- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
N.STRADA MARIUSZ KOCHANOWSKI
Dobra konsumpcyjne
W dniu 9 lutego 2025 r. złożyłem zamówienie w sklepie internetowym dobreinstrumenty.pl prowadzonym przez n.strada Mariusz Kochanowski, pianina cyfrowego estradowego Thomann SP-5600 na kwotę 1 915,90 zł. Zakup został opłacony poprzez kredyt ratalny w Alior Banku za pośrednictwem serwisu Comfino. Zamówienie przez długi czas nie było realizowane, aż 3 marca 2025 r. złożyłem drogą e-mailową formularz o odstąpieniu od umowy i rezygnacji z zamówienia, gdyż towar nie został w ogóle wysłany. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu środków, ani na moje konto, które podałem bezpośrednio sprzedawcy, ani na konto kredytu, które podałem firmie Comfino, które również prowadzi korespondencję ze sklepem. Oczekuje natychmiastowego zwrotu pieniędzy, bo w przeciwnym wypadku sprawa zostanie zgłoszona do UOKiK-u, a następnie na drogę sądową.(czytaj więcej)
Gitara akustyczna kupiona 14 stycznia. Produkt, który dotarł z kilkudniowym opóźnieniem, był inny niż ten zamówiony przeze mnie. Oczywiście nie było to w żaden sposób ze mną konsultowane. Na moją wiadomość o chęci reklamacji i prośbę o zwrot pieniędzy, firma odpowiedziała, że "przecież dostałem tę samą gitarę, tylko elektroakustyczną i droższą". Finalnie reklamację przyjęto, towar został odesłany, ale niesmak wynikający ze sposobu komunikacji i wysłania innego produktu niż zamówiony pozostał. Zresztą okazało się, że to dopiero początek negatywnych doświadczeń z tą firmą. Do tej pory (po niemal 3 miesiącach) nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Wszelkie wiadomości, ponaglenia i prośby kończą się tak samo: żenującymi przeprosinami, prośbami o cierpliwość etc. Firma nic sobie nie robi ani z własnego regulaminu (wg niego zwrot ma zostać dokonany "nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy"), ani z tego, co pisze we wiadomościach (5 marca pisała, że zwrot zostanie dokonany w ciągu 1-3 dni roboczych...). Wszystko jest zrzucane na "kumulację transakcji i reklamacji". Szczytem bezczelności jest natomiast wiadomość, którą otrzymałem 24 kwietnia, bo tym, jak poinformowałem firmę o zwróceniu się do UOKiK. Otóż w mailu napisano mi, że "tym razem udało się zaksięgować zwrot środków". Okazało się jednak, że żadnego przelewu nie zrobiono. Na moją kolejną wiadomość odpowiedziano: "Przelew nie przeszedł, jakiś bład w danych. Prosimy o numer rachunku". Numer konta wysłany, pieniędzy (z obiecanymi odsetkami) dalej brak. Widocznie ta firma nie ma szacunku ani do klientów, ani do siebie. Za radą UOKiK zamierzam wysłać oficjalne wezwanie z żądaniem zwrotu pieniędzy. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy wraz z odsetkami.(czytaj więcej)
Tak jak wszyscy tu komentujący... zamówiłam, wysłane zostało późno, już dawno było po urodzinach osoby, która miała to dostać, później wyjechałam na ferie, bo tak się wydłużyło, doszło, nie miałam jak odebrać, odesłane, poprosiłam o zwrot środków. Widzę, że użytkownik Ł.K. czeka 14 dni. Proszę się nie spodziewać zwrotu. Czekam 3 miesiąc i dostaję w kółko te same maile. Brak zwrotu środków, brak produktu, ciągłe mydlenie oczu. "Zwrot w realizacji, zwrot w realizacji. Prosimy o cierpliwość, przepraszamy, pracujemy nad logistyką." Sprawa zgłoszona do rzecznika praw konsumentów. Prawnik szykuje pismo. Tak btw, rozumiem, że pieniądze już "przejedzone", Panie Mariuszu? O ile tak się Pan nazywa. Na fakturze jest Pana adres. W KRS też. I na socjalach Pana znalazłam. Dzwonić? Codziennie o 5.30 rano? (czytaj więcej)
30 stycznia złożyłam spore zamówienie, każdy produkt miał opisaną dostępność na kilka dni. Niestety firma wiecznie odpisywała że mają problem z logistyką itp. Ale czara goryczy się przelała. Minęły 2 miesiące a zamówienia dalej brak, 20 marca wysłali fakturę, więc myślałam że paczka już do mnie wyjdzie, ale oni jak zwykle nie wiedzą co i jak. Poprosiłam o nr listu przewozowego, dzisiaj mamy 28 marca, informacji dalej brak. Wysłałam żądanie o anulowanie zamówienia- niestety po drugiej stronie nie potrafią czytać i nie odnoszą się do tego. Oczekuję natychmiastowego anulowania zamówienia i zwrotu środków.(czytaj więcej)
15.03.2025 r. zamówiłem gitarę elektroakustyczną Harley Benton D-120CE BK. W dniu 19.03.2025 r. otrzymałem wiadomość email z informacją o wysłanej przesyłce. Wiadomość nie zawierała żadnych danych dot. przesyłki, które pozwoliłyby na zweryfikowanie jej statusu i położenia. Dziś mamy 26.03.2025 r. a gitara nadal nie przyszła. Z firmą nie ma jakiegokolwiek kontaktu. Brak odpowiedzi na wiadomości email, odrzucane połączenia telefonu. Chciałbym się dowiedzieć dlaczego skłamano, że gitara została wysłana, a jeśli tak było w rzeczywistości to gdzie ona aktualnie się znajduje.(czytaj więcej)
W dniu 16.02.2025 zamówiłam dla męża na urodziny perkusję Millenium MPS-850 wraz z akcesoriami za kwotę 3590 zł. Na stronie podana była i nadal jest informacja, że wysyłka w ciągu 3 dni. Niestety sprzęt nie dotarł do dnia dzisiejszego a Pan [dane usunięte przez moderatora] nie odpowiada na telefony i maile, a jak już odpisze to notorycznie kłamie. Poniżej wklejam moją korespondencję mailową ze sklepem: 20-02-2025 godzina 16:00 Wiadomość od N.Strada do mnie: Zmiana statusu zamówienia 1252 Status Twojego zamówienia został zmieniony. Aktualny status to: w trakcie kompletowania 24-02-2025 godzina 14:19 Wiadomość od N.Strada do mnie: Zmiana statusu zamówienia 1252 Status Twojego zamówienia został zmieniony. Aktualny status to: gotowe do wysłania 26-02-2025 godzina 11:57 Wiadomość ode mnie do N.Strada: Dzień dobry, Chciałabym uzyskać informację apropo statusu mojego zamówienia. Kiedy zostanie finalnie wysłane? Niestety nie można się z państwem skontaktować telefonicznie. Numer zamówienia to 1252. Na stronie pisali Państwo że dostawa w ciągu 3 dni minął już tydzień i dalej nie mam swojego zamówienia. Pozdrawiam 26-02-2025 godzina 21:27 Wiadomość od N.Strada do mnie: Witaj, przepraszamy. Zamówienie na ostatnim etapie kompletowania. Lada dzien paczki będą u Pani. Prosimy wybaczyć. n.strada 04-03-2025 godzina 09:46 Wiadomość ode mnie do N.Strada: Dzień dobry, Chciałam się zapytać czy Państwa firma to jakiś żart? Od mojej wiadomości minął kolejny tydzień a zamówienia dalej nie mam ani żadnej informacji z nim związanych. Sytuacja zaczyna się robić dla mnie bardzo irytująca i kończy mi się cierpliwość. Miał być to prezent urodzinowy dla mojego męża który jest już spóźniony ponad dwa tygodnie przez państwa. Kiedy otrzymam przesyłkę? już bez oszustw że lada dzień zostanie wysłana… 04-03-2025 godzina 19:03 Wiadomość od N.Strada do mnie: Witam, paczkę wysłaliśmy bezpośrednio od dystrybutora, sprawdzimy co poszło nie tak. Przepraszamy, zrekompensujemy tę sytuację. N.STRADA 07-03-2025 godzina 06:29 Wiadomość ode mnie do N.Strada: Dzień dobry, Powracam po raz kolejny z pytaniem kiedy dojdzie perkusja? 10-03-2025 godzina 21:09 Wiadomość od N.Strada do mnie: Witaj, przepraszamy. Pracujemy nad poprawą logistyki w niektorych obszarach. Prosimy wybaczyć. w ciągu najblizszych paru dni paczka wyruszy w drogę. n.strada 15-03-2025 godzina 19:25 Wiadomość ode mnie do N.Strada: Dobry wieczór Po miesiącu oczekiwania na informację kiedy otrzymam paczkę oraz braku jej dostarczenia do dnia dzisiejszego chciałam poinformować że w poniedziałek zgłaszam sprawę na policję jako kradzież 16-03-2025 godzina 17:58 Wiadomość od N.Strada do mnie: Witaj, przepraszamy, nic nie ukradliśmy. Ostateczenie paczka wyjedzie poniedziałek - wtorek. 16-03-2025 godzina 18:01 PAN [dane usunięte przez moderatora] WYSŁAŁ E-MAIL Z FAKTURĄ SPRZEDAŻY 18-03-2025 godzina 21:38 Wiadomość ode mnie do N.Strada: Witam, zgodnie z deklaracją przesłana przez Państwa w niedzielę rozumiem, że dzisiaj (wtorek) paczka została wysłana. Proszę o przesłanie numeru przesyłki oraz nazwy firmy która transportuje perkusję. 20-03-2025 godzina 19:53 Wiadomość od N.Strada do mnie: Jeszcze dzisiaj wrócimy z potwierdzeniem nadania. n.strada 20-03-2025 godzina 21:31 Wiadomość od N.Strada do mnie: Zmiana statusu zamówienia 1252 Status Twojego zamówienia został zmieniony. Aktualny status to: przesyłka wysłana Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Dzisiaj mamy 25.03.2025, 37 dni po złożeniu i opłaceniu zamówienia a towaru nie otrzymałam. Zdecydowanie nie polecam sklepu Pana [dane usunięte przez moderatora] dobreinstrumenty.pl. Przez notoryczne kłamstwa właściciela wymarzony prezent na mojego męża na 30 Urodziny nie dotarł! Zwracam się z prośbą do serwisu o pomoc w tej sprawie bo już nie mam pomysłu co zrobić w tej sytuacji… (czytaj więcej)
Towar na stronie dostepny, wysyłka 3 dni robocze. Taka informacja. Zamówienie złożone, opłacone. Mija tydzień zamówienia brak. Po wiadomości do sklepu informacja zwrotna , że zamówiony towar nie dotarł od dostawcy. Rezygnacja z zamowienia i odstąpienie od umowy, prośba o zwrot pieniedz. Po jakims czasie meil, że mogą wysłać zamiennik z innej firmy. Dziękuję, nie jestem zainteresowany, proszę o zwrot pieniędzy. I cisza zero informacji, zero pieniedzy. Może tutaj dotrę do Pana i odzyskam SWOJE pieniądze. (czytaj więcej)
9 marca zamawiałem Podwójną stope Millenium PD-669 i od 14 marca, kiedy dostalem powiadomienie ze produkt jest gotowy do wysyłki, nie ma zadnego kontaktu ani zmiany statusu. Próbowałem się skontaktować mailowo 20 marca z biuro@dobreinstrumenty.pl lecz również nie dostałem żadnej odpowiedzi. Proszę o kontakt, potrzebuje pilnie wysyłki zamówienia. (czytaj więcej)
10 marca został zamówiony zestaw za około 1000 zł. Opłacone z góry. Wyraźnie było napisane przy tym produkcie że czas wysyłki to 3 dni. W piątek 14 marca dostałam maila z informacją że gotowe do wysyłki. W takim razie dlaczego od kilku dni status nie zmienia sie? Na co czeka to zamówienie? W dodatku numer kontaktowy jest nieaktywny, na maile brak odpowiedzi. Brak tez informacji o ewentualnym wydłużeniu realizacji zamówienia. Po sprawach poprzedników widzę, że nie jest to nic nowego w tej firmie. Kpina i żart w jaki sposób traktowany jest klient. Wysłałam maila o takiej samej treści ale ponowię tutaj : proszę o NATYCHMIASTOWE wysłanie tego zamówienia. Zależy mi na sprzęcie, więc łaskawie proszę o dopełnienie tego co obiecują państwo na swojej stronie. Dla potencjalnych przyszłych klientów: Nie polecam tego sklepu.(czytaj więcej)
Dnia 17 lutego zamawiałam towar za 810 zł .Anulowałam zamówienie i towar został do Was zwrócony.Mam potwierdzenie z aplikacji DPD.Dnia 26 lutego dostałam maila z prośbą o podanie nr konta do przelewu zwrotnego.Niestety do dnia dzisiejszego pieniądze nie zostały zwrócone chociaż towar macie dawno u siebie .Pisałam maile,SMS oraz próbowałam się dodzwonić bez skutku Nie ma żadnego odezwu.Proszę o jak najszybszy zwrot pieniędzy.W przeciwnym razie sprawa trafi na policję.(czytaj więcej)