2025-03-20 godz: 09:54
Od
avatar-urlE.D.
Publiczna
Otwarta

Wielokrotne podanie terminu dostawy

Zamówiłam dwie sofy na stronie Agata meble. Został mi podany termin i czas dostawy. 12 marca dostałam informację że dostawa odbędzie się 13 marca. Wzięłam wolne w pracy, pracuje na umowę zlecenie więc zrezygnowałam z całej dniowki żeby odebrać zamówiony towar. 13.03 o godzinie 09:00 dostałam maila i sms potwierdzającego termin i godzinę dostawy. Dostawa miała się odbyć w godzinach od 08:00 do godziny 20:00. O godzinie 16:00 zadzo do kuriera żeby się dowiedzieć w jakich godzinach mogę się go spodziewać. Powiedział że tano uciekl jego pomocnik i dostawa się nie odbędzie. Zadzwoniłam do Agata żeby się dowiedzieć co się wydarzyło. Przes 2 dni byłam zbywana. Jeszcze w dniu dostawy dostałam wiadomość że jednak paczki nie dostarcza. Już po wykonanych telefonsch z mojej strony.przesylka dotarła do mnie dopiero 17.03 marca. W dniu wyznaczonym przez podwykonawcę Agata meble. Kolejny dzień wolny i kolejna dniowka, której nie mogłam zarobic .. oczekuje od firmy rekompensaty za zwrot kosztów transportu lub oddanie mi zmarnowanej dniowki z pracy.


Wiadomości [1]

2025-03-20 godz: 11:13
Od
Agata Spółka Akcyjna

Dzień dobry, w odniesieniu do Pani roszczeń, ustosunkowaliśmy się do niej w korespondencji mailowej, gdzie zostało przedłożone uzasadnienie odrzucenia rekompensaty. Odrzucenie podtrzymujemy.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]