposob sklep sam wskazuje, ze mebel posiada wade istotna skoro nalezy ja naprawic w warunkach fabrycznych, czyli domyslam sie, ze w miejscu gdzie kanapa by musiala byc od podstaw gruntownie zbadana i naprawiona, co tylko potwierdza ciezka usterke. Oprócz tego kanapa jest jedynym meblem tego typu w mieszka iu więc musiałbym siedzieć na podłodze. Rozumiem to dla firmy Agata jest w porządku i w ten sposób klient zostanie zaopiekowana. Nadal oczekuję zwrotu środków za mebel który de facto od początku był felerny a po zamieszkaniu w nowym mieszkaniu człowiek ostatnie o czym myśli to kontakt z sprzedawca mebli. W związku z tym proszę o zwrot środków za zakupiony mebel który nie spełnia standardów oraz tak jak napisałem w wiadomościach dotychczasowych dbanie o dobro klienta a nie Excela bo po obecnych przygodach z firmą Agata Meble na pewno nie kupię już żadnego produktu w tej firmie oraz [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] w bliskiej i dalekiej przyszłości jako troskę o przyszłych klientów by nie musieli brać udziału w reklamacjach z tak nieprzyjemna firma dla swoich klientów. Prośba o ulepszenie sta darmowe w Państwa firmie (Agata) oraz czekam na tym razem pozytywne wieści w sprawie mojej reklamacji. (czytaj więcej)

2025-02-17 godz: 08:10
Od
avatar-urlB.A.
Publiczna
Otwarta

Opóźnienie -brak części

W Agata Meble zamówiłam szafę 19.10.2024. Czas oczekiwania miał wynosić 5 tygodni,szafa dotarła po 8 tygodniach tj 23.12.2024. Pomimo opóźnienia złożyłam jeszcze reklamację z powodu braku śrub, drążka oraz uchwytu.Oczywiscie firma miała dwa tygodnie na rozpatrzenie reklamacji po czym 20.01.2025 uwzględniła ją.Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam brakujących części, dzwoniłam do działu reklamacji, gdzie powiedziano, że mam czekać na telefon.Oczywiscie nikt nie dzwoni,pisałam e-maile, gdzie prosiłam o nadesłanie brakujących elementów oraz zadośćuczynienie finansowe lub w inny sposób w związku z tak dużym opóźnieniem,ale i tu cisza,zero odezwu a zaraz będzie 4 miesiące jak zakupiłam szafę.Szafa nadal bezużyteczna,to jest nieporozumienie,co robi firma Agata Meble (czytaj więcej)

2025-01-09 godz: 08:27
Od
avatar-urlM.W.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar

Dnia 03.12 zlozylam zamówienie nr 88701456-01. 13.12.2024 otrzymałam towar, a 17.12.2024 o 9:50 paczka ze zwróconym towarem była u Państwa. Było wysłane to dpd, odebrała paczkę osoba o inicjałach G….K, mimo to dalej mój zwrot nie został zweryfikowany. Ciągle dostaje tylko odpowiedzi że jest przekazane do weryfikacji i nic z tego nie wynika. Na infolinii też twierdzą że nie mogą nic z tym zrobic.. każdy email od Agaty jest też samej tresci. Czekam na zwrot pieniędzy ponad 3 tygodnie, a paczka dalej nie została znaleziona.. (czytaj więcej)

2024-11-26 godz: 17:16
Od
avatar-urlP.K.
Publiczna
Rozwiązana

Kolejny raz firmą przewozowa nie dowozi zamówienia

Kolejny raz firma Rhenus nie dostarcza zamówienia w wyznaczonym przez nich terminie. Pierwszy termin miał być na 19,11 ( dodam, że sam musiałem zadzwonić i pytać w Agacie o termin). Kurier przyjechał dzień wcześniej 18,11, a SMS informujący o dostarczeniu został wysłany o 14:43! Firm kurierska ustaliła sobie kolejny termin na 25. PRAWIE TYDZIEŃ! Podanego dnia dostałem SMS, że dziś doręcza przesyłkę od 8-20. Czekałem cały dzień na kuriera. Zero kontaktu! Numer podany w sms nikt nie odbiera. Po kontakcie Pani łaskawie powiedziała że może zaproponować kolejny termin dostawy za tydzień! Trzy tygodnie czekania na zamówienie z powodu braku kompetencji tej firmy. Na śledzeniu kurier zaznaczył próbę doręczenia o godzinie 10 rano 25.11. Cały dzień czekałem! To można tylko nazwać [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] i robienie z klientów Agaty Meble idiotów!(czytaj więcej)

2024-08-30 godz: 06:51
Od
avatar-urlP.N.
Publiczna
Zamknięta

Zniszczenie podłogi podczas montażu kanapy

Niestety panowie zajmujący się transportem i montażem zniszczyli nam podłogę, ale firma Agata Meble odrzuciła w całości naszą reklamację - ponieważ podpisaliśmy protokół odbioru. Do głowy nam nie przyszło że na podłodze pod kanapą są takie zniszczenia, więc skupiliśmy się tylko na kanapie a nie podłodze. Panowie źle dokręcili śrubę w jednej nóżce i wystawała niszcząc podłogę. Oczekujemy od firmy Agata zwrotu kosztów położenia nowej podłogi zgodnie z kosztorysem wysłanym w reklamacji.(czytaj więcej)

2024-02-06 godz: 10:47
Od
avatar-urlT.S.
Publiczna
Rozwiązana

brak dostarczenia towaru

Zamówiłem w Agata Meble kilka produktów. Okres oczekiwania to ponad miesiąc. W dniu dostawy tj. 25 stycznia poinformowano mnie (magazyn), że nie mają jednego z zamówionych przez mnie produktów (stolik kawowy) oraz, że towar dojedzie do mnie maksymalnie w ciągu dwóch tygodni. Dwa tygodnie mijają za 2 dni i nikt się nie kontaktuje w celu umówienia dostawy, więc zadzwoniłem. W dziale zamówienia twierdzą, że wszystko zostało dostarczone, w magazynie również- odsyłają do działu reklamacji (dodam, że posiadam protokół z dostawy w którym jest opisany brak stolika) Ogólnie nikt nic nie wie i mam czekać na rozpatrzenie reklamacji. Narracja sklepu jest taka, że wszystko otrzymałem i czego jeszcze chce. (czytaj więcej)